Sziasztok!
A DM törvény alapján tárolni kell a direkt marketing "opt-in" engedélyek bizonyítékait. Gondolok itt konkrétan a nyomtatott / aláírt formanyomtatványokra, illetve az elektronikus dokumentumokra (email, webes form ... etc.)
Vannak erre vonatkozóan megfogalmazott technikai követelmények/ajánlások? Vagy a szokásos "elvárható gondosság" gumiszabály?
Mit szoktatok csinálni? Emaileknél a verbatim (headerekkel együtt) forma tárolása elegendő? Web formnál IP címet, logrészletet, vagy mit érdemes eltárolni?
Tudtok esetleg igazságügyi szakértői állásfoglalásról, vagy hasonló "jogi" megközelítésről?
Nyilván az ilyen emailek / logrészletek elvileg hamisíthatók. Kérdés, hogy ennek az auditálásában meddig érdemes / kell elmenni.
Arra gondolok, hogy:
1. Delikvens bejelentkezik / küld emailt, engedélyezi az adattárolást és a megkeresést
2. Elfelejti, kitörli a visszaigazolást ... stb.
3. Kap DM emailt
4. Perel
5. Bemutatjuk, az eredeti email másolatát bizonyítéknak
6. Azt állítja, hogy mi hamisítottuk -> Itt neki kell bizonyítania a hamisítás tényét?
7. ????
Valakinek volt már ilyen esete?
Köszi,
Gergely
- 1099 megtekintés