Első az ügyfél?

Meggondolatlan lépésre szántam el magam pár hete: szolgáltatótól veszek új telefonkészüléket!

Évek óta nem volt ilyen készülékem, vagy 10 éve csak független/nem szolgáltatótól származó (olcsóbb) készülékeim voltak.

Most amiatt döntöttem így, mert elegem lett az eddig rendszeres teló buzerálásból, kell az az NFC és nem utolsó sorban nem akartam egyben kifizetni száz X ezer forintot, inkább részletre, csepegtetve gondoltam. Ha már van kamatmentes hitelre lehetőség.

Mivel a T saját előfizetői számára az Otthon csomaghoz kapcsolódóan (24 hónap hűség felvállalása mellett), kamatmentes hitelre is lehetővé teszi egyes eszközök vásárlását, megkértem a lányomat, rendeljenek egy készüléket.

Bementünk egy hivatalos T Shop-ba, ahol kiderült hogy problémás lehet, ui. már vannak e módon megvett eszközeik. Kis várakozás után, jött az ügyintéző, hogy mégis mehet az igénylés.

Megrendeltünk egy kávébarna színű modellt (típust a flame lehetősége miatt nem írok, nem az a lényeg), a kiszállítást majd a GLS végzi házhoz. Ez volt az első rendelésünk.
Másnap hívták a lányomat, hogy nincs olyan színben, így a rendelést törölték (miért nem kérdezték meg a megrendelőt az esetleges színmódosítás miatt?)

Pár nap múlva bementünk ismét, rendeltünk egy másik színű típust. A megrendelést felvették ismét, majd megint jött egy hívás a T irányából, hogy most meg elutasították a megrendelést a már meglévő részletre vásárolt készülékek miatt. Kafa (ez már ugye a második megrendelés volt).

No, van nekem egy fiam is, azoknak is van T-Home előfizetésük, próbáljuk meg rajtuk keresztül... ráadásul nekik nincs semmilyen futó részletfizetésük.

Megrendeltük ismét, online egy keddi napon. Szerdán jött egy SMS, hogy a rendelés OK, a kiszállítást 30(!) napon belül a GLS végzi, de még előtte lesz egy egyeztetés.
(harmadik megrendelés)

Egyeztetés természetesen nem lett, a GLS másnap(!) szó nélkül kivitte a lakcímre, a nem szólás miatt persze nem volt otthon senki.
Cetli bedobva, kertes ház lévén este véletlen vették észre.
Futár nem veszi fel a telefont, az ügyfélszolgálat nem kicsit nincs képben. Megbeszélik, hogy másnap elviszik a címzett munkahelyére, ami egy másik településen van.
Mobilszám, pontos cím, minden egyeztetve. Legalábbis azt hitték.

A GLS futár természetesen nem vitte ki, biztosan "elfelejtette"!?

Este ismét hívjuk az ügyfélszolgálatot, kissé már zabos hangulatban.
Gyorsan kiderült, hogy tényleg elfelejtették átadni a másik körzetnek, a munkahely nem ugyanaz a kiszállítási körzet.
Mivel ekkor már ismét este volt, hívjuk őket másnap reggel, akkorra már konkrétumokat is tudnak mondani.

A másnap reggel már péntek reggel volt, ekkor kiderült, hogy a csomagoláson az egyértelmű címzésen felül ott van egy mobilszám is, ami mily meglepő az ügyfél (azaz a pakk címzettjének) a telefonszáma volt. Kérdés automatikusan felvetődik: a futár miért nem hívta fel a címzettet, ha gondja van?

A lényeg, a GLS közben már vissza is küldte a csomagot a feladónak (azaz a T-nek), egy roppant kedves, ügyfélbarát "a címzett megtagadta a csomag átvételét" megjegyzéssel.
A T pedig, szintén ügyfélbarát módon AZONNAL törölte a megrendelést (igen, a harmadikat is).

Kérdés megint, mi a rákért nem hívta fel a T a megrendelőt?
Csak nekem ilyen furcsa ez a hozzáállás mindkét cég részéről?

Szegény fiam, ma megkérdezte, hogy: megrendeljem ismét (negyedjére)?

Egyelőre ott tartok, hogy "ott dögöljön meg a T és a G is ezzel az ügyfélkezelési stílussal".

Olyan ez mintha Abszurdisztánban lennék.
Ja, most kapcsolok... tényleg ott élek.

Szeretlek Magyarország!

Up1: most hívott a fiam, hogy ma éjjel befejeződik az akció, miszerint a kívánt készülék még rendelhető.

Azaz elindult a negyedik megrendelés is! Ez már biztosan az utolsó lesz, ha megint közbejön valami gikszer, akkor annyi.

Up2: A Negyedik is meghiúsult, mivel közben kifogytak a készletek. Így végül lett ötödik megrendelés is. Teljesen más gyártó, teljesen más típusa.

Hozzászólások

Szomorú történet. :(

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

ha mar ragaszkodsz az nfc-hez, azert ~50k korul is vannak mar ilyen telefonok. Btw. nekem manapsag ez a lelektani hatar uj, szolgaltatofuggetlen telefonnal - legalabbis, ha sajat zsebbol kell kicsengetni, ehehe ;-) - de eszembe nem jutna szolgaltatotol venni.

Mivel a T saját előfizetői számára

a 2. hiba...

--
Jo, maradjon Gruevszki, ha adhatunk cserebe valakit: https://hvg.hu/itthon/20181123_Kolcsontolvaj_visszajar

Egy darab túlterhelt/nem igazán jól dolgozó futár miatt az egész GLS-t ekézed. Nekem amikor GLS-sel jött csomag, mindenkor jött értesítés/hívás.
A másik meg az, hogy anno én úgy vettem a kettővel ezelőtti telefonomat, hogy neten megrendeltem (részlet, miegyéb), megadtam, hogy melyik trépontban veszem át. A rendelés után jött az e-mail, meg tán az sms is, hogy a megrendelt készülék mikor és hol vehető át. Bementem, átvettem, elvégeztük a papírmunkát és kész.

Igaz, mert akkor nem a cég szar, nem a futár túlterhelt. ;)

Nincs pénzem, de vásárolok valamit.
Nincs emberem, de úgy szerződök, mintha lenne ember, aki végrehajtja a szerződésben leírtakat.
Nincs megfelelő vonalam és sávszélességem, de úgy szerződök, mintha tízszeres lenne a sávszélesség.
Betöltöm a webáruházamba az egész internetet és azt állítom, hogy mindezt nálam megvásárolhatod.

Ezt úgy hívják: csalás.
A szerződés szempontjából: hibás teljesítés.
Igaz, az utolsó csak megtévesztés, de aki kénytelen elviselni, az mindenképpen szivatásnak fogja érezni.

Én is ezen a véleményen vagyok, az ügyféllel közvetlen kapcsolatba kerülő ember a cég igazi "arca".

Eddig a G-vel nem volt semmi problémám, most viszont elég erősen leszerepeltek. És igen, ebből az egy alkalomból vontam le magasröptű véleményemet.
Az ügyfelek már csak ilyenek.

Néha én is elcsábulok a sok "akció" felirattól, és ránézek a T készülék kínálatára. Eddig minden egyes alkalommal az volt a konklúzióm, hogy egy-egy eset kivételével kb. ugyanannyiért kapod meg az eszközt, mint tetszőleges GSM boltban. Cserébe 2 év hűségszerződést aláírtál, és kapsz érte egy hálózatfüggő készüléket, amit ezen 2 éven belül nem is nyit ki neked a szolgáltató. Ráadásul a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban is vannak negatív tapasztalataim.

Szerintem ez nem jó üzlet.

NFC képes telefon pedig rengeteg van, pár éve asszonynak 20e ft-ért vettünk Sony-t. Ebay-ről. Újat.

Érdekes, a upc webshopban ha turkálsz a készülékek között, azonnal megmondja hogy van-e készlet adott eszközből adott színben. A T úgy látszik nem képes változni :) Én is rendeltem 1-2 hónapja egy telefont, kiválaszt, szin, cím, ez volt pénteken, hétfőn a megfelelő címen kopogtatott a futár. Pont a GLS-el egyébként viszonylag jók a tapasztalataim, körülbelül 4-5 cuccot hoztak nekem az elmúlt évben, volt, hogy valamilyen gond miatt ügyfélkezelésre volt szükség (mondjuk véletlenül nem tudtam ott lenni ahova kértem, illetve a webshop elfelejtette átadni nekik a telefonszámomat), ekkor telefonon simán meg lehetett velük beszélni valamilyen megoldást, amihez tartották is magukat.

--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene

Teljesen megszokott ügymenet magyarországon.

Én tavaly a telenortól vásároltam.

Ki kellett fizetni x összeget előre, amit le lehet majd vonogatni a havi előfizetési díjból. [készülékrészlet + előfizetési díj + forgalmi díj]
A weboldalon teljesen egyértelmű volt, majd az ügyintéző is mondta, hogy igen! addig nulla forint lesz az összes fizetendő összeg, amíg el nem fogy ez az előre befizetett előleg.

Jött a számla, persze nem nulla, hanem közel tízezer.

Több havi levelezés után kiderült, hogy csak a 27% áfatartalmű számlatételekből vonogatja le, tehát a forgalmi díjból csak! Két év alatt sem fogyott volna el az előleg.

A házasságkötésem napján kaptam meg a Telenortól visszautalva a befizetett előleget, itt sikerrel zárult az ügy.

Az előfizetéshez van 50 megabájt internet. Tudom, nulla, de annyira nulla, hogy jön az sms a szolgáltatótól, hogy havi adatforgalmi keretét visszaállítottuk. Megnézem, hú tényleg 50 mega. Rá két órára jön az sms: adatforgalmi kerete elfogyott.

A másik, hogy minden hónapban kiszámláz 1-3 sms-t, miközben nem küldök sms-t.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, aki azt mondta, hogy az aktuális havi sms-ekre nem lát rá(!!!) a lezárt számlán meg reklamációt kell indítanom ha szerintem nem jogos. Ebbe inkább nem mentem bele havi 100 Ft miatt.

November 16-án fog lejárni a szerződés 2019-ben. Aznap reggel 8-kor leszek ott és vágom hozzájuk a sim kártyájukat.

Ki kellett fizetni x összeget előre, amit le lehet majd vonogatni a havi előfizetési díjból.
No offense, de miért kell ilyenekbe belemenni? Az ilyen fizetés bonyolítások csak arra jók, hogy az ügyfél könnyebben belerángatható legyen mindenfélébe, mert az neki tuti jó - és a bonyolítások miatt még az élelmesebb se feltétlen veszi észre, hogy hol van az átvágás.

Igazad van, ott teljesen én voltam a bolond, hogy beleugrottam.
Két évet szívhatok miatt, extrém túlárazott szolgáltatása van.

Soha többet nem kötök előrefizetős előfizetést mobilra.

Feltöltőkártyásként (Telekom) 9/19 ft-os percdíjjal beszélhetek. Mobilnet 3500 ft/4 gb és nem havonta, hanem amíg el nem fogy!(!!!!)
Ráadásul ha mondjuk egyszerre 5000 ft-ért töltök fel, akkor kapok 100 percet hálózaton belül.

A telenornál csak ez a 100 perc hálózaton belül kerülne 4300 forintba...

Igen, aki többet beszél havi 100-200 percnél mobilon, annak valóban megérheti egy előfizetés, de nekem nem.

2017.07.04-én vásároltam a 4 gigás netet a telekomtól, még van belőle 1,79 gb. 138 mega körül van a havi mobilnetem. Másnak ez az első perc, nemhogy egy hónap :)

Nagyobb értékű telefont úgy szoktak a szolgáltatók adni hogy 10-20 akárhányezer forintot be kell fizetni. Ennek jogcíme úgy tűnik nem egységes, a upcnél azt mondják hogy náluk mondjuk 100k egy telefon, de ez egy drága telefon, te meg lehet hogy jövő héten kinyiffansz, úgyhogy kapsz 24*xft -os részletfizetést, de egy részét azért fizesd be előlegként, és csak a maradékot kell törleszteni. Más szavakkal a teljes ár egy részét elkérik on the spot, de nem tárazzák be előre különböző dolgokra. Az hogy a telenor azt mondta hogy felhasználja, de végül nem használta fel vagy olyan áfatételes dolgokra amik kicsik, az elég pofátlan volt. Az ügyintéző nyilván pirospontot kap minden szerződéskötésre, úgyhogy neki kevésbé érdeke hogy mindent megérts, csak írd alá..

--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene

ha a telefonod csak hitelre tudod megvenni, az annak a jele, hogy tulzott igenyeid vannak, tovabb akarsz nyujtozkodni, mint a takarod er. Hasonlo meggondolatlansag, amikor valaki a karacsonyi ajandekokat, a nyaralasat vagy egyeb uri huncutsagat oldja meg hitelbol: boldog ember nem lehet.

Btw. a Biblia azt mondja, hogy az ados rabszolgaja lett a hitelezonek. Errol tudna 1-2 hiteles hiteles meselni...

--
Jo, maradjon Gruevszki, ha adhatunk cserebe valakit: https://hvg.hu/itthon/20181123_Kolcsontolvaj_visszajar

ez a hiteles tema azert annyire nem egyertelmu. persze _mindent_ hitelre venni gaz, de a hitel nem az ordogtol valo: hany vallalkozas nem letezne most ha nem vettek volna fel, mert "tovabb akarsz nyujtozkodni, mint a takarod er". vagy sok szulo nem abban a hazban nevelte volna fel a gyerekeit ahol, mert nem vettek fel hitelt a lakashoz/hazhoz...

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

nem cegekrol beszelek, hanem maganszemelyekrol. Lakashitelt en is vettem fel, de ezt sem tartom feltetlen jo otletnek. A tobbi hitelt pedig kifejezetten helytelennek, hibas dontesnek tartom...

--
Jo, maradjon Gruevszki, ha adhatunk cserebe valakit: https://hvg.hu/itthon/20181123_Kolcsontolvaj_visszajar

Hitelt felvenni olyasmire érdemes, ami "visszatermeli" a megnövekedett költségeidet. Vállalkozás/lakás jó példa (utóbbinál ugye az albérlet díját váltja ki).

Egy ilyen vacak, gyorsan elértéktelenedő (főleg ha leejted...) konzumer terméknél, mint az okosteló ablakon kidobott pénz, macera, csak hogy olyanra pazarolhasd a szűkös erőforrásaidat, amit meg se szabadna venned. A 0% THM a képlet költség oldalán javít csak.

Gombokért kapni teljesen használható telefonokat (kínafónt, vagy használt régit), semmi sem indokolja a többször drágább új készülékeket ha nem vagy képes bármikor zsebből kicsapni a lóvét rá. Ha meg egy 30-50 rugós telefonhoz hitelt kell felvenni, akkor az illető valamit nagyon rosszul csinál.

Berelni vagy hitelkedni csak azert hogy legyen fedel a fejed felett es tudj dolgozni, az szerintem beteg. Ha emellett tudsz annyit felretenni hogy vasarolj idovel (<10 ev pl.), akkor ok. De a tobbseg nem ez.

> hany vallalkozas nem letezne most
Allami tamogatasok, korrupt palyazatok, papiron minimalberre (se) bejelentett alkalmazottak hada. Jobb is lenne ha nem leteznenek azok a vallalkozasok hitelbol.

> sok szulo nem abban a hazban nevelte volna fel a gyerekeit ahol
Es az baj lenne? (Nem.)
____________________
echo crash > /dev/kmem

minden hónapban kiszámláz 1-3 sms-t, miközben nem küldök sms-t.
Hívtam az ügyfélszolgálatot, aki azt mondta, hogy az aktuális havi sms-ekre nem lát rá(!!!) a lezárt számlán meg reklamációt kell indítanom ha szerintem nem jogos. Ebbe inkább nem mentem bele havi 100 Ft miatt.

ezert van nekem feltoltos csomagom :-)

--
Jo, maradjon Gruevszki, ha adhatunk cserebe valakit: https://hvg.hu/itthon/20181123_Kolcsontolvaj_visszajar

A Telenor jobb? Az a Telenor, amelyik egyoldalúan próbált szerződést módosítani, s nálam akkor szakadt el a cérna, amikor minden egyes megkezdett perc - tehát ez nem a percdíj! - telefonálás már 50 Ft fölött volt. És ennek már több éve. Akkor dőlt el, hogy a közelükbe nem megyek többet.

tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE

Az persze nem kizárt, hogy a szolgáltató a 10+ év után árat emel, ilyenkor kell másik díjcsomagot keresni. Vagy szolgáltatót, ha az aktuálisnál nincs olyan, amelyik megfelelne. Ettől még a Telenor hozzáállása ügyintézés közben messze jobb, mint a T (ami egy vicc), vagy a Vodafone, akit nettó hazugságon kaptam, és majdnem per lett a vége.

Egy időben ezt minden szolgáltató eljátszotta. Nem percdíj, csak percdíj. Az embernek meg fénysebességgel fogyott a pénze. A világ egyik legnagyobb lehúzása. Mondjuk ilyen már nem hinném, hogy bármelyik szolgáltatónál is van, végül mind felszámolta.

No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP

Az a vicc, hogy a Pannon volt az első, ahol bevezették a másodperc alapú számlázást. Emlékszem, akkor a Westelnél hirtelen nagy kapkodás lett, mert nem volt tervben, hogy az addig megszokott perc vagy fél perc hosszú elszámolási egységekről váltsanak, de mivel a Pannon váltott, nekik is gyorsan kellett ez a lehetőség.

Ezek szerint valaki pár éve újra felfedezte, hogy ezzel milyen jól lehet kaszálni.

Gondolom ezt te is érzed, hogy ez értelmetlen szócsűrés-csavarás. Lényegében percdíj, mindegy minek van hívva. Válts csomagot vagy szolgáltatót. Komolyan mondom. Ilyen perc alapú szemetet csak akkor használj így 2018-ban (már nem sokára 2019-ben), ha tényleg mazohista vagy és szopatni akarod magad.

No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP

Nem tudom mi most a magyar kínálat, egy ideje külföldön élek. A UK-ben mindenesetre van másodperc/MB alapú prepaid, nem is csak egy szolgáltatónál, csak annyit fizetsz, amennyit használsz is, semmi „megkezdett” lehúzás, meg „kapcsolási díj”, „sávszélkorlátozás” és hasonló lila kékerességek.

No keyboard detected... Press F1 to run the SETUP

A Negyedik is meghiúsult, mivel közben kifogytak a készletek. Így végül lett ötödik megrendelés is. Teljesen más gyártó, teljesen más típusa.
Ennyi idő alatt három boltban is megnézhettétek volna a kínálatot és vehettetek volna egyet IRL :)
Jó, persze, előre nem lehetett tudni a szerencsétlenkedéseket.

A GLS-szel kapcsolatban eddig jó tapasztalataim voltak. Az is igaz, hogy felénk évek óta ugyanaz a futár jár. Egyszer, nyári szabadságolás idején volt gondom velük, amikor egy helyettes hozta ki a cuccot, és akkor csak második nekifutásra sikerült.

Egyébként nyáron, black friday időszakban, és karácsony előtti rendeléskor eleve beszámítom, hogy a szállítás nem lesz zökkenőmentes. Legfeljebb kellemesen csalódom.

A problémára a megoldást a Posta már tudja (22:18:05-től): https://www.mediaklikk.hu/radio-lejatszo-kossuth/?date=2018-11-19_22-00…

Mivel GLS-nek is vannak csomagpontjai, így oda kell kérni a csomagot, és a probléma megoldva. Ha egy állami tulajdonú cég ezt tartja helyes megoldásnak, akkor miért nem lenne jó a GLS-nek? Azt most ne feszegessük, hogy mi lenne akkor, ha a postacsomagok – mondjuk – 10%-át csomagautomatába kérnék a vásárlók. Nyilván egyből bedőlne a rendszer, és a DOS támadás miatt :-) lehetne az aktuális ellenséget szidni.

Ilyen sztorik miatt nem rendelek már futárral se, a csomagautomata a legjobb barátom. Örülj, hogy nem adtad nekik a pénzed!

Ha mar bent voltatok T-Pontban, akkor miert nem adtak oda rogton keszletrol?
Ennyire specialis tipust es szint valasztottatok?

Mert részletre vásárolt "nagy értékű készüléket" nem adnak a kezedbe, futár viszi azt ki a megrendelő lakcímére.
Boltban csak akkor kapod meg, ha kipengeted a teljes árat kp-ben és van is olyan raktáron.

És mivel a T azzal a megjelöléssel adta át a G-nek a csomagot, hogy csak lakcímre kézbesíthető, nem lehetett a szokásos "tedd le az alábbi G csomagpontba és majd bemegyek érte" lehetőséggel élni (ez az ügyfélszolgálattól származó infó).

Csak lakcímre és csak a címzett kezébe.

Ahogy látom sokan vagy nem tudnak, vagy lusták értő módon olvasni. Kamatmentes részletre akartam vásárolni, amit csak a T-nél kaptam meg.

20e -ért készüléket? Nekem a 60-70 ezres készülékekből elegem. Sajnos van a családban több 20 ezres készülék,
kettő egy év után megadta magát, miközben leragadtak Android 4-5 táján.

> Mert részletre vásárolt "nagy értékű készüléket" nem adnak a kezedbe, futár viszi azt ki a megrendelő lakcímére.
> Boltban csak akkor kapod meg, ha kipengeted a teljes árat kp-ben és van is olyan raktáron.

Fura, ez vmi T specialitas lehet. Vodanal siman kicsapjak az iPhone-t az asztalra.
Valoszinu draga keszulekekbol nincs minden uzletben keszletuk.

Tudom mar keso, de nezted a Nokia 6.1-et?
60-70 ezres arkategoria, es tudasban a 100k+-osokkal vetekszik, NFC is van benne. Stock Android, egy honapja toltak le ra az Android 9-et OTA.

24 honapot alairni, az nekem netto onszivatasnak tunik.
0 ft adnak a keszuleket is elgondolkoznek rajta. Igy meg, hogy fizetni is kell erte az nekem NFW.
Foleg, hogy uzletbe betevedve a szerintuk "felaras" kedvezmennyel 160 a szolgaltatonal keszulek 180 ert elhozhato, gyatoi fuggetlen cimkevel.
Nagyon megeri. Szerintem. Nekik.
Ps: Ugyanez a keszulek ebay atlagos ara 130k-150k.

Egyszer nem kinlodtam volna, allandoan hivogatnak is, hogy huuu, meg eletem ajanlata.
Amikor visszakerdezek, hogy 5 darab es ok fizetnek ? Mert akkor az lenne.

Utolso alkalommal, a, kertem, hogy ne hivjanak tobbet. b, kivetel ha 0 beugros a dolog.
Valasz:/Olyan magyarorszagon nem lesz/ Feljegyeztek. :D

Ez "gyönyörű". Az SMS-eket bezzeg küldözgetik rendszeresen, hogy mi akciós.

Elég szopacs a sztori. Bár ez téged biztos nem nyugtat meg, de én mindig weben szoktam minden telefont/tabletet a T-től rendelni és még sosem volt gond. Szállítási címnek az egyik közeli T pontot adom meg, a GLS oda lerakja a cuccot, nekem küldenek SMS-t, hogy mehetek érte. Bemegyek, mondom, hogy csomagért jöttem, kezembe nyomják 5 perc alatt, aztán lépek.

Cipőt a cipőboltból. :)
Hiába T minden, ha mobiltelefon kell, akkor menj szépen a Telekomhoz.
Én 22 havonta hozok ki új készüléket, 0Ft kezdővel, 24 havi részletre.
Nem szeretek ilyen vásárlásoknál emberekkel is foglalkozni, ezért amikor a hűség engedi weben kattintom össze a következő rablánc díjcsomagját, és hozzá a telefont. Viszont mindig egy Telekom üzletet jelölök meg átvételi pontnak, mert ott ki is nyitjuk, és ellenőrizzük a sérülésmentességet, tartozékok meglétét, meg ilyesmiket. :)
Itt Debrecenben (és környékén), arra kezdek rájönni, hogy ha nincs futár, nincs gond. Egy ideje amit lehet személyesen veszek át valamilyen *ponton.
Amúgy nem te vagy az első akitől ilyen sztorit hallok.
- - - - - - - - - - -
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol

Mint az már leírtam, a T oly módon adta fel a csomagot, hogy a Futár nem tehette le csomagpontba, csak házhoz+kézbe.

Ami számomra teljesen érthetetlen megszorítás, mert a csomagpontban ugyanúgy csak azonosítás után adják oda a csomagot.

A múltkor (épp a GLS) öcsémékhez vitt ki egy csomagot, anyámnak simán átadták, pedig akkor még be se volt jelentkezve oda.

nekem kihozták házhoz a sim kártyát, egy suhanc volt a futár (rendes volt!)
nem az én nevemre jött a kártya... hát akkor bizony legalább diktáljam be a személyi igazolvány számát a címzettnek!
mondom oké, bementem a telefonért és mire visszamentem a futár már ráírta a személyi igazolvány számát, mivel teljesen láthatóan rajta volt a fóliacsomagolás alatti szerződésen! Az összes személyes adattal együtt. (anyja neve, születés, személyi ig szám, stb)

Köszi telekom :)

Erről jut eszembe, hogy mi értelme a körömmel írt aláírásnak amit talán a GLS-nél láttam először, de azóta már a postánál is van és más futárcégnél is? El nem olvasható és nem is hasonlít a normális aláírásomra, azaz bárki odaírhatja helyettem. Amikor céloztam rá, hogy ez milyen szép lett, azt mondták, nekik tökéletes.