( psc | 2010. 06. 14., h – 21:04 )

"-kevesebb hely a csomagtartoban _vagy_ (potkerek tartaly eseten) nincs potkerek"
úgysem állsz neki kereket cserélni, vegyél pár ezer ft-ért defektjavító-szettet (tömítő-spray, meg szivargyújtós kompresszor). új autókhoz ma már gyárilag is ilyet adnak.

"-lomhább lesz az autó( tapasztalat hianyaban nem tudom megerositeni/cafolnio)"
családban egy subaru tribeca (3 ezeres benzines H6 motor) lett gázosítva, inkább 5 ezres fordulat felett érezni kis teljesítmény-csökkenést, illetve kb. 5 ezernál torpan is egy picit.
a hanga viszont csúnyább lett, mint benzinnel.

"-sok helyen ki vagy tiltva a melygarazsokbol"
mindenhol, de ezt a gázosok kb. 85%-a nem tartja be.

hátránynak sorolnám még, hogy a műszerfalra beszerelnek egy nem túl szép kis kapcsolót, meg kijelzőt. akinek a kocsi esztétikuma számít, azt ez zavarni fogja.

"elonyok:
-kb. 60-70%-ara csokken az uzemanyag koltes
-az egestermek kevesbe kornyezetszennyezo
"
+1