- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3105 megtekintés
Hozzászólások
Ez sosem baj. Csak annyi a probléma, hogy a gcc, már így is akkora, hogy........
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ha egyszer fordítóprogramok gyűjteménye (compiler collection)?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de csak azért mert mást nem tudtak belemagyarázni az eredeti Gnu C Compiler rövidítésébe:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) Igaz.
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amíg máshonnan nem von el erőforrásokat, engem nem zavar, de szerintem a Go még nem bizonyította, hogy megérdemli a belefektetett munkát...
Még a készítők szerint is experimental, akkor meg hova a sietség. (Dolgozzanak inkább a c++0x támogatáson. :) )
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee."
-- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így vagyok vele. Ha nem okoz gondot jól elvan ott. Na meg ha nagyon akarom akkor fordítok egy gcc-t Go támogatás nélkü, mint ahogy a fortran ia kiszedhető......
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
C++0x - egyetertek. Raadasul "elveszitettuk" a gcc-in-cxx ag fo kitalalojat, a gold linker atyjat is, a jeles C++ evangelista Ian Lance Taylort a Go nyelv miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a c++ert nem kar:P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsere nem rajtad mulik :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne kamuzz, c++-t te is utalod :p
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt ugye te is tudod h ez nagyon OFF
+ remélem ez nem rajtad múlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mekkora +... (nagy)
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig nem érkezett fikázás, hogy előbb a Cé fordító részét csinálnák meg jól és a többi. Egy részt lehet, hogy púp a hátunkra, mert még egy dolgot meg kell tanulni, de az is lehet, hogy piacképes tudást jelent pár év múlva, ha tudunk góul.
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem. Megnézegettem, szerintem jön majd egy felfutás, a csapból is ez fog folyni, aztán lecseng gyorsan, kb, mint a clipper. Imho.
Elég nehézkes a logikája ahhoz, hogy éles környezetben megbíznék a benne írt kódomban... Legalábbis első megtekintésre ez a véleményem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
még mindig használnak clipperben írt programokat... 23 év lecsengés az nekem nem gyors:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért álljunk meg, nem ugyanaz, hogy még van néhány őskövület, ahol használják, meg hogy mindenki csak azt fogja használni! :-)
Ennyi erővel az assembly a világ legjobb nyelve, mert azt még mindig használják. Ne má!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha tudnád mennyi számla és készletnyilvántartó program van még használatban 10+ éves clipper kóddal. elég sok problémát okoznak minden érintettnek:) szerencsére vannak clipper leszármazottak, mint a CCC.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem most kell ezt még megítélni. Majd akkor, ha a Google elkezdi komolyabban használni és támogatni (mert tervei vannak vele).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ertelmes kompromisszum az Go nevu dolog. Kicsit atmenet minden kozott, es ugy nez ki sikerult jo dolgokat bevinni meg, ha gyengebben is, mint az ihleto eszkozoknel, de hat sok minden keveredik itten :)
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyesíti a java és a c++ jó tulajdonságait, engem meggyőzött h talán leválthatja a java-t. nekem nagy hiányom volt benne a külön is deffiniálható függvények (vagy csak nem jöttem rá), a c++-ból meg a garbage collector. nem azt mondom h hiányzott, inkább h ha már benne lenne akkor kevesebb az esélye h elfelejtem a destruktort. persze tudom h mind a kettő másra van, de akkor is tetszik nekem. El tudom képzelni h nem sokár a go nyelv eléri talán a java szintjét, és ha jól látom nem lesz olyan nehéz megtanulni ha egyszeer az ember megtanulta a jaa-t vagy a c++-t, esetleg mindkettőt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajánlom a D-t! Ha lenne alkalmam új projektbe kezdeni, és nem Javában kellene, én azt használnám C++ helyett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaban sem uszod meg a destruktorokat sok esetben. Ha pedig szamit a memoriafoglalas, akkor meg aztan plane :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
??? példát légyszives
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nekem kell elhinni, hanem az SDK leirasoknak :~)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Javaban sem uszod meg a destruktorokat sok esetben."
mondanál egy konkrét példát arra a sok esetre?
"Ha pedig szamit a memoriafoglalas, akkor meg aztan plane"
mondanál egy konkrét példát ahol a destruktor csökkenti a memória használatot, de nélküle is normálisan működik csak több memóriát felhasználva?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szandekosan nem valaszoltam azonnal, kivancsi voltam a tippekre es a hozzaszolasokra. Bocs. :~)
Egy pelda (ez speciel azert is jo, mert NagyZ is ebbol okitott ki az elobb):
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/docs/api/java/awt/Graphics.html#dispose()
Sok masik eset is lehetseges, amikor olyan eroforrast akarsz felszabaditani, ami szamit, akkor nem feltetlenul jo otlet a GC-ra bizni *mindent*. Esete valogatja, de esznel kell lenni. Az, hogy vmi a nyelv resze, nem feltetlenul jelent optimalis mukodest a *te* alkalmazasod szamara. Meg akkor sem, ha a Sunnal (oh pardon, Oracle-nel) varazslo magusok ulnek es mindent runtime hozzad igazit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valóban, de azért a Graphics.dispose() egy elég különleges eset, ezzel még nem támasztottad alá, hogy "Javaban sem uszod meg a destruktorokat sok esetben.". hát ez egy eset volt, és ez egy bonyolult swinges progiban saját LnF-el se fordul elő olyan gyakran.
azért ezt felesleges hasonlítani a c++ minden változóra oda kell figyelni poklára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat ha neked a Graphics objektum kulonleges... :~) Es akkor meg hangot nem is adott a programod, csak rajzolt... :-)
Ez az a pelda volt, ami a mindennapi programokban is elofordul, ennel sokkal specibb helyzetek is vannak, amikor sajat objektum poolokkal kell bibelodni, vagy kezben kell tartani mikor mi mihez ferhet hozza.
[Szerk:]
Plusz, ha ezek a jelensegek eleg melyen jelentkeznek a programban, akkor esetleg ehhez felsobb retegek tamogatasa is kelleni fog, azaz a jelenseg eppenseggel meg fog jelenni mashol is, nem csupan a Graphicsban.
[Szerk vege]
A GC elsosorban kenyelmesseget jelent, nem pedig hatekonysagot. Ahol hatekonysagrol van szo, ott altalaban nem hagyod figyelmen kivul azt, hogy mi hogyan mukodik alattad. Es ez nem pusztan a legkihegyezettebb programokat jelenti, mert minden cegnek az az erdeke, hogy jobb legyen a masiknal, marpedig ha csak azt hasznalod amit ok is, akkor nem leszel az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a dispose nem destruktor.
Szerk:
Nem akarok azzal a trivialitással jönni, hogy Jávában nincs destruktor. A dispose konkrétan azért nem destruktor, mert pl. egy window.dispose után a window objektum _megmarad_, és akár újra meg is lehet jeleníteni.
Amúgy igazad van, hogy néha Jávában is kell tisztogatni (a szemétgyűjtés mellett), és ez némileg hasonlít a C++ destruktorra.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a c++ minden változóra oda kell figyelni poklára"
Azért nem kell odafigyelni minden változóra. A stackváltozókra a rendszer automatikusan meghívja a delete-t. Erre lehet alapozni egy egyszerű referenciaszámlálást. Olyan objektumokat csinálsz, amik automatikusan számolják a saját magukra mutató referenciákat, és megszüntetik magukat, amikor kell. Nem túl bonyolult.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
automatic valtozoknal meguszod :)
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a c++ minden változóra oda kell figyelni poklára"
hehehe
ez olyan 90-es évekbeli érzetet hozott elő belőlem...
egy csodálatos eszköz a c++-ban: smart pointer.
Ezt használva abszolút nem kell odafigyelned a változóidra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jahajajajh, imadom ezt a terelest!!
altalanos destruktorhoz hasonlitani egy rendszerosszetevo metodusat.. OMG :)
en is irhatnek az osztalyaimnak "ezt hivd meg legyszi es bezarok mindent" metodust, de attol ez meg nem lesz destruktor. es nem lesz a nyelvben destruktor.
szoval jo troll probalkozas, de legkozelebb legyszi tanuld meg a nyelvet mielott random apikat hozol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Z, ha olvastad volna a szalat elotte, akkor tudnad, hogy nem volt szo a *nyelvben* levo destruktorokrol, sot, pont ennel a pontnal szoltam hozza. De arcoskodj, nyugodtan. Legkozelebb ne csak azt nezd, ami a kepernyodon latszik. Koszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Javaban sem uszod meg a destruktorokat sok esetben. Ha pedig szamit a memoriafoglalas, akkor meg aztan plane :-)"
NINCS IS DESTRUKTOR JAVABAN. ez megvan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/me legyint :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mar nemazert, de ha "destruktor"on (sic!) a finalizet erted, akkor tevedesben elsz. a legnagyobb tevedes (es ezzel nem vagy egyedul), hogy mig c++ban a destruktor _mindig_ meghivodik delete hatasara, addig javaba na GC _nem koteles egyaltalan_ lefuttatni azt. vagy lefut, vagy nem, zsakbamacska.
sosem szabad _semmit_ a finalize() -ra bizni [ritka kivetelek azert akadnak, de az nem a beginner szint]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a finalize-t keverem vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor meselj, milyen "destruktorra" gondolsz ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En arra tippelek, hogy a try-finally blokkra gondolt, amit bizonyos esetekben talan lehet hasznalni "destruktorkent", de talan meredek annak nevezni. Egyebkent mas mar megkerdezte tole, de nem valaszolt, csak terelt, talan o se tudja mire gondolt. :-P
---
"A legjobb dolgok az életben nem dolgok."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem arra gondoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor mondasz konkretumot is, vagy leragadunk ott hogy talalgatjuk mire gondoltal?
szerk: fent lattam mar, valaszoltam is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"javaba na GC _nem koteles egyaltalan_ lefuttatni azt. vagy lefut, vagy nem"
meselj rola ezt hogy kepzeled, hint: "Garbage collection might not ever run. If garbage collection runs at all, and an object is no longer referenced, then that object's finalize will run."
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hi kilepsz a programbol akkor nem jatszik gc -t kozben, igy nem is garantalt finalize lefutasa. Ha a gc takarit ja el akkor igen.
Tehat arra nem szabad epiteni , hogy legkesobb kilepeskor lefut a finalize.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, lehet, hogy a GC nem fut. Csakhogy ő nem ezt írta, hanem azt, hogy a GC futTATja vagy nem futTATja a finalize-t. Ami hülyeség.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Részlet a hivatalos doksiból:
"protected void finalize()
throws Throwable
Called by the garbage collector on an object when garbage collection determines that there are no more references to the object."
http://java.sun.com/j2se/1.5.0/docs/api/java/lang/Object.html#finalize()
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így tudtam, akkor most mi az újdonság?
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
AFAIK a GC algoritmusatol fuggoen attol, hogy egy objektum eligible for collecting, meg nem biztos, hogy lefog ra futni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amit irtal, abbol az jon le, mintha a GC onkenyesen dontene, hogy melyik objektumra futtatja le a finalize-t es melyikre nem. Amit most irsz, abbol is ez jon le.
Ezzel szemben a szabvany megkoveteli a GC algoritmustol: Ha fut a GC, es egy objektumra nincs referencia, akkor arra az objektumra le kell futtatni a finalize-t. Erre vonatkozo linket adtam meg egy korabbi postban.
Ha a mondatodbol kihagynad a "GC algoritmusatol fuggoen" reszt, akkor helyes volna. (Mivel nem biztos, hogy a GC egyaltalan barmikor is lefut.) Talan csak a fogalmazassal van problemad.
Sehol sem allitottam, hogy hasznos dolog a finalize-t hasznalni.
Mas lehetoseg is van, hogy az eroforrasok lezaratlanok maradjanak. Pl. megirod szepen a finally agban a tisztogatast, de KILL-t kap a program.
Ha a program befejezodese miatt nem fut le a finalize, az nem feltetlenul baj. Pl. ha csak egy fájl close volna a finalize-ben, az erdektelen, mert a kilepett program fajljai ugyis lezarodnak.
--
CCC3
Szerk.
Talan arra gondolsz, hogy vannak generacios GC algoritmusok, amik a regebbi objektumok kozott ritkabban keresnek. Lehet, hogy egy ilyen regebbi objektumot a GC egyaltalan nem nez, es azert fel sem szabaditja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy ez volt a probléma! :-)
Bevallom, nincs előttem a szabvány. A GC lefut és beteszi a finalization queue-ba, de arra is van garancia, hogy lefut a finalize?
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem keverek semmilyen generacios GCt, meg semmit, eleg jol simerem mind a JLSt, mind magat a VM spect.
An object is in the finalized state if it is still unreachable after its finalize method, if any, has been run. A finalized object is awaiting deallocation. Note that the VM implementation controls when the finalizer is run. The only thing that can be said for certain is that adding a finalizer will extend the lifetime of an object.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak annyit a jelent, hogy nem szabaditjak fel az objektumot, mielott lefutna ra a finalize. Logikus, de trivialis.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor az az újdonság, hogy innentől halvány fogalmam sincs, mibe akartál belekötni.
Szerk.: Azt hittem, az a problémád, hogy nem a GC futtatja a finalize-t, hanem valami más (ezt emelted ki). De azt írod, te is így tudtad.
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nalam mar sokkal hozzaertobb emberek kifejtettek miert szar otlet finalizet hasznalni, lasd az Effective Javat pl.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
C++-ban garbage collector után sírni pontosan azt jelenti, hogy nem érted a nyelvet, vagy a cégnél kényszerítenek a rossz eszköz alkalmazására. Nemmellesleg van hozzá (nem egy és nem kettő), csak nem az std névtérben. Persze olyan, amilyet a nyelv enged.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem igazan latom az osszefuggest a hozzaszolasod mondataiban :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről azt hiszem, nem én tehetek. Ha nem tudod, mi az a C++ és miért készült, nézz utána.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"C++-ban garbage collector után sírni pontosan azt jelenti, hogy nem érted a nyelvet, vagy a cégnél kényszerítenek a rossz eszköz alkalmazására."
vs
"Nemmellesleg van hozzá (nem egy és nem kettő), csak nem az std névtérben. Persze olyan, amilyet a nyelv enged."
Az ember nem azert sir GC utan, mert az milyen szep a nyelvben, vagy hogy a javat majmolja, hanem mert kell neki egy projektre. Mivel nem is egy libes formaban megirt letezik, plusz tipikusan ahol ez szamit, ott maguknak megirjak, nem latom az osszefuggest a hozzaszolasodban. Akkor sem, ha tudom mi a c++. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+ van olyan algoritmus, amit GCvel megirni _sokkal_ jobban meglehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
btw algoritmus, feljohetnel ircre, lenne egy algo kerdesem :)
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
este leszek, most epp baratnomeknel cserelek gepet. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon kilóghatok a hupos sorból, engem egyszer sem vágtak meg szövegértés (hiánya) miatt irodalomból még középiskolában.
"egyesíti a java és a c++ jó tulajdonságait, engem meggyőzött h talán leválthatja a java-t. nekem nagy hiányom volt benne a külön is deffiniálható függvények (vagy csak nem jöttem rá), a c++-ból meg a garbage collector."
Szerintem ez a szöveg azt mondja, hogy a C++-ból hiányzik a gc. Én meg azt mondom, hogy a kötelezően meglévő gc nem illik a c++-ba, akinek ez hiányzik, az nem érti a nyelvet.
Viszont. A C++ egyik fő célja a könnyű könyvtározhatóság, ebben benne van az is, hogy LEHET hozzá akármit írni (GUIzás sincs benne, oszt mégis), például gc keretet is.
Ergo: a felvetett probléma (már hogy a egyesíteni kéne a két nyelv jó tulajdonságait) ebben a viszonylatban nem létezik: a C++-ban alap, hogy nincs gc, mert semmi sem kötelező, viszont lehetséges bele gc, mert mindent lehet. Akkor mit is kell egyesíteni?
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> [java-t] nekem nagy hiányom volt benne a külön is deffiniálható függvények
hogy érted hogy külön definiálható függvények? osztályon kívül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
google milyen vastag boritekot csusztatott vajon?
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remélem jó vastagot!
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee."
-- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Go to hell
suckIT szopás minden nap! Powerfull UltraSPARK systemz f0r ch3ap
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20 éve azt mondták, hogy az objektumorientált programozás meg fogja váltani a világot. H. Schildt pl. ezt úgy értette, hogy egy programozó sokkal nagyobb mennyiségű kódot fog tudni uralni, mint oo nélkül. Az oo alapjának (legfontosabb elemének) a többszörös öröklődést gondolták.
Az oo nyelvek hihetetlenül elbonyolódtak. Ezért a Jáva, C#, stb. korlátozták magukat egyszeres öröklődésre. Meglepődve olvastam a C# 2008 (Trey Nash) könyvben, hogy a szerző szerint az egyszeres öröklődés is túl bonyolult, amit nem tanácsos programozók kezébe adni. Ezért az ezer oldalas könyvének minden fejezetében említi, hogy öröklés helyett használjunk inkább beágyazást.
És tessék, most itt a Go, amiben egyáltalán nincs öröklődés.
Megjegyzés: Már nem gondolják fontosnak, hogy egy programozó nagy mennyiségű kódot tudjon uralni. Fordítva, a multik érdeke inkább az, hogy a _programozók_ legyenek csereszabatosak, értsd: ha valakit kirúgnak, azt könnyen lehessen _olcsó_ programozóval pótolni.
Egy FAQ-ban Kernighanék szépen elmagyarázzák, hogy miért nincs a Go-ban kivételkezelés. Szerintük ez egyszerűen csak egy bonyolult vezérlési struktúra, ami túlságosan terheli a rendszert, viszont leszoktatja a programozót a "rendes" hibakezelésről. Szerintem viszont rosszul gondolják.
A Go-nak két változata van. Egy GCC frontend (amiről itt szó van) és egy natív compiler/linker, amit kidolgozottabbnak mondanak. Nem értem minek bajlódni architektúrafüggő compilerekkel. A C-re fordítás egyből hordozhatóvá teszi a dolgot.
Melengeti a szívemet, hogy említés esett a CCC-ről. Néhány szó róla: Régi számlázó programok portolására nem alkalmas, viszont az új projektjeinket is ezen írjuk. Tehát él a Clipper! Többszörös öröklődés van benne. Kivételkezelés van benne. C-re fordít. Doksi róla.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak egy gondolat a beagyazas vs oroklodes temakorbol: az open-closed principle ertelmeben extendelni konnyen lehessen osztalyokat, es ez elegge egybecseng inkabb az embeddinggel.
viszont ha van egy kontenered, es ugy csinalsz belole read-onlyt, hogy a gyerekosztalyban overrideolod az allapotteret modosito tagokat... szoval az ugy gany, na.
composite objects > inherited objects :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes, ahogy változik a szemlélet. 20-30 éve a programozó még egy különleges tudású, tisztelettel övezett ritka emberfajta volt. Mint pl. maga Kernighan. Ma a programozó bajkeverő tömegmunkaerőnek számít. Ez tükröződik a programnyelvek változásában. Nem a programozó produktivitása fontos, hanem a hibák kiszűrése. Mindenesetre a C# szempontjából ez a hajó elment: Benne van az öröklődés -> a programozók keverik a bajt.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt nem ertem, hogy az en pusztan elmeleti OO fejtegetesemhez ez hogy jon ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felvetődnek témák, arról különféle embereknek különféle gondolatai támadnak, ez meg itt éppen egy fórum ...
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ez a ciklus dolog is marha gyanús, nagyon könnyű végtelen ciklust kreálni...
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mega LOL! Nagyon ott van :D
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már a P4-en is 5 mp alatt futott le egy végtelen ciklus! Azóta meg csak gyorsultak a procik ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De csak akkor, ha jól van optimalizálva a kód. Különben elkerreg sokáig is. Pláne ha M.leak is van. Akkor osztán csúnya dolgokra képes.
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezmiez? Mindent arra kell használni, amire való, és akkor nem lesz baj. Ja, hogy ehhez agy kell, hát igen, sok a programozó, osztódik az ész...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok biztos abban, hogy a C# 2008 (Trey Nash) könyv nem túl bonyolult-e, amit nem tanácsos programozók kezébe adni.
KisKresz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A felvetés jogos.
--
CCC3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Meglepődve olvastam a C# 2008 (Trey Nash) könyvben, hogy a szerző szerint az egyszeres öröklődés is túl bonyolult, amit nem tanácsos programozók kezébe adni."
Vagy inkább neki kellene állni *programozókat* képezni ÉS helyretenni a dolgokat a megrendelők fejében.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vilagot a biznisz uralja es nem a helyes-ut-keresese :-) Ezt akkor fogod tudni elerni, ha a biznisz celjava teszed. Sok sikert :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos tapasztalom már egy ideje :)
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni