( nanto | 2010. 06. 18., p – 03:13 )

>Biztosan, mert a ferrari nagyon drága. Ám nagyon jó autó. Olyan élményt ad, amit egy biturbó 745 bmw nem tud adni. (a 745-ös egyáltalán turbós? nem csak szívó benzin? mindegy.)

Irtam, hogy turbo dizeles meg benzines, es szivodizel van, ami nem turbos, es az teljesen mas technologia, nem is erdemes szivodizel motorra turbot rakni. Benzines autoba tobb okbol ritkan raknak turbot, es nem is nagyon van ra szukseg, mert a dizelnel a lefolytast veszed le a motorbol, igy van mibol energiat visszanyerni, ami megy a turboba (benzinnel inkabb injector jatszik sokat, turbot csak elvetemult sportcelokra raknak benzinesbe, nem is tesz jot neki).

>"nem birja azt a fordulatszamot az a nagy motorja, amit a legkisebb gazfroccs is hozzavag "
>Scuderia forog majd' 10.000 -ig lazán...

igen, csak nagyon konnyu 10000 fole is vinni, a 20000-es fordulat is konnyen ott van, ha veletlen ralepsz rendesen a gazra, amit mar nem bir, kulon tanfolyam van, ahol megtanitanak Ferrarit vezetni, ha nem vegzed el, azt a 2 evet se birja a kocsi

Es nem fogalom nelkul beszelek, tobb autobuzi ismerosom erositette meg, hogy a Ferrari parasztvakitas garazsba, esetleg tukorsima utra, ha olyan epp a szorakozohely. Bar az ar-ertek aranyos reszt te is elismerted a BMW-vel szemben
-----------
Happy, satisfied and completely up-to-date Archlinux user since 2009 september (KDE)
"Which version do you use?" "The latest stable" (a random archlinux user)