( Stranger | 2010. 07. 07., sze – 20:19 )

A modern auto alatt, az injektoros kategoriaba tartozo motorokat ertettem.

Az 56 abbol adodik, 900 fordulat/perc "egy atlagos alapjarat", 900 fordulatot elosszuk 4 hengerel, es azt tovabb osszuk 4 utemmel! Ebbol adodott az 56 injektor befecskendezes percenkent, amit batorkodtam megtoldani meg fel perccel, es igy jott ki a 85 befecskendezes ami mar olyan mennyiseg amit lehet milliliterben merni a benzin mennyiseget. Itt meg lehetne fokozni, hengerenkenti, vagy kozponti befecskendezesu, de szerintem ebbe ne menjunk bele.

Az elso hsz-em ugy szolt amire reagaltal, ha idojelzeses lampahoz erek..... ezekszerint mar mentem a kocsival tehat uzemmeleg!
Allando oninditozas nem tesz jot az aksinak es az oninditonak stb..., de maradjunk a hsz-cimenel, [HOGYAN] benzinen spórolni. En ugy gondolom, ha leallitom 1-2 percre akkor kevesebb benzint megy a hengerekbe, nem azt allitottam, hogy az ossz koltsegek kevesebbek. A kerdes sem arra hivatott, hogyan csokentsuk az utazasi koltsegeket autonknal.

Termeszetesen egyetertek azzal es osztom a velemenyed, ha mindent beleveszunk a szamitasba, amiket felsoroltunk, a koltsegek nemigen csokkenek, sott ha szembe szelben utazunk akkor nonek :D

Koszi a hazi feladatod nem volt idom keresni, ha belinkeled megkoszonom :P

udv