Android 2.2 'Froyo' és Adobe Flash Player 10.1 a Google Nexus One-on

Címkék

Ryan Stewart, az Adobe evangélistája azt akarja megmutatni, hogy milyen szépen fut az Adobe Flash 10.1 a Google Nexus One-on. A videó végén egy pillanatra felbukkan az Android 2.2 (kódnevén "Froyo") is, amely már az Adobe Flash 10.1-gyel együtt érkezik majd. A részletek itt.

Hozzászólások

az iphone is megy 3-4 napot nagyon lazan. csak mivel egesznap nyomkodod lemerul hamar. ha ugyanugy hasznalnad mint egy normalis telefont akkor sok lenne a keszenleti ideje. de bofogd ide a baromsagaid mint egy hulye troll. igy kell :)
_____________________________________________________
Igenyelj Dropbox tarhelyet ITT: https://www.dropbox.com/referrals/NTI3OTM3Njk

Ha lenne rá html5 alternatíva, akkor az is ennéa az erőforrásokat, mint ahogy desktopon eszi is, de még csak az sincsen. Innentől kezdve nincs miről beszélni. Amúgy kb annyit fogod tudni használni, mint egy szokványos video lejátszót, vagy telepített játékot.

Lazán kapcsolódik, hogy omnián az igo jobban zabálta az akksit, mint ahogy a "szivartöltő" tudta tölteni. Szóval nagy csodákat nem kell várni, de a "rakás szar"-tól szerencsére messze van

Még sehol sincsen, nemhogy androidon meg ifonon. Flash alternatívaként meg semmi sincsen, nemhogy html5.

Desktop böngik közül a FF4, chrome 6, szarafi 5 lesz tele megint html5-bűvkörhöz kapcsolódó újdonságokkal, de még ez a meccs sincsen lejátszva. A mobil böngik tudása meg html5 témában eléggé halovány. Na a másik meg, hogy nemrég láttam egy kis vicces összehasonlítást, hogy desktop böngészők vs ipad/iphone felállásban milyen teljesítmény hozható ki a mobil eszközök jelenlegi html5-ös képességeiből. A felhasznált benchmarkban nagyságrendileg rosszabbak voltak az utóbbiak, viszont a flash mobil változata nem produkált ekkora különbséget. A probléma az egészben h jelenleg nagyon nehéz korrekt alapot találni az összehasonlításhoz, mert flashben és html5-ben is lehet könnyen és sokféleképpen szart csinálni, viszont arról némi képet ad, hogy ugyanazon "szutyok" mennyivel rosszabbul használható a jelenlegi html5 esetében mobilon, magyarán még a jelenlegi részleges "html5 runtime" is elég gyenge lábakon áll a 10.1-es flash runtime mobil változatához képest.

Szóval lehet szidni, meg ekézni a flasht, de láthatóan nem lehet kiváltani még egy jó ideig

Nálam ez valahogy mégis működik iPhone 3G-n. :)
Androidos telefon most nincs nálam. Majd megnézem, vagy addig úgyis kipróbálja valaki...

http://purplefloyd.wordpress.com/2010/02/04/html5-platform-game-for-iph…

http://www.watersheep.org/~markh/canvas_touch/game.html

Érdekes lenne egy olyan tesz, amiben egy ilyen HTML5 alapú játékot és ennek Flash 10.1-es portját összeengedik. :)

Volt multkor egy HTML5 teszt oldal (keresse meg aki akarja), a Safari/iphoneos pont ugyanugy teljesit, mint a Safari/MacOSX. Lehetne jobb is, de legalabb elkezdodott valami. :) Csunya lenne ilyen idiotahadjaratnal amit most az Apple muvel pont az iphone verzio nem tamogatna, durva blama lenne.

---
pontscho / fresh!mindworkz

Szerintem már nagyon sokan várják azt, hogy végre lehessen széleskörűen használni, de nekem még ez elég távolinak tűnik. A flash meg készen van, nemcsak runtime szinten, hanem ami talán fontosabb, egy marhanagy szoftvercsomag játszik a "fejlesztő" kezére. Ugyanez szvsz akkor lesz meg html5-nél először, amikor maga az adobe készít egy html5 exportot a CS-hoz (tudtommal dolgoznak rajta). Amit az apple játszadozik a gianduia-val, az még nagyon messze nem versenyképes. Addig meg maradnak az olyan proof-of-concept dolgok, mint amit linkeltél.

Eegyébként meg lehet nézni az amúgy valóban tetszetős html5-alapú próbálkozásokat desktopon, összehasonlítva pár jól kidolgozott flashes játékkal, és nekem még itt is a flash tűnik takarékosabbnak.

Ahogy látom van benne pár event, amikkel én még nem nagyon találkoztam, pl. window.onorientationchange, document.ontouchstart, document.ontouchcancel. Ezek nem tűnnek számomra túl szabványos eventeknek, van ezekről a neten valami bővebb információ?

Btw az itt levő html+js verziók onmousemove-ra épülnek, azt támogatja az iphone safarija? Neten rákerestem, az alapján nem, de elképzelhetőnek tartom, hogy mégis.

--
Don't be an Ubuntard!

megnézném mit kezdene az én kedvenc flashses játékaimmal, ahol kell billentyűzetet is használni benne... (pl ugrás, fire, ilyesmi)

nem a játékok miatt fontos, hanem egyéb tartalmak miatt. egyébként a játékok is egész jók, ha tényleg kell billentyűzet, akkor olyan készülék kell, vagy kell egy bt-s mobil billentyűzet :)
egy bt keyboard meg töredéke egy smartphone-nak (anno én 5k-ért vettem) és akkor teljes lehet az élményed :)

http://www.google.com/images?um=1&hl=hu&client=opera&rls=hu&tbs=isch:1&…

Az android egyre meggyőzőbb. Támogatja már a HTML5-öt? ha igen akkor tényleg elért arra a fokra hogy van értelme, mert addig nem teljes.

tetszik, de azért remélem az androidos böngészőkön is lesz majd vmi flashblock addon

hát, meggyőzőbb, mint állni a pusztában és anyázni, amiért egy 100-200k-s készüléken nem jön be egy hülye menü, mert flash-es, de neked épp arra van szükséged. tudom, iphone-os körökben soha nincs rá szükség, véletlenül sem, soha senki nem keveredett még flash hiánya miatti információhiányba (nekem az egyik szempont ez volt, amiért megváltam az iphone-tól)

Ügyes húzás a Google módra. Az Apple malmáról hajtja el még azzal is a vizet, amiért a Flasht ilyen szinten támogatja.

még mindig jobb, ha van és kikapcsolható, ha szar vagy nem tetszik vagy mittudomén, mintha nincs, mert jóságos Steve megvéd tőle.

Az ellenségem ellensége a barátom? :)

Ezzel egyutt kerek a tortenet. Nem, mindenfele karorom nelkul.

---
pontscho / fresh!mindworkz