The power to charge amplified. Warp Charge debuts on the #OnePlus6T McLaren Edition. pic.twitter.com/txlju165fb
— OnePlus (@oneplus) December 11, 2018
Carbon Fiber debuted on a McLaren Formula 1 car in 1981. 37 years later, we're bringing this iconic pattern to the #OnePlus6T McLaren Edition. pic.twitter.com/3ukQJppLqg
— OnePlus (@oneplus) December 11, 2018
Trying out some of the awesome AR features of the #OnePlus6T, McLaren Edition. #NeverSettle pic.twitter.com/MB8KZugEgB
— McLaren (@McLarenF1) December 11, 2018
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
XDA Developers: OnePlus 6T McLaren Edition Hands-On: Salute to Speed
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
innováció!!44 év legjobb ficsöre, világmegváltás! huhu!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
700€, hülyék ezek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltál már F1 futamon? Egy csapatpóló 30 ezer, egy csapatsapka 25 ezer, egy csapatdzseki 80 ezer. Anyagát tekintve semmivel nem jobb egy 5-10 ezer forintos pólónál.
Ezek kizárólag fanboyoknak készülnek, akik a csapatuk miatt hajlandók kiadni akár 50-100-150%-os felárat is egy termékre.
Nyilvánvaló, hogy sem te, sem én nem vagyunk célpiaca ennek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen rendben van az ára. Igényes a cucc, a külcsínt is meg kell fizetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazából ezek az árak biztosítják az Apple továbbélését. Ha nem emelnének a "droidos" gyártók az iPhone árainak közelébe, akkor pár év alatt földbe döngölnék az Apple készpénzállományát. Ha közel azonos árért nyújtják a nagyobbmérvű követést-megfigyelést, akkor átlagfelhasználó esetén, - nagyon kivétel az Androidra fejlesztők mobiljai.., - az iPhone választása felé billen a mérleg. (Az meg hogy Porsche- és "hasonló-design" csak a kuriózumok pénzes kedvelőinek érdekes, az átlagember mobilt a neki megfelelő funkcionalitás miatt vesz bármennyi, a pénztárcájának megfelelő pénzért.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézve a konkurens márkák csúcskészülékeit, igazából a 700 Euro nem is sok érte.
Egy Galaxy S9 és egy Mate 20 Pro is hasonló áron van. Az iPhoneok meg kb. innen indulnak.
Ha meg az autómárkás készülékeket nézzük, még olcsó is. Egy Huawei Mate 9 Porsche Design 390 ezer forint.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Elnézve a konkurens márkák csúcskészülékeit, igazából a 700 Euro nem is sok érte."
Én saját magához képest nézem. Kicsit sok a design felár, amikor ugyanez a készülék van 50-80-100 euróval olcsóbban is. Csak most -kicsit sarkítva- kapott egy sárga dobozt és ettől drágább. Ugyanígy nem értem a másik márkánál a Porsche design kiadást sem (az még általában rondább is az erőltetett porsche tipográfiával, mint az eredeti). Biztos öregszem.
"Mate 20 Pro is hasonló áron van."
Az legalább a műszaki tartalmát tekintve többet ad (kapásból ott a kamera rendszere, ami kicsit többet nyújt az OP6T-nél). De igazából nem ez a kérdés, hanem, hogy egy sárga doboztól meg sárga csíktól miért lesz értékesebb egy telefon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A francokat hülyék. Maximum akik megveszik, és hidd el meg fogják, pont annyian amennyit a sales osztály kiszámolt.
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10GB RAM
Minek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha lehetne dokkolóban desktop PC-ként használni (mint egyes Samsungokat) akkor lenne értelme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semminek. Ez egy reklámfogás két cég részéről. Hogy valami erőltetett közös vonás is legyen, erre gondolhattak:
- F1 autók erősek / sok RAM
- F1 autók gyorsak / gyors töltés
- F1 autók szénszálasok / szénszálas borítás
Egyébként pedig, ahogy fentebb írtam, ahogy a hétköznapi ember nem vesz napi viseletre F1 store-ból ruhát, mert geci drága, úgy nem vesz McLaren edition telefont sem, hacsak nem McLaren buzi.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mókás ez a magyarázkodás egyébként. :) Ezek szerint itt is csak a logót fizeti meg az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez kicsit melle ment, de hat nalad ez nem ritka. Olyan, mintha zuhanyrozsval a pocsodon probalnal meg celbavizelni. :D
Itt a McLaren nevet kell megfizetni, nem a logot.
De mar majdnem sikerult. :D
Csak igy tovabb! Én tenyleg szurkolok neked, hogy egyszer tenyleg osszejojjon. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A McLaren logót kell megfizetni a világ legjobb ár/érték arányú telefonján. Egy logót fizetsz meg egy telefonon.
Ez ugyanolyan mint amikor egy iPhoneon a logót fizeted meg, nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek pazarlod az időd erre a bohócra, btw? :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az a baj, hogy elfogult vagy ezzel a márkával szemben.
egy ilyen mclaren modell helytet, mindenki megkaphatta volna a gyors töltést, fejleszthettek volna e helyett egy jobb kamerát, stb stb.. rengeteg másra lehetett volna pocsékolni az időt. (apple animoji)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem időpocsékolás. Ne értsd félre, én nagyon nem vagyok az ilyen húzások célközönsége, de ettől függetlenül marketing szempontból van ennek célja, és értelme is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A oneplus3 óta alap a gyorstöltés (dash charge) és nemcsak hogy tudja a telefon, de még adják is hozzá a gyorstöltőt a dobozban, hoppá! :P
--
"You can't convince a believer of anything;
for their belief is not based on evidence,
it's based on a deep seated need to believe."
Carl Sagan
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én naponta 1x töltöm. éjszaka. számomra nem dealbreaker ez a gyorstöltő dolog. nembaj ha van, de teljesen mind1 ha nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Unalmas életed lehet, ha ennyire kiszámítható.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
biztosan nagyon unalmas. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt a kommentet nem értem. Miért, nem általános hogy az ember este lefekszik reggel meg felkel?
--
arch,ubuntu,windows,libreelec,omnirom,microg
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de általános, az unalmas embereknél. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mindennapos scenario, de ha hirtelen felindulásból nem otthon alszom, a telefonom toltese a legutolsó dolog amivel foglalkozni akarok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi a francért ne aludnék otthon a családommal? :D
kinőttem már a diszkóban ribancokat felszedős korszakot köszi. inkább azt nevezném unalmasnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a családom is velem szokott tartani. ;)
De asszem elmentunk túl személyes irányba, bocsánat, ha megbantottalak az eredi comment-tel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ja, túlment. no problem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltam én is így régen. Most meg ott a dash charger a kocsiban, és feltölti amíg odaérek ahol dolgoznom kell. Merthogy ez akkor is gyorstölt, ha épp navigál meg spotify zenél bt-n. Nagyon hasznos tud lenni.
--
"You can't convince a believer of anything;
for their belief is not based on evidence,
it's based on a deep seated need to believe."
Carl Sagan
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem közel van a munkahely, addig nem tölt fel rendesen a dash sem, legalábbis nem fullra. Nekem hiába volt dash charger op3-hoz, mégis inkább éjjel töltöttem sima töltővel. Nagyon ritka volt hogy dash-al megtoltam napközben. Most QC4-es a telefonom, a gyári gyors töltőt még talán 2x ha használtam nap közbeni rátöltésre. Inkább ilyen este dugós típus vagyok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezek szerint a te életed is uncsi. jelentkezzenek az uncsi életű este töltöm a telefonom emberek akik napközben nem nyomkodják annyit, hogy tölteni kelljen hanem inkább élnek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzáteszem, hogy azért nem rossz a gyors töltés. Amikor hirtelen kell, akkor baromi jó, hogy fél óra alatt felnyomja mondjuk 30-ról 90%-ra (a dash meg különösen jól meg van csinálva, a QC-vel melegszik a teló, dash-al meg egyáltalán nem). Epölnél elég gáznak tartom, hogy nem adnak gyors töltőt. Lehet, hogy nem mindig töltenéd azzal, de jó opció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én sem mondtam, hogy rossz. de jelenleg nem hiányzik. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért elfogult mert leírta, hogy semmire sem jó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Itt a McLaren nevet kell megfizetni, nem a logot.
:D
ennyi erővel az almánál is a nevet kell megfizetni, nem a logót
nem értem, egyeseknek miért okoz gondot megérteni, hogy az értékesebb brand drágábban dobja piacra a vackát. nem kell az (apple|mclaren) logó a telefonra? ne vedd meg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van. itt már többször is el lett mondva, hogy az almánál mindössze a logót kell megfizetni és ennyi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te kevered a Special Edition változatokat az alapkészülékekkel. Az iPhone-nál is léteztek "Special Edition"-ok, pl. bőrrel bevont verziók:
Apple introduces iPhone 8 and iPhone 8 Plus (PRODUCT)RED Special Edition
Magasabb áron a retail verzióknál. Ezek különleges alkalmakból készült változatok, olyanoknak, akik ezért hajlandók extra pénzt adni. Gyűjtőknek, szurkolóknak, rajongóknak.
Nem keverendők a fogyasztóknak szánt verziókkal.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Magasabb áron a retail verzióknál.
Ez egész biztosan nem igaz, nekem volt PRODUCTRED iPhone-om, forintra pontosan ugyanannyi, mint a sima. A bőrtokot nem tudom, nem használok tokot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.businessinsider.com/apple-red-iphone-7-price-2017-3
"The Special Edition (Product) RED iPhone 7 starts at $750, and the red iPhone 7 Plus at $870, both of which are at least $100 more than the base price of the other iPhone 7 models (with the exception of the jet black color).
That's because the red iPhone 7 is only available in the pricier 128GB and 256GB options. It's not available in the cheaper 32GB option, which costs $650 for the iPhone 7 and $770 for the iPhone 7 Plus.
iphone 7 red product pages apple Apple
This isn't the first time Apple limited a certain color option to more expensive iPhone models. When it released the jet black iPhone 7 last year, arguably the most desirable new color option at the time, it also announced that it was only available in the 128GB and 256GB option s. That made the Jet Black iPhone 7 inherently more expensive than the other color options, which is still the case today. "
Teljesen mindegy, a Special Edition verziókat nem hasonlítjuk az alapkészülékekhez.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A keresett kifejezés: kuriózum.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy engem mennyire nem hoznak lázba ezek a designed by ... cuccok.
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
F1-buzi vagyok, de engem se. Sose volt semmilyen relikviám, sose adtam pénzt F1 dolgokért. Ennek sincs semmi értelme számomra, ez egy fanboy termék.
Abban biztos vagyok, hogy piaca ettől még lesz.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát ja.
--
robyboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni