1430

1430

Tegnap 36 perc 26 másodpercig tartott, hogy megtudjam, a 1430-as Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálat nem tud segíteni, személyesen kell bemennem egy T Pontba. Remélem, hogy a várakoztató zene alatt rögzítik a hívott fél hangját, mert így válogatott, cifra, jóízű magyar káromkodásgyűjteményhez juthattak ingyenesen... 20 perc után már le akartam tenni, de kihangosítva otthagytam a telefont és úgy döntöttem, tart ameddig tart, kivárom. Eddig tartott.

Hozzászólások

amikor mi leléceltünk a T-től, az egyik indok az ügyintézés színvonala volt (több egyéb mellett). rossz nézni az ilyesmi kalandokat, elég szar emlékeim vannak.

mondjuk megszabadulni tőlük szintén nem gyenge mutatvány, nekünk kb. egész délutános kaland volt.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Én a 1412-őn próbáltam hibát bejelenteni (sűrűn szakadozott a net). 1 óra 5 percig hallgattam a zenét, majd bontott az ügyfélelhárító rendszer.
Annyiban hagytam, mert megjavult magától.
Utána próbálkoztam mégegyszer (reggelig 32 szakadás, utána semmi), 36 perc után vette fel ember, egy perc alatt konstatálta, hogy nem én vagyok a hülye, majd felvette a hibát. Ezután még majdnem tíz percet dumált hülyeségekről (42. percig), alig bírtam tőle megszabadulni.
Telekom, 2015. :(

kép kép1

Én pl. augusztusban Telenor számról hívtam a 1412-t. Az akkori díjcsomagomban a kékszám hívása (is) 41 Ft/perc* volt. Szerencsém volt, mert 14 perc alatt végeztem, így megúsztam 574 forinttal. Nem egy nagy összeg, de olcsóbban is lehet zenét hallgatni.

*: Mivel a díjcsomagomban a 1412 hívása nem tartozik a tarifacsomagba foglalt kedvezményes hívások közé.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

> Én pl. augusztusban Telenor számról hívtam a 1412-t. Az akkori díjcsomagomban a kékszám hívása (is) 41 Ft/perc* volt.

Csak most, csak neked:

Telekom lakossági: 1412 => +36 1 447-4444
Telekom üzleti: 1435 => +36 1 447-4475
UPC: 1221 => +36 1 688-1221
DIGI: 1272 => +36 1 707-0707

érdekes, nekünk a céges telekomos flottában havi 10 ezer ft -ért korlátlan belföld és külföld I II III díjzóna van, korlátlan sms, és valami 15GB mobilnet, mely EU-ban roamingban is felhasználható, és a korlátlan hívások EU-ban külföldön is érvényesek.

azt hittem ilyen már nem is létezik, hogy percdíjat kell fizetni hívásokért.... (najó, IV, V, VI díjzóna nekünk is fizetős).

3 hét alatt 4 emberrel beszéltem, kb. 2,5 óra zene 30 perc beszélgetés.
Csak egy számlát szerettem volna kérni egy webshopos rendelésről, a mai napig nem sikerült.

Ma megint hívnom kellett őket, mert a Spotify account-ot az istennek nem tudtam összerendelni a T prémium csomagjával. Most kb. 20 percet vártam, de egy hozzáértő emberhez kerültem, aki pikk-pakk megoldotta a technikai hibát. Úgyhogy van pozitív tapasztalat is. Ha leszámítjuk a horror várakozási időt.

--
trey @ gépház

Az a dolog szepsege, hogy mig a tuloldalon egy agyonoptimalizalt rendszer van, ahol a masik felnek 1 percet se kell varakoznia rad, plusz fizetest is kap arra az idore.
Addig a te idod konkretan ingyen van.

Az erem masik oldala, hogyha te 5 perc alatt el tudnad intezni az ugyedet, akkor konkretan "rajuk kapnal", allandoan hivogatnad okat, amikor epp depis vagy :)

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....

Ezexerint az ivr még most sincs korrekten felprogramozva, hogy x várakozás után dobja be az A-számot egy "visszahívandó" sorba, és udvariasan elnézést kérve bontsa a vonalat, és amikor lesz szabad kezelő, akkor tolja oda neki a kimenő hívást.