( nanto | 2010. 06. 15., k – 09:58 )

hat szerintem pont nem a BMW az, ami nem fog menni, es a 3-as BMW regen is megvolt 1,5 tonna (csak orrnehez volt, igy nagyon kipordul telen, rajtam kivul nem is mer vele a csalad hoban menni, nekem is ellenkormanyoznom kell minden zoldnel, mert kerekkaparassal indul, ez pont a rossz szeria uyganis a 3-asbol, az 5 eves teligumikrol nem is beszelve, meg az ABS es ASR hianyarol (nem nekem hianyzik))

Ma inkabb amivel gaz van, hogy nem tudnak fedelzeti computereket tervezni (aki latott mar francia szoftvert (Sagem) az tudja, miert nem veszek egy fedelzeti szamitogep-based korszakban Renault-t Peugeot-t vagy Citroen-t (még a Renault-val van a legkevesebb baj ezek kozul)) A nemetek preciz tervezesi szokasai ellenere az Audiban is meg szokott allitolag halni a szoftver, de a BMW-k szofveret mindenki dicseri.

Egyebkent szamomra az autovasarlasnal alapfeltetel lesz a kesobbiekben:
-csak Nemetorszagban es az USA-ban tudnak rendes autot gyartani, egy-ket japan kiveteltol eltekintve (pl. Subaru a celjara nagyon jo auto)
-kitesztelt (stable) fedelzeti computer, ne abban a szeriaban legyen benne a vilag elso autokovetoje es savelhagyas gatloja, eleg ha az alapdolgokat tudja (GPS, rossz olajszintnel szol, etc.) de még ezek sem szuksegesek
-Dieselbol csak turbos (a Turbo nelkuli Diesel energiapocsekolas, a lefolytasbol visszanyert energia a levesbe megy)
-hatso, es esetleg negykerekmeghajtas (az elsoket nem lehet elvezettel vezetni)
-----------
Happy, satisfied and completely up-to-date Archlinux user since 2009 september (KDE)
"Which version do you use?" "The latest stable" (a random archlinux user)