( kalebris | 2012. 07. 23., h – 18:49 )

Persze, hogy szubjektiv a megiteles. Lehet, hogy 1 honapig szarakodik es amikor annyit kell a szolgaltatoval kommunikalni, hogy mar te jobban tudod a tech supportosok munkarendjet mint a team leader, majd nagy nehezen megjavitjak/megjavul es utann 2 even keresztul nincs vele problem lehet, hogy nem a 2 evre fogsz emlekezni hanem arra az egy honapra es amikor ket ev utan megint elmegy hirtelen flashback az elozo menetre a tech supportal.

Meg egyszer itt nem a %-rol hanem inkabb egy hozzaallasrol van szo, hogy senki nem nezi meg, hogy nezd mar ez a barom havonta hivogat minket es fel sem merul senkiben, hogy ez nem a hobbija hanem tenyleg valami problem van. Ha itt tartunk akkor igenis kell shitfuckolni.

Ertem en a nagy outageek problemajat, hogy nagy mennyisegu ugyfel, rovid ido alatt satobbi. Ateltem mar eleg ilyet, hogy tudjam milyen a forgatokonyv. Arrol beszelek, hogy nem is foglalkoznak azzal, hogy ilyenkor nincs semmi fele eszkozuk amivel sok embert rovid ido alatt tudnak updatelni. sms gateway/email akarmi. Nem hiszem, hogy akkor koltsege lenne leallasokkent ugyfelenkent egy sms-nek. Nem tudom, hogy az uzleti UPC support de a linkelt pedlabol itelve nem valami sziporkazo.