( luisex | 2016. 02. 25., cs – 13:18 )

Szia,
Az az érzésem, hogy erősen félreértésbe csúsztunk, a botnet egy erős példa akart lenni, nem a konkrét vízió. De legalább felfigyeltél rá, ami már félsiker :)
De ha a te kezedben futna át 50 gép naponta, hogy karbantartsd őket, mit választanál? A jól körül határolt rendszert, ahol a hibát tudod lokalizáni t idő alatt ,vagy azt, ahol t^t-re ugrik a probléma megoldási ideje, mert akadnak olyan kollégák, akik nem feltétlenül munkára használják a gépet (ami nem lenne gond), és az ebből fakadó gondokat is neked kell orvosolni.
Hogy egy tényleg kézzelfogható példát mondjak, örülnél annak, hogy a VMWare telepítési ticketet harmadszorra dobják hozzád vissza (holott 2 kattintás lett volna SCCM irányából), hogy nem megy a vmware, mikor is kiderül, hogy a kolléga korábban dobott rá egy virtualboxot, csak szépen startmenüből és desktopról is törölte a Vbox ikonokat. Emellett sehol nincs nyoma annak (ticketek közt, sem a user elmondásából), hogy Vbox is van a gépen. Bár lehet , nem tudod, de jó konfig mellett a kettő szépen kinyírja egymást a hálózati réteg környékén, és dobokockával dől el, melyik üzemel ( win. platformon ).
Ha a user elmondja, hogy van Vbox-a is, 2 perc a fix. Ha bárhol van róla ticket, akkor max. 2 óra...
Ez idő alatt 5-10 ticketet letudhattam volna, ami több kollégának a felesleges várakozását kerülte volna el, de természetesen ez mellett, megértem, hogy a Dev ideje drága... Csak annyi kérdésem lenne, melyik devnek? :)
Üdv,
LuiseX
U.i: Jelenleg én is fejlesztő vagyok, és mint fentebb írtam, admin joggal. De karbantartom a magam hülyeségét, és supporthoz csak a rajtam túlmutató kérdések terén megyek - pl. licence, vagy hálózati infrára épülő dolgok. Én ezt természetesnek és helyén valónak érzem :)