Vettél-e már igénybe hivatalos MS supportot?

Igen (kifejtem a hozzászólásomban).
16% (115 szavazat)
Nem.
76% (545 szavazat)
Csak az eredmény érdekel.
8% (56 szavazat)
Összes szavazat: 716

Hozzászólások

Én magam nem, cégünk többször is.

--
trey @ gépház

Igen.KMS szerver kapcsán kellett...

Igen, felhívtam őket, hogy aktiváljam ügyfelem XP-jét, de nem ment (pedig frissen felbontott, gyári lemez volt). Az akcentussal beszélő néni is azt mondta, hogy nem érvényes a kódom, biztos lopott. Továbbiakban gyakorlatilag szóba sem akartak állni velem, annyira "kedvesek" voltak, mint még senki más.

Az ügyfél (aki megrendelte a gépet) azóta egyébként lelkes Ubuntu felhasználó (ezért szeretem a MS-ot :D ).

Akár a dobozos akár az OEM verzió zacsiban van leragasztva, aki nyitottan veszi mert azt hallotta, hogy nyilt kúlcsú a szoftver támogatása, magára vessen :)))
Az előretelepitett MS szoftverek meg géppel vannak együtt, müködő tesztelhető állapotban, és a kereskedő számla mellékleteként igazolja az eladott szoftver jogtisztaságát. Ha gond van 72 órán belül pénzmag vissza, a vevő indoklás nélkül is elálhat a vásárlástól.
Olyan kereskedőröl meg még nem hallottam aki egy csak oem eladott terméket visszavett volna kinyitott boritékban felhasznált alapot után.

Állatbarátokat keresek http://hup.hu/node/66090
http://elütöttek.hu/

ubuntus fud????
ahogy lsh7 is írta, oem licencek is leragasztott dobozban vagy borítékban vannak, tehát ha a kereskedő felhasználja őket, akkor ki kell bontsa, úgy meg nem tudja eladni, csak ha balf... a vevő. ki venne meg bontott oem terméket?
ha meg kibontja úgy a köcsög boltos, hogy a vevő nem veszi észre, hogy ki volt bontva, majd felhasnnálja, és eladja, mint bontatlan, új terméket, akkor meg nincs gond, mivel a jóhiszemű vevőnél van a hivatalos számla, a zacskó, a doboz, a coa matrica, satöbbi. úgyhogy ha nem bírja aktiválni és panaszkodik az ms-nek, és kiderül, hogy a köcsög boltosok már aktiválták ezt a licencet, akkor remélhetőleg a boltosokat fogják nyakonvágni és nem a vevőt.

Az OEM szotfvert az átlag kisfelhasználó a gépével együtt veszi, elég sokszor megkérve rá a boltot, hogy ugyan telepítsék már fel neki azt a rendszert. Még csak nem is találkozik a borítékkal, se zárva, se nyitva.
Egyébként meg nekem is próbáltak már bontott OEM szoftvert eladni. Egész profin vissza volt csomagolva, nagyon kevésen múlott, hogy észrevettem. Ha épp szórakozottabb vagyok, simán elhoztam volna.

Elnézést Uram, hogy nem voltam itt rögtön, mert dolgozni kellett, s ezáltal máris úgy gondoltad, a Canonical beépített embere gerjeszt anti-ms flame-et.

Lássuk: a kedves ügyfél ezek után próbált utánajárni, de mivel vele is nagyon kedvesen viselkedtek (s elment a kedve az egésztől - szerintem jogosan), odaadta ezt a szépen csillogó, hologrammos lemezt a kisfiának, hagy frizbizzen a srác, ne csak a gép előtt üljön. Valahol előnye is volt a dolognak, a kissrác azóta szeret szabad levegőn is lenni :)

Hozzáteszem, nem rögtön vált Ubuntussá, előtte kipróbált még egy marék disztrót, ő választotta magának, szóval nem volt csúnya-gonosz ráhatás.

Ahhoz nehezen tudsz prod-id-t diktálni, azt is kérték :) a COA matricán minden ott volt... sztem ha van matrica csak fellépés kérdése.

Ilyet nem szabad mondani, hogy gépet bővítettél mert akkor jönnek az OEM licenccel. Ha azt mondod összeomlott azt elhiszik, mert tudják hogy olyat szokott. :D:D:D

Kizárólag telefonos aktiváláshoz, amikor a netes aktiválás nem műxött valamiért...
---
Mézi 4Ever!

ha az online support, knowledgebase, stb. annak számít, akkor igen... (a technet az nemhivatalos, azt tudom.)

- anno meg a Pedagogus PC program bevezetesekor, aktivalasi problema soran
- kesobb ugyfelnel, Outlook probelamara
- es sok mas apro esetben ceges kapcsolattarton keresztul

Most pedig a szomszed szobaban ul ketto emberke microsoft.com-os mailcimmel es helyben segitenek, ha kell :)

--
SELinux, Xen, RHEL, Fedora: http://sys-admin.hu

2k3 serverhez, de elkezdték felolvasni nekem a Help idevágó kérdéseit, így abban maradtunk, hogy inkább megoldom egyedül, ha segíteni nem tudnak.

--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.

Szinten telefonos aktivacio, amikor nem ment a netes. Teljesen korrektek voltak.

Office 2k3 bug workaround...bár valahol nemrég a fórumok között olvastam, hogy már csak a 2010 a menő...:P

személy szerint soha, de egyik előző munkahelyemen gold support volt és amikor volt egy issue (na domain user ha eu-ba jött, nem kapta meg a leveleket, mert sa router bekavart, valami ilyesmi), akkor kijött az ms mérnök, 3 napig osztott-szorzott és írtak egy exchange dns patchet, amivel tökéletesen működött. a kb hónapokkal később került nyilvánosságra.

igen. ugy tizenx eve. meg az nt 4.0 -hoz, es a valasz miatt kezdtem el leszokni az ms termekekrol.
( "mozgassa az egeret korkorosen, magikus dolog, de igy magahoz szokott terni" )

Ez nem vicc, ki lehet próbálni. Win98 alatt a scandisk jelentősen gyorsabb, ha a lemez-animáció környékén körkörösen mozgatjuk az egeret. Annó véletlen jöttem rá (unatkoztzam), de azóta már méréssel is alátámasztottam, és másoktól is hallottam. :D

Igen, de nem tudtak érdemben segíteni (Exchange SMTP használata domainen kívüli kliensről).

Már jónéhány éve és egyetlen alkalommal: az Exchange szervert feltörték, a support megállapítota, hogy teljesen jól állítottam be, tehát nincs mit tenni. Talán vegyem meg az újabb verziót.
+1 hokuszpk hozzászólásához
--------------------------------------------------------
Környezetvédelmi nyilatkozat: Ez a hozzászólás kizárólag reciklált elektronok felhasználásával íródott.

ceg neveben igen, MS excellel kapcsolatban merult fel (asszem meg office 2000) hogy csinaltunk egy egesz nagy es osszetett tablazatot, es egyszercsak kiirta az excel hogy elerte a maximalis formazasi limitet vagymit.
Valami olyanvan hogy az eltero kulonbozoen formazott cellaknak van egy hatara, es azt sikerult elerni, MS aszonta hogy Igen, valoban van.

Egyszer igénybe vettem, de nem nevezném supportnak amit kaptam. Lófaszt sem tudott segíteni az MS-es kollega. Egyszer meg az egyik előző cégnél, ahol dolgoztam fültanúja voltam, hogyan nem sikerül dűlőre jutnia a főnökömnek velük, szóval a tapasztalatom alapján siralmas a teljesítményük. Azóta véletlenül sem hívom őket.
===================================================
Ubuntu 8.04.4, AIX, Windows XP Home, Windows XP Pro

Rendszeresen, ilyen-olyan szerver témában. Korrektül visszahívtak mindig, tartották az ígért időpontokat, és a válaszaik is megfelelőek voltak (MS Premier Support).

No igen, a premier support-ért (pontosabban az érte kifizetett aranytallérokért) elvárja az ember h. ott már olyan valakit állítanak rá a ticketre, aki ért is hozzá :)

Én pioneer MS technológiával kezdtem pályafutásomat, a cég kapott is hozzá Premier supportot fél-1 évre, no ott azokkal a szakikkal dolgoztunk a bughuntingon, akikkel utána személyesen is találkoztam MS partner konferencián. Ezzel együtt nagy tétben merek rá fogadni, hogy az 1x1-es userek bajait kis indiaiak kapják, akiknek még te magyarázod el h. hogyan is indítsák el az adott alkalmazást.

smsben aktivaltam xpt, es azota is istencsaszarnak gondolom ezt a szolgaltatast.

Igen, lehet nekem volt rossz napom de egy oraja kerestem hogy hogyan lehetne a language packot leszedni win serv 2008hoz, amikor mar nagyon meguntam felhivtam oket, nekik is fel ora volt megtalalni ugyhogy megnyugodtam, vegul mailban elkuldtek. Vegul nem sok ertelme volt mert egy het mulva ugrott ez a remek rendszer es visszakerult a win serv 2003 R2 (usereknek terminalszerverkent funkcional).

-------------------------------
"A gorog katolikus noknek 8 dioptria alatt nem kotelezo a bajusz!" avagy "Nozni csak muholdal lehet..." | http://lazly.hu

Igen, licencinggel kapcsolatos kerdes volt, segiteni nem tudtak.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.

A "Nem" arra is vonatkozik, aki nem vett még MS terméket?

Frissen telepített XP-n nem működött az update, felhívtam őket, nem problémáztak semmit, kaptam egy csomó dll-t meg egy batch fájlt emailben amit lefuttattam és ment az update rendesen.

Emlékeim szerint egy (legál) tiszta XP-re tettem fel egy vadi új Office-t Outlookkal, és talán valami SSL-es történet miatt az Outlook teljesen szétesett. Hosszú küzdelem után annyit bírtak javasolni, hogy telepítsem újra az Office-t, aztán mikor az sem volt sikeres, akkor az XP-t. Próbáltam őket győzködni, hogy nem fog semmi sem változni egy újratelepítés után sem, mert nem csináltam igazából semmit sem ami ne történne meg újra, de kötötték az ebet a karóhoz. Persze az újratelepítés után is ugyanaz a probléma jött elő. Azóta nem hívtam őket.

-boogie-

Nem akart aktiválódni a rohadék.
+ Win2k3 szerver telepítésekor elakadtam egy licencelési problémával, a 3. helpdeskes tudott érdemben segíteni, de hallani lehetett hogy ő sem volt a helyzet magaslatán. Meg is jegyeztem neki hogy ha loptam volna a programjukat akkor 100x egyszerübb dolgom lenne, most meg 100 szabályra kell figyelnem hogy mit sértek épp meg. Igazat adott.

szerk.: mennyi licences probléma...

Igen, abszolút korrektek.

Nemárt figyelni, hogy különböző szintű támogatási szolgáltatások vannak, külön IT partnereknek és külön végfelhasználóknak!

Balu

Egy rosszul látó idős hölgynél telepítettem Windows 7-et (ő kérte, hogy ne Linux-ot), és magyar nyelvű felolvasót kerestem az MS szupportnál. Persze nincs nekik.

Méghozzá kétszer.

1) XP SP3-at fel akartam tenni, de sehogy sem ment. Gyorsan válaszoltak, precízen. Másnap felhívtak(!!!), hogy sikerült-e? Mondtam, hogy még nem volt időm, erre leküldtek egy script-et, ami mindent megcsinált kb. fél óra alatt, így nem kellett semmit szöszölnöm. (5*) Utána szorgalomból kisegítettek azzal is, miért nem bírtam el a vadiúj VirtualBox-szal, ezt már csak úgy grátisz.

2) Nem tudtam belépni MSN-be, mindenfajta mókás üzeneteket kaptam rossz jelszavakról. Második körben kiderült, hogy mivel nem használtam az account-ot jó ideje ezért törlődött. (5-)

Soha rosszabb support-ot!

"2) Nem tudtam belépni MSN-be, mindenfajta mókás üzeneteket kaptam rossz jelszavakról. Második körben kiderült, hogy mivel nem használtam az account-ot jó ideje ezért törlődött."

Nem tudod pontosan, hogy mennyi idő után törlik az accountot? Jómagam szeretnék megszabadulni az MSN-es hozzáférésemtől, de sehol nem találtam törlési lehetőséget.

Premier supportot többször is, ügyféllel ill. saját problémával kapcsolatban. Általánosságban véve hamar külföldre eszkalálták az ügyeket. Jó reakcióidővel, alapos felmérés után legtöbbször használható válaszokat kaptunk.

Egyszer előfordult, hogy egy német mérnök nem jelentkezett az ígért időben, akkor a projektvezető reklamált, és egy másik mérnök vitte tovább az esetet. A konkrét probléma egyébként nem oldódott meg, de azt sikerült kideríteni, hogy egy használt 3rd party cuccal van a probléma.

Egy másik esetben a problémát (egy általunk elkövetett rossz beállítás) a hibaelhárítási lépések közben észrevettük, és így megköszöntük a segítséget és zártuk az esetet.

Majd ha lehet bugtrackelni náluk és nem csak "próbálta már újratelepíteni?" szöveggel jönnek. Majd, egyszer, akkor.

--
The Net is indeed vast and infinite...
http://gablog.eu

Windows 2003 al kapcsolatban már igen.
Nem volt rossz tapasztalat, valami hotfixet kaptunk is a hibánkra(ami elött neten nem volt fenn).
de nagy tapsztalat nincs supportjukkal.

vettem igénybe, de magyarán elküldtek a a fenébe.
végülis 25.000.000.000 forintért nem várok mást.

Egyik ugyfel hotmail fiokjat feltortek (tul konnyu volt a jelszava es/vagy elloptak keyloggerel), magyarul atirtak a jelszavat es spammelni kezdtek rola. Mivel nagyon sok fele azt a cimet hasnzlata, meg a cimlistaja se volt meg mashol, igy nagyon szeretett volna hozzajutni valahogy, sajnos ebben az ms support nem tudott/akart segiteni neki.

Azota is azon gondolkozok, hogy egy neten beregisztralt ingyenes mailboxhoz ilyen esetben a szolgaltato vajon hogyan tudna ellenorizni ki a jogos tulajdonosa...

A'rpi


Kedves Árvai Zoltán,

Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Microsoft Ügyfélszolgálatával.
Tárgy: Weblap

Kedves ügyfelünk, ha Firefoxot használ és nem jelenik meg az oldal, akkor tesség a Firefoxal felvenni a kapcsolatot. Internet exprorerrel kellene néznie az oldalt, azzal működik minden probléma nélkül.

Üdvözlettel:
Varga Tímea
Szoftverinformációs Tanácsadó
Microsoft Magyarország Ügyfélszolgálat
Telefonszám: + 36 1 267 4636
E-mail: msinfo@microsoft.hu
WEB: http://www.microsoft.hu
Támogatás: http://support.microsoft.com

Megjegyzés: A levél tartalmazhat bizalmas információkat. Amennyiben a címzettek között nem szerepel az Ön neve vagy címe, kérem ne tegyen semmit a levél tartalmával kapcsolatban, ne nyissa meg a mellékletet, hanem kérjük lépjen azonnal kapcsolatba a levél küldőjével (elérhetőség fent).


--- Original Message ---
From : "***********"
Sent : Monday, September 28, 2009 9:05:27 PM UTC
To : "huinfo@microsoft.com"
Subject : S????a

?/? ************** küldött önnek egy kérdést, megjegyzést vagy javaslatot a http://www.microsoft.com/hun/contact/form.aspx e-mail címről.

Üzenet:
Tisztelt Microsoft Magyarország!

Egy problémát/hibát szeretnék bejelenteni a Microsoft | Learning weboldallal kapcsolatban.

A http://www.microsoft.com/learning/en/us/book.aspx címen elérhető anyagok Firefox 3.5.3 böngésző alatt nem megfelelően jelennek meg.
Tünet: az oldal forrása jelenik meg a tartalom helyett abban az esetben, ha az ID paraméter is adott a címben.

Pl:
http://www.microsoft.com/learning/en/us/book.aspx?ID=6510&Locale=en-us
cím esetén, de bármely létező ID paraméter esetén is jelentkezik a probléma.

A hiba oka valószínűleg az, hogy az oldal header információjában nem szerepel a content-type:text/html paraméter.

Megoldási javaslat: konfigurálják úgy az IIS 7-et, hogy a headerbe bekerüljön a content-type értéke is.

Üdvözlettel,
Árvai Zoltán

----

Utána írtam angol supportnak inkább. Jópár hónapig nem volt változás, most már úgy látom kijavították az oldalt.
Konzolból telnettel lekérve az oldalt is látszott, hogy valamit elrontottak az aspx kódolásánál, mert a header helyett csak valami cafat jött át. Persze olyan böngészőkben, amik nem követelik meg a normális header beállítást, azokban megjelent.

Nézd psc, jelenleg is vannak olyan MS oldalak amit csak IE8 alatt tudsz megnézni.
Ez miatt egy külön gépemem van ami csak MS oldalak és letöltésekre van.
Akinek tetszik tetszik akinek nem meg használjon linuxot.

Állatbarátokat keresek http://hup.hu/node/66090
http://elütöttek.hu/

Ja, legutóbb egy Kerberos-os problémával. Szokás szerint megoldás nélkül maradt a dolog, mivel a DNS szerver nem Windows DC-n fut. Általában integrátorok sokkal ügyesebbek, mint a MS. Persze enterspájz szupportunk van, vagy hogy is hívják idén.
---
;-(

Nem. de ismerősök elmondásai alapján... rossz a kódod vagy telepítsd újra féle mondatokkal professzionálisak.. egy igénytelen csürhe a support meg ügyfélszolgálat... mintahogy a termékük meg az egész cég...

licensz központot sok esetben hívtam, általában ott automata fogadott, a kéréseknek megfelelően a telefon gombjain bepötyögtem, amit kért és kész (mondjuk nem rövid folyamat, rühellem, amikor hívnom kell őket)

egyszer elpukkant egy céges, igen nagy access adatbázisunk. ms support zéró segítséget tudott nyújtani, a probléma igen égető volt.
valamelyik ms access-el foglalkozó fórumon kb 2 perc volt a megoldás megtalálása és nem voltak oktalan, a hiba tekintetéből felesleges kérdések. (szívem szerint ott kezdtem volna, csak céges policy megköveteli, hogy hívjuk az ms-t, ha már fizettünk érte, tudom, én voltam a balek, hogy foglalkoztam a céges előirányzatokkal :))

Személyesen még nem volt hozzájuk szerencsém (illetve már aktiváltam telefonon XP-t, az rendben zajlott), de ismerősömnek Windows Server-en MSSQL hibával a fizetős support elbajlódott vagy két hónapig (valami memóriaszivárgás volt), de ha nehezen is, de megoldódott. Addig meg segített a "mindennap egy SQL restart" hotfix.

Passport aktivalo level nem jott meg, irtam nekik ... Gondoltam falra hanyt borso, de 1-2 oran belul jott a valasz. Kellemes csalodas volt.

amúgy nem tudom de RH support se egy gyors dolog azért.
Visszadobnak egyszerű kérdéseket és persze hiába válaszolok gyorsan ők csak 1-2 napon belül fognak megint.. majd 2 hét után végén meg sorry majd plan to fixed in next RH release.. anyád..

Kar, hogy ezt a forumot a Microsoft supportosai nem olvassak.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.

Igen, még kb. tizenöt éve.
Az excelek elszálltak hibaüzenettel, kék halálok voltak a cég különböző gépein. Elküldtük az MS-nek, sokat beszéltünk velük telefonon, persze hiába, a legjobb amit mondani tudtak az volt, hogy installáljuk újra a számítógépeket. Mondtuk, hogy ez nem-igazán járható út, az újak is azt csinálják és rengeteg szoftver van, az installálás magakasztaná a munkát, és akkor sem biztos, hogy utána jobb lenne, és a többi.
Erre közölték, hogy akkor tudnak csak segíteni, ha bemutatjuk az egyes oprendszerek és office-ok visszaküldött termék regisztrációs papírjait. Ezeket viszont más cégeken keresztül vásároltuk akik nem adták a papírokat tovább, vagy külföldről géppel együtt, a fennmaradókat installálás után "vezetők" hazavitték úgy ahogy volt könyvestül-papírostul.
De a legszebb az volt amikor az MS kiadta az új office-t, és a nagyfőnök laptopján az futott. Senki sem tudta megnyitni az exceleket amiket küldött, végül kellett venni a vezetőknek új office professionalt, majd ugyanezért a dolgozóknak, 150 ezer volt darabja. Jóval később a MS csinált valamit, hogy tudjon az excel menteni a régi formátumban, addigra persze már mindenkinek új rendszere volt.