FZ6N

Yamaha FZ6 N S2

Yamaha FZ6N S2. Metálszürke. 2008. kilencedik havi. 600 cm³, 4 hengeres, soros, 16 szelepes. 72kW (98LE), ~13 500km-t futott. Ha minden jól megy, kedden érkezik.

Yamaha FZ6 N S2

Yamaha FZ6 N S2

Yamaha FZ6 N S2

Yamaha FZ6N S2

Hozzászólások

én is idén kezdtem motorozni, bár csak robogóval nyomom, de nagyon élvezem.

sne

Ezek után a bicajozásnak annyi?

--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

Semmiképpen. A motor munkába járáshoz, hobbimotorozáshoz és túrázáshoz lesz kiváló, a kerékpár meg egészségmegőrzéshez és sportoláshoz. Egyre inkább rühellek autózni, így váltok két kerékre. Persze ha hosszabb útra kell mennem, vagy szar lesz az idő, akkor marad az autó.

Ma is mennék tekerni, ha nem lenne ilyen retek idő. Bár szerintem így is lemegyek, ha felszárad a víz. Egy hete nem tudtam menni az eső miatt, már igencsak hiányzik a tekerés.

--
trey @ gépház

"Gratulálok! Az S2 verzió jó választás szerintem. Egy ideig nem fogod megunni."

Köszi. Igen, az S2 volt az, amire pályáztam az FZ6-ok közül. Szép hangja van! Persze egy sportdob lehet, hogy kerül rá majd.

"Ruházat van már?"

Egyelőre még semmi, de lassan azért azokat is be kéne szerezni. A motort azért kellett lezsírozni, mert jó vételnek látszott, ráadásul helyileg is közel volt. Nem kellett elautózni az ország másik végébe megnézni, elhozni. Egy hónapja nézegetem a hirdetéseket és gyakorlatilag a keleti országrészben volt szinte az összes, ami tetszett.

--
trey @ gépház

Nagyjából mindkettő :)
Az itthoni Auner árakat nem ismerem, mikor én vásároltam még nem voltak itthon. A kinézett Alpinestar kabátot viszont itthon nem, vagy csak sokkal drágábban forgalmazták.
A Louisban viszont hatalmas a választék, nem feltétlenül nagy márkákból, de jó cuccok. Sisakból szokott nagyon jó akció lenni. Érdemes megnézni a táskákat és egyéb kiegészítőket is. Árakat a honlapokon össze tudod hasonlítani. Nem tudom, hogy azóta itthon sokat változott-e a helyzet, de néhány éve bőven megérte kimenni.
Bécsben még a Hein Gericke is elég széles választékkal rendelkezik.

Közben kiderült, hogy a győri Aunert egy régi jó ismerősöm csinálja, így ott vettem kupakot. Adott egy Auner katalógust, amiből pár nap alatt bármit lekér Győrbe azon az áron, ami a katalógusban van (nekem egy kicsit kevesebbért a régi ismeretségre való tekintettel).

--
trey @ gépház

Ha jol latom, a rendszama nagyon hasonlit Steve Jobs rendszamara. :)
(nyilvan photoshop)

--
a publikus az egy JOGI fogalom abban az értelmezésben ahogy mi használtuk! nem műszaki. - RockWood1911

Nem jó a rendszámtábla...

Először is majdnem függőlegesen áll és nem pedig az ülés alá hajlítva vízszintesen.
Másodszor is nincs átkötve vastag gumipánttal, hogy még akkor sem lehessen leolvasni, ha valaki ott guggol mögötte.

Gondolom ezek lehetnek az új KRESZ szabályok, mert a motorosok több mint 50%-a ilyennel közlekedik az utakon.

Rossz napod volt vagy lemaradt a végéről valami?
Elég nagy motoros baráti körrel rendelkezem, de mindnél rendben van a rendszám. Biztos én csak a a másik 50%-ot látom, de ezt nem tudhatom, mivel nem találkoztam összes motorossal az országban. Te biztos tudod...

Ezek szerint csak szimplán rossz társaságba keveredtél, vigyázz, nehogy bajod legyen belőle!

Amúgy trey-nek van igaza, biztos, hogy a besározódás ellen van a dolog. Amikor a piszkos városi utakon (Hungária krt., M5 bevezető szakasza, stb.) 120-140-ről lelassítanak 90-es togyogásra (ami érthetően idegesíti őket, mivel ilyen csigatempónál már könnyen felborulhat a motor hiszen csak 2 kereke van), olyan turbulencia képződik, hogy teljesen besározza a rendszámot. Ezek meg olyan derék, szabálytisztelő motorosok, hogy semmiképpen sem akarják, hogy olvashatatlan legyen a rendszámuk, ezért ilyen ügyesen felhajtják. Tavaly nyáron láttam egy olyan óvatos duhajt is, hogy még a rendszámot is leszerelte és gondosan becsomagolva elrakta valahova, nehogy bepiszkolódjon.

Régebben készítettem ezekről fényképeket, kis videokat de leszoktam róla, mert megtelt vele pár vincseszter, át fogok térni az általad ismert típusok dokumentálására, mert azokból csak napi 2-3-at látok, míg az odafigyelő, rendszámra gondosan vigyázó fajtából napi 8-10-et.

Értem én... nem azt vitatod, hogy naponta 2-3 olyan motorost látok amelyik versenypályának tekinti az utakat és felhajtott rendszámmal őrültködik, veszélyeztetve 5 percenként 2 embertársa életét, hanem belevetítesz valamit az általad elképzelt lelkivilágomba.:-)))

Nem sokban különböztök a biciklis hibbantaktól.

Nálunk nincs ilyen ellentét/ellenérzés az autósok és a motorosok közt. Vagy legalábbis nem tudok róla. Nekem egy kicsit tudathasadásom lesz, mert nem tudom, hogy mostantól gyalogos, kerékpáros, motoros vagy autós vagyok-e. Azt vettem észre, hogy tök mindegy, hogy éppen melyik, mindig a többit (ami éppen az adott pillanatban nem vagyok) szidom :D

--
trey @ gépház