Múlt héten vásároltunk volna valamit eMAG-ról.
A fizetésnél aztán asszonyka hiába adta meg a bankkártya adatait, valami semmitmondó hibaüzenettel közölte a rendszerűk, hogy nem ez biza nem fog menni.
Oké, próbáljuk az enyémmel. Volt már rá példa hogy ami nem megy a K&H-s kártyával az megy az OTP-sel és persze ez fordítva is igaz...
Nem nyert, enyémet sem fogadta el. Hagytuk is a fenébe, majd másnap próba újra.
Így is lett, másnap újra próbáltuk az övévvel. És most sikerült és végigjutni a fizetési procedúrán, megjött az igazoló mail, minden.
Pár nap és a csomag is megjött.
Én a minap nézem a számla adataimat és látom, hogy tőlem is levonták azt a pénzt! (Annak ellenére, hogy elvileg nem működött a fizetési rendszerűk)
Oké, írtunk az e-magnak, múlthét csütörtökön, hogy mi a szitú.
Azóta egy büdös mailt nem írtak vissza!
Noh most akkor mit csináljak? Menjek be a bankba? vagy ez nem az Ő hatáskörük?
- 3200 megtekintés
Hozzászólások
A saját bankodba menj be. De először tisztázd, hogy tényleg levonták e, vagy csak zárolásra került e az összeg (hibás fizetésnél utóbbi lehetséges).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
no para. ilyen helyzetekre is fel vannak készülve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyat is láttam már, hogy hibás fizetés esetén levonták, majd egy másik tranzakcióban visszaadták az összeget. Én sem értem, hogy miért, de a pénzem meg volt.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most voltam az OTP-ben, azt mondták, hogy valóban le lett vonva, nem csak zárolva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És annyi eszed volt, hogy szólj, hogy ez egy hibás tranzakció, az eladó meg nem reagál, uh hogyan lehet sztornozni?
Egyébként egyszer en is próbáltam venni toluk valamit, kb egy hét alatt nem tudtak semmi értelmeset kinyogni, bar valaszoltak mindig, visztont mikor mondtam, hogy akkor nem kell, szo nélkül vissza utalták pár napon belül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy visszafogottabb címet választenék a topiknak a helyedben. Jó eséllyel magát a kártyás fizetést valamelyik hazai bank virtual pos-án keresztül intézted és a kereskedő eleve ennek megfelelő visszaigazolást kapott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor valaki elveszi a pénzedet jogtalanul, majd felkérésre nem adja vissza az nem más mint lopás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A lopás egy elég jól körülírt paragrafus a btk-ban, de a rágalmazás is...
Kb. fogalmad sincs, hogy hol van a pénzed, csak annyit tudsz, hogy nincs a számládon. Értem én hogy ez zavar (hogy a fenébe ne zavarna), és lehet is ebben a témában az emag-ot ekézni, de azt kijelenteni hogy _ők_ _ellopták_ a pénzedet, ez azért elég meredek állítás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az is le van írva valahol, hogy magyar nyelvű használati utasítást kell adni a műszaki eszközökhöz.
Ezt sem az emag, sem a pcx nem tudja.
Nem mintha olyan fontos lenne, de akkor sem szentek.
----
Gyűjteménybe keresek feleslegessé vált, kidobásra váró, ingyen elvihető c128, c128d, amiga600 gépeket és c+4-hez billentyűzetet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emag egy román cég, így nem igen vonatkozik rá ezen követelmény:
S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A. (Bukarest, Soseaua Virtutii nr. 148, sector 6)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez meg egy olyan "Amerikában meg verik a négereket" típusú "válasz".
Kb. semmi köze a témához, és amúgy írtam is, hogy itt joggal van ekézve az emag. (Azért pár nap alatt illik válaszolni egy email-re, ha pedig az vásárló pénze lóg valahol akkor főleg prior kellene hogy legyen.)
De az, hogy ők ellopták a pénzt, az azért egy merész kijelentés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen igazad van, csak jól esett egy kis sarat dobálni, de már megbántam :)
----
Gyűjteménybe keresek feleslegessé vált, kidobásra váró, ingyen elvihető c128, c128d, amiga600 gépeket és c+4-hez billentyűzetet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, néha ki kell engedni a gőzt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak, hogy helyére kerüljön, nem az emag vette le a pénzedet, hanem az a bank/pénzügyi intézmény akinek az oldalán fizettél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miért nem hívtad volna fel őket telefonon? az email nem realtime kommunikáció, valószínűleg még el sem olvasták a leveled
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy szó: blintux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még jó hogy feltalálták az emailt ami ingyen van!
Más kérdés hogy magyarország még nem tart ott fejlettségben, hogy használja is...
Nem elég hogy megloptak még én adjak abba is pénzt hogy visszaszerezzem a pénzem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval van egy problémád, amit nem gyorsan akarod megoldani hanem ingyen, de legalább köpködsz / rágalmazol másokat.
Nice.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Magyarország erős és büszke európai ország..."
De legalábbis erős :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emag Román cég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy itt próbáltad bejelenteni ?
http://www.emag.hu/info/form/panaszbejelentes#tab1
Vagy csak valami random e-mail címen amit tényleg nem olvas senki ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtam az info @ emag . hu -ra: semmi válasz
Kitöltöttem az űrlapot amit lineltél: semmi válasz
A bankban azt mondták lépjek velük kapcsolatban és ha nem jutok velük dűlőre, akkor Ők is tudnak intézkedni, de az legalább 1 hónap mire kivizsgálják az ügyet és lesz belőle valami.
Én meg addig baszhatom a pénzem. szuper...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem mindenképp reklamáld meg az OTP-nél. Az 1 hónap reális. Nekem is volt ilyen sztorim külföldi webáruházzal, több százezres összeggel - de aztán minden rendeződött: https://hup.hu/node/144819?comments_per_page=9999
A végén kapsz egy hivatalos levelet a történtekről - és nem arra kell hagyatkoznod, h az ügyintéző éppen mit zagyvált.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kártyás fizetésnél a bank "utána tud nyúlni", az ilyen dolgoknak. Csak szólni kell a saját bankodnak, hogy ez és ez a probléma. Ők hivatalból beszélnek a másik bankkal és rendezik egymás közt. Te pedig visszakapod a pénzed. Ilyenkor nem az emag-gal kell levelezni. Telefonálni kell a saját bankodnak, és le kell tiltatni a tranzakciót.
Mondjuk az érdekes kérdés, hogy később miért került beterhelésre a tranzakció. Ha valami kommunikációs hiba van, akkor a tranzakciónak illik failed ágra futni. De ha ezt bejelented a banknak, akkor ezt kivizsgálják. De maguktól ők ezt nem fogják tudni, hogy az a terhelés egy hibás tranzakció eredménye.
Egyébként azt, hogy az emag ellopta a pénzed, egy kicsit erősnek érzem. Volt valami rendszer hiba, ami miatt a tranzakciót 2 kártyára is beterhelték. Baromi rossz, dühítő, engem is dühítene. De ez akkor sem lopás, mert szinte kizárt, hogy szándékosan csinálták volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel az emag nem válaszol a levelemre, és a panasz bejelentő űrlapra, így feltételezhető, hogy nem akarják vissza adni a pénzt, ergo lopnak.
Mindaddig még nem juttatják hozzám vissza, addig Ők bizony loptak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha úgy gondolod, hogy loptak, tegyél büntetőfeljelentést. Ha nem teszel, akkor finomíts a címen a saját érdekedben. Mert ha nem, akkor lehet, hogy ők fognak rágalmazásért.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egyszer vásároltam emagról (mondjuk többet nem fogok, de arról se ők tehetnek, hanem a Magyar Királyi Posta). A csomag kézbesítése után pár nappal felhívtak, hogy elégedettségi felmérést végezzenek. Téged nem hívtak? Ott el tudod mondani a problémát (rögzített hívásban), de telefonszám is van a kapcsolati oldalukon. Hívd fel őket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, nekem sose volt ilyen gondom. Rendeltem már Emagról sokmindent, kisebb-nagyobb dolgokat is (aka. hűtő, mosógép) és mind megjött jól, a tranyó is lement szépen (OTP-s bankkártyáról). Szóval csak pislogok, hogy mi is történt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lesz belőle Homár-poszt.?
A cím szerintem is kissé erős
--
God bless you, Captain Hindsight..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
blintuxról kéne inkább homár poszt, sajnálja a (szó szerint) pár forintot egy telefonhívásra, cserébe inkább vár hónapokig, mire valaki véletlenül elolvassa a levelét
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyiban azért védjük már meg, hogy mondjuk az is > /dev/mom, aki nem reagál a saját panasz űrlapjára (sőt, egy online kereskedő egyébként az emailre is tegye).
Mondjuk mondom, nekem reagáltak rá. Igaz, értelmeset nem tudott mondani csak folyamatosan habogott, hogy valami a szállítónál van, és hiába mondtam, hogy igen, akivel beszéltem és a csomag ragszáma alapján 5 perc alatt megmondták, hogy azért nem hozták ki végül, mert a két tételből az egyik még nem volt ott, és az emag kérte, hogy ne vigyék, szóval mostmár csak azt kéne kideríteni, hogy melyik nincs ott, miért nincs ott, mikor lesz ott, akármi. Gondoltam, hogy majd megegyezünk abban, hogy akkor a hiányzót hagyjuk, vagy valami, ezt meg hozzátok mert kéne, de ha nem hát nem, lehet sztornózni az egészet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> aki nem reagál a saját panasz űrlapjára
Mennyi az SLA? Utoljára a Postán kellett reklamálnom valamiért (surprise!), ott pl. az emailes válaszidő 30 nap lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy a postát kéne referenciának venni :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Személyes kedvencem az online egyablakos ügyintézés. Küldik az "emlékeztetőt" hogy ha valamit nem csinálok holnapig akkor 5 napon belül bírság 10 napon túl körözhetnek/rabosíthatnak. Válaszolok az emailre, hogy mégis hogyan/miért kellene ezt megoldanom. Erre azt írják köszönik a levelemet, 90(!) napon belül válaszolnak. O.o ???
Utána jártam másképp, de azért mégiscsak fura hogy 80 nap letöltendő után állnának szóba az emberrel :-D És a dolog csak félig vicc sajnos...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni