Sziasztok. Egy kis problémám akadt egy Citrixes rendszerrel, amin egyedi alkalmazások futnak és .ica fájlokat letöltve lehet csatlakozni hozzájuk. Maga a háttér rendszer a storefront, netscaler és a többi úgy tűnik, hogy szépen üzemel. A netscaler logok alapján a végén csatlakozik is az appokat futtató számítógéphez. Sajnos a szerver, kliens logokban sem találhatóak error bejegyzések és a rendszerben sem történt nagyobb verzióváltás. Viszont nemrég kijött egy frissítés a kliens oldalról, amikor a Citrix Receivert felváltotta a Citrix Workspace az appok futtatásához. Jelenleg fel is van telepítve a legfrissebb aktuális verzió: 18.12.0.12. A hiba jelenség pedig úgy néz ki, hogy a letöltött .ica filet megnyitva egy pillanatra, felvillan valami és be is zárul avval a lendülettel. A gyártó oldalán nincs jelenleg evvel a verzióval kapcsolatban hozzá köthető bugok. Viszont a régebbi verziójú Citrix Receiverrel is hasonló jelenséget produkál. Valakinek van esetleg evvel kapcsolatban valamilyen jellegű tapasztalata vagy tippje, hogy mi okozhatja ezt? Köszönöm előre is a segítő hozzászólásokat.
- 736 megtekintés
Hozzászólások
a linuxos kliens sem ad hibauzenetet?
---------------------------------------------
Support Slackware: https://paypal.me/volkerdi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello,
elso lepeskent probalj meg egy Workspace resetet: jobbklikk a tray ikonra, Advanced Preferences, Reset Citrix Workspace
A kliens ujraindul, kitisztitva minden user beallitast. Utana probald meg ujbol elinditani az alkalmazast.
Amugy milyen browserrol van szo?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello. Akármelyik böngészőből próbálom mint a Chrome, Firefox vagy az Edge, sajnos az .ica fájl megnyitása után nem nyitja meg az alkalmazást. Egy érdekességet találtam a munkaállomásokon, amin XenApp 7.15 fut és az Event Logs ban a "Broker Agent failed to validate connection (E_EXCHANGE_FAILED) disconnect remote console session immediately." hibát dobja vissza, minden egyes kapcsolódáskor. Próbáltam a Workspacet resetelni, újratelepíteni illetve több különböző verziót is teszteltem a Receiver mellett, hátha az okozza a problémát. Viszont ennek elméletileg nem szabadna ennyire verziófüggőnek lennie. Windowsos kliens van mindenhol, aminél használatban van. A netscalerben az AppFlow ki van kapcsolva. Az alábbi link alapján. A Google nem túl sokat fejtegeti sajnos ezt a hibát. Esetleg erre valami okosság? Köszönöm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En megprobalnam beszukiteni a kort, ugy hogy kihagyjuk a Netscalet a jatekbol. Fel tudsz telepiteni valahova (ne a delivery controllerekre) a "belso" halozatra egy Workspace App-ot? Aztan ki lehetne probalni, hogy bentrol müködik-e egyaltalan a sima Storefront-rol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni