udv!
Adott az autom, ujonnan veve 3 eve, van meg 2 milla hitel rajta.
volt mar ket toreskar, de gyari allapotra javitottak. A motor 4 honapja felrobbant, azt 0kilometeres gyarira csereltek. Ma feltortek es el akartak vinni, de nem sikerult. teljeesen szet ven berheelve a muszerfal.
Ugyhogy betelt a pohar, el akarom adni cascos javitas utan.
Milyen lehetosegeim vannak erre, hogy a legkevesebb bukjak, a hitel miatt gondolom nehez lesz.
kell e hozza nagyobb osszegu keszpenz? Egyaltalan el tudom e ugy adni, hogy egyben a hiteltol is teljesen megszabaduljak? A kocsi vetelara 3.4 milla volt.
minden tapasztalatot szivesen veszek.
koszi,
Zsolt
- 4329 megtekintés
Hozzászólások
EL tudod adni, a hitelt át lehet vállalni....de ki fogja átvállalni úgy, hogy össze-vissza törted, a motort cserélni kellett, mert szétnyomtad?! Senki. Az meg igazán szép, hogy: "...de gyari allapotra javitottak. A motor 4 honapja felrobbant, azt 0kilometeres gyarira csereltek." de sajnos ez az IM sorozatból lehetett kivágva. Ezen bukni fogsz, bele kell törődnöd. Ráadásul a hitel is tol a bukásodon ugye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kicsit feszult vagyok, lehet ezert ertekelem igy a mondandodat, de eleg pofatlan dolog, hogy azt irod, hogy szetnyomtam a motort meg osszetortem a kocsit. uvegtabla esettra ugyanis. a motor meg anyag vagy szerelesi hibas volt, egy csavar eltort a belsejeben. Kikerrem magamnak az alaptalan cseszegetest, a kerdes sem erre iranyult.
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kikérheted magadnak, lehetsz büszke meg önérzetes, de a vevődet ez nem érdekli. Ő azt látja, hogy ez a mandró romot akar eladni neki hitellel terhelve. Valaki írta feljebb, hogy nagy nyereség lenne neked a jelen helyzetben az is, ha valaki elvinné ingyen a hitelt átvállalva. ...és milyen igaza van! Ráadásul ha ilyen sértődékeny vagy, akkor az a két ökör, aki esetleg érdeklődik majd, az is elmegy. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ettol fuggetlenul te troll vagy.
nemcsak ebben a topicban.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Függetlenül a stílusától, igazat mond. Ahogyan ezt "mondja" rajta kívül a piac és a realitás is.
--
Solaris Express
Opera
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugy tunik nem ment at a mondanivalo:
fuggetlenul attol, hogy mennyi az annyi (szemely szerint nem ertek hozza, de tobb hozzaszolo is azt irta, hogy kb. ingyen vagy csak rafizetessel lehetne eladni, szoval ugy gondolom hogy tenyleg igy lehet) szerintem is pofatlanul bunko modon inditotta tomi a belepojet ebbe a szalba.
ahogy ezt mar "megszokhattuk" tole.
ezt probaltam leszogezni a hozzaszolasommal.
amugy foleg emiatt tartom mokasnak, hogy itt fikazza a topicnyitot, hogy osszetorte, meg szethajtotta az autojat:
http://hup.hu/node/92284?comments_per_page=9999#comment-1109393
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen bunkón és még olyanabban fog gondolkodni a kedves vevő is.
--
Solaris Express
Opera
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne magatokbol indulj ki. :)
ez kb. olyan mintha a rakos nagyidnak ilyen modorban mondana el az orvos, hogy mar csak egy hete van hatra.
mer ugyis mindegy mar neki, meg odaat sem lesznek udvariasabbak.
szoval szerintem nem kellene nyito postban alaptalanul vadaskodni (osszetorted, szetnyomtad, etc.), el lehetett volna mondani kulturaltabb formaban is hogy elegge eladhatatlan az auto.
eleg sok mas embernek sikerult itt a topicban, szoval nem lehetettlen feladat.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehetetlen. Ez viszont elég lehetetlen hiba: "lehetettlen". Nem zavar, hogy nem szimpatizálsz, te sem vagy nekem szimpatikus, mert te az a fajta vagy, akinek lehet hazudni is, ha azt megfelelően nyálas stílusban tálalják, akkor az életét is adná a hamis igazságért...én azokat szeretem, akik mindenféle stílusú szövegből a lényeget ragadják ki. Te nem ilyen vagy. Te a csomagolás alapján ítélsz. ...és hogy igazad legyen: A fentiek alapján te hülye vagy szerintem. Bár ezt már egyszer írtam neked egyéb szövegeid alapján. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elnezest a typo-ert, remelem azert sikerult tultenni magad rajta.
"én azokat szeretem, akik mindenféle stílusú szövegből a lényeget ragadják ki."
ez alapjan nem josz valami jol ki magaddal.
a tobbire nem valaszolnek, szerintem magaert beszel.
Tyrael
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te meg önjelölt mérvadó, de ezt már ezerszer megbeszéltük. Nézegessed magadat a tükörben és legyél büszke arra, hogy milyen rendes ember vagy, milyen tökéletes és a többi...habár igazából nevetséges vagy, de a tükröd mást mutat. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felreertes ne essek, igazad van, egyet ertek veled. A stilusod viszont hagy nemi kivannivalot maga utan, peldaul az indolkolatlan szemelyeskedesed biztos masnal is rossz pont lesz...
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet tudni, hogy milyen autó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy chevi
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kollégámnak is van egy Aveo vagy mi a csoda, abban is motor csere volt ősszel... Állítólag kenési elégtelenség lépett föl. Pár hónappal előtte volt garanciális szervizen.
Én is gondolkodom autócserén, de a kupecok azt mondják a jelenlegi autómra:
- Pár évvel ezelőtt valamivel (pár 100k) az eurotax fölött lehetett volna eladni, most valamivel (pár 100k) alatta.
És saját elmondásuk szerint ez most a jellemző.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikor kiadású kocsija volt, meg tudnád kérdezni?
És neki fizette a cég?
Nekünk garancia lejárta után 3 hónappal történt, most szeretnénk jogi útra terelni, hoyg visszakapjuk azt a sok 100k-t.
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most pontosan nem tudom mikori az autó, a rendszáma KDP-xxx, a jelenség a garancia lejárta után pár hónappal jelentkezett. Semmit nem fizettek neki saját zsebből kellett megoldania a dolgot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pls szólj neki, hogy nyomjon egy PM-t. Fogjunk össze!!! Szerintem együtt van esély elsütni, hogy az ő hibájuk! Ügyvéd azt mondta a motor főalaktrész, arra nem a 3 év garancia érvényes... részletekről privát!
Keressen meg minket! Szervízük rendbe volt?
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal rendesen vitte mindig szervizbe. Hétfőn rákérdezek, hogy érdekli-e a dolog, aztán összehozlak titeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hasznaltauto.hu szerint a 3 éves chevrolet aveo ára 1,7 mFt körül van. Ebből levonsz valamennyit a törések miatt. A maradékból levonod a 2 milliós hitelt. -> Ha valaki a tartozás átvállalásával ingyen elvinné, akkor már rengeteget nyernél rajta.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos nem konnyu a helyzeted, mostanaban a hasznaltautokat nemigen veszik, harom lehetoseged van. Ebbol az egyik torvenytelen, a masik tokbizonytalan, a harmadik meg draga.
1. Van rajta casco, le kell zuzni totalkarosra a kocsit. Ez torvenytelen, veszelyes, en nem javaslom, de van, aki csinalja. Meg kell kerdezni, hogy mi az a legkisebb serules, ami mar a gtk kategoriaba teszi az autot. Ennek a lagyabb formaja az, hogy ellopatod, eltunteted a kocsit.
2. Keresel valakit, aki hajlando fizetni a reszleteket es csereben hasznalhatja a kocsit. Ez uzembentartoi szerzodest jelent. Az en privat velemenyem az, hogy ez nagyon konnyen elsulhet rosszul, konnyen kerulhetsz olyan helyzetbe, hogy evekig birosagra kell jarni. Csak akkor ajanlott, ha nagyon megbizhato embernek adod a kocsit (pl. kozeli csaladtag, legjobb barat)
3. Melyen aron alul adod a kocsit. Ha barki megnezi a verdat (es lekerdezi a szerviztortenetet), igazi horrort lat. Toresek, motorcsere, tehat azt fogja hinni, hogy ezt a kocsit utottek-vagtak. Szerintem az egyeni vevok elbol nem fognak vele foglalkozni. A kupecek viszont esetleg lecsapnak ra, mert az o trukkjeikkel ezt ra tudjak sozni egy balekra, kicsit koltenek ra es rapiritjak egy balekra.
Sajnos rossz dontest hoztal par eve, amikor megvetted, most meg kell fizetni az arat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"1. Van rajta casco, le kell zuzni totalkarosra a kocsit. Ez torvenytelen, veszelyes, en nem javaslom, de van, aki csinalja. Meg kell kerdezni, hogy mi az a legkisebb serules, ami mar a gtk kategoriaba teszi az autot. Ennek a lagyabb formaja az, hogy ellopatod, eltunteted a kocsit."
Ezt nagyon nem kellene itt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg, hogy ezzel sem jön ki jól a történetből (gazdaságilag sem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A kárkori értékből le kell vonni az értékelhető maradvány (a roncs) értékét, majd az így kapott összeg önrésszel csökkentett értéke lesz a kártérítés."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azert, hogy lovat adjak ala, de a roncstol konnyen megszabadul arban, az onresz a cascon meg feltehetoen eleg alacsony, ha a muszerfalat meg lehet csinaltatni a biztositasra. Osszessegeben veve anyagilag ez a legjobb megoldas, de ennek ellenere en sem csinalnam, mert a biztositasi csalasert nagyon megegetheti magat.
Tud rola, hogy van egy ilyen opcio, aztan majd o eldonti, hogy beveszi-e a gyomra vagy nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A helyszinelo szakerto bacsik szerint ne altassam magam azzal hogy az inditasgatlo megfogta oket. a motorhazteto is fel volt nyitva es a fedelzeti computer is meg lett krekkelve, annyi hianyzott csak, hogy beuljenek es elhajtsanak vele. valszeg megzavartak oket. cserelni kell a teljes elektronikat, osszes zarat, kormany korul mindent, alaphangon is fel milla. kerdes, hogy mikor fog fizetni a biztosito. rendeorsegi 3 honap utan, vagy azonnal...
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem miért érné meg anyagilag.
Így sem kapna többet, mint az eurotax ár (itt még sansza sem lehet, hogy egy baleknak eladja), de ebből lejön a casco éves díjának hátramaradó része plusz az önerő. A hitel fennmaradó részét pedig azonnal követelni fogja a bank.
És ugye bűncselekményről beszélünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem kellene? Keyloggerről, meg vírusokról is lehet olvasni. Engem szórakoztat az alvilági módszerekről olvasás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert a mi biztosításunk lenne magasabb, ha ezt tenné.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-ha devizahitel van rajta akkor az autó a tiéd fog maradni mert senki sem fogja átvállalni akinek esze van.
-ha forint alapú hitel, akkor gyakorlatilag is eladható hitelátvállalással, de nem fognak tolongani. ráadásul hosszúnak tűnik a hiteled.
-az autó törött volt. tökmindegy hol és milyen állapotba hozták törött volt. az is mindegy hogyan tört.
-omg motor csere, ez jó nagy kibszás veled hallod.
ezek miatt én személy szerint nem venném meg. nem örömmel írom, de ez van. akkor fogod tudni eladni, ha a hiteledet egy összegben benyomod, megkapod a törzskönyvet, és a gépet eladod úgy, hogy belekalkulálod a törést, motorcserét és hogy garancián kívül van + életkorát. brutálisat fogsz bukni. talán az lenne az érdekes, ha új autót vennél ott ahol ezt, és beszámíttatnád hitelestől. én anno így csináltam, mert ez volt a legkisebb bukó és gyakorlatilag várakozásmentes. ellenben 3,5m autó esetén ahol még 2m hitel hátravan nem biztos hogy megfelel bizonyos elvárásoknak beszámítás esetén.
főnököm mondta vagy 2 hónapja, hogyha valaki elvinné a 2 éves nagy hondáját, csak a hitelt kell fizesse az autó grátisz. no ilyesmi a hiteles autót eladni.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen Honda, mennyi a havi törlesztő, mennyi van még hátra, mennyit futott, milyen felszereltségű, volt e törve?
Lehet, hogy érdekelne :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
accord, 2 liter, dízel, full szereltség, fekete, havi 100 alulról (by devizahitel) még vagy 8 év, 60e+ km, 2+ éves. törve nem volt de motorház 0-ról festve egy rohadt durva cucc miatt (tetőről lehulló cserép hegyével rázuhant kb 3 méterről). nekem nem kéne.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
még vagy 8 évig havi 100k az több, mint amennyibe egy új, null kilométeres ilyen autó kerül a hondától letöltött árlista szerint.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
telibe találtad. ezt teszi a devizahitel, ezért hangzott el a "hitelt fizeti autót viheti" mondat amin egy percig sem lepődtem meg.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a kérdés úgy módosul, hogy mennyit fizet, hogy elvigye valaki? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kedves uram, öné a főnyeremény :) szóval kb erről van szó igen.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aztan vki elviszi a hitelt, Orbanelvtars megjavitja az orszagot es lett egy fasza Hondaja 120CHF-el :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én a 180nak is orulnek...
--
"SzAM-7 -es, tudjátok amivel a Mirage-okat szokták lelőni" - Robi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a hitelkonstrukció akkor sem lenne túl nyerő szerintem ha a deviza árfolyam nem szól bele. Nem is értem ilyen kategóriás autót minek vesznek meg 10 év hitelre. Ha csak végigszámolta volna a legelején hogy kb hány éves korában fog úgy állni hogy ki tudjon belőle egyáltalán szállni, akkor már ott látta volna hogy semmikor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tényleg azt hiszitek, hogy mindenki hülye? :)
van úgy hogy a hitel végeredményben erősen technikai kérdés + miből gondolod, hogy az autót nem tudta volna kb-ban kiverni azonnal?
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van úgy hogy a hitel végeredményben erősen technikai kérdés + miből gondolod, hogy az autót nem tudta volna kb-ban kiverni azonnal?
Egy autóra 9-10 éves hitel technikai kérdés? Ezt így nem értem, kifejtenéd? :)
Akinek van készpénze azonnal, az nem szarozik 0-10 százalékos önerővel való (luxus)autó vásárlásával, kivéve, ha nyerte azt a pénzt és nem munkával-befektetéssel kereste.
Ellenben van pár ismerősöm, aki főnökféle, esetleg cége van alkalmazottakkal... sokuk kb. úgy keres mint én alkalmazottként, de nem vallják be, inkább vesznek hitelre mindenfélét, igazolandó, hogy jól megy nekik, mert mutatni kell a luxust. Aztán ebbe rokkannak bele, amikor változik az árfolyam vagy csökken a bevétel...
Kicsit szánalmas, amikor megyek arrafelé, látom, a félévente nagyobb és színesebb LCD és/vagy plazmatévét a hozzá tartozó házimozival, aztán tanácsot kér tőlem, mint bankban dolgozótól, hogy kérdezzek már rá: az összességében sokmilliós hiteleit hogy tudná kiváltani egy hitelben, hogy azonos törlesztő mellett maradjon némi pénze is, mert momentán nincs. Persze annó hangoztatta, hogy megvehetné készpénzre is... a hitelt a lehető legrosszabb dolog luxusra elverni... mégis sokan ezt teszik.
Nem lehet, hogy a főnököd is ilyesmi kategória? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még úgy 5-6 éve volt, hogy após kocsit vett hitelre (neki nem okozna gondot 10-15 fullos 7-es BMW árának kirakása az asztalra) mert azt mondta, hogy a pénze befektetésekben jobban dolgozik, mint amennyi a kamat amit fizet a kocsi után, így hülye lenne kp-ra vásárolni...
Szóval szerintem vannak megfontolásból, és vannak kivagyiságból hitelt felvevők is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy jó vállalkozó/befektető nem feléli a (saját) pénzét; befekteti azt. Szerintem a vállalkozások többsége is úgy vesz fel hitelt, hogy tudja, hogy az neki nagyon megéri (több a kitermelt haszon, mint a kamat). A többi vállalkozás tönkremegy. Ilyen egyszerű az élet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tiszta sor, de egy magánhasználatú autó a legtöbb esetben nem befektetés, hogy megérje hitelt felvenni rá, pusztán azért, hogy valami másba lehessen fektetni a megmaradó pénzt, másrészt tipikusan az autóvásárlás az, ahol igen magas a hitelköltség, mivel abból a finanszírozó bankon kívül kap a kereskedő és a lízingcég is...
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megbántam, hogy az előző hsz-t beküldtem, mert semmi értelme nem volt (pláne nem ontopic...) Autóvásárlásnál az jár el a legjobban, aki az adott szempontoknak megfelelő gépet a lehető legolcsóbban veszi meg; egy autó (pláne új) az esetek 1/1000-red részében lehet talán befektetés.
Egy vállalkozásnál más tészta az igavonó barmok hitelre megvétele, de ezzel szerintem senki nem vitatkozik. Az állam (pláne Magyarország) is abban bízik, hogy a hiteleinket egyszer majd kinőjük gazdaságilag. (Ez valahogy sosem akar összejönni.)
(Ennek a kommentnek sem volt értelme, ne is keressétek.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek nem vitás kérdések, hitelt arra érdemes felvenni, ha a befektetésekkel ez megtérül.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobban dolgozik a pénze, mint az autóhitel? Tud valamit az öreg, amit a bankok nem.
Ilyenkor mindig felmerül a kérdés, hogy a bankok miért szarakodnak ilyen apró 2-3 milliós macerás hitelekkel, ha jobb helyre is tehetnék a pénzüket? Ööö... legális befektetésekben dolgozik a pénze? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legál. Kötvény, részvény, állampapír, valuta, meg ki tudja még mi minden...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahja. Az első négyből nehezen lehet tartósan autóhitel felett hozamot realizálni, az összes banknál ezt csinálja a tresaury, oszt mire mennek vele... :)
Tudod, ott sántít a dolog, hogy ennyi erővel felvehetne bármi más olcsóbb hitelt, ami mögé odateheti fedezetül a készpénzért vett autót, lakást, motorcsónakot, vitorlást... aki ennyire benne van a pénzügyekben, attól furcsa, hogy egy drága forint vagy egy kockázatos deviza hitelt tesz a forrásai mögé...
Esetleg a "ki tudja még mi minden" jól jövedelmez... :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted csak forintban lehet befektetni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol írtam ilyet?
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"drága forint vagy egy kockázatos deviza"
A devizahitel egészen addig kockázatos, amíg nem abban van a vagyonod. Ha vki €hitelt vesz fel, mikor az előállított termékeiért is €-t kap, akkor nincs vele semmi baj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emlékszem nem is pár éve az OTP ezerrel nyomta le fogyasztási betegek torkán a jen alapú hitelt. Azon mennyit lehetett bukni...
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem mondod, aki euró számláról fizetem az euró lakáshitelt fix összegű euróban? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te mondtad, hogy a devizahitel kockázatos:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellékszál... aki devizában kereskedik, annak a forintpiac a kockázatos, teljesen mindegy a vagyon szempontjából.
A lényeg az, hogy miért éri meg egy drága autóhitellel befektetési forráshoz jutni, amikor ezernyi módja van az olcsóbb hiteleknek, az olcsóbb hitel pedig magasabb profitot eredményez?
Persze jól hangzik, hogy "megvehetném készpénzre is, de jobban dolgozik a pénzem befektetésekben", de általában ilyen kijelentések mögött készpénzhiány és hitelből görgetett jólét van -- látni a vagyont, vannak átmeneti készpénzhegyek az asztalon, de minden vagyontárgy hitellel terhelt, és emellé van egy csomó szerződéssel vagy szerződéssel nem fedett kötelezettségvállalás... az ember gazdagnak látszik, gazdag életet él és még sincs semmije -- gyakorlatilag a hitelezőinek a vagyonkezelője. Egy idő után már csak azért vesz hitelre drága autót, hogy a partnerei, barátai és/vagy hitelezői ne vegyék észre, hogy kilóg a segge a gatyából.
Természetesen nem mindenki ilyen, lehet, hogy a szál elején említett após valóban vagyonos és nincsenek hitelei, de a gazdagság nem jár automatikusan erőfitogtatással és önmutogatással, a látszat fenntartása viszont kiköveteli, hogy az ember megmutassa a vagyoni helyzetének megfelelő státusz-szimbólumokat.
Én a saját ki 10-15 fős nem reprezentatív mintámból indultam ki, akinek hitellel nem terhelt vagyona van, az szürke veréb, nem hivalkodik a vagyonával, akinek pedig szinte mindene hitelből van, az pávaként állandóan mutatja, hogy neki van, egyszerűen saját magával is elhiteti, hogy ami körülötte van, az sajátja, és minden döntését megmagyarázza, minden találkozásnál a bevételeire és a legutóbbi beszerzésére kerül a szó...
Csak ennyit szerettem volna mondani, hogy nem a látszat a valóság. :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mekkora %-ra adtak 5-6 eve autohitelt, de ha az apos annyi evre amennyire a hitel szolt minimum a hitelkamat+inflacio+koltseggel egyutt tobb hozamot ert el a befektetesevel akkor oszinten gratulalok.
Plane hogy 5-6 eve az 2004-2005-2006 idoszak lehetett, valoszinuleg legalabb 5 evre vette fel a hitelt, ebben pedig igencsak bennevan 2008, ami utan plane igen nehez nyereseget kihozni ebbol a szcenariobol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én értem, nekem is volt autóhitelem ráadásul CHF alapon, de olyan autót választottam illetve olyan hitelt (önrész, futamidő) amit ki tudtam fizetni (szerencsére).
Ha ki tudta volna fizetni akkor most miért szeretné eladni? Azért egy 6-8 millió forintos új autót 10 év hitelre megvenni, nem gondolom hogy legjobb üzlet amit valaha csak láttam. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt en sem ertem. Aki maganszemelykent hitelre vesz autot (plane tiz evre) az igenis hulye. Plane ha KP-ben kitudna csengetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy az én hülyeségem, de az én értékrendemben akkor lenne megengedhető magamnak egy ilyen autó, ha legalább 50 millióm van a bankban, és a havi bevételem olyan 800e nettó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
figy én nem koptatom tovább a billentyűzetet. ki mondta, hogy magánszemélyként?
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyreszt a topikindito is maganszemely, masreszt a fonokod is. Ha cegnevre vette, sajat hasznalatra, hogy megkapja a rongyos parszazezres flottakedvezmenyt akkor ahhoz is gratulalok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt nem értem, hogy hogy lehet úgy hitelt kihelyezni, hogy a fedezetként szolgáló tárgy értéke soha nem éri el a hitel összegét. Autóra 10 évet??? 5 évesen nullára van amortizálva hivatalosan könyv szerint, akkor a 6. évtől mi a fedezet?
Ezügyben nem kellene megrugdosni kicsit a bankokat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jó kérdés, jó kérdés. a válaszra én is kíváncsi lennék - de biztosan van rá épkézláb magyarázat különben máshogyan lenne.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A viszonylag magas kamat az, ami tartalmazza kockazati faktort. Az 5. ev vegere a bank mar penzenel van. Minden tovabbi kifizetett reszlet kesz nyeremeny.
Osszehasonlitaskeppen nezd meg par masik orszagban az autohitelek kamatait. Ha ott nagy atlagban jobb a teljesitesi rata, akkor a bank enged az altalanos kamatszintbol.
Ezert latnam en ertelmet egy pozitiv adoslistanak is, mert igy lehetne differencialni a hitelfelvevoket. Rendesen torleszto hitelezettet jobb kamattal kellene honoralni, mint a balekokat es csalokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezert latnam en ertelmet egy pozitiv adoslistanak is, mert igy lehetne differencialni a hitelfelvevoket. Rendesen torleszto hitelezettet jobb kamattal kellene honoralni, mint a balekokat es csalokat.
Ezt most is megtehetnék a bankok - legalábbis bankon belül: ha egy évig rendesen, időben és pontosan fizetsz, akkor csökkenthetne a kamaton és/vagy jutalékokon. De nem teszik, én legalábbis nem tudok erről, miért tennék meg ezt akkor, ha más banknál voltál rendes adós?
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Agyalunk a feleségemmel. Úgy tűnik eladni bukás mindenhogy most jelenleg.
Mi van akkor ha 2 év alatt befizetjük az autó árát, tehát nem lesz rajta a hitel és úgy becsérélni.
Mi tapasztalat azzal, hogy pl egy autót másik márkakereskedésben hogy számítanak be. Pl Chevit Renaultra vagy akármi újra cserélni?
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez már érdekesebb felvetés, mivel ha új autót vesztek majd akkor a kambodzsai termékenységi táncot is eljárják mellettetek a kereskedésben. akár rendes tax áron is beveszik majd törés ide vagy oda - csak vásároljatok. szerencsés lenne ott leadni ahol vettétek és ott venni az új autót is. utóbbi esetben én megkérdezném a helyetekben hétfőn, hogy feltétel-e a hitelmentesség. ha nem akkor akár most is mehet.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a kambodzsai termékenységi táncot is eljárják mellettetek a kereskedésben"
:))))
---
Ó, hogy a hatalmas Kublaj kán üssön rajtad, és a házad népén!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vegye ugyanott, ahol ezt a peches autót vette? most is kanosszát jár vele...:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tax ár és a hitel különbözetét (előtörlesztés mennyibe kerül?) mindenképpen ki fogja a tulaj fizetni.
Lesz még egy hasonló minőségű autója további 10 év hitellel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen mert nem minden autóházban lehet csak egy márkát kapni + másik esetre vélhetően a szervizkönyves javításokban is ott van az autóház keze. amikor ford-om volt a fordosok keze, amikor opelem volt az opelesek keze most pedig szuzkával a suzuki autóházasok keze van a dologban mindig. ha autó kellene velük máshogyan lehetne tárgyalnom. feltéve, hogy autóházról beszélünk, nem kupecről.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"vegye ugyanott, ahol ezt a peches autót vette? most is kanosszát jár vele...:)"
Nem a kereskedő hibája hogy lezúzták 2 alkalommal, az sem hogy szétment a motorja, meg az sem hogy feltörték.
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kereskedések zöme egy márkás. Egy kisebb része árul ugyanazon gyártóhoz tartozó másik márkát is. Ha nekem a csevym motorja anyaghiba miatt szétszakadt volna, azt gondolnám, hogy minden motorjuk ilyen és nem vennék többet olyan autót, amiben az a motor van, Vagyis se csevyt, se opelt, meg jó eséllyel suzukit sem.
Az én esetemben ez úgy néz ki, hogy elegem lett a fóccvágenből, nem lesz többet se ilyenem, se skodám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És azt honnan tudod, hogy anyaghiba miatt szakadt szét?
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van ilyen hülye szokásom, hogy olvasok is:
http://hup.hu/node/99496#comment-1226380
innen idézek:
"motor meg anyag vagy szerelesi hibas volt, egy csavar eltort a belsejeben"
lehet, hogy szerelési hibás volt, teljesen mindegy, mert ha az volt, sem emelné a kedvemet, hogy megint olyat vegyek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ne ülj repülőre se többet, mert a minden gyártó gépe zuhant már le szerelői hiba miatt.
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra azert figyelj, nehogy a beszamitas miatt "veletlenul" megemelkedjen a torlesztoreszlet. Ergo kifizettessek veled azt, amennyiert beszamitottak. Regen igy mentek a "roncsautoert is adunk minimum 500e forintot" cimu akciok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 2 ev alatt kicsorgeted a kocsit, aztan meg ujra valtasz akkor szerintem duplan vagy balek. Nyilvan a kereskedesben megint beszamitas+hitel kombo lesz a vege, rovid ido alatt ketszer szenveded el egy ujauto brutalis kezdeti ertekveszteset. Ha kell auto, akkor hasznald ezt tovabb. Az hogy feltortek, vagy hogy raesett valami, az nem igazan az auto hibaja, megesik barmelyikkel. A garancialis motorcsere ebbol a szempontbol szamodra meg jo is (hiszen vadiuj 0km motor van a kocsiban), eladasnal kifejezetten bukta.
Ha nincs szukseged autora, akkor meg el kell passzolni aron alul a kocsit, a zsebedben marado torleszto idovel visszahozza a vesztesegedet.
Egyebkent tudtommal elo szokott fordulni, hogy beszamitanak mas tipust is (foleg a mostani zuros idokben), de a sajat tipust jobban szeretik, mert ok jobban tudjak szervizelni es utana tovabbertekesiteni. Be kell probalkozni, aztan majd megmondjak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ha kell auto, akkor hasznald ezt tovabb."
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Leírtak alapján szerintem nem ér 2 milliót sem az autó, tehát mivel ennyi hitel van rajta, neked kellene fizetni, hogy elvigyék.
De nem értem, miért akarod eladni? Mert feltörték? Az újat nem fogják feltörni?
Szerintem inkább használd addig, amíg szét nem esik, persze rendszeresen szervizelni közben. Egy autót lehet használni 15 évig is, nem kell 3 év után eladni. Mivel már 3 éves az autó, és volt sok gondja, ezért mostmár alig fog veszíteni az értékéből.
Új autót venni a legnagyobb luxus, kigördülsz vele a szalonból, és máris 20-40%-kal kevesebbet ér. Nem beszélve a hiteltörlesztésről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idősebb autóm 16 éves. A külseje alapján - ez jár a legelőtől kezdve a duna partján át mindenhol és néha roggyantott utánfutót is húz - olyan 30 évesre taksálható. Mégis, a motorja, futóműve és fékrendszere tökéletes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem fogod tudni eladni. Vagy csak hatalmas bukással, ha igaz amit feljebb írtak, hogy a kocsi használtpiaci értéke kevesebb, mint a hátralévő hiteltartozás.
Ha volt egy kisebb törés, de rendesen megcsinálták, akkor azzal szerintem együtt lehet élni. A motorod meg null kilométeres, és ugye a cserekor a motorra újraindult a garancia. Van egy jó autód, nullkilométeres garanciális motorral. Ez neked jó, eladáskor viszont mindenki negatívumként fogja értékelni, hogy motorcserés volt. Hogy feltörték az pech, de ez nem az autó hibája (ha újra cseréled, azzal is megeshet), ráadásul ezt is fizetni fogja a biztosító.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A motorod meg null kilométeres, és ugye a cserekor a motorra újraindult a garancia.": a tapasztalatom azt mondja, hogy nem indul újra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól tudom, ha nem fizetős, akkor nem indul újra, ha viszont fizetős a csere, akkor a beépített alkatrészegre természetesen van garancia.
Nekem a légkondi szaródott be ugyanilyen konstrukcióban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jogszabály szerint minden beépített új alkatrészre újraindul a gari. Tehát zZsOlTi feltételezése jogszabályi szemszögből nézve helyes volt. A probléma, hogy erre a General Motors nagy ívben tesz, és a garis cserében beépített alkatrészre nem ad garit. Ez a tapasztalatom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Garancián túli javítás volt a blokk-csere.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem számít, a termék egy része is termék. Szvsz arra hajtanak, hogy bíróságra kelljen menned, szt meg kevesen szeretik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A probléma, hogy erre a General Motors nagy ívben tesz, és a garis cserében beépített alkatrészre nem ad garit. Ez a tapasztalatom."
Ha ilyen van, akkor a szervizben be lehet lengetni a "megkérdezek erről egy ügyvédet és/vagy a fogyasztóvédelmet" dumát. Aztán vagy észbekapnak, vagy nem, de egy ilyen jogi szempontból teljesen tiszta helyzetből a juzer fog jól kijönni, ha nem hagyja magát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és akkor nem lesz hová hordani többet az autót...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogynem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
CASCO kifizeti, te meg hajtod amig van benne szusz. En biztos igy csinalnam, egyebkent nagyon peches vagy, de ez a hulladek amit felenk chevronak mondanak az boven nem az, daewoo renamed az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg látom, hogy érzelmi döntést akarsz hozni, de az általában nem jó. Inkább ülj le nyugisan, és számold ki, mennyit buksz új autó vásárlásával.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyugodtabb lettem, nem lesz ebbol eladas ugy nez ki, ekkora balakot nem valszin hogy tudok fogni, kocsi meg "kell", valszeg a leggazdasagosabb ha tovabb hasznalom. megkerdeztem a szalont csererol, ugy egy millat kene kpban fizetni hozza. Az uj 25%-a, es a hitel es a beszamitas kulonbsege.
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy mondas: Orvend az ember mikor autot vasarol, de meg jobban mikor eladja.
Szerintem kinald fel ingyen valakinek, aki fizeti tovabb a hitelt.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szerintem kinald fel ingyen valakinek, aki fizeti tovabb a hitelt."
Ne haragudjatok, de egy ilyen esetben ez az elméleti maximum, amit el lehet érni. Csak nem gondolja valaki, hogy még a hitel átvállalásán kívül valaki fizetni fog az autóért? Az ilyenek nulla forintért mennek el, vagy inkább még fizetnek is, csak fizesd tovább a hitelt.
Keressetek rá: "hitelátvállalással site:hasznaltauto.hu"
Hitelátvállalásos autót venni plusz költség, plusz adminisztráció és a hitel miatt 2-3-szor annyit fogsz kifizetni érte, mintha kp-ban megvennéd. Egyszóval bukás, emiatt elég nehéz eladni, de egy kövér bukóval fel lehet gyorsítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, és jótanács: ha pici horpadás jön össze (Bp-n nem nehéz), és a fényezés sem sérült, nehogy megjavíttasd! Én úgy tudom, azokat az autókat lopják, ami csillog-villog, semmi baja nincsen - az alkatrész úgy ér csak valamit.
PUG 307-esem van, (tudom, ilyent egy épeszű ember sem akarna ellopni:) ez a másfeledik (és valószínűleg az utolsó) új autóm. Szegény tele van karcokkal, kicsi horpadásokkal. Nem próbálták még feltörni a 8 (9) év alatt (notóriusan elpakolva belőle minden, akár egy kulcsos cégautó...).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
felesegem talat egy helyet, autolopasokkal kapcsolatos infok, forum van rajta. megszolalt ott egy allitolagos autolopo, aki mindig leirja, hogy barmilyen lehet az auto, barhogy is van felszerelve biztonsagi kutyukkel, ha azt rendelik meg lopasra, akkor azt is elhozzak. Max traileren, ha maskepp nem megy. lehet utott kopott, ha a motorja kell, a megrendelot nem erdekli az alvaz. Szoval ezek mostanaban megrendelesre dolgoznak, nem csak ugy hobbibol. linket most nem tudok adni...
zsolt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ismerem a dörgést. De ha ütött-kopott, már egy lopási okot kizárt az ember. Ha benzines, talán még egy felet.
Nomeg, most már 280000 van az órájában... vigyék csak... (Itthon) úgysem tudnám eladni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
PUG 206-os, a következő dolgok tűntek el: kormánylégzsák, motorvezérlő és a középkonzol műanyag takarólemeze. Biztos nem megrendelésre dolgoztak... Azóta a parkolójegyek be szoktak csúszni a szélvédő alá pont az alvázszám elé. Nehogy már egyből kulcsot is tudjanak rendelni hozzá...
A lényeg, hogy a tiédet is feltörik, ha pont abból kell alkatrész. A vevő nem fogja megkérdezni, le volt-e mosva rendesen az ablak.
-
J
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre van egy aranyos sztorim.
Anyuéknak egy renault twingo - öregeknek jó ez - autójuk van. Egyik reggel apu úgy találta az autót, hogy az elejéről le volt szedve a lökhárító, az első homlokfal az összes műanyag, ami ezekhez rögzít bármit (patentok), a kormánylégzsák és a vezető oldali biztonsági öv mindenestől kiszerelve. A ki-, leszerelést a csomagtartóból elővett szerszámkészlettel végezték, amit akkurátusan visszaraktak a tokjába és betoltak a motortér alá. Ennyit a megrendelésről. Valakinek frontális karambolja volt és olcsó alkatrészt keresett.
A csomagtartóban minden otthagyva érintetlenül, pedig fúrógép és ilyesmi volt benne, mert reggel a telekre készültek. Csak azt vitték el, ami a másik autóhoz kellett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és ha nem fizeted a hitelt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt én nem javasolnám.
--
robyboy
"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor lefoglalják az autót, és ha sikerül árverésen eladni 1 millió forintért, akkor marad még 1 millió tartozása, amit megpróbálnak behajtani rajta.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
** warning ez nem így van, olyan tartozással jön ki ami nem 1 miska hanem bőven több. csak maga az árverés stb 6 számjegyű összegbe fog kerülni stb stb.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Például náluk (és a hasonló cégeknél) nem hiszem, hogy ilyen sokba kerülne az árverés. Elég sok cég szakosodott erre.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak ott hibázik a dolog, hogy nem te választod ki hogyan/hol fogják eladni. általában/röviden/leegyszerűsítve: a hitelező lefoglaltatja az autót jó sok pénzért (ezért szokták önként leadni ha már nem látszik az alagút vége), bevizsgálják jó sok pénzért, elárverezik nem túl sok pénzért + adminisztráció minden ponton. hol érdeke szerinted a banknak hogy kevés összeggel zárják le a történetet?
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ügymenet:
Nem fizetsz -> Egy idő, és néhány értesítés után lefoglalja a bank az autót. Mivel mostanában a lefoglalt autó valós piaci értéke kevesebb, mint a hátralévő tőkerész+kamat, ezért a bank abban érdekelt, hogy minél gyorsabban eladja az autót. Ugyanis a még meglévő tartozás és az autó eladási ára közötti különbség ekkor jelenik meg, és erre alapozva adhat be keresetet a különbség végrehajtó útján történő beszedésre. Amíg nem adta el az autót, addig nem kérhet végrehajtást.
-----
"Én vagyok a hülye, hogy leállok magával vitatkozni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Akkor lefoglalják az autót, és ha sikerül árverésen eladni 1 millió forintért"
Ingóságnál - ha jól emlékszem - minimum a becsült ár 1/3-ért (vagy 1/4) lehet elárverezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nagyon jo otlet, mert akkor az autot is elveszik tole, es meg a maradek tartozasat (mert az auto erteke ugye nem fogja fedezni a tartozast, foleg ha elarverezik 60-70%-on) is behajtjak, raterhelik a lakasara, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megvan az esélyed hogy eladd, mert ez a része nem lehetetlen.
De ez jó esélyel úgy nézne ki, hogy vagy még te fizetsz extra különbözetet a piaci érték <-> banki hitel között, vagy nagyon reménykedsz benne, hogy ingyen, hitelátvállalással megszabadítanak tőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hitelt ki kell csengetni egy összegben. Az autót meg le kell bontani, és eladni alkatrésznek, úgy többet kap érte mint egészben.
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, erről jut eszembe, hogy van aki autót vesz és van aki gépjárművet aminek használtan is van értéke ( ne menjünk bele egy Opel-Seat-VW vitába)
Állatbarátokat keresek http://hup.hu/node/66090
http://elütöttek.hu/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mely márkáknak van használtan is értékük?
Nem vitaként, csak kíváncsi vagyok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
HS, AM, Bugatti etcetera.
--
Solaris Express, Opera, OpenOffice.org, Yebol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem csüccs aztán gondol-gondol. Ne hozz érzelmi döntést és számolj alaposan. Valószínűleg nálad marad az autó.
--
fantázisdús aláírás v1.09
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegul mi lett az auto sorsa?
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni