Az opciók nem egymást kizárók. Arra a szerinted legrosszabb kimenetelre szavazz, amire jelen információk alapján még legalább 50% esélyt adsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Azt a verziot hianyolom, hogy az orosz hadero egesz Ukrajnat a nyugati hatarig erovel elfoglalja.
Azt is, hogy Ukrajna feltetel nelkul kapitulal (ok, vegulis ezt bele lehet erteni "a megbuktatjak az ukran kormanyt" opcioba, meg a "beketargyalasok sikerrel jarnak" pontba is, de azert szerintem van kulonbseg)
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valójába egy korrekt válasz van:
[x] Fogalmam sincs
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegyük úgy, hogy ez a 3-as opció részhalmaza. Igyekeztem a főbb lehetőségeket lefedni, de nem egyszerű még a lehetőségeket sem látni jelenleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láttam számítások arról, hogy mekkora hadsereg kellene a teljes ország megszállàsok, nagyjából 1 millió fővel számoltak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy tema amirol egyik szakerto sem beszel: ujjaepites. Teljesen mindegy, ki lesz hatalmon, neki kell kifizetnie. Kulonben rovid lesz az a hatalom. A masik a megszallas koltsegei. Hazai teruleten megrakod a teherautot az ellatmannyal, es elkuldod a laktanyaba, de megszallt teruleten azt kiraboljak, tehat mindent tul kell biztositani. Es a katonat is az extra penz motivalja, nem a hazaszeretet. Szoval rovid tavon akarmi lehet, hosszu tavon orosz osszeomlas lesz, es kaosz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon nem szeretném hogy Magyarország közvetlenül határos legyen Oroszországgal, a legjobb scenario annak tűnik hogy nyugat Ukrajna megtarthatja függetlenségét és nyugati integrációját.
Az újjáépítés külső finanszírozására is ennek a területnek lenne valami kis esélye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magyarország - önmagával határos...
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki egy másik threaden egy 600e fős kalkulációt linkelt be, szóval igen, a nagyságrend valami ilyesmi lehet. De ezt már sokszor láttuk amerikaiak háborúi esetén: teljesen más dolog lerohanni egy államot, mint később megszállva tartani. Ahogy elnézem az oroszok most csak az első felével foglalkoznak. Gondolom Putyin úgy van vele, hogy ezt most meg kell nyerniük bármi áron, hogy mi lesz utána, azt ráérnek kitalálni majd akkor. Másrészt, ha csak egy halom sitt marad egy országból, akkor nem kerül olyan sokba megszállva tartani sem...
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az o terveikben az volt, hogy ez olyan lesz mint amikor nemetorszag “megszallta” ausztriat es a tomeg orommel varta a “megszallokat”.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem! Az ő tervük valószínűleg az volt mint csecsenföldön. Még nem tartunk ott mint Groznij porrá rombolásánál.
Ma ilyen Groznij 10 ezer Ukrajnába készülő csecsen harcossal: https://twitter.com/CeyhunAsirov/status/1497194923208155156
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
El tudod képzelni, hogy az orosz hírszerzést ennyire impotens lenne?
Hajlok arra mit Trey írt, az orosz offenzíva nem halad lassabban, mint ahogy tervezték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor miert vannak ezek a kifogyott az uzemanyag, nincs kjjuk dolog?
ha nem is lenne igaz, napok ota ott van kijev fele az a 60km-es menetoszlop ami all, az nagyon konnyen tamadhato dolog nem?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted ha igaz, hogy Ukrajna 40%-a harmadikán orosz kézben volt, azt úgy hogy képzeled el a térképen?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért én továbbra is úgy gondolom, hogy amit most látunk, az nem az "A" terv volt.
Én két lehetséges verziót tartok hihetőnek:
- Putyin annyira ráment a kritikus hangok elhallgattatására, hogy körülötte tényleg csak olyan tanácsadók maradtak, akik azt mondták amit hallani akart. A covid miatt paranoid módon bezárkózott, csak egy nagyon szűk kör juthatott be hozzá. Akik nem feltétlen a legtehetségesebb emberek voltak, vagy legalábbis nem abban voltak tehetségesek, amiben kellett volna.
- A másik tippem, hogy Putyinék nagyon bíztak a Wagner-esekben, hogy sikerül kiiktatniuk Zelenszkijt és az ukrán kormány főbb tagjait. Ez megmagyarázhatja azt is, hogy miért lett többször is elhalasztva az invázió az eredeti tervekhez (már amiket az USA publikát) képest. És azt is el tudom képzelni, hogy Amerika valójában azzal segítette a legtöbbet, hogy titkosszolgálati értesülésekkel folyamatosán tájékoztatták az ukrán kormányt a Wagner-esek hollétéről, ezért sikerült lekapcsolni őket.
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De minek ide Wagner-specnaz ha két Iszkander rakéta is elintézné?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok expert benne, de valószínűleg Zelenszkij és a fontosabb kormánytagok folyamatosan mozgásban vannak. Szerintem ők is tudják, hogy ilyenkor nem életbiztosítás egyhelyben maradni huzamosabb ideig.
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyeb, leirom:
Gruz pelda: elcsatolnak par megyet, megbuktatjak a kormanyt a maradek teruleten, de a maradek Ukrajna kormanya nem lesz orosz-barat.
A NATO nem keveredik bele, orosz hadseregnek nem marad ereje masodik orszagot tamadni, de ezt a hadmuveletet szerintem befejezi nagy nehezen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azért ez Ukrajna nem Grúzia. Ez egy 50 milliós ország. Hosszan elhúzódó proxiháború lesz, amibe Putyin gazdaságilag belebukik. Amolyan Rambó 3-ra számítok, csak itt a szovjetúnió helyett oroszország fog összeomlani.
Kína a sötét ló, a zavaró függvény.
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régóta nem 50 milliós ország Ukrajna. Georgiánál valóban sokkal nagyobb.
Egy másik lényeges különbség a georgiai háborúhoz képest, hogy azóta már van bejáratott recept milliós számú menekült EU-ba küldésére.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A béketárgyalások sikerrel járnak. Minél később egyeznek meg, annál megalázóbb lesz az ukránok számára. (Apropó! Az ukrán tárgyalódelegáció egyik tagját hazaárulás miatt eltüntették, állítólag már nem is él.)
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
forrás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keress rá: Denis Kirejev (esetleg Kireev)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos se a 444-en, se a Telexen nem találtam róla semmit :(
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem meghalt csak úgy, állítólag agyonlőtték:
https://tenyek.hu/cikkek/agyonlottek-az-ukran-targyalodelegacio-egyik-t…
Ja ez igaz, akkor taps az EU-konform ügyintézésnek.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én az ukránokkal vagyok, segítsük őket pénzzel, fegyverrel, katonával, mert ugyanazt az ért3krendet követik, mint mi, és bármikor számíthattunk rájuk a múltban!
Várjunk csak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván megfelelő kétkedéssel kell fogadni minden háborús hírt, de:
https://kiszo.net/2022/03/05/a-titkosszolgalat-lelotte-az-ukran-targyal…
->
https://korrespondent.net/ukraine/4454422-sbu-ubyla-chlena-ukraynskoi-p…
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A letartóztattás közben agyonlőtték. Ez még bármit jelenthet.
Nyilván azt is, ahogy Osamát letartóztatták, vagy úgy, ahogy bármely random ámokfutót az USÁban.
A pravdás cikkben leírták, hogy ügynök volt, és tudja, hogy hogy járnak az ügynökök (kacsint) (kacsint). Ezt már nem merte senki sem átvenni, mert nagyon spekuláció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A letartóztattás közben agyonlőtték. Ez még bármit jelenthet.
Jaja, gondolom azt, hogy túlerőben volt!
LOLKA-BOLKA
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert olyan nehez elkepzelni, hogy fegyvere volt (most epp minden civilnek lehet) es megprobalta ellenallasra hasznalni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eléggé. Diplomata volt, pontosan tudta, hogy mi vár rá, ha titkosszolgálati erőkre emel fegyvert. Azt is, hogy esélytelen. Ez esetben magával végzett volna. De, nem tartom kizártnak, hogy a végén az lesz a jegyzőkönyvben:
Hátba lőtte magát 6 méterről
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert, ha nem teszi meg mi vart volna ra? Lehet, hogy ez volt a vonzobb alternativa.
Az utobbi egy het torteneseit nezve ugy tunik, hogy az ukranok kozul a kovetkezmenyekre tekintet nelkul sokan nekimennek annak, akinek nem tetszik a pofaja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az megvan, hogy te most itt egy saját magad által kreált, senki által meg nem erősített verziót szövögetsz tovább? Előbb azt a feltételezésed kêne igazolnod, hogy fegyvere volt.
Aztán mehetünk tovább.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hat mivel ellentmondo informaciok jelentek meg rola, azt hittem, hogy talalgatunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az biztos, hogy az ukrán titkosszolgálat vezetője akkor járt volna el helyesen ha azt a parancsot adja ki: az életetek árán is élve fogjátok el, hogy ki tudjuk hallgatni! Milyen információkat adott át, milyen titkokról tud?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy járt mint George Floyd? Nem mondod! WLM!
> Sol omnibus lucet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Éppen igyekeznek megfeleni a nyugati kultúralnak. Pont a háború kellős közepén egy rendkívül fontos döntést hoztak.
https://pestisracok.hu/zelenszkij-elnoki-rendelettel-megtiltotta-a-kett…
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak ukrán-magyar kettős állampolgároknak, vagy ukrán-oroszoknak is? Ha utóbbi, azon csodálkozom, hogy csak most a háború sokadik napján....
És mondjuk a forrás az a saját kollégájuk fb-ja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nah, ez már forrás, köszönöm. A fb-ról azóta le is törölték a posztot.
Szóval most Oroszországon kívül mindenkivel egyeztetni akarnak... Hát végre névén nevezik a gyermeket. Eddig a magyarok járulékos veszteség voltak az intézkedésekben (17% orosz vs 0.2% magyar kisebbség aránya). Nem túl EUs lépés, de láttunk már pár ilyet a történelem során. Remélhetőleg idővel megszilárdul az állam, hogy ne érezzék úgy, hogy erre szükség van (elítélem a dolgot, de megértem a racionálitását, ami marha kettősséget okoz bennem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is megértem, de ezek után inkább az oroszoknak küldenék fegyvert. Magyar emberek fogják elveszíteni a munkájukat, megélhetősüket és a magyar kisebbség a képviseletét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reméljük, nem, és eredményes lesz a tárgyalás a két kormány között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számomra Ukrajna közelmúltbeli formája a járulékos veszteség.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fb-ról azóta le is törölték a posztot.
Akkor biztos nem így van 😄
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazából nem ezt mondtam, csak szegény cikk elég forrástalan volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2021-es. valóban nem aktuálisan a háború eseményeihez tartozik, de tartalmát tekintve él.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azóta a cikket is törölték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amig szilard volt az allam is folyamatosan epitettek le a dolgokat…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szilárd állam? Képzeld el, ha Magyarországon a Tiszáig élne 2 millió román, és Békés megye függetlenedne. Nem jut eszembe más, csak hogy a nemzeti öntudatot erősítsék kényszerrel, ami nem szép dolog, de jobb ötletem nekem nincs...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tessék észrevenni, hogy ez 2021-es hír!
A rendelet is 2021-es.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, utána kerestem jobban én is valóban. Az időzítés nem szerencsés. Ettől persze megtörtént még ha 2021-ben volt akkor is.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt úgy hívják, hogy belső elhárítás. Kemény szakma.
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom dolgozik már a belső feszültség elhárítása!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mennyire rossz kimenetelt " ? Nem minden opció rossz. Van amelyik a körülményekhez képest jó kimenetel lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rövid távon Ukrajna mindenképp bukni fog sajnos, az oroszok erőfölényben vannak, ez nem vitatható. Hosszú távon viszont az orosz népen és kritikus harmadik feleken fog múlni a végkimenetel. Nevezeten, hogy az oroszok megbuktatják-e Putint, vagy Kína és/vagy a nyugat mit lép, meddig hagyják a helyzetet fajulni, és milyen formában avatkoznak be. Nagyon sokesélyes.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Júniusban ne felejtsünk majd el egy lgbt felmérséses szavazást, hogy mi változott tavaly óta. Becslésem szerint nem lesz itthon ugyanannyira előtérben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kb eltűnik. Most máshol mást kell dezinformálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt már nincs visszaút. Putyin nem veszíthet. Ukrajna sem fogja feladni. Benne van a pakliban az eszkalálódás. Putyin-nak úgy kell veszítenie, hogy "nyer". És nem fogja érdekelni, hogy belerokkan a világ. Sőt a szankciókat a világ hozta ellene ezért sem fogja érdekelni. Elszabaduló energiaárak, összeomló turizmus, elszabaduló élelmiszer árak brutál infláció. Ha elgurul a gyógyszer a végén megy az atom. Itt jön képbe a politika. Az oroszoknak adni kell valamit, hogy leálljanak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondj egy pillanatot a háború kitörése óta, amikor szerinted úgy volt, hogy Putyin veszíthet.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most is ilyen pillanat van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Melyik moziban? Ha van még jegy, átülök egy kicsit.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Twitteren, meg a fecesbok nepessegen belul valoban lehet hogy nyeresre allnak az ukranok, de a valosagban kicsit mas a helyzet.
Az első és a harmadik bekezdést javaslom elolvasni
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lefordítanád?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
інформю що станом на 4 березня 2022 року більше 40% теріторії України захоплені та контролюються --> tájékoztatom hogy 2022 március 4-ig Ukrajna területének több mint 40%-át az orosz fegyveres erők elfoglalták és irányításuk alatt tartják
Понад 75% військового потенціалу ЗСУ знищено --> Az ukrán fegyveres erők katonai képességeinek több mint 75%-a megsemmisült
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez igaz, akkor minket a napi sajtóban is folyamatosan átvernek. Na de végül is mi közünk nekünk ahhoz, hogy a szomszédban zajló élet-halál harcban mi történik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Több tankot szereztek, mint gyártottak az elmúlt 8 évben! Lövik lefelé az orosz gépeket!
A szankciók sikeresek, rengeteg országot megtörtek már így, pl: -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Facebook / Instagrammon szocializálódott mai Európa nehezen tudja elképzelni amikor az oroszok / ukránok kitartóak. (1942 november Sztálingrád)
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az a furcsa, hogyha ez így lenne, akkor a Dnyeper vonaláig mindennek már 100%-ban orosz kézen kéne lennie. Ez kb 40%-a Ukrajnának. Teljesen máshol kéne lenniük a harcoknak, mint ahol a hírek szerint vannak. Ennek a meghamisítása úgy, hogy sehol ne lógjon ki a lóláb, elég komplex feladat. Napi sokezer hamis képet és videót kéne legyártani, miközben az igaziakat lényegében hermetikusan blokkolják. Nem zárom ki, hogy erre 5-10 éven belül meglesz az infrastruktúra, de szerintem ma még nincs. És most nem tudom ki mit nyerne vele. Kevesebb szankciót kapna Oroszország, ha jobban állnának? Kevesebb szállítmányt Ukrajna?
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. Ez elég sokkoló ha igaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg, hogy minden, de minden híradással ellentmond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az megvan, hogy ez egy orosz pamflet? Aki ebből bármit is igaznak tart az teljesen idióta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
információs háború -is- zajlik, nincs ebben semmi meglepő :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pamflet: Vmely közérdekű tárgyról v. közéleti személyről szóló gúnyos hangú, támadó jellegű röpirat
Ez háborús propaganda nem pamflet. Jelenleg mindkét oldalról csak ezt hallani, nem egyszerű kihámozni a valóságot. A mi nyugati propagandánk eddig több hazugságába bukott bele, például a Kígyó sziget ukrán védői mégsem haltak meg a hősies basszátok meg után. A állatként megölt csecsen hadúr, Magomed Tusajev harmadnapra mégis feltámadt pedig úgy tudom ez a vallási motívum a muszlim vallásban nem szerepel.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, nem egyszerű kihámozni a valóságot: https://twitter.com/200_zoka/status/1497963798862381060
Persze ez a tény nem bizonyítja, hogy március 4-én ne lehetett volna életben...
Szabi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy politikus soha nem "veszíthet".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dailymail, independent, telegraf, guardian, bloomberg, bbc, cnn...
Ezek kicsit hitelesebb forrasok mint otthon barmi, persze en mar hazaarulo vagyok, mert mar ekezetem sincs...
Egyenlore putyinka kezdte el terorizalni mar angliat is epp most, mert beszartak, hogy kurvara nem jott be az, amivel szamoltak. Putin amikor kiadta a parancsot, akkor elvesztette ezt a haborut. Hihetetlen, hogy mennyire el van maradva az otthoni nezet es gondolkodas.
Traktorral huzigaljak a raketaszallitot es ezt a haborut nyerte meg putin? Az olligarchaktol napi szinten szedik el a milliardokat, amit a Parlamentben megszavaztak. Az orosz gazdasag mar reg bedolt. Tegnap eljezdtek leszedni az oszes orosz termeket a polcokrol, nincs russian vodka. A 15 eve folyo fos szergej meerkat biztosito ceg reklamjat is letiltottak. Ez a brand milliokba kerult, ordenara kart okoz a cegnek a csere. Amugy meg kb fel orat tudnek irni, de inkabb tolom tovabb a Gin-t. Beke es szabadsag. Putyin egy barom, betolta az oroszokat a bronz korszakba. Amugy nem fura, hogy csak a peremen irtjak a varosokat, ami 50km-en belul van?
Ha beindul(na) a Nato, akkor egy kibaszott het alatt elpusztulna az a foshalom orszag. Megerdemelnek amugy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez azért nem ilyen egyszerű.
Vannak orosz/ukrán tradíciók háborúra.
A facebookon szocializálódott nyugat gyorsan felejt és azt hiszi ezzel a megvonásokkal megoldja a problémát. Putyin KGB-s volt nem ma kezdte.
Ezek a népek sok mindenre képesek. (1942 november, Sztálingrád.)
Nem elég letörölni a Twitter fiókját Putyinnak.
Tegnap eljezdtek leszedni az oszes orosz termeket a polcokrol, nincs russian vodka...
A történelem figyelmen kívül hagyása mindig rossz irány.
1933-ban már ezzel az eszközzel indult el pokol Európában.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hihetetlen, hogy mennyire el van maradva az otthoni nezet es gondolkodas, meg az orosz nézet és gondolkodás!!! Ha beindul(na) a Nato, akkor egy kibaszott het alatt elpusztulna az a foshalom orszag. Megerdemelnek amugy. Hihetetlen, hogy mennyire el van maradva az otthoni nezet es gondolkodas.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a háború hupu zombikalipszist okozott. Évek óta halott nicknevek kelnek mostanában életre! :-)
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legalább a Fox Newst odaírhattad volna a hitelesség látszata miatt. De természetesen úgy sem lenne igaz.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen mindegy mi lesz az eredmény, azt Putyin el tudja adni otthon győzelemként.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az oligarcháinak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenkinek. Mint ahogy te is nyeled a ballib propagandát, majd ők is fogják a sajátjukat. Ennyi. Észak-Koreában sosincs tüntetés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De délen sem kell elmenni szavazni :). Kihirdetik ki nyert. Névleg Samsung-ország is demokrácia, csak más milyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig mondom! Ha propaganda akkor abból csak jobblibet szabad fogyasztani. HÍR-TV, M1, minden közszolgálati TV , megyei lapok, minden közszolgálati rádió. Manapság már az NSO-n is vannak politikai hírek és még az M4-is a mérkőzés szünetében. Telesz*rva vele az utca, plakátok mindenhol meg a Ferkó show. Youtubot meg a Facét is kezdik telenyomni lové van sz*rásig (közpénz). Szóval én is "zabálom".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oroszország oligarchái, ha nem lesznek megelégedve a regnáló hatalommal, nem tüntetni fognak.
Őket aligha fogja tudni Putyin a médián keresztül befolyásolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Párat lelövet (vagy lecsukat hazaárulás vádjával), a többi meg csöndben marad.
Az oroszoknál a magyar modell működik (a vezetőnek vannak oligarchái, akik lecserélhetőek), nem a nyugati (az oligarcháknak vannak politikasai, akik lecserélhetőek)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őket aligha fogja tudni Putyin a médián keresztül befolyásolni.
Kb velük kezdte mikor hatalomra került: megszoksz vagy megszöksz. Aki nem szól bele a politikába az maradhatott. A többiek meg elköltözhettek külföldre, onnan próbálkozhatnak..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miután a nyugat ellopja a nyugati bankokban dugdosott pénzüket meg luxus ingatlanjaikat majd biztosan nekimennek otthon a Putyinnak. Nagyon valószínű! Ha eddig két faágon ültek elvágják a másikat is maguk alatt csak, hogy biztos legyen.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben -kivételesen- egyet értünk. Azért Londongrad-ban van elég brit-orosz oligarcha akik kellően beágyazottak (finanszírozzák a politikát,10+éve ott vannak), hogy ha akarnának finanszírozhatnak otthon változást. Csak nekik alig valamivel több közük van a napi orosz valósághoz mint bármely amerikai üzletembernek.. (de legalább a helyi történelmi viszonyokról lehet fogalmuk)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az oroszok elfoglalják kijevet létrehozzák kelet-ukrajnát, nyugaton lviv központtal pedig létrejön Nyugat-Ukrajna.
Hosszútávon fenntarthatatlan helyzet, de szerintem ez is egy valószínű forgatókönyv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Putyin nem engedheti meg magának, hogy veszítsen, mert akkor ő és Oroszország mindent elveszít, és a föderáció széthullik. Emiatt egyre nehezebb fegyverzetet fog bevetni, míg a lakosság bedobja a törölközőt. Ez egyirányú játszma Putyinnak, no way back ( míg Kína mögötte áll addig gazdaságilag akár túl is tudja élni a helyzetet ).
Ezt tudja a NATO/USA/Kína/Török ezért nem avatkozhat be senki kvázi hadüzenettel.
Atom pedig nem lesz.
Közben gazdasági problémák az EU-ban, migráció, dezinformációs propaganda, USA felforgató tevékenység erősödése, infláció, pénznyomtatás, eladósodás, új hitelfelvétel (Magyarország pénzhez jut), EU-ban zavargások esetleg polgárháború.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az afgán háborúba belerokkant a Szovjetunió, pedig még megvolt a KGST-n, amin keresztül a szovjet blokk országai nyugati hitelekkel is segítették az orosz gazdaságot.
Putyin lehet azt hiszi, hogy egy háború csak katonai műveletekkel megnyerhető, de ez nem igaz. A hadviselő fél és szövetségeinek gazdasági ereje nagyon is fontos, a hátország támogatása nélkül nem lehet háborút nyerni.
Vietnamot is részben azért bukták el az amerikaiak, mert a nép nem akart háborúzni már, a kongresszus nem szavazta meg a háború további finanszírozását.
Persze Oroszország nem az USA, nincs demokrácia, Putyinnak nem fognak ellentmondani a Duma képviselői. Viszont a háborút finanszírozni kell, az okkupációt és a helyreállítást is. Erre nincs pénze az oroszoknak. Anno sokkal nagyobb gazdasági hatalommal Afganisztánra sem volt pénzük, pedig nem sokkal nagyobb ország, mint Ukrajna.
Az orosz hadsereg vívhat győztes csatákat, de a háborút Oroszország el fogja veszteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno az afgánokat az USA fegyverezte fel, mint ahogy dél-Vietnamot is. Jelenleg Ukrajnának senki nem ad komoly fegyvert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem? Gyakorlatilag annyi Stingert és Javelint kaptak hogy az orosz hadsereget kétszer nullázhatják, ha csak a számokat nézzük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát igen, de azokat használni is kell, különben az oroszok kezébe jut, ahogy arról rendszeresen posztolnak is :)
img1 donyecki felkelő #pózoljJavelinnal
img2 gazdát cserélt NLAW röppentyű
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A háború már csak ilyen, bizonyos fegyverek az ellenséghez kerülnek. Számtalan kép van ukránok által megszerzett fegyverekről, harckocsikról is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és ugyanez lehet az ellenkező oldalon is, csak az orosz katonánál nincs telefon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De van, és ezt a térképen is látni lehetett: https://www.vice.com/en/article/xgd7dd/google-maps-live-traffic-showed-…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol tudom megnézni a mostani live Google térképet a csapatok helyzetéről?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol ebben a penz?
Mert valahol biztosan van itt hely sumakolasnak.
Az allohaboru szerintem jo. Nagy piacot jelent draga tamado fegyver es draga vedekezo eszkozoknek egyarant, valamint lehet vinni nagy csinnadrattaval segelyszallitmanyt is, ergo politikai haszna is van barki szamara, akinek van egy csomag felesleges vecepapirja amit a frontra kuldhet.
Szoval az allohaboru a legjobb. (Persze nem a resztvevok szamara, de a civileket es a katonasagot egyik oldalon sem szokas megkerdezni, hogy mit akarnak.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az USA igyekszik fenntartani a feszültséget, hitegetni az ukránokat. Ezalatt a szankciókon kívül semmivel nem rendelkező EU ijedtében felszámol minden orosz üzleti érdeket és alaposan lemarad mindenben az USA-tól. Jelentősen drágábban fog meghatározó energia és minden, korábban az orosz piacról származó erőforráshoz jutni.
Vége lesz a háborúnak valamilyen köztes, európától teljesen független megállapodással.
Egy biztos az EU-ban. A férfiak is szülhetnek. :(
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel hitegeti szerinted az USA az ukránokat?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te látod, hogy hitegeti őket, az ukránok meg nem? Érdekes ötlet.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.rbc.ua/rus/news/poluchili-pryamoy-pozitsii-nato-ssha-zelens…
Valóban nem mondta Biden, hogy -persze felveszünk benneteket a NATO-ba-
de az "Egyesült Államoknak hosszú távú tervei vannak Ukrajnával" kijelentés nem valószínű, hogy a sokadik IMF hitel kifizetéséről szólt.
https://www.mil.gov.ua/news/2021/10/10/v-ukrainu-pribuli-vantazhi-dodat…
Feltételezem, ez a célzott 250 millió dolláros támogatás sem a gazdaság élénkítésről szól. Pedig a feszültség keltés helyett jobban jött volna nekik.
Karesz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
.. és akkor Putyin most a nagyvárosok porig rombolásával akar politikai változásokat elérni?
Nem több ez, mint egy területszerő háború.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézzük meg, hogy tényleg porig van-e rombolva, vagy csak ügyes fotó, mint a rengeteg ember MZP gyűlésein...
Nyilván romboltak, ami elítélendő, de lássuk be: Mindkét fél hazudik egy háborúban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem még a háború elején vagyunk, korai lenne kijelenteni, hogy a vége nem lesz sokkal kegyetlenebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben sajnos egyet kell értenem.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 ez nem az a 10 napos háború lesz, sajnos - nem, nem látom a jövőt, de látom, hogy ott lesz a végén egy kiutált mindenből, kizárt Oroszország (atomhatalom).
Észak-Koreai is el van szigetelve szarul, de el vannak. Itt írtam, valahol, hogy lesz 10év - majd lassan megint olvadni kezd a szorítás - persze akkor már Putyin, se lesz - de nem hiszem nagyon eltérő politikát vinne az utódja..
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alighanem be fog tagozodni Kina mellé.
Az egy jó kérdés, hogy hosszútávon ezzel nyerni fog-e, vagy jobban járt volna ha normalizálja a viszonyát Európával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már az a tény, hogy megvárták az oroszok a Pekingi Téli Olimpia végét arra utal, hogy egyeztettek Kínával és nem akarták zavarni az presztízs-olimpiát Pekingben is ezt támasztja alá.
A nyugati stratégia fatális hibájának tartom, hogy Oroszország egyáltalán nem tekintette egyetlen lehetőségnek a Kínai szoros szövetséget. Nagyon is mérlegeltek. Azután választották a háborút és ezzel a szükségszerű kínai szövetséget mint kisebbik rosszat. Ha lett volna jobb választásuk máshogy döntenek.
Nyugaton viszont nem mérlegelt a Greater West és új hidegháború lehetősége között.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és két gázvezeték is kiépült Kína felé.
EU, majd vesz kínai (orosz) gázt :-)
A Sberbank (illetve a pénze) is meg fog jelenni a Bank of China mögött.
Huawei-t kinyomták a nyugati piacról, de nem hiszem hogy ennél tovább mennének..
kiegészítés, ezt találtam:
"...A kínai fizetőrendszerre való áttérésre azután döntöttek az orosz bankok, hogy a Visa és a MasterCard közölte: felfüggeszti oroszországi tevékenységét. A Visa és a MasterCard kártyái országon belül továbbra is működnek, viszont külföldön nem lehet vásárolni velük. Nem működnek a külföldön kibocsátott Visa- és MasterCard-kártyák sem Oroszországban.
A UnionPayre való átállásról vasárnap a Sberbank, Oroszország legnagyobb hitelezője, valamint az Alfa Bank, Raiffeissen Bank orosz leányvállalata, az MKB és a Tinkoff adott ki közleményt. Roszszelhozbank, Pocsta Bank, a Gazprombank, a Szankt-Petyerburg Bank, a Promsvyazbank, VBRD, Primszocbank, Zenit, és Szovkombank edig is használta a rendszert.
A UnionPay egy 2002-ben létrehozott nemzetközi fizetési rendszer, amely 2005-ben vált nemzetközivé. Alkalmazásával 180 országban lehet fizetni egyebek között Magyarországon, Svájcban, Görögországban, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Mexikóban, Cipruson, Thaiföldön, Indiában, Izraelben, Portugáliában, Horvátországban, Lengyelországban, Szerbiában, és Ausztriában..."
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és két gázvezeték is kiépült Kína felé.
Több éve működik az egyik, 30-valahány milliárd köbméterrel évente, a másik talán megépül, akkor lesz 60-valahány milliárd köbméter évente, ami egyrészt eléggé kevés a nyugat felé eladott 180-200 milliárd köbméterhez, képest másrészt teljesen más gázmezőről származik a két export, nem lehet csak úgy átterelni kínai irányba a nyugati exportot, mert ahhoz országon belüli csöveket is kellene építeni. És ez évekig tart.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igaz, sztem szól Putyinnak, hogy ez így kevés lesz..
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ők szerintem tudják ezt, te nem tudtad. Az a sok szaggatott vonalas hiányzik mindössze: https://ig.ft.com/gazprom-pipeline-power-of-siberia/images/gazprom-pipe…
Kb. 6000-7000 kilométernyi cső, szárazföldön, hegyen-völgyön át, ami szopás. Az Északi áramlat 2 csak 1200 kilométer és tengerben elvan, az is 10 évig épült az első aláírástól kezdve és kurva sokba került. A Kína felé menő cső maximum úgy tudna megépülni, ha a kínaiak hitelezik vagy az övék lesz. De akkor is csak évek múlva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Muszáj lesz nekik lépni, mert gazdasági vasfüggöny fog oroszokra leereszkedni, ami már folyamatban van. Nem tudom, hogy erre számított-e Putyin, de gyorsan padlóra fogja küldeni a gazdaságukat.
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
USA és Európa között semmiféle gázvezeték nincs. Még szaggatott vonalas sem. Amerikán belül is eléggé ismeretlen a vezetékrendszer hálózat. Vasúti meg közúti kamionos szállítás uralkodik. Mégis átjut valahogy a gáz és az olaj is. A lényeg hogy nemcsak vezetékeken keresztül tud eljutni a földgáz Kínába. Természetesen az a leggazdaságosabb de nem az egyetlen szállítási lehetőség.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
USA és Európa között semmiféle gázvezeték nincs. Még szaggatott vonalas sem.
Gázvezeték nincs, van viszont bejáratott és működő LNG transzport, terminálokkal, hajókkal.
Amerikán belül is eléggé ismeretlen a vezetékrendszer hálózat.
Ja, ismeretlen: https://www.eia.gov/energyexplained/natural-gas/images/ngpipelines_map…
Vasúti meg közúti kamionos szállítás uralkodik.
Sőt, szatyorban hordják. Mi lenne, ha úgy hozzávetőlegesen utánanéznél, mielőtt a nagy igyekezetedben lendületből hülyeséget beszélsz?
A lényeg hogy nemcsak vezetékeken keresztül tud eljutni a földgáz Kínába.
Semmilyen értelmes összeköttetése nincs a nyugat oroszországi gázmezőknek Kínával, se tengeri, se vasúti, se közúti, se csővezetéken. A keleti gázmezők már össze vannak kötve, ezeknek eddig is Kína volt a fő vevője.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már ne is haragudj de te egy hülye vagy! :-D
Van fogalmad arról hogyan néz ki a magyar földgáz-hálózat? Legalább egy nagyságrenddel sűrűbb ennél. A kisebb falvakat is eléri. Amerikában vidéken máig propán az választék már ha van egyáltalán. Ennél sokkal sűrűbben lakott az Egyesült Államok.
Hogy is volt amikor UK-ben leálltak a benzinkutak mert nem volt ember a kamionokba, hogy hordják a benzint és gázolajat?
Magyarországon ilyen azért sem fordulhatna elő mert a fontosabb benzinkutak oktánonként össze vannak kötve az olajfinomítóval.
Te írod: "Semmilyen értelmes összeköttetése nincs a nyugat oroszországi gázmezőknek Kínával, se tengeri, se vasúti, se közúti, se csővezetéken."
"Gázvezeték nincs, van viszont bejáratott és működő LNG transzport, terminálokkal, hajókkal."
Potyognak már a tantuszok?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van fogalmad arról hogyan néz ki a magyar földgáz-hálózat? Legalább egy nagyságrenddel sűrűbb ennél.
Aham, ja, sűrűbb, várj, nem sűrűbb, nincs is D1000 feletti csövünk: https://g7.p3k.hu/uploads/2021/04/mol-ir-2020-map-eng-01-3oqrjwn0tx-102…
A kisebb falvakat is eléri.
Ami USA térképet mutattam, azon ugyanezek a nagy keresztmetszetű gerincvezetékek vannak, csak a többsége nagyobb átmérőjű.
Magyarországon ilyen azért sem fordulhatna elő mert a fontosabb benzinkutak oktánonként össze vannak kötve az olajfinomítóval.
Ezt a mondatot megmagyarázhatnád. Ha csővezetékre gondolsz, akkor el kell keserítselek, alig van ilyen (összesen 1200 kilométer van és szám szerint öt darab vezeték) és ott is csak egy csővezeték van, a technológia az, hogy amikor váltás van üzemanyagtípusban, akkor az átmeneti keverék tartálykocsival megy vissza a finomítóba, mint finomítási alapanyag. Egyébként felsorolhatnád azokat a nyilvános benzinkutakat, amelyek csövön kapják az üzemanyagot, mert én egyről se tudok, alapvetően a repülőterek és a MÁV kap ilyen módon üzemanyagot, a többi végpont MOL tulajdonú elosztó, ahol tartálykocsikat töltenek. És persze más országokban is van ilyen, az angoloknál is.
Potyognak már a tantuszok?
Én csak azt látom, hogy alapvetően fogalmad nincs, hogy miről beszélsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem tudja, nem veletlenul nem zarta meg el az EU fele a csapokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orosz bankok az unionpay-es kártyákat kapnak. Kínai.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az országon belüli igényeket fedi le, azt sem kevés munkával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Visa és a MasterCard kártyái országon belül továbbra is működnek
A UnionPay egy 2002-ben létrehozott nemzetközi fizetési rendszer, amely 2005-ben vált nemzetközivé. Alkalmazásával 180 országban lehet fizetni egyebek között Magyarországon, Svájcban, Görögországban, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Mexikóban, Cipruson, Thaiföldön, Indiában, Izraelben, Portugáliában, Horvátországban, Lengyelországban, Szerbiában, és Ausztriában.
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez azt jelenti, hogy out-of-the-box müködik a magyar bankok által kirakott terminálon,
vagy csak arról van szó, hogy az UnionPay nem zárja ki Magyarországot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, elkezdte Zelenszkij ócsárolni a NATO-t is, mindjárt változik az RTL Klub narratívája. Tegnap este már mintha kicsit visszább vettek volna Zelenszkij szopkodásából. Lehet, hogy ebben szerepet játszott az is, hogy ők is ráfutottak pár ukrán dezinformációs propagandára. Tegnap már olyan blokkjuk is volt, hogy nem kell elhinni mindent, amit a neten olvas, lát az ember :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy a TV-ben lát. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ukrajna már a háború kirobbanása óta azt kéri (követeli) a NATO-tól, hogy zárja le az ország légterét, ám ez egyúttal a NATO háborúba történő katonai bevonását is jelentené, amit pedig a szövetség mindenképpen elkerülne.
"A mai naptól kezdve, minden egyes haláleset az önök miatt is lesz, a gyengeségük miatt, és amiatt, hogy nem egységesek."
[...]
Szerinte az ukrajnai légtér elutasítása kvázi zöld lámpát jelent az ukrán városok és falvak bombázása előtt.
Link: https://www.hetek.hu/cikkek/online/zelenszkij-a-nato-nak-a-mai-naptol-m…
Stoltenberg nem véletlenül mondta (hiszen tudta, hogy nem fognak segíteni), hogy a java még hátra van, most jönnek a nehézfegyverek.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legrosszabb kimenetel nincs a listán: az EU tovább alussza Csipkerózsika/Csipkejózsika álmát. (Szerk.: gyk. MADE IN USA feliratos címkével ellátott kényszerzubbonyban.)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Békekötés nincs, de a fegyveres harcok megszűnnek vagy minimalizálódnak. + Putyint belső körei megbuktatják, vagy a hadsereg megpuccsolja. + Az Orosz Föderációból további tagok válnak ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bili ... kezed ... kivesz :-D
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaslom ugyanezt, illetve közben pár pillantást vetni arra, hogy hány "köztársaság" alkotja az Orosz Föderációt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legutóbb akkor történt ilyen, amikor még Szovjetuniónak hívták, és egy hozzád hasonló jóindulatú naiv hülye vezette a birodalmat. Most más a helyzet.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok a rendszerek nem hosszú életűek, ahol erőszakkal kell benntartani a népet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon naiv vagy!
Kubai hatalom sokkal stabilabb amiatt az amerikai intézkedés miatt, hogy minden partot ért kubai automatikusan menekültstátuszt kap. Így a vakmerőbb, fizikailag jó erőben levő rendszerellenes kubaiaknak van egy könnyebb és biztonságosabb út Floridában. Persze, hogy azt választják inkább, így Kubában nem jelentenek utána kockázatot. Nem muszlim fanatikusok, akik túlvilági 77 szűz után vágyakoznának, tudják csak egy életük van.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kicsit, nagyon! :-)
Természetesen várom a bukott és szétesett országok listáját, valós történelmi hivatkozásoddal állításod alátámasztására.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Természetesen várom a bukott és szétesett országok listáját,"
Oroszország nem egyetlen ország, hanem 22 tagköztársaságból álló föderáció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem igaz egyébként, 2017 óta nem kapnak semmilyen státuszt a partot érő kubaiak.
"Everything fails, all the time."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2017 óta valóban nincs érvényben Wet feet, dry feet policy. Előtte 51 évig áramlottak a kubai ellenzéki érzelmű emberek Floridába. Mostanra nem maradtak sokan Kubában. Pár évtized múlva majd térjünk vissza a témára. Sanszos, hogy még mindig a mai hatalmi berendezkedés lesz Kubában. Természetesen újabb vezetőkkel életkori adottságot és a biológia törvényei miatt. De a rendszer és a hatalom marad.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2022.02.04. Fontos ügyben játszik az oroszok kezére a kormány az ukrán konfliktusban
2022.03.06. Speciális státusszal csatlakozik Ukrajna a NATO kibervédelmi központjához
A korábbi hírek szerint a csatlakozást eddig a magyar kormány gátolta, de pénteken ez valamiért megváltozott, aminek okáról ezen kívül semmit nem találtam:
The CCDCOE did not respond to a request for comment on how Hungary’s concerns were resolved.
Szabi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha lehet választani, akkor inkább az előbbi.
"zombikalipszis" ? Lehet, hogy te valami másra gondoltál, de itt részletesen ismertetik, hogy miért lehetetlen a zombiapokalipszis. Nem csak mostanában, hanem úgy általában. :-)
Szabi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a kampány nektek szólt. Sajnálatos, hogy ilyen mélyen betalált.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem erről inkább az ugrik be, hogy a Fidesz politikájának mindig csak jelen ideje van, se múltja, se jövője.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ÚGY ÉRTED, HOGY azért sírtátok végig az elmúlt tizenkét évet, mert a rózsaszín kívánságaitokon túl nem láttok tovább a jelennél?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol találom a jövőbeni tervekről szóló kormányprogramot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meglepő lehet, de nem a weboldalukon, hanem itt. A másiké meg valószínűleg az, hogy folytatják. A maradékét keresd meg, ha érdekel.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te egyébként magyar vagy, vagy külföldről osztod az észt? Ha ez utóbbi, akkor szállj magadba, és gondold át picit újra az egészet.
Egyébként meg a tököm se sírt sosem, amit tudtam megtettem mindig, hogy jobb életem legyen, szerencsére pártfüggetlenül is működik a dolog.
Többre vittem mint a fél Fidesz, mert sosem loptam és hazudtam, mégis jól élek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te egyébként magyar vagy, vagy külföldről osztod az észt?
Nicsak, a haladárok már ki is tagadnák a magyarságból azokat, akik nem az országhatáron belül élnek!
Szerintük az a magyar, aki Magyarországon él.
A külföldön élőktől mikor tervezitek megvonni a magyar állampolgárságot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A külföldön élőktől mikor tervezitek megvonni a magyar állampolgárságot?
Amint hatalomra jutnak! Kivéve, akik Angliában stb. vannak, mert onnan szavazatokat várnak! Még valami bulirepcsi is indul haza szavazni vágyókkal :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem érezted jól magad a hazádban?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összekevered valakivel. Hacsak nem vonultak be az osztrákok, hogy elfoglalják Győrt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy kever, hiszen együtt dolgoztunk Győrben 15+ évvel ezelőtt. Személyesen is ismerjük egymást. Mondjuk ezt a kommentjét nem tudom hova tenni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Megbolondultam", neki szántam, félrement :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 200 km-t kell utazni majd egy szavazat leadásához, meg a levelek fele érkezik meg, mint legutóbb, akkor én nem törném magam. Azért arra kíváncsi lennék, hány Fidesz hívő dolgozik jelenleg Angliában és hány ellenzéki? Mert szerintem utóbbiak vannak többen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2022-ben a 200 km soknak számít? Különösen akkor, ha az ember sorsa múlik rajta.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sokaknak sokat számít, nekem speciel nem, mert én 500m-re fogok szavazni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ÚGY ÉRTED, HOGY az – állítólag elsősorban a demokrácia élharcosaira szavazni kívánó – emberek számára nem fontos a saját jövőjük és Magyarország jövője? Nincs egy napjuk arra, hogy döntést hozzanak a következő négy évre (vagy még hosszabb időre)? Valójában nem egy teljes nap esne ki az életükből, hiszen a telekommunikációnak hála utazás közben fogyaszthatnák pl. a nyugati propagandát, de arra is lehetőségük lenne, hogy tanuljanak valami értelmeset.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ugye mindenki a valós címét jelentené le, akkor szavazhatnának levélben is ugye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te egyébként magyar vagy, vagy külföldről osztod az észt?
Csak ezek közül lehet választani? Nem lehetek pl. orosz, aki Magyarországon él?
Ha ez utóbbi, akkor szállj magadba, és gondold át picit újra az egészet.
Miért?
Egyébként meg a tököm se sírt sosem
Olvasd vissza a HUP-os hozzászólásaid...
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden lehet, de te angliában élsz és dolgozol, és onnét mondod meg az ittenieknek a tutit.
A sírás meg a kritika az két külön dolog.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sírás meg a kritika az két külön dolog.
Akkor miért nem kritizálsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden lehet, de te angliában élsz és dolgozol, és onnét mondod meg az ittenieknek a tutit.
?
A sírás meg a kritika az két külön dolog.
Eszedbe juthatna akkor is, amikor ide írsz.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jóóóóó, akkor Fehéroroszország is hivatalosan konfliktusban résztvevő? Mert ugye onnan is támadtak orosz katonák, ottani támaszpontokat használva...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
természetesen azok. Utasításba is kapták a fehérorosz egységek, hogy tagozódjanak be az invázió során az orosz alakulatokba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, szerintük nem azok. Ja, és lemondott a fehérorosz vezérkari meghízott is ma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nem állítottam, hogy önként és dalolva mentek bele :). Lukashenko akkor vesztette el a maradék önállóságát is amikor be kellett hívnia az oroszokat a tüntetések szétveréséhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kellett, le is mondhatott volna :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igor Konasenkov szóvivő azt mondta, hogy tudomásuk szerint az ukrán légierő több szomszédos ország repreteit is használhatja
Biztos információjuk van például arról, hogy ukrán harci gépeket engedtek be a román légtérbe és „más határmenti országokéba
Konasenkov azt állítja, hogy az orosz hadsereg ma elpusztította az ukrán légierő vinnicai légi bázisát és lelőtt 3 ukrán Su-27-es vadászgépet. „Gyakorlatilag a kijevi rezsim teljes harckész légi flottáját megsemmisítettük”
Ha megsemmisítették, akkor mi használná a szomszédos országok reptereit? :)
A szóvivő szerint az orosz csapatok bizonyítékot találtak arra, hogy az ukránok az amerikai védelmi minisztérium támogatásával biológiai fegyvereket fejlesztettek lépfene, kolera és más kórokozók felhasználásával. Putyinék szerint az ukrán egészségügyi minisztérium körlevélben adott utasítást a terhelő bizonyítékok, vagyis a vírusok és baktériumot elpusztítására.
Én azért az Ukrán Közlönyt is átnézném a helyükben, hátha ott is szerepel az utasítás a titkos laboratóriumok elpusztítására.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert a titkos dolgokat a közlönyben hirdetik ki. A titkosügynökök listáját is ott közlik? De buták ezek az elhárításnál, hogy olyanra nem gondolnak, hogy ezeket olvassa a zellenség is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem sokkal kisebb az esély, mint titkos vegyifegyver kutatóintézetet körlevélben felszámolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben talán államcsőd: https://www.portfolio.hu/gazdasag/20220306/oroszorszag-gyakorlatilag-be…
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szankciók azok, hanem különleges pénzügyi műveletek, amelyek csak Oroszország stabilitását növelik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez jó! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szankciók azok, hanem különleges pénzügyi műveletek, amelyek csak Oroszország stabilitását a globalis penzmosasi kultura hatekonysagat növelik.
FTFY :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez még nem államcsőd, csak nem fizet a külföldieknek. A külföldi sem kereskedik vele, akkor ez most ellenszankció? Ki gondolta volna, hogy ez lesz!
Nem csodálkoznék, ha fölmenne a gáz és az urán ára. Várjunkcsak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az oroszoknak szüksége van a “nyugati” technológiára, gépekre stb… amit alapanyag exportból származó pénzzel fizet ki.
Az a kérdés hogy a nyugat meddig tud létezni az orosz export nélkül és ugyanez a kérdés fordítva is. Gyanítom erre nincs válasz, ezt csak az oroszok tudják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem tudják az oroszok. Egyszerűen az orosz buborékon kívüli világnak sokkal több pénze van "mindenre" - így a mozgástere is jóval nagyobb, gyorsabban tud reagálni is.
Most, hogy a szankciók miatt a legmodernebb tudás, technológia beáramlása gyakorlatilag megáll ill. nem lesz pénz többek között az oktatás fejlesztésére sem - nem lesznek meg a feltételei a mostani szituból való kilábalásnak, fejlődésnek meg pláne nem. Kína (és a nyugat) jóindulatától fog függni, hogy milyen (elmaradottsági) szintet engednek meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Covid miatt mind meghaltunk, ezért már nincsenek is oroszok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így pár nap után összegezve: a válaszadók 2/3-a szerint a konfliktus nem fog kilépni Ukrajnából.
A maradék 1/3 szerint Oroszországban is lehetnek változások (de Putyin nép általi megbuktatására csak elenyészően fogadnának), és csak 15% tartja elképzelhetőnek a konfliktus további kiszélesedését. 5% nem zárja ki a nukleáris fegyverek bevetését sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Kozirev szerint fontos, hogy a Kreml az elmúlt húsz évet azzal töltötte, hogy modernizálja a hadseregét. A költségvetés jelentős részét ellopták és ciprusi jachtokra költötték. Erről viszont senki nem mert szólni Putyinnak."
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van benne valami...
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy a Top20 orosz oligarcha 20 legnagyobb yacht-ja volt annyi pénz, mint ugyanazon időszakban az ukrán katonai költségvetés...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itthon is ez megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálunk is a haderőfejlesztés az olyan harckocsikban merül ki, amelyek kívülről nagyon erősen hasonlítanak adriai jachtokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarom védeni őket, de ez elég erős túlzás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, van az a katonai nemkormánygép, ami belül eléggé luxusra sikeredett és jellemzően nem katonai feladatokat látott el...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a diplomacia-kepzesek arat is ugyanigy loptak el. :)
Meg a "belevasaroljuk magunkat a nyugati medialefedettsegbe" penzt is. Igy eso utan koponyegnek maradt a sajat orszag mediaja es a trollhadsereg :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Orbán azt mondta, nálunk nem lehetnek NATO csapatok és nem szállíthatnak fegyvert rajtunk keresztül.
Aztán mégis: https://www.reuters.com/world/europe/pm-orban-signs-decree-allowing-dep…
Ejj, szerintem fújjuk le Paks II-t, elég a politikai szélkakasokra generátort kötni, és lesz itt ingyen áram örökre.
A Kormány, figyelemmel az Alaptörvény 47. cikkére, Magyarországnak az Egyesült Nemzetek Alapokmányából és az Észak-atlanti
Szerződés Szervezetében (a továbbiakban: NATO), valamint az Európai Unióban betöltött tagságából fakadó kötelezettségeire,
az Észak-atlanti Tanács PO(2022)0050. számú, 2022. február 16. napján meghozott és PO(2022)0085. számú, 2022. február 24.
napján meghozott döntéseire, a szövetséges államok fegyveres erőinek az ukrajnai válsággal összefüggő csapatmozgásainak és
egyéb feladatainak elősegítése érdekében
1. engedélyezi a NATO állam- és kormányfői testületének 2022. február 25-i nyilatkozatában megerősített döntéseire
tekintettel a NATO reagáló erők Magyarország területén szárazföldi és légi úton történő áthaladását, illetve
Magyarországra [Baranya megye, Fejér megye, Komárom-Esztergom megye, Győr-Moson-Sopron megye, Somogy
megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye területére, Pest megye területének a Duna vonala
és Fejér megye által határolt területére, valamint Budapest Duna vonalától nyugatra eső területére (a továbbiakban
együtt: Dunántúlra)] történő települését;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
BUDAPEST, March 7 (Reuters) - Hungary allows NATO troops to be deployed in western Hungary and weapons shipments to cross its territory to other NATO member states, according to a decree signed by Prime Minister Viktor Orban and published in the official gazette on Monday.
The decree, however, says Hungary does not allow lethal weapons shipments across its territory to Ukraine.
+
és nem szállíthatnak fegyvert rajtunk keresztül.
Olvastad amit linkelsz?
azt mondta, nálunk nem lehetnek NATO csapatok
Nem csak amikor az amerikaiak hozták a katonáikat a régióban levő országokba, akkor mondta, hogy nincs szükség most rájuk a határvédelemhez. Nem volt szó Nato csapatok kitiltásáról: főleg, hogy pl hadgyakorlatra is érkeztek többen a nyilatkozat időpontjában :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvastam, igen. És a magyar közlönyben a kormányrendeletet is.
Megengedi azt, hogy a NATO erők szövetséges országból szövetséges országba történő szállítás során igénybevegyék az ország területét. Például ha egy francia-ukrán fegyverszállítmány francia-magyar-lengyel-ukrán területen halad át, az teljesen okés, és engedélyezett.
Amit megtiltanak egyedül, az a magyar-ukrán határ közvetlen hasznáalta, de ilyet az ukránok nem is kérnek, nem ott van a logisztikájuk, hanem a román és lengyel határ mentén.
engedélyezi a szövetséges fegyveres erők által az Európai Unió Tanácsának (KKBP) 2022. február 28. napján
meghozott, a halálos erő célba juttatására tervezett katonai felszereléseknek, valamint platformoknak az ukrán
fegyveres erők számára való biztosítása céljából az Európai Békekeret keretében megvalósuló támogatási
intézkedésről szóló 2022/338/KKBP határozata hatálya alá tartozó eszközöknek (halálos erő célba juttatására
tervezett katonai felszereléseknek, valamint platformoknak) Magyarország területén szárazföldi és légi úton más
szövetséges tagállamba történő szállítását;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az teljesen okés, és engedélyezett.
Nem az ukránoknak akarnak betartani :), csak azt kikerülni, hogy ránk húzzák azt, hogy tőlünk jött az x-y fegyver..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted, ha egy francia fegyvert magyar légtéren keresztül a románoktól visznek át az ukránokhoz, akkor mely országok a felelősek érte? A franciák, mert tőlük ered? A magyarok, mert átengedték? A románok, mert átadták?
Ez az egész a választóknak szól csak, a NATO kötelességeinket nem tudjuk felmondani.
Azzal meg könnyen kérkedik, hogy a magyar-ukrán határon nem lesz fegyverszállítás, hiszen ilyet sosem kért senki. Ez is csak a választóknak szól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hiszen ilyet sosem kért senki
csak Z, a külügyminiszterük meg a hazai sületlenek. De mellékesen megjegyzem az EU-s közös fegyverbeszerzést & támogatást is megszavazták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magyar-ukrán határ használatát senki nem kérte, nekik itt nincs olyan logisztikájuk, amivel elvihetnék használni a fegyvereket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jóslatom a következő:
Putyin a híradó erőszakos és véres jeleneteire való hokizás közben szívrohamot kap, sikeresen újraélesztik de közben valami elakadt fogaskerék az agyában újra dolgozni kezd, azonnal TV-beszédet intéz mind az orosz, mint pedig az ukrán néphez a konfliktus békés lezárását indítványozva. A tankokat beolvasztják és hidakat építenek belőlük, a harci repülőket szivárványszinűre festik, a műholdakat átprogramozzák Budha és Jézus bölcsességeinek terjesztésére, a katonákat átképezik tornatanárnak.
Erre a verzióra fogadni is merek, nagy tételben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szar lenne az USA-nak a világbéke, mert eddig is abból élt meg, hogy másokat ugrasztott össze (mint most), más országok területén vélt olyan dolgokat felfedezni, amik miatt háborút indíthatott (természetesen demokrácia-exportnak álcázva) stb. Mi lenne akkor velük? Meg a felszopóikkal?
Kell nekik egy stabil ellenségkép, erre Putyin nekik 100%-ban megfelel. Arra kell vigyázniuk, hogy nehogy Putyiin befejezze a háborút.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köcsög USA:
- Georgian civil war 1991 - 1993
- War in Abkhazia 1991 - 1993
- Transnistria war 1992
- East Prigorodny conflict 1992
- First Chechen war 1994 - 1996
- War of Dagestan 1999
- Second Chechen war 1999 - 2009
- Russo-Georgian war 2008
- Russo-Ukranian war 2014-Present
- Central African Civil war 2018-Present
- Syria 2015 - Present
Ja, várj, ezek orosz konfliktusok, több mint a felük terület- vagy befolyásszerző háború volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegyük már mellé az USA által indított háborúk listáját is.
“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
<demagóg>
Tegyük:
1812 UK
1846 Mexikó
1898 Spanyolország
1917 Németország, Osztrák-Magyar Monarchia
1941 Japán, Németország, Olaszország
1942 Bulgária, Románia, Magyarország
</demagóg>
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1942-ben Magyarorszag uzent hadat nekik. :)
A /demagog utan azert tetelesen elfert volna az elmult evtizedek Kozel-kelete. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nem akartam felsorolni, nem kevés :D
De amiket felsoroltam, ezek voltak a hadüzenetek. A többi? Nem is tudom... talán "különleges katonai művelet"? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D :D :D
Várjá má', várjá má' bazmeg ... áhi ... áhhhíííí .. sorold akkor fel a győztes USA háborúkat :D :D :D :D Hátha egyszerűbb lesz!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#define gyoztes
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy 2015-s videó, ha túl hosszú akkor a 6.05-től van benne érdekes dolog a kedves ukránokról.
Aztán még egy: 4.05-től
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig Putyin csecsén/pecsén növekedtek a lelkes hozzászólók akik 7 év után odatódultak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sehol nem látok bizonyítékot ezekre a vádakra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Donbas-ban nem nagyon kell kutatni; rengeteg példa van arra, hogy a városokat lövették. kb '15 óta folyamatosan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Összefoglalnád röviden, hogy az a háború honnan indult?
Talán Oroszországhoz tartozott a terület, amit az ukránok megpróbáltak megszerezni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most miről beszélünk? Háborús bűnökről (amiket elkövettek az oroszok is a benyomulás közben, majd utána a harcok során, az ukránokkal együtt?)
A szovjetúnióhoz tartozott. A mostani háború a 90es évek eseményeit letakarva (:)) onnan indult, hogy a kívülről finanszírozott demokratikus átalakulás során valamint azt követően a korábbi erőszakos bandákat felvegyverezve (Azov, Right Sector) a szélsőséges ukrán nacionalisták szabadon garázdálkodhattak, a rendőrség és a hadsereg kb kisegítő alakulatokként használta őket. Utána amíg az oroszok a krímben pl kiírtották a tatár vezetőket & ellenállókat, addig az ukránok elkezdték az amúgy is rengeteg belső konflikussal rendelkező orosz népességet -teljesen feleslegesen- vegzálni.
Az a nagy szerencséje a jelenlegi ukrán vezetésnek, hogy bár ukrajna rosszabb gazdasági körülményeket és jelenlegi élet színvonalat tud garantálni lakossága számára mint az átlag orosz város, viszont sokkal szabadabb pl vélemény nyilvánítás és egyéb jogok terén; a kilátásokat tekintve az orosz nyelvű lakosság is sokkal szívesebben él ezekben a keretekben (pláne figyelembe véve a jövő lehetőségeit az utódok számára) mintsem csatlakozzon a merev oroszokhoz.
**
Ukrajna területi integritásának megsértése nem indokolható semmivel. Ettől függetlenül az ukránok feleslegesen vegzálták/ják, erőszakoskodnak a kisebbségeikkel; teljesen érthető, hogy ezt egy potens nemzetállam nem hagyja a végtelenségig elfajulni. A másik tény amit az ukránok benéztek: amikor rákényszerültek aláírták a minszki egyezményt. az abban foglaltakat nem tartották be, sőt annak ellenére kezdtek bele újabb jogfosztásba stb.
**
A német flottaparancsnok kimondta a realitást: a krím már elment az ukránok számára. A maradék területekkel kellene / kellett volna értelmesen bánniuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Krausz Tamás - 2015-ben gyakorlatilag a mai állapotokat írta le -- vagy annak az eredménye lett, ez a különleges katonai művelet (=háború).
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez bizonyíték az időutazásra. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra azért kíváncsi lennék, hogy zajlott le a beszélgetés ukrán elnök és a NATO főtitkára közt, még a háború kitörésé előtt:
- Te Jens, én félek az oroszok meg fognak minket támadni, le fognak mészárolni, lerombolják a házainkat !! Meg fogtok minket védeni? - kérdezte Zelenszkij.
- Nem tehetünk nyílt, fegyveres lépéseket nem vagytok NATO tagok, de hidd el a világ mélységesen fel fog háborodni az orosz agresszió miatt és meg fogunk gyászolni, szép temetésed lesz ! - válaszolta Jens Soltenberg.
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, hogy ki hol koveti a haboru menetet, de itt egy nagyon jo osszefoglalo az esemenyekrol feb 27-tol a mai napig:
https://www.youtube.com/watch?v=BpCzqX5B1SA
(igaz franciaul van, de szepen beszel)
Egyebkent egeszen elkepeszto de a legtobb video anyagot es hireket a 9gag-rol szerzem be. Nem hittem volna, hogy a szanalmas.hu/napiszar.hu angol valtozatan lesz a legtobb hasznalhato info.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegnap: Fitch rating 'C': gazdasági összeomlás a küszöbön. (Oroszország)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni