( asch | 2024. 05. 03., p – 12:01 )

Nem irreleváns, mert az ablak kirúgása plusz idő. Ugye mondják, hogy a dízel is kigyullad - pont láttam az autópálya mellett egy kiégett régebbi BMW-t, ami tuti nem volt elektromos még. De ha a motortérben kezdődik a tűz, akkor _talán_ lesz időm kiszállni és kiszedni a gyerekeket. Ezzel szemben, ha alattunk gyullad ki az akksipakk, akkor erre jóval kevesebb esélyt látok.

Egyébként a Lodgy is olyan, hogy a zárat rázárja kb 30km/h-nál az összes autóra. Amikor a vezetőülést kinyitom, akkor nyitja ki a hátsó ajtók és a csomagtartó zárját. De ha ez a rendszer áram hiányában nem üzemel, akkor a gyerekek kiszedése nem volna egyszerű, és minderre akkor kellene rájönnöm stressz alatt amikor ég a motortér (ebből a feltételezett esetből kiindulva).

Nekem ez a tűz dolog nagyon elveszi a kedvemet az elekrolizálástól. Például a garázsban is fosnék tölteni az EV csodát. Ha kigyullad akkor építhetem újra az egész házat. Vagy mindig a garázs előtt álljak majd a szép új kocsimmal, mert nem merek beállni?