- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4730 megtekintés
Hozzászólások
vannak, akikkel elektronikus uton idonkent, es olyanok is vannak, akikkel szinten elektronikus uton, ha szukseges...
Btw. mi a szavazas apropoja?
--
"nem tárgyszerűen nézem a dolgot, hanem a vádló szerepéből. Sok bosszúságot okoztak, örülnék ha megbüntetnék őket - tudom gyarló dolog, de hát nem vagyok tökéletes." (BehringerZoltan)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
userekkel nem vegyulunk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legtöbb felhasználóval közvetetten tartom a kapcsolatot, van azonban olyan, akivel ticketben kommunikálunk. Előfordul olyan is, hogy közvetve, e-mailben vagy Skype-on tartjuk a kapcsolatot, ez azonban szerencsére már szinte nullára redukálódott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
alapvetoen a level-1 supporton keresztul, de latom az user ticketeket is, es ha abbol minden info kiderul akkor egybol ott valaszolok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szeretek felhasználókkal szóban beszélgetni, mert így sokkal hatékonyabban tudják közölni a problémájukat. Van úgy, hogy kiderül, nem is az a gond, mint ami szerintük az. Arról nem is beszélve, hogy ha kötetlenebb a viszony, akkor hamarabb megmondják, mire vágynak. "De jó lenne ha lenne..." aztán kiderül, hogy van, csak figyelmetlen.
Nyilván, ez az értelmes felhasználókra vonatkozik, aki ostoba és pökhendi, azzal e-mail-ben sem szívesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapvetően én is így gondolom, de van egy szint, ahol ezt már nem lehet megtenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En nem szegyellem oket akar f2f is megkeresni ha kerdesem van.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
felhasználó => megrendelő
Az esetek 99%-ban e-mailen, vagy már újabban egy szervező rendszerben.
A maradék 1% Skype. Ez utóbbit több okból is hanyagolom: A szó elszáll az írás megmarad. A skype egy rakat szar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem megrendelő, döntéshozó, hanem kokrét end-user. Tehát, ha valaki webre fejleszt, aminek van publikus része, akkor a public usereket is beleértve.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En ezert kommunikalok Skype-on is mostly irasban. Az mindig megmarad.
Mit hasznalsz "szervezo rendszer"-kent?
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most epp rendszeresen tartom a kapcsolatot es en az ilyet szeretem. Latom hogy milyen valos problemat akarnak egy rossz otlettel megoldani es meg idoben le lehet oket rola beszelni, nem 2 honappal azutan derul ki, hogy atadtuk a projektet a hibas specifikaciora.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bármi, amit van idejük az embereknek leírni, nem lehet olyan nagyon fontos. - Pratchett
--
Is that a banana in your pocket, or are you just happy to see me?
Neither, it's my new iPhone.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezt hogyan értelmezed az általad készíett/üzemeltetett weboldal end-usereire, akiknek ta vagy a megrendelőd el akarod/akarja adni az oldalt és/vagy annak segítségvel egy szolgáltatást/terméket/stb.?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Válójában egy sajt vagyok. Legtöbbször Trappista, de van hogy Gorgonzola. Hideg időben meg Camembert.
---------------------------------------------------------------
Ritkán szólok hozzá dolgokhoz. Így ne várj tőlem interakciót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak egy kérdés, akik a személyes kontaktra nyomtak, azok figyelembe vették-e a következőket?
- Ha valaki weboldalt fejleszt, annak az end-usere a nagyvilágban szétszorva található, nem a megrendelő kontaktja, aki jó eséllyel csak az admin felületet látja.
- Ha valaki üzemeltet egy szervert (pl. outsourceolva), a felhasználóba az egyszerű Mancika is beleértendő, aki mondjuk csak a Wordben készített doksijait menti a fájlszerverre és küldi a céges webmailen keresztül, nem csak a "helyi számítógépes arc", aki kvázi tech-kontaktként viselkedik.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
Ezért van viszonylag kevés értelme ennek a szavazásnak (is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1 szerintem jo szavazas
Amugy nalam igy is a "szemelyes" a valasz, de szerintem is kevesebben vagyunk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szvsz mindenkinek megvan a sajat definicioja az end-userre, es az alapjan nyomott azt, amit nyomott. Az, hogy neked mi az end-user nem biztos, hogy ugyanaz, mint nekem az end-user. Ha pl. egy webszervert uzemeltetsz, akkor neked nem biztos, hogy a latogatok lesznek az end userek, lehet, hogy inkabb a fejlesztok, hiszen a user nem a szerverrel kerul szembe, hanem a weboldallal. Nagyon sokmindentol fugg az end-user terminologiaja, nem szerencses ezt kivulrol megmondani.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendszeresen tartom a kapcsolatot, személyesen és telefonon is.
Ugyanakkor hibajavítást, módosítási igényt csak az elektronikus hibajelentő rendszeren keresztül leadva, ticketre csinálok meg. (ami ott nincs dokumentálva, az nem létező probléma elve alapján...) Ez utóbbit a szabályzat is megköveteli, meg sok félreértést is megold...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom ki hogy van vele, de én próbálok messze maradni a felhasználóktól.
Közvetítőnek fél óráig sírják a problémát, ami:
- legtöbbször nincs is (PEBKAC)
- ha mégis van, akkor elmondható 1 percben
Csak akkor kérdezem a usert, ha valami olyan dolgot kér, amit valójában biztosan nem akar :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni