Apple kampány

Ilyen felfokozott hangulatkeltést, mint a holnap Apple termékbemutatóval kapcsolatosan tapasztalható, még nem láttam. Durva. Mindenhol csak a bemutatásra készülő termékről van szó. Szándékosan nem írtam mi, mert akkor én is....

Szóval legyen már szerda este, és nyugodjon le mindenki.

Hozzászólások

Csak te érzed így. Errefelé semmi izgatottság ez ügyben.

én is csak egy képregényből tudom, hogy tabletet szeretnének bemutatni. De biztos olyan lesz, amilyen még nem volt :D
http://www.collegehumor.com/video:1811646 vagy lehet, hogy ez lesz :)

—-—-—
int getRandomNumber() {
	return 4;//szabályos kockadobással választva.
}		//garantáltan véletlenszerű. xkcd

Hangulatkeltés failed.
Az apple fanatikusok, meg még Steve Jobs goatsee-jét is fel fokozott érdeklődéssel várnák...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

beszmeken irta valaki:
"iBarmok meg iMajmok iNagyarcúság és iRogancia. iDe elegem kezd már abból lenni, hogy az iPől azt hiszi ő az iSten és mindenki iJon vigyázba ha iFingja magát. iNkább azzal törődne, hogy az 1 éves nevetséges iGaranciát a iRaihoz mérten 2-3 évre adjon. Kezdek ki iBrándulni ebből az egész baromságból."

Sajnos a kommentelővel 142%-ig (copyright by ubuntu installer) egyetértek.
____________________________
sucks: Öregebb vagyok mint a Microsoft...

Szerintem a probléma ott van, hogy sokaknál megáll a marketing fogalma az intelligens mosópornál meg a „vegyél fel gyorskölcsönt mert az jó” reklámoknál, míg a hagyományos reklámok a marketingnek csak egy kisebb szeletét adják.

—-—-—
int getRandomNumber() {
	return 4;//szabályos kockadobással választva.
}		//garantáltan véletlenszerű. xkcd

Ez a cikk azon picsog, hogy a magyar reklám nem szerepelt jól a nemzetközi reklámversenyeken. A helyzet az, hogy (sajnos) eleve nem elsődleges érdek az, hogy itt jól szerepeljenek. A cikkben szerepel utalás a magyar viszonyokra, de a rájuk való utalás egyáltalán nem alaptalan: a megrendelőt nagyon nem érdekli, hogy micsoda klafa díjat nyer az ügynökség azzal a reklámmal, amit ő megvett, ha nem éri el a kívánt (eladásösztönző, márkaépítő, stb…) hatást.

A szomorú tapasztalat az, hogy a magyar reklámfogyasztóra az hat, ha elérakják óriásplakáton vagy a gyorskölcsönön vett plazmatévéjén a bontott csirkét, és mellé naagy betűkkel, hogy mennyibe kerül. Az a tapasztalat, hogy az esztétikai érték vajmi keveset nyom a latban egy reklám eladásösztönző erejénél, így lehet a magyar reklám nemzetközi és helyi szinten silány színvonalú, de eredményes.
A reklám sajnos nem művészet, és ezt a kreatívok is utálják. Gyerekkel kutyussal és nővel minden eladható, minden célcsoportnak olyan a reklámja, amilyet megérdemel…

—-—-—
int getRandomNumber() {
	return 4;//szabályos kockadobással választva.
}		//garantáltan véletlenszerű. xkcd

Már csak akkor az a kérdés, hogy mi van előbb, az ízléses reklám, vagy az igény rá. Nem mondanám, hogy szeretnének itt az emberek reklámot nézni, mert egy nagy rakás szar az összes, és nagy részük ezen felül még idegesítő is.
__________________________________
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2

Nem csak ez a baj. A cegek nem ismerik fel, hogy a hagyomanyos marketingnek lecsengofelben van az ideje. Ujat mar nem tudnak belevinni, a regi sablonok meg mar unalmasak. Ay utobbi idoben pontosan 0 darab innovativ reklamot mutattak be a televizioban es/vagy a plakatokon. Persze, tovabbra is lesznek ilyen reklamok, de nem gondolnam azt, hogy foleg ezek adnak el a jovoben a termekeket.

Szerintem a jovo mindenkepp az interaktivitase, de nem ugy, hogy twitteren nyomatjuk azt, hogy Calgonnal a mosogep is tovabb el, hanem, ahogy peldaul a T-Mobile csinalja, valodi interaktivitassal lehetoseget biztositunk a fogyasztonak a velemenyformalasra, illetve a velemeny megfelelo helyre valo kozlesere, ezzel is javitva a termeket.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.

én inkább úgy fogalmaznék, hogy mindennek megvan a maga helye, és amíg a mosóport a tv-n meg az óriásplakáton lehet a legjobban reklámozni, addig nem fognak tőle elfordulni. Persze emellett a cég rendszeresen twittel, amennyiben a célcsoportja használ olyat :)

A reklám mint olyan valóban nem egy innovatív marketingkommunikációs közeg, bár külföldön léteznek ötletes felhasználásaik, a Szívlapát blogon például gyakran vannak egész jók :)

—-—-—
int getRandomNumber() {
	return 4;//szabályos kockadobással választva.
}		//garantáltan véletlenszerű. xkcd

Nem vagyok egy nagy Apple fan, sőt inkább kicsi.

Nem értek egyet a politikájával, én is sokat röhögtem az iphone dolgain (copy&paste). De a munkái tetszenek. Laptopjaik elvarázsolnak, és az OS is szimpatikus (Szeretem a linuxot is - szerereken csak az van -, és hétközben Windows-on dolgozom). Pár hónapja vettem egy régi iBook G4-et, és azóta kicsit közelebbinek érzem a "vallást". Szeretem, használom, nagyon tetszik, pont jó amire vettem.

De ettől eltekintve röhögni tudok a sok tényleg hardcore apple fan-on, és továbbra is azt gondolom, hogy a "pénzesebb" emberek kiváltsága egy új Apple gép.

Viszont! Ma mi is összejövünk pár arccal (van hc fan, és van olyan is akit totál hidegen hagy ez a dolog), sörözünk és kockulunk, várjuk és vadásszuk a hireket. Erre jó lesz ez a keynote.

____________________
http://asva.info | Vicces képek | LinkTömörítő | Android hírek, tippek

Nem javítható nehezebben, a hátlapját ugyanúgy le tudod szedni, mint bármilyen más laptopnak, onnan meg minden hozzáférhető. Akkora eséstől, amekkorától már a váz is sérülne, "normál" laptop valószínűleg totálkárral jönne. Az aluminium unibody nagyon masszív egy szerkezet.

---
http://xkcd.com/258/

Apple MacBook Pro 13"
C2D 2.26GHz/3MB | 4GB@1067MHz | 160GB@5400rpm SATAII

Én sem értem, mért van mindenki beszarva egy tablettől. Van már ilyen, lesz is ilyen. Most attól ,hogy rajta van egy alma, és kétszer drágább a többinél, még nem kell isteníteni.

Amúgy vannak jó cuccai az apple-nek, én csak egy ipod shuffle-t vettem eddig tőlük, ami tetszik.