- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1655 megtekintés
Hozzászólások
amikor mi leléceltünk a T-től, az egyik indok az ügyintézés színvonala volt (több egyéb mellett). rossz nézni az ilyesmi kalandokat, elég szar emlékeim vannak.
mondjuk megszabadulni tőlük szintén nem gyenge mutatvány, nekünk kb. egész délutános kaland volt.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy egész jó díjcsomagjuk (Music XS) egyetemistáknak (diákigazolvánnyal), így maradtunk náluk.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És az új szolgáltatóval jobbak a tapasztalatok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, negyed annyi okom van az ugyfelszolgalat fele fordulni, mint elotte - ami ugyfelszolgalat egyebkent ugy tunik rendben van. kb fel eve nem hallottam a T-rol, azota jatszik mas.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Piros vagy kék? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a 1412-őn próbáltam hibát bejelenteni (sűrűn szakadozott a net). 1 óra 5 percig hallgattam a zenét, majd bontott az ügyfélelhárító rendszer.
Annyiban hagytam, mert megjavult magától.
Utána próbálkoztam mégegyszer (reggelig 32 szakadás, utána semmi), 36 perc után vette fel ember, egy perc alatt konstatálta, hogy nem én vagyok a hülye, majd felvette a hibát. Ezután még majdnem tíz percet dumált hülyeségekről (42. percig), alig bírtam tőle megszabadulni.
Telekom, 2015. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hahahah. Én azt hittem, hogy te csinálod a netet náluk :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az AAA-t, de azelőtt van még jópár rendszer, nameg a fizikai réteg(ek), amivel esetemben baj van.
Illetve hivatalosan már ezt sem, mert máshová kerül(t).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es cegen belul nincs lehetoseg ticketet nyitni? azt gondolnam legalabb a sajat kollegakat el lehet erni valami egyszerubb rendszeren keresztul, vagy van valami priority queue :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van telefonkönyv és telefon pld. :)
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én pl. augusztusban Telenor számról hívtam a 1412-t. Az akkori díjcsomagomban a kékszám hívása (is) 41 Ft/perc* volt. Szerencsém volt, mert 14 perc alatt végeztem, így megúsztam 574 forinttal. Nem egy nagy összeg, de olcsóbban is lehet zenét hallgatni.
*: Mivel a díjcsomagomban a 1412 hívása nem tartozik a tarifacsomagba foglalt kedvezményes hívások közé.
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Én pl. augusztusban Telenor számról hívtam a 1412-t. Az akkori díjcsomagomban a kékszám hívása (is) 41 Ft/perc* volt.
Csak most, csak neked:
Telekom lakossági: 1412 => +36 1 447-4444
Telekom üzleti: 1435 => +36 1 447-4475
UPC: 1221 => +36 1 688-1221
DIGI: 1272 => +36 1 707-0707
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. Bár már nem hívok senkit sem Telenoros számról. :-)
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a Telekomos flottában is "rendes" szám 8 Ft/perc, ellenben a kékszám 21 Ft/perc. Jó tudni azokat a "rendes" számokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
érdekes, nekünk a céges telekomos flottában havi 10 ezer ft -ért korlátlan belföld és külföld I II III díjzóna van, korlátlan sms, és valami 15GB mobilnet, mely EU-ban roamingban is felhasználható, és a korlátlan hívások EU-ban külföldön is érvényesek.
azt hittem ilyen már nem is létezik, hogy percdíjat kell fizetni hívásokért.... (najó, IV, V, VI díjzóna nekünk is fizetős).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Havi 10 ezer Ft-ért valószínűleg nálunk is hasonló volna, viszont az átlagjúzer telefonszámlája a 2500-4500 Ft-os sávban van.
Aki nagyon sokat telefonál, azt mi is átraktuk flat-rate csomagba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Káromkodáshoz: Karády Őrmester káromkodása - Angyalbőrben :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 hét alatt 4 emberrel beszéltem, kb. 2,5 óra zene 30 perc beszélgetés.
Csak egy számlát szerettem volna kérni egy webshopos rendelésről, a mai napig nem sikerült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma megint hívnom kellett őket, mert a Spotify account-ot az istennek nem tudtam összerendelni a T prémium csomagjával. Most kb. 20 percet vártam, de egy hozzáértő emberhez kerültem, aki pikk-pakk megoldotta a technikai hibát. Úgyhogy van pozitív tapasztalat is. Ha leszámítjuk a horror várakozási időt.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a dolog szepsege, hogy mig a tuloldalon egy agyonoptimalizalt rendszer van, ahol a masik felnek 1 percet se kell varakoznia rad, plusz fizetest is kap arra az idore.
Addig a te idod konkretan ingyen van.
Az erem masik oldala, hogyha te 5 perc alatt el tudnad intezni az ugyedet, akkor konkretan "rajuk kapnal", allandoan hivogatnad okat, amikor epp depis vagy :)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezexerint az ivr még most sincs korrekten felprogramozva, hogy x várakozás után dobja be az A-számot egy "visszahívandó" sorba, és udvariasan elnézést kérve bontsa a vonalat, és amikor lesz szabad kezelő, akkor tolja oda neki a kimenő hívást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni