Elérhető a Wine 3.0.0-s stable verziója Linuxra és macOS-re

Címkék

Részletek a bejelentésben.

Hozzászólások

Hoppá: "Direct3D 10 and 11 support". Nagyon jól hangzik, bár nyilván kell még pár kiadási ciklus ameddig stabilizálódik, illetve implementálják a hiányzó komponenseket.

Csak Linuxra és macOS-re érhető el? Windowsra nem adják ki?
:)

Van egy 3D-s játékom amit én írtam, a motorját is én fejlesztettem Visual Basic 6-ban D3D-hez még régen, kb. 15+ évvel ezelőtt. Nincs kedve valakinek kipróbálni hogy elindul-e ha valaki kipróbálja a wine 3-at?

A játékban lehet lőni, van hang, a golyó a falban marad és a motorja nem olyan rossz, tudsz fal mellett menni, nem ragadsz be stb. Kezdetleges szarság befejezetlen pályával amiről ki tudsz sétálni, csak kíváncsi vagyok be lehet-e még röffenteni :)

http://log69.com/D3D_Realm.zip

(virustotal info)

Ubuntu alatt sima wine-al nem ment. Linux winterfell 4.13.0-25-generic #29-Ubuntu SMP Mon Jan 8 21:14:41 UTC 2018 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux
"Run time error '429': ActiveX componenet can't create object"
majd lehet ránézek archon.
---------------------------------------------- ---------------------------
Nem, de lehetne.

Kösz nektek. Érdekes. 3D gyorsítás gondolom van amúgy ugye? Jó múltkor nyomoztam, a fenti hibaüzenet arra vonatkozik hogy a D3D-t nem tudja inicializálni emlékeim szerint.

Azt hiszem már XP alatt sem megy amúgy. Win98 alatt futtattam ha jól rémlik. Nem egyszerű :)

Esetleg modern windows alatt kellene kipróbálni azt amit blueghost feljebb linkelt. Ha lesz időm ránézek.

DirectX 7-hez fejlesztettem, a fájl ami kellett neki akkor stimmel, illetve azon belül volt talán a D3D absztrakció. Régen volt már. A hibaüzenetből talán arra gondolnék hogy bizonyos funkciót amit meghívok, nem támogat a 3D-s réteg.

Na mindegy, valszeg nem lesz könnyű beizzítani.

"- Wine can be built as an APK package and behaves like a proper Android application."