- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2885 megtekintés
Hozzászólások
hogyan neveld a blenderedet.
Jó lett!
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És még a hülye fák is sétáltak...
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert igy 2019-ben igazan renderelhettek volna 4k-ban. vagy 8.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Messze jobb mint a gyerek-tvcsatorna minőség, talán már hollywood minőséget is megüti. Mégsem használja nagyon hollywood a blendert. Miért?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem ugy 10-15 ev lemaradasban van a blender a Maya-hoz kepest. kb mint a wine a windozhoz kepest, amire lemasolnak/implementalnak valamit a masikba 2 ujabb feature lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A wine-al csak óvatosan! Amióta a Valve beszállt a buliba elég nagy a fejlődés. Nincs időm folyamatosan tesztelni de hónapok alatt amikor néha ránézek jelentős ugrásokkal fejlődik a wine mostanában.
Maya-val gyorsabban lehet dolgozni? Vagy tud olyat amit a blender nem? Van feature összehasonlító táblázat róluk? Nem foglalkozok cgi-vel csak nézőként tudok annyi következtetést levonni, hogy ez a film minőségben nem marad el a fősodratú hollywoodi cgi filmek mellett. Viszont elég rövid, nyilván sok munka volt vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor legyen a GIMP vs Photoshop a pelda :)
en se vagyok CGI-s, de dolgoztam 15 eve egy csapatban jatek fejlesztesen, profi 3d grafikusokkal, Maya-val. mar akkor tudtak olyan dolgokat csinalni vele, amiket az elmult par evben irtak a Blenderben mint uj feature. ebben a kisfilmben se latok semmi olyat amit akkor ne tudtak volna mayaval osszerakni.
masreszt hollywoodban gondolom tobbsegeben nem kezdok dolgoznak, es amikor ok kezdtek, a blender meg nem letezett vagy max otthoni jatekszer szintjen mozgott (de teny hogy az elmult evekben jon fol mint a talajviz vagy mint a wine :)) ezert ok a maya-t ismerik inkabb. elegge eltero a 2 program felulete es mukodese, nehez atszokni. (en hasznaltam mind a kettot de csak hobby, foleg rendereles szintjen, nem modelleztem sokat, animaciot pedig egyaltalan nem csinaltam veluk).
meg egy csomo plugin maya-hoz van csak, mert ahhoz lehet sok penzert eladni...
ps: a wine changelogokat en is nezem (kapom mailban), csodalkozom is hogy meg mennyit dolgoznak mostanaban rajta, azt hittem volna mar reg halott a projekt. viszont attol hogy a jatekokhoz szukseges 3d reszt csiszolgatjak, meg uzleti appok futtatasa nem lett jobb, nagyon sok a bug es a crash. kb 1 eve probalgattam, alig volt valami ami mukodott vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni