( psc | 2010. 06. 18., p – 09:42 )

"Benzines autoba tobb okbol ritkan raknak turbot, es nem is nagyon van ra szukseg,...(benzinnel inkabb injector jatszik sokat, turbot csak elvetemult sportcelokra raknak benzinesbe, nem is tesz jot neki)."
Reneszánszát éli benzineseknál a turbó, egyre több autóba kerül turbós benzinmotor.
Az AMG is feltöltött motorokat készit, bmw is készít feltöltött benzinmotorokat, stb.

"igen, csak nagyon konnyu 10000 fole is vinni, a 20000-es fordulat is konnyen ott van,"
Heh???
Mi van??????

"kulon tanfolyam van, ahol megtanitanak Ferrarit vezetni"
Heh?????
Mi van?????

"ha nem vegzed el, azt a 2 evet se birja a kocsi"
HEH????? MI VAN???????????

Honnan vannak ezek az infóid? A fordulatszámos műszakikalg is egy nagy hülyeség, a többi meg teljesen.

"Es nem fogalom nelkul beszelek, tobb autobuzi ismerosom erositette meg, hogy a Ferrari parasztvakitas garazsba, esetleg tukorsima utra, ha olyan epp a szorakozohely."
Pedig fogalom nélkül vagy. :) Az autóbuzi ismerőseid esetleg rendelkeznek is tapasztalattal ferrarival kapcsoaltban, vagy halották valakitől, aki hallotta, hogy...

"Ha épp olyan a szórakozóhely": Ha nagy autóbuzik lettek volna, és nem fogalom nélkül vannak, azt mondják, hogy versenypálya. :)
Ami monsjuk egy scuderia esetében igaz is, de nem mindenkit zavar a kemény autó, de pl. egy california (amiről képet is linkeltem) teljesen alkalmas utcai autónak, 612 scagiletti is utcai autó, meg úgy lényegében mindegyik ferrari alkalmas utcai autónak.

"Bar az ar-ertek aranyos reszt te is elismerted a BMW-vel szemben"
Hogyne, egy honda accorddal szemben is elismerem. Egy full kimaxolt honda accord 10 millió ft, egy 599 GTB fiorano meg 120 millió Ft.
Hát ha tartani akarná az ár-érték arányt, amit a honda accord hoz, akkor az 599 GTB fiorano lenne olyan 50-60 millió.
De nem a jó ár/érték arány miatt veszenk az emberek ferrarit. :)