- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5162 megtekintés
Hozzászólások
Az enyém egyelőre így néz ki:
DS 214 nettó 66.000Ft.
2x1tb Hitachi merevlemez, 2,5" 2x13.000
cca 93.000 Ft + 5.000 forint éves villanyszámla (2014 februári a gép mindennel együtt). Ha jövőre nem kell ráköltenem, akkor 53.000 Ft/ évre jön ki, de egyelőre 10.000K.
Belegondolva rengeteg.
főleg, hogy a szünetmentes ingyen volt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezert kell amit csak lehet, a felhoben hostolni.
Nekem az EC2 gepem ~ 5000 / ho alapon elmukodgetett, de blogban kozben mar atalltam ingyenes megoldasra regebben, es a tobbi kisebb-nagyobb projektemben is torekszem a koltseghatekonysagra.
--
Ki oda vágyik, hol száll a galamb, elszalasztja a kincset itt alant:
()=()
('Y') Blog | @hron84
C . C Üzemeltető macik
()_()
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem sajna "sok" RAM kell (min. 8GB), az aktuális projectem ugyanis egy térkép. Most szivesség alapon ingyen van a hosting és a domain is, de már nézegettem, hogy mibe fájba amúgy, de amennyire eddig levettem, a RAM cloud-ban sem occó. Pedig CPU csak burst jelleggel kell, ahhoz ideális lenne a felhő.
Valaki tud olcsó cloud ajánlatot 8/16GB RAM-mal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat optimalizalj RAM-ra, bontsd szet a sok memoriat igenylo feladatokat.
--
Ki oda vágyik, hol száll a galamb, elszalasztja a kincset itt alant:
()=()
('Y') Blog | @hron84
C . C Üzemeltető macik
()_()
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
#define olcsó
De amúgy digitalocean-nél (reflink!) ezek 80 illetve 160 dodó, azure-on kb. 200 eur. Kérdés, hogy mennyire komoly a projekt, illetve mekkora igényeid vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobban belegondolva a heti előfeldolgozást leszámítva végülis dinamikus az igény. Hét közben diszk IO cache-nek kell RAM, mert a térkép megjelenítése kis zoomon sok adatban turkál, de végülis a kis zoomos csempéket be lehetne cache-elni a heti feldolgozás részeként, utána már nem muszáj mindent cache-ben tartani csak az épp aktív területeket.
Így heti pár órára kéne 8-16GB RAM batch feladatra, állandóra pedig csak 2GB RAM burst-ölhető CPU-val.
AWS+DO kombó optimális lehet..?
Amúgy a http://merretekerjek.hu az, hobbiprojekt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ismerem kicsit sem az AWS-t, de ha skálázni akarsz, nézz körül az Azure-on - a webappod tudná magát is skálázni API-n keresztül, ha úgy érzi, hirtelen megnőtt a mozgás. Gondolom az AWS is tud ilyesmit, de azt még soha nem használtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi opsWork-öt használunk AWS-en belül ésa van time meg load based autómatikus skálázás, Biztos API is van. Jah ElasticBeanstalk-kal is megoldhato, szóval van alternatíva.
-
Változékony Grails alkalmazás konfiguráció facepalm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0 Ft - 4 999 Ft:
Pontosabban 2100 Ft a DNS eves dijja, maga a tarhely ingyenes, illetve meg ingyenes Google Apps csomaggal oldom meg a levelezest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ingyenes Gapps-hoz lehet saját domain-t rendelni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lehet, de már nem ingyenes az új belépőknek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.zoho.com/mail/
Itt még 10 userig ingyenes a saját domain-nel levelezés.
Bye Bye Nyuszifül - DigitalOcean referrer, 10$ kezdő kredittel - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem havi 5$ a DigitalOcean VPS, domainekkel együtt kb. belefér az évi 20k-ba.
Bye Bye Nyuszifül - DigitalOcean referrer, 10$ kezdő kredittel - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Domain: 3800 Ft/év,
Email (Exchange Online): 3.1 €/hó,
Github: 7 $/hó,
DNS (másik 8 domian-hez is, GoDaddy Premium DNS): 8388 Ft/év,
HTTP: Azure: 0 Ft (MSDN miatt).
Amire sokat költök még: az összes fotómat Smugmug-ra mentem.
--
http://naszta.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kimaradt az egyéb, leírom a hsz-ban, így -> leírom! :)
Amúgy a 0-... lehetőséget választottam ki.
Ami ticketing kell üf-ek felé + monitoring, stb. azok egy vps-en vannak ajándékba egyik ügyfelem szerverén
+ e-mail-em, stb. az kb. mind ingyen van ugyanott.
Ami meg "projektjeim" vannak, arra ott a github.
Gondolom, az otthoni nas az ilyenbe nem számít bele, ha jól értettem meg a kérdés feltevést. Azon persze a fejlesztéseim egy részéhéz van játszótér, meg 0/24 bekapcsolva. Pontosabban, inkább úgy közelíteném meg, hogy amit otthon az indiánnal játszódok, és ha abból van valami okosság ami kisül, azt a github-on megosztom.
Ami eddig kb. egy script, hogy kérdés nélkül, automatizálva virt környezetet kigeneráljon templatelhető módon... De az meg már az Indián/OS-derivált rendszerek adottságaiból jön, hogy tényleg pofonegyszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját kis weboldalam fenntartása kb. évi 17 ezerben kimerül.
Idén viszont lesz egy új projektem, de az még elfog férni azon a tárhelyen, csak egy új domain kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linux VPS, 40 GB HDD, 512 MB RAM, 1 processzormag, 750GB havi forgalmi limit, ez így 51000 HUF kb. Erre jön még a domain név. De majd ha lejár a VPS, akkor keresek olcsóbbat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát... én most olyan $100 felett járok a havi kiadásban, szóval bőven 100e felett van... :)
Ott a http://wiki.javaforum.hu (bár ezt mostanában kicsit elhanyagoltam), ott van mellette egy teljes build környezet (Jira, Jenkins, Svn, Fisheye, Sonar, Nexus), ami a saját kis projektjeimhez pont megfelel...
...aztán most ott van a(z egyelőre még) hobbyprojektem, a https://test.gacivs.info, de ez már annyira kinőtte magát, hogy már komolyabb környezetet építettem ki (nem sok, de mégiscsak öt virtuális gép)... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamelyik nap kipróbáltam a GACivs dolgodat. Ez még tényleg csak ennyi, vagy csak nálam nem működik semmi a lépkedésen kívül? Az is normális, hogy egy lépésre ötven perceket kell várni?
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy MMO, nem RTS... jelenleg egy "világ" két hétig tart és egy térképen játszik mindenki.
Ha beléptél, léptél néhányat, akkor jó eséllyel nem találkoztál ellenféllel, mert ahhoz kell 5-10 lépés a megfelelő irányba, de egy-két nap alatt bele lehet botlani ellenfélbe és lehet harcolni, illetve várost foglalni.
A városokban lehet egységeket képezni, jelenleg három típust: telepest, harcost és felfedezőt. A telepessel lehet új várost alapítani, a harcossal védekezni és támadni, a felfedezővel pedig csak felfedezni és üres várost foglalni.
A jelenlegi két hetes sprint alatt remélhetőleg be tudom fejezni az útmutatót, amely mindezt leírja a játékon belül és végigvezeti az új játékosokat, mert ugye sokan nem olvasnak játékleírást, aztán nem azt kapják, amit várnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem olvastam játékleírást, mert nem is találtam ilyet. Nálam a statisztikák, és a többi hasonló sem működtek. Webgl-es módban tényleg gyorsabb, de HTML-5 bekapcsolva mégis kell neki flash.
Ezt az 50 perc per lépést pedig nem tudom komolyan venni.
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem olvastam játékleírást, mert nem is találtam ilyet."
Alapvetően Andoid alkalmazás, a "desktop" weboldal ezért csak egy melléktermék:
https://play.google.com/store/apps/details?id=info.gacivs.android.test
http://portal.gacivs.info/web/guest/about-us
"Nálam a statisztikák, és a többi hasonló sem működtek."
Hm... az fura, mert azok szoktak működni... :/
"Webgl-es módban tényleg gyorsabb, de HTML-5 bekapcsolva mégis kell neki flash."
WebGL-nél és HTML5-nél is a hanghoz kell esetleg Flash, illetve majd egyszer, ha lesz hang, de a LibGDX azért beleteszi a szükséges függőségeket.
"Ezt az 50 perc per lépést pedig nem tudom komolyan venni."
Segíts kérlek, hogy ha ott áll mondjuk a városod mellett fél tucat ellenség, akkor hogy véded meg a városod, ha éppen alszol? Mi a megoldásod? :)
Ez nem olyan játék, hogy leülsz, játszol pár órát egyben, aztán kikapcsolod. Valószínűleg soha nem játszottál olyan játékkal, amelyiknek a hossza jóval túlnyúlik egy napon... itt ez például két hét, de nagyjából 4-6 hónap az ideális, de még nem áll ott a feature set, hogy ne váljon unalmassá egy-két hét után... majd ha lesz tudományos fejlődés, illetve a városok körüli erőforrások felhasználása, kereskedelem, szövetségek és két tucatnyi egység, akkor már gond nélkül menni tud 4-6 hónapig egy játék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyéb hasonló játékban az volt a rend, hogy éjszaka a védők kaptak +100% (több?) páncélt. Elérték hogy akkor nem is volt értelme támadni, max nagyon nagy túlerővel ha kellett a város.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, ez nincs országra korlátozva, melyik időzóna szerint legyen "éjjel", amikor ~300 user jön USA-ból, ~300 európai országból, ~150 Oroszországból a maradék ~300 meg a világ minden egyéb részéről? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1) Ezt nem tudtam,
2) Ha bekéred az országát vagy IP-je alapján kisakkozod, akkor aszerint kell éjszakának lennie. Támadóknak meg valahogy kijelzed, adott játékos plusz védelem alatt áll éppen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1, :)
2, És ha éjszakás? Nagyon sok portás, recepciós, mentős, tűzoltó, ügyeletes játszik ilyen játékokkal, amelyekre oda tud nézni fél óránként, de nem köti le száz százalékban az idejét és nem okoz gondot, ha éppen kihagy pár órát. Nem feltétlen szeretném mindenféle extra szabályokkal bonyolítani.
Ez egy létező játékmód... tényleg arra van kitalálva, hogy óránként egyszer ránézel a térképre és egy-két perc alatt lépsz, aztán vársz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, legalább valami tutorialszerűben lehetne némileg gyorsabb, legalább a legelején. Lásd az itt sokat emlegetett EVE online.
Az ötletem az lenne, hogy olyan területen ahol nincs semmi csak erdő vagy ilyesmi, arrafelé gyorsabban haladna a dolog, míg egy városban vagy másik játékos közelében az interakció némileg lelassulhatna, esetleg gyorsulhatna. Annak függvényében, hogy az éppen megközelített személy mennyire volt aktív az elmúlt időszakban. Azonkívül a tíz perc, fél óra közötti idő még talán elviselhető lépésenként, de az egy óra irgalmatlan sok. Napi tíz percet sem tölti ki játékidőben, nálam másfél perc volt belépéssel együtt.
(A felvetésed, miszerint nem ismerem a játékstílust és nem játszottam olyannal ami napokig, hetekig tartott volna olyannyira nem igaz, hogy egy hasonlóan akár évekig tartó játék rajongói oldalának cikkírója voltam. De ebbe most ne menjünk bele.)
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az ötletem az lenne, hogy olyan területen ahol nincs semmi csak erdő vagy ilyesmi, arrafelé gyorsabban haladna a dolog, míg egy városban vagy másik játékos közelében az interakció némileg lelassulhatna, esetleg gyorsulhatna. Annak függvényében, hogy az éppen megközelített személy mennyire volt aktív az elmúlt időszakban."
Ez ismét olyan extra logika beépítése lenne, amelyre nem feltétlen most van időm... :)
"Azonkívül a tíz perc, fél óra közötti idő még talán elviselhető lépésenként, de az egy óra irgalmatlan sok."
A tíz perces kör az egy éjjel kb. 40-60 lépést jelent... esélyed nincs védekezni, este van még 5-6 városod, reggel felkelsz és azt látod, hogy vesztettél.
"A felvetésed, miszerint nem ismerem a játékstílust és nem játszottam olyannal ami napokig, hetekig tartott volna olyannyira nem igaz, hogy egy hasonlóan akár évekig tartó játék rajongói oldalának cikkírója voltam."
Egy teljesen közönséges Travian esetén is napokig tart egy-egy távolabbi támadás, egy nagyon közeli célpont is van általában egy óra... a közvetlen szomszéd van fél órányira... szóval ez az idő nem annyira ritka.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Időközben írtam még, csak jött egy ügyfél és rámírtál :)
Megint beléptem az előbb és eszembejutott még valami; Ha az alap lépésen kívül pár lépés előre tervezhető volna, ami legfeljebb nem valósulna meg, mert pl. valaki elfoglalja azt a területet amikor az ellenfél léphet, ez még mindig jobb mint az ötven perc várás.
Hovatovább, amibe most (és a múltkor is) belefutottam, véletlen léptettem egyet valamerre, ami azonnal végleges, és elbuktam vele 50 percet. Legalább egy kis ideig vissza lehetne vonni.
Van még amit majd privátban kérdezek meg.
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Megint beléptem az előbb és eszembejutott még valami; Ha az alap lépésen kívül pár lépés előre tervezhető volna, ami legfeljebb nem valósulna meg, mert pl. valaki elfoglalja azt a területet amikor az ellenfél léphet, ez még mindig jobb mint az ötven perc várás."
Lesz majd ilyen, a játékos kap tapasztalati pontokat, amelyeket különféle dolgokra elosztogathat. Most is vannak ilyenek, lehet sebességre, támadásra, védekezésre, ilyesmire elosztani.
"Hovatovább, amibe most (és a múltkor is) belefutottam, véletlen léptettem egyet valamerre, ami azonnal végleges, és elbuktam vele 50 percet. Legalább egy kis ideig vissza lehetne vonni."
Ezzel ugye az az előny lenne meg, hogy meglátja, mi van arrafelé a térképen... :)
"Van még amit majd privátban kérdezek meg."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„Ezzel ugye az az előny lenne meg, hogy meglátja, mi van arrafelé a térképen... :)”
Ez azért elég könnyen kiküszöbölhető.
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2) Támadás bármikor, bárki ellen lehetséges. Max ha a védő időzónája estére esik, akkor plusz bónuszt kap. Ettől még az éjszakás mentősnek vagy bárkinek nem teszi lehetetlenné a támadást. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre nem szűk keresztmetszet, mert van annyi aktív játékos, amennyi egy tesztkörnyezetben éppen elég... majd ha ez komoly probléma lesz, akkor elgondolkodom rajta, de most van 6-8 munkarórám hetente, amit erre a "projektre" tudok fordítani, bőven van fontosabb feladat a backlog-ban, mint az, hogy figyeljem a játékos aktuális időzónáját és annak megfelelően módosítsam a szabályokat.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(x) a 100e+ választ jelöltem, de nagyságrendileg van (volt) az a többszöröse is
Az elmúlt hónapokban vágtam vissza a költségeket (főleg az élőhalott projektek lelövésével), ez önmagában 100e-nél több spórolás volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emberek, nalatok az ido nem-e penz..?
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy db VPS, havi br. 1500 ft.
--
arch,centos,debian,openelec,android
dev: http://goo.gl/7Us0GN
BCI news: http://goo.gl/fvFM9C
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt pontosan hol vezeted elő és milyen konfiggal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Digitalocean, például. Reflink: https://www.digitalocean.com/?refcode=fbd7d64902cb
Vagy van még a Vultr, de itt nincs SLA. Náluk is van 1-2 sandbox VM-em, tulajdonképpen nem rossz az sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.mikrovps.hu/vps/openvz
--
arch,centos,debian,openelec,android
dev: http://goo.gl/7Us0GN
BCI news: http://goo.gl/fvFM9C
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(x) Dedikált szervergép-elhelyezés. ~ 20 e Ft
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre a domain név bejegyzés díját-díjait fizetem csak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt egy RasPI-B modell van beállítva hasonlókra, durván 1500 HUF/év villanyktg.-gel.
:wq
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20000 Ft - 29999 Ft-ot jelöltem.
A hobbi oldalam fenntartása kb. ennyibe kerül, ahhoz képest, hogy milyen jó látogatottságot hozott az elmúlt évben (850e egyedi user, >26m letöltés), szerintem bakfitty. ~20k a VPS, ami döcög alatta, ~9e a hozzá tartozó domainek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Internet-elérésemhez adott tárhelyen elfér, tehát külön költsége nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni