3Com OC router eladó

Szép jó napot mindenkinek!

Tegnap vettem egy 3Com routert (3CRWER30073), de ügyfél visszamondta a rendelést, ezért a nyakamon maradt. Nem akar valaki megszabadítani tőle? Nagyker áron vihető.
Az ára 16630+áfa. Számla, garancia, minden jár hozzá.

http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=features&pathtype=pur…

Hozzászólások

Szia!
Tegnap vetted? Ha a színe nem tetszik akkor is visszaviheted... 3 napig bármikor megteheted.
Ha idő közben rájöttél, hogy a mélylila szőnyegedhez nem passzol; akkor is, bármikor :)

Ha neten rendelsz, akkor 8 napig...
Ha valamelyik benszülött vitázna, akkor a jöhet a bűvös jelszó: „fogyasztóvédelem”.
Akkora büntetést szabnak ki rá, mint a személyi száma... csak bátran.

Miért adnád el áron alul, vagy nagyker áron?

Minden termékre vonatkozik... Az EU területén minden termékre.
Elutasíthatják egyes esetekben higiéniai, egészségügyi, stb. indokkal
de ez esetedben nem áll fönt (hacsak nem keltettél benne csirkét, vagy ilyesmi...)
dobozzal, csomagolásával együtt visszapattintod és már örül is...

Ez nem elállási jog (ha létezik egyáltalán ilyesmi)... ez a fogyaszó alapvető
jogai közé tartozik. Az elállási jog (szerződéstől való elállás) írásos,
és nem ráutaló magatartással létrejött társadalmi szerződésekre vonatkozik
(forrás: homályos jogi ismeretek egyetemi éveim alatt)

Emiatt nem kell agódni... ez a törvény. Meg kell mondani, hogy nem felelt meg az
elvárásaidnak, és élve állampolgári jogaiddal a terméket visszaadnád a piacnak,
sértetlenül, sértetlen csomagolásban (!!!)

Nos, velem nem kell vitázni... én pontosan tudom, hogy mi vonatkozik rám és az eladó oldalra.
Ennek fényében továbbra is fenntartom, hogy a cuccot, amennyiben nem sérül, vagy hacket; vissza kell vinni és
az eladónak 100%-os áron vissza kell vennie.
Ennek ellenkezőjét (pl. az árcsökkenést) olyan módon kell indokolnia, ami alól nem lehet kibújni, pl.
tojást sütött rajta, így olajszagú és karcos... habár műxik, mégis nem mindenkinek lehet eladni,
mert nem mindenki szereti az olajszagot és az esztétikai csorbát nem mindenki tudja elviselni...

Kb. ennyi.. javaslatom: vidd vissza és ha nem vagy túl gyakori vendégük, akkor legalább 100decibel
értékkel add tudtukra, hogy szerinted mi is vonatkozik rájuk (ha visszajáró partnerük vagy, akkor
még-gusztustalanabb, hogy át akarnak ba...ni!!!)

Ha nem közel 10 éves találatokat nézek, akkor ennek ellenkezőjéről írnak. Pl. itt: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/faq/szavatossag.html#smalltitle_1
Lehet, hogy te pontosan tudod, de nekem úgy tűnik, hogy az már elavult ismeret.
--
Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba és kész!

Hagyd már abba a faszságodat, ember!
És a baromságokat ne úgy próbáld beálíltani, mintha tuti biztos 100% infók lennének.

Nics semmiféle 3 napos visszavételi kötelezettsége a boltoknak.
Internetes vásárlás esetén van jogod 8 napon belül elállni a vásárlástól.

A 3 napot avval keverik a hozzád hasonlók, hogy ha a termék 3 napon belül elromlik, akkor köteles a eladó cserélni, vagy a pénzt visszaadni (a lehetőségek szerint, a vevő választása szerint).
Tehát nem küldheti el szervízre, hanem ott helyben cserélni kell.

Nincs semmiféle 3 napos elállás...

http://www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=128…

ez egy egészen friss cikk:

"Még mindig sokan abban a hiszemben élnek, hogy a kereskedő nyolc napon belül köteles visszavenni a hibátlan terméket is. Ez azonban már a múlté. A fogyasztóvédelmi szakemberek éppen ezért azt javasolják: mindenki előre egyeztesse a kereskedővel, hogy a nyugta bemutatása ellenében becserélheti-e a nem kívánatos ajándékot. A legtöbb kereskedő ezt saját érdekében meg is teszi, azért hogy a vevő nála vásároljon legközelebb is. Természetesen az eladók csak a hibátlan és még nem használt árukat cserélik vissza, többnyire egy másik, hasonló jellegű árura. Jó tudni, hogy ha a kereskedő biztosítja is a kicserélés lehetőségét, nagy valószínűséggel ezt csak blokk, bizonylat, nyugta ellenben tudja megtenni."

Fogalomzavarban vagy szerintem a korrekt szóval kapcsolatban. Ha az lett volna, hogy külön az én kérésemre szerezték be ezt a darabot, akkor megérteném. De így, hogy még mindig van 11 raktáron, és bontatlan, szerintem bőven belefért volna a "minimum" jóváírás. Ez minden volt, csak nem korrekt. Pedig eddig semmi bajom nem volt velük. Szép lassan beállhatnak CHS meg Ingram mögé.

Nézd, minden nagykerben van olyan, ami a másikban nincs, vagy drágább, vagy pont nem arra járok. Tisztában voltam az üzletpolitikájukkal, amikor tőlük vásároltam, ezért is próbálom most eladni. Az már más topikba tartozik, hogy helyes vagy sem, amit csinálnak.
Szóval UP

Nos... időt és energiát nem kímélve felhívtam a saját beszerzőimet (5 ismert hely), hogy erről mi a véleményük.
A visszajelzés példaértékű volt: mindenki visszacserélte volna szó nélkül a cuccot (100%-os áron).
Valóban elavult az általam ismert jogszabály (ahogyan az elején írtam: „homályos...”),
de beszállítóim szó nélkül és ügyfélmegtartó módon alkalmazzák. Nem kellett csalódnom bennük.

A F.O.S. magyar fogyasztóvédelem sajnos nem áll ki a jónép mellet, habár a végletekig trehányak
manapság az áruk, így duplán szükséges volna ez a szabályozás..