( jakubovics | 2010. 06. 15., k – 00:23 )

'A magyar mérnök utcáról verbuvált csapatával húsz év alatt három dízelmotor-generáció tizenöt motorját fejlesztette ki, hat-és nyolchengeres dízeleik a "Világ legjobb motorja" díját is elnyerték 1999-ben és 2000-ben.
Mégsem ezek a motorok jelentették az áttörést, hanem az 1998-as kétliteres dízelmotor. Korábban csak alig-alig adott el a BMW dízelmotoros autót, azt követően viszont a húzómodell az E46-os 320d lett, ma pedig már Európában lényegesen több dízelt ad el a BMW, mint benzinest.'

"Anisits 1970-től 1993-ig tartó ténykedése alatt sokszorosára nőtt a BMW forgalma, 21 ezerről 73 ezerre emelekedett az alkalmazottak száma, és az említett gyárral is csak az lett az egyetlen probléma, hogy nem építették elég nagyra."

Szerk: Amúgy csak azt akartam reflektálni, hogy ahogy tendecia alakul, lehet hogy 10 év múlva benzines rég kihalt fajta lesz. A vezető gyártők kínálatában a dízelek előtörnek, és a Suzuki is épít már Peugeot dízelre autót.