Személyes ügyintézés vagy gyors automatizmusok?

Azon gondolkodtam ma, hogy vajon egy webshopnál mit szeretnek az emberek.

Vajon azt szeretik, ha kedvesen, névre szólóan, egyénileg foglalkoznak velük, megkérdezik a véleményüket, kapcsolatot tartanak velük e-mailben,
vagy azt, ha minden automata, gyors, az eldöntendő kérdésekben csak kattintani kelljen, és az egész vásárlás a lehető legkevesebb időt vegye el? Ne kérjenek választ e-mailben, csak flottul menjen minden?

Mennyire fontos az elektronikus kereskedelemben az emberközeliség?

Hozzászólások

A kettőt lehet kombinálni. Az a tuti.

Én csak face to face vásárolok.Tőletek sem tudok venni semmit.
Postát,bankokat zsigerből utálom,tőlem megdögölhetnek.
____________________________
Az ellentetes velemenyek soha nem zavartak. Ami zavar az a tudatos rombolas es az onkontroll hianya.

Szerintem a gyors a jobb. Viszont kell lehetőséget hagyni, ha akar kérdezzen, informálódjon.
Mert ha meglát-megvesz ember akkor utálni fogja az 10000 kérdést, főleg ha célzottan tudja mit akar.
Ha meg nem biztos, és nincs lehetősége kérdezni tovább áll...

pch
--
http://www.buster.hu
--

Bolttól függ. Ha tudom, hogy mit akarok vásárolni, akkor azt gyorsan, egyszerűen el tudjam végezni, ne zaklassanak fölösleges kérdésekkel. Azonban ha valami egy adott termékkel kapcsolatban kérdéses, akkor jó a van egy kedves ügyfélszolgálatos, aki válaszol gyorsan a levélre. :) Szóval én is azt mondom, hogy a kettőt kell jól vegyíteni.

Továbbá szerintem a jövőben el fognak szaporodni az online ügyfélszolgálatok, azaz minden termék mellett lesz egy gomb, hogy "kérdezze munkatársunkat", és egy kattintásra bejön egy chat ablak; lehet könnyen, és egyszerűen beszélni, levelet se kell írni.

full elektronikus. hagyjon engem minden ember beken.

Ha már csak webshopban tudom megvenni ami kell akkor
- ne keljen beregisztrálnom
- legyen elérhetősége nyitvatartási idővel
- személyes átvételi lehetőség
- telefonszáma , nem gépi menüvel
- emailcime feltüntetve

Állatbarátokat keresek http://hup.hu/node/66090
http://elütöttek.hu/

- a regisztráció OK, nálunk nincs, én nem is tervezzük
- nincs üzletünk, így nyitvatartási idő sincs. E-mailekre jelenleg reggel 9 és este 21 között igyekszünk a lehető leggyorsabban válaszolni
- személyes átvételi lehetőség sajnos nincs. Azért, mert ha azt mondom, hogy Nagykanizsán átvehető, az nem sok vásárlón segítene.
- telefonszámunk még nincs, megfordult a fejemben, de akkor folyamatosan telefon mellett kellene ülnie valakinek. Helyette van e-mail, illetve nem egyszer hívtam már fel vásárlót telefonon, ha valami fontos dolog történt

--
Kum G.
www.pingvinbolt.hu
Linux póló, HUP póló, miegymás...

Nem teljesen. Nagyon érdekes, hogy amíg a HUP-os termékek fogynak, addig a Linuxosak nem. Pedig azt gondolná az ember, hogy a HUP-olvasók nagy része is Linux-felhasználó.
A cél alapvetően a Linuxos termékek forgalmazása, a HUP-os csak egy hirtelen ötlet volt részemről.

--
Kum G.
www.pingvinbolt.hu
Linux póló, HUP póló, miegymás...

Az elektronikus kereskedelemben a gyorsasag es a kenyelem a legfontosabb. A legtobb ember azert vasarol online, mert nincs ideje elmenni vasarolni vagy nincs eleg akaratereje, hogy felemelje a segget a szekrol.

Emberi oldal:
Gyors, pontos, hatarozott kiszolgalas, ingyenstuff (akar nyaloka szinten is) ha kesedelmes a kiszolgalas.

Lehessen tudni melyik ugyintezovel volt kapcsolatban az ember, tehat legyen egyfajta szemelyes kontaktus.

Ha a megrendelonek problemaja van, akkor eljenek a konferenciahivas lehetosegevel. Semmi sem melegiti annyira a csoringer keleteuropai lelket, mint amikor az ugyintezo, soronkivul, csak az o kedveert, azonnal szol a fonoknek/futarnak/raktarosnak. Ehhez kell egy kis szinjatszasi kepesseg, meg onkontrol, de kifizetodik.

Automata oldal:
Egyszeru, atlathato rendelesfeladas. A rendeles feladasat kovetoen nyugtazo email

Csomag tracking percenkenti frissitessel. (Hulyesegnek hangzik, de minden egyes az oldalon toltott plusz perc a kovetkezo vasarlas eselyet noveli.) Ha nem megoldhato, akkor rendszeres ertesites a rendeles allapotarol.

On the fly rendelesmodositas akar az utolso pillanatig. Ez akar lehet olyan is, hogy a futar tud szamlat nyomtatni es huzotermekekbol van 1-2darabos keszlete a kocsiban.

Minden olyan dolog amivel plusz idot tudsz a vevovel az oldalon toltetni. Pl. Lattam egy olyan webboltot, ahol online lehetett jatszani egy "markolo automataval" viszont csak akkor kaptad meg a nyeremenyt, ha adott osszegert rendeltel. Ennek ellenere atlagosan 10-15 markolast is varni kellett, mire sorrakerult az ember.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Semennyire. Kapcsolattartas meg plane ne legyen (leszamitva a "feladtuk", "levontuk a penzt", "kesik" stb. jellegu uzenetekre)

Olyan legyen a honlap hogy minden informacio ottlegyen a termekrol, a rendeles modjarol, a fizetesrol esatobbi. Alapesetben a kerdesek 90%-ra meg kell tudni talalni a valaszt a honlapon.
(Ez azert nem olyan egyszeru).
Ha megis irni kell akkormeg orakon (!) belul valaszoljanak.