Kicsit be van durranva az agyam. Tegnap óta négyszer próbáltam elérni őket (447-4067), egyenként több, mint 10 percig várakoztam ("szíves türelmét kérjük...") eredmény nélkül. Hova menjek, kinél reklamáljak???
A t-kábelt is annyira megutáltam anno pont ezért, h lemondtam az előfizetést. Ezeket is elzavarnám a francba, de netezni kell :-) és nincs más lehetőségem.
Nyugtassatok meg!!! ;-)
- 6231 megtekintés
Hozzászólások
Küldj faxot. Annak nyoma van. Nálam bevált. :)
----------------------------------------------
"Lehet egy kérdéssel több?" (Egri János)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a baj, h én gyors választ is szeretnék kapni, a fax meg uúgy nem interaktív, mint az emil. Arra is nagyon gyatrán válaszolnak. Szép történeteket tudnék (ki nem?) erről is mesélni, de most nem akarom hergelni magamat :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az a tapasztalatom, hogy egy papírnak "hatalma" van, azzal valamit kezdeni kell. :) Míg a tel. beszélgetést hamar hajlamosak elfelejteni.
----------------------------------------------
"Lehet egy kérdéssel több?" (Egri János)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont kötelező rögzíteni. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik ismerősömet más cégnél más ügyben szórakoztatta a cég magyarországi részlege. Ő a végén megelégelte, és küldött egy emailt a magyar címre, további címzettként felsorolta az összes elérhető fejest az anyavállalatnál (mivel az ő honlapjukon még a vezérigazgató lábmérete is fent volt :) ), plusz a levelet angol fordításban is mellékelte.
Utána érdekes módon pár nap alatt megoldotta a magyar részleg a problémát, amivel korábban hónapokig vacakoltak.
Nem tudom, hogy esetedben van-e mód ilyen pszichikai hadviselésre :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cimborát a júpíszi sz...atta először, aztán ő szépen küldte a szerelmetes levelet az anyavállalatnak, hogy probléma van, megoldás itthon nincs. Lett megoldás, az árokásó- és kábelfektető társulat olyan ügyfélbarát lett, mint még soha... Bár hasonló sztori volt a M...v és az I... viszonyában is: probléma volt, megoldásra csak vakarózás, nem akarás, és ez valahogy :) egészen a német anyacég (D...m) fejesi szintjéig ért, és mit ad ég, a hét végén együtt sportolt a D...m egyik nagy fejese az ottani I... egyik nagy fejesével. Hétfőn reggel a magyar I... támogató csapata teljes létszámban jelentkezett a probléma okának kiderítésére, és a hiba kijavítására. Éééérdekes...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan számot érdemes hívni, ami nem T-akármis, hanem vezetékes. Az ilyeneken nincs ügyféllerázó menü, és van esélyed élő ügyintézőt kapni a vonal végére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem teljesen értem. Ott volt egy szám, honnan tudom, h ez téakármis-e? Ráaadásul vonalasnak is tűnik. Mire gondolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nagy nehezen felveszik, azonnal kérj egy műszakvezetőt. Az ott ülő csicsk..., bocsánat, ügyfélszolgálati biorobot megpróbál majd erről lebeszélni, de te ne hagyd magad, ragaszkodj ahhoz, hogy műszakvezetővel szeretnél beszélni. Ez utóbbi fajta csicsk..., elnézést, továbbfejlesztett ügyfélszolgálati biorobot az, aki érdemben tud intézkedni. A többi csak arra való, hogy lerázzák az ügyfelet a sablondumákkal ("a hiba az ön számítógépével van", azonnal visszahívjuk" stb.).
Ha valaki nem vágná: igen, utálom az összes ügyfélszolgálatost. Nem így születtem, ők utáltatták meg magukat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaslom, csak 4*50 percre ülj be, próbáld ki, a 123. hülye kérdés után is nyugodtan, higgadtan, a szabályozott eljárásrendnek megfelelően kezelni a 124. üf. problémáját. A csoportvezető sem atyaúristen, maximum tapasztaltabb, bár ez sem minden esetben igaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
`` J, joestet. A csoportvezeto"t ke'rem. ''
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaslom annak, hogy aki ezt nem bírja, az váltson munkahelyet. Nincs odaláncolva senki. Nem nekem kell próbálgatni, neki kell normálisan dolgozni/képviselnie a cégét/felfogni, amit mondok.
Egyébként voltam már helpdeskes, szerencsére nem nagy cégnél, max napi tíz idióta kérdés volt. Azt sem szerettem, így nem is megyek ilyen helyre dolgozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1.
Haverom T-Com-nál ügyfélszolgálatos. Jó ideje van a cégnél, végigjárt jópár ügyfélszolgálati munkát. Amiket ő szokott mesélni hogy mi megy napi szinten az ügyfélszolgálatokban, őszintén csodálkozom hogy ép ésszel eddig kibírta. Én az alapján amit elmondott, nem adok 1 évet és a T-Bizbasz ügyfélszolgálata össze fog omlani. Mert hogy mikkel fordulnak hozzájuk és hogy mennyire szarnak a fejükre amikor a problémákat továbbadják mert nem tehetnek mást, azt az ő szintjükön nem lehet megoldani, az vérlázító. Na ez az a meló amit sose lennék képes csinálni, csak vannak olyanok akik kénytelenek. :-( Én ha ügyfélszolgálatba botlom, mindig igyekszem toleráns és türelmes lenni amennyire lehet, mert átérzem valamennyire, mit érezhet a másik ember a túloldalon...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ja, ameddig bírod cérnával.
Nem Té, hanem úpécé az alábbi eset.
Kocsi kijön, ember fölmászik az oszlopra, net elmegy. Persze ember is, hamar.
Ügyfélszolgálat fölhív.
- Csókolom, jelenleg nincs internetem, mert...
- Húzza ki a modemet, várjom 30 s-t, dugja vissza.
- Hölgyem, a kollégája itt volt, fölmászott az oszlopra, és mikor lejött, már nem volt kapcsolat.
- Mondom, húzza ki a modemet, várjom 30 s-t, dugja vissza!
- Ööö... beszélhetnék valaki mással?
Persze teljesen kívülállóként alkotok véleményt, de a fölvételinél követelmény az agyhalál? :))
--
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.uni.cc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem helyesen járt el az üsz.-os: neki ugyanis az hibakezelési "kotta" alapján ezt kell mondania. Valószínűleg az a tapasztalat (és ebből adódóan az általános eljárás), hogy a "nincs net" hibák jelentős része megoldódik a végberendezés újraindításával. Ha elhárul a hiba, akkor jó, meg lehet nyugodni, ha nem, akkor lehet a kotta következő sorában szereplő tevékenységre ugrani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ezt egy automata is képes elvégezni. Lásd még: Have you tried turning it off and on again? Erre embert fizetni pénzkidobás.
--
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.uni.cc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"azonnal kérj egy műszakvezetőt" - A műszakvezetővel szeretnék beszélni. Ne mondja, hogy aluszik. Áhá. És miért aluszik?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Csop...., csoportvezetőt kérem", hogy őrizzük a történelmi hűséget :)
----------------------------------------------
"Lehet egy kérdéssel több?" (Egri János)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van más lehetőség!
Én is szolgáltatót váltottam és láss csodát azóta - egy trécomos próbálkozást leszámítva - minden rendben megy.
2002 - 2007 májusáig tréonlányos előfizető voltam. Meg sem tudom számolni mennyit kellett telefonálnom ( akkor még persze pénzért ), hányszor állt le a net, mennyi idegeskedés okozott, hülyérevevés felsőfokon...nem ragozom. Elmentem egy kisebb szolgáltatóhoz 2007 júniusában, azóta 1 trécomos próbálkozást leszámítva ( leakartak ismét venni a sebességemből ) semmi gáz nem volt. Ott is a szolgáltató információinak köszönhetően tudtam érdemben intézkedni, mert tagadtak mindent a trések, amíg nem csatoltam az általuk a szolgáltatómnak küldött e-mail-t :) Utána minden rendben lett.
Válts szolgáltatót jobban jársz!
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ma 23 percembe került, hogy tudjak beszélni valakivel.
(Én is otthagytam őket, tekintettel, hogy egy fizikailag meglévő és üzemelő végpontra primer körzeten belül 30 nappal vállalták a vonal és adsl áthelyezést. Így 30 percen belül a Vodafone megoldotta a problémáimat.Nem ADSL, de megy... Ha a T-bárminek nem kell a pénzem, akkor nem adom, ilyen egyszerű...)
kötöjelkötöjel
Pedig ez nem az!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingyenes vonalon pár hete 40 percen át csöngettük a T-Kábelt, f.szt se csináltak. Sokat ne várj tőlük, igyál valamit és várj :-) :-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno IVR-es tanfolyamon voltunk, és a hazafelé szóló repjegy miatt kellett a Delta hotline-t felhívni. Megkértük az oktatót, hogy segítsen -- ő csak jobban szót ért az amerikai angolul gagyarászó ügyfélszolg.-gal. Sikerült, jó sok zenehallgatás, közben egy-két gombnyomogatás árán megoldani a dolgot. Az oktatónk a végén levonta a következtetést: na így nem szabad IVR-t csinálni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerős. Egy másik szolgáltatónál volt ilyen tapasztalatom. A telefont kihangosítottam, kv.-t főztem, sz.rtam, fürödtem. A törölközés közben jelentkezett be a ÜSZ. Kértem, hogy most ő tartsa a vonalat, mert vizes vagyok, így megtörölközöm.
Máskor pedig - mivel én sem tudom fejben tartani - vizelés közben kapcsolt be az ÜSZ. Nem érdekel a véleménye, hogy mi ez a csobogó hang a háttérből: Nem vagyok hajlandó lemondani biológiai kényszereimről egy ÜSZ kedvéért sem. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tul jo dolgotok van :) 23 perc, 40 perc ugyanmar.... en elso alkalommal masfel oraig vartam mielott feladtam volna a BT-t hivni (meg masfel ora mulva se vettek fel csak jott a duma hogy mennyire fontos nekik az en hivasom, es azonnal valaszolnak amint lesz szabad ugyfelszolgalatos - igy aztan feladtam aznapra), aztan masodik alkalommal lass csodat csak 1 orat kellett varni es valaszoltak, na mondjuk aztan tovabb kapcsolt egy masik osztalyra ahol meg fel orat keleltt varnom az mar mas kerdes... A legjobb ebben hogy nicsn szemelyes ugyintezes, csak net van es telefon, tehat meg csak az asztalra se lehet csapni sehol :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.nhh.hu/?id=hir&cid=4890&mid=2026&lang=hu
Ide küldj faxot a panaszodal, nem veszitik el kivizsgálják,
de levélben is érdemes elküldeni.
Sajnos egy időben rutinszerüen kelett irkálgatnom T-akármi ADSL (nem)müködő kapcsolat miatt.
Érdekes módon amióta, T-akármi kábelnetvan minden müködik rendesen..
- Egy autó elütötte a cicámat, állatorvosi mütéthez gyüjtök... -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy e-mail cim miatt, kb 2 heten keresztul, osszesen 3-4 orat hallgattam a t-offline zenejet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eddigi hozzászólások alapján úgy fest, nekem mákom van.
T-Online előfizetésem van 2003 óta. Úgy egy éve meghalt a kábelmodemem. Telefon az ügyfélszolgálatnak, két perc az egész, semmi gond. Másnap fölhívott egy szerelő a T-Kábeltől időpontegyeztetés végett, aztán jött, és hozta az új modemet. Eddig OK.
És itt jött az igazi döbbenet: a T-Online ügyfélszolgálatosa fölhívott, hogy biztosan rendben van-e minden, lezárhatja-e a feljegyzést.
Talán nem ez a jellemző, de ilyen is van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kicsi mákod!
Nekem - anno - levette 8 megáról 4 megára netem úgy, hogy ki volt előre 8 megára fizetve ( Nem az volt a baj, hogy 4 megával jött a net, hanem csomagot váltottak! )! Amikor reklamáltam, akkor 3 hónapig húzták-halasztották. Eldurrant az agyam ( ez idő alatt sokszor nem hogy négy mega de net sem volt - behúztak egy halom új dsl-t, meg "apa kezdődik tv-t", aztán nem bírta a rendszer ) kértem vissza a tárgyidőszakra a 8mb és 4mb csomag közötti különbséget és közöltem, ha ezután nem tartok igényt a szolgáltatásra. Erre a biodroid kiköttette a netem. Vágod? Egy kifizetett szolgáltatást! Nem csináltam belőle balhét, csak egy szerencsétlen barommal csesztem volna ki, holott azzal kellne, aki az ilyet felveszi dolgozni. Ezt is a tré-com közölte, mert a tré-online csak annyit mondott ( arra hogy nincs netem ), hogy javítják, miközben a tré-com fizikailag lekötött a tré-online kérésére.
Ismerősi körben sem tapasztaltam jobbat. Akit lehet lebeszélek a tré-ről és ezért eddig csak köszönetet kaptam. Megszűntek a leszakadások, hetes várakozások...a röhej, hogy a fizikai vonal ugyanaz!
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem mák, hanem az incidenskezelési folyamat betartása. Üf. bejelent, az hibajegyre kerül. A hibajegy alapján szerelő egyeztet, megold, majd készre jelent. A készre jelentett hiba visszakerül a helpdesk-hez, akik az üf.-lel egyeztetnek, majd ennek eredménye alapján lezárják, illetve ha az üf.-nél a probléma továbbra is fennáll, újranyitják a hibajegyet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, ez lenne a normális. No ilyennel nem találkoztam még soha az életben. Nem csak a magam netével kapcsolatban (szernecsére nem t a szolgáltatóm), hanem a kismillió ügyfélnél, akinél be kell lőni az adslt, amikor meghozzák.
A tavaly nyári eset a kedvencem: ügyfél kihív, hogy itt a modem, össze kéne lőni. Kimegyek, összerakom, kérem tőle a papírt, amit kapott, amin a név/jelszó van. Odaadja: papíron táblázat, felhasználónév stimm, jelszó rovat üres, mindenhol. Kérdem tőle, sms-ben kapta-e a jelszót. Nem. T felhív, ott kábé tíz percébe került a robotnak, mire felfogta, hogy mi a probléma (előtte húzd ki, dugd be, másik hálókártya, ezeket ismételgette, mondhattam neki bármit), majd közölte, hogy ők bizony ilyet sosem csinálnak, hogy kitöltetlenül küldik ki a szerződést... Végül sikerült megegyezni, hogy ezzel azt állította, hogy én hazudok, tehát ha visszahallgattatjuk a megfelelő helyeken a beszélgetést, akkor ő minimum repül, mert ilyet mond az ügyfélnek; de ha jó az ügyvéd, akkor a kártérítésig is elmehetünk. Úgyhogy némi sértődött hallgatás meg újabb kapcsolgatások és egy "techikai kolléga" (ők azok, akik értik is a dolgukat) közbeiktatásával egyből lett jelszó.
Csak azt nem értem olyankor, hogy a kottát elfelejtve, felfogva, hogy nem egy szabvány hibabejelentésről van szó, miért nem képes a robot rögtönözni? Legyilkolják a főnökei, ha eltér a kottától, hogy a lehető leggyorsabban megoldja a problémát? A leírt esetben mire gondolhatott (ha egyáltalán gondolkodott), hogy a beazonosítás (anyja neve, partnerszám utolsó három számjegye, anyámkínja) után éb hobbiból/kártékonyságból/unalomból találok ki ilyesmit, hogy a papírjukra elfelejtették ráírni a jelszót...?
UPC-t már a számra se veszem, kábé két évig voltam náluk ügyfél, katasztrófa... Most az enternetnél vagyunk, náluk még nem volt semmi gondom. Fel szokták venni a telefont, megértik, hogy mit mondok (olyan szavakat is ismernek, hogy "logfájl", "linux alatt" stb.); igaz, vagy két éve velük sem beszéltem, azóta nem volt semmi probléma a szolgáltatásukkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért érzed ebben mi az amin röhögök...?
Vajon amikor a droid kiköttette a már kifizetett netem, vajon melyik folyamatot tartotta be?
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha az itteni hozzászólásaid stílusában adtad elő, akkor tippem szerint a "hbük" folyamat szerint.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt te nagyon tudod vagy te voltál az a droid?
Mellesleg kifizetett szolgáltatásért ha nem adják vissza a pénzt és nem nyújtják a szolgáltatást és 2 hónapig kapcsolnak jobbra balra, kíváncsi lennék a te stílusodra is.
Amúgy - gondolom - magadból indulsz ki, én alapvetően tárgyilagosan szoktam kezdeni, amíg segg hülyére nem akarnak venni...
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hbük: hülye bunkó ügyfél kezelése, olyané, aki nem olvassa el a szerződést (v.ö.: funkcionális analfabéta). Abban ugyanis szerepel egy olyan kitétel, hogy garantált sávszélesség. Ezt biztosítja a szolgáltató, a -szintén az ÁSZF-ben részletezett- megadott rendelkezésre állási, illetve minőségi paraméterek szerint. A tényleges sávszélesség ennél lehet magasabb, legfeljebb a szerződésben rögzített érték (2, 4, 8 MiBit/s). A maximális érték függ a hálózat műszaki korlátaitól is, tehát lehet, hogy te 8MiBit/s sávszélességre fizetsz elő, de a vonal műszaki paraméterei miatt ez nem érhető el. Ebben az esetben a kulturált megoldás az, hogy írásban(!) kéred a díjcsomag módosítását. Ezt jónéhányan megtették, megteszik, és az új díjcsomaggal megy az élet tovább.
Az jó kérdés, hogy miért került a szerződésed a szolgáltató részéről(!) felmondásra -- te ugyanis kizárólag írásban mondhatod azt fel, úgyhogy valami kimaradt a sztoridból...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a mondandod elso resze ojan deja vu erzest keltett bennem, mintha csak egy biodroidot hallgattam volna vegig :)
nyivan Te sem lennel boldog ha 140kbites vonalad lenne a 8mega helyett :)
de a masodik resze amugy jogos, ilyenkor ha keri az elofizeto a kisebb csomagra valtast, nem szoktak rajta problemazni.
szerk:
amugy hetfotol? (fixme) mar felkell tuntetniuk a szolgaltatoknak a hirdetesekben is a minimalis savszelesseget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ÁSZF-ben (amit az üf. ...szik elolvasni...) már igen-igen régóta szerepeltetni kell a garantált sávszélességi adatokat. Ja, hogy az szövegértést, olvasni tudást igényel...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondom a hirdetesekben is, es igen az afsz-ben valoban regota szepel
szerk:
amugy ha elgondolod azt a helyzetet, hogy ket orat allsz a tre' pontba, (mert ugye mar leulni sem lehet szinte egyik helyen se) es utannad eled toljak a szerzodest, hogy itt ird ala, sokan nemfogjak olvasgatni, plane nemfognak ra kiserletet tenni hogy egyaltalan felfogjak amit olvasnak :)
persze erre jo az online rendeles, akkor megkapod postan es van idod boven olvasgatni, utannajarni
ennek elofeltetele hogy az online rendszeruk mukodjon, ami az utobbi kb 2-3 honapba pl nem mondhato alltalanosnak, sajnos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a legföbb gond hogy a " szolgáltató " ha gond van rögtön az AFSZ el jön elő ahhelyett hogy megoldaná a problémát. Megoldás ha letelt a " hüségidő " másik szolgáltatót kell keresni ha lehet, ha nem jó az adsl akor kábelnet...
A hüségidőt sem értem mivel sok helyen max 1 szolgáltató van csak, hova váltson az ember..
A sávszélesség is egy jó reklámdolog csak, sok helyen nincs üvegkábel csak 100 éves drótok ahol eleve nem is tudnak szolgáltatni, mégis bekötik, utána meg széttárják a kezüket, és hivatkoznak hogy aminimális sávszélesség ami 256 kbs az megy...
Korrektebb lenne ha minimum 1 megás kapcsolatot garantálnának és odairnák apróbetübel hogy ez felmehet max 4megáig.. Ja, de akor a pénzt is ez alapján kéne szedni nem pedig az elméletileg elérhető 4 mega után.
Vagy 4 évvel ezelőtt egy ismerősömet kiküldték párizsba dolgozni, ő mondta.
40 euró per hó, tv 250 csatorna, telefon körzeten belül 50-100km ingyenes,
DSL internet.
- Egy autó elütötte a cicámat, állatorvosi mütéthez gyüjtök... -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1, Előre kifizetett egy év volt, ami alatt 9 hónapig nem volt gond, majd egyszer csak leállt a net. ( gyakorlatilag 2 hónapig nem volt )
2, Nem az volt a gond, hogy nem teljesítették a sávszélt, hanem hogy MÓDOSÍTOTTÁK a szerződést 4 megás vonalra, anélkül, hogy kértem volna!
3, Amikor ezt közölték ( legalább egy tucat telefonálás ), akkor mondtam, hogy ezt nem kérem, erre kikötötték.
4, Nem hiányzik semmi a sztoriból! Mivel egy halom szabálytalanságot csináltak, "fű alatt" hagytak 2 hónapig "ingyen netezni" ( úgy, hogy a következő évi csekket nem fizettem be 2 hónappal a határidő után sem, még sem tiltottak le ) és így "jóváírták". Persze ezt nem hivatalosan mondták el telefonon, amikor nem én hívtam őket, hanem ők engem egy "privát vonalról" ( értsd, nem rögzítették ).
Az eredeti megoldás az lett volna, hogy ( mivel én előre fizettem mindig ) be kellett volna fizetnem az éves díjat, majd visszaigényelnem, közben jóváírják a kiesést. Ebbe nem mentem bele és nhh-t, bíróságot helyeztem kilátásba. Ekkor hívott fel egy értelmesebb ember és beszéltük meg a fentit. A tényhez tartozik, hogy kb. 20 rugóval így is megrövidítettek, de nem ért volna ennyit meg a herce-hurca + inteligens emberrel beszéltem a végén és lehetett kompromisszumot kötni. Nekik nem lett balhé, nekem nem állt a lovém feleslegesen náluk.
Ezt lehet nem elhinni, lehet szétmagyarázni jogszabályokkal, gyakorlatilag többszörösen szeződést szegtek és törvényt sértettek! A hülye ügyfélhez annyit, hogy a 20- 25.-ik napig nem is téptem igazán a szám, de akkor valóban kezdett elhagyni a türelmem.
A vonal műszaki paramétereihez annyit, hogy máig 8Mbit-es vonalam van és stabilan megy a net a maga 6.7 - 7.2Mbit-es sebességén.
Biztos a másik szolgáltató ráolvasott valami varázsigét ugyanarra a fizikai vonalra...
üdv: pomm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kétszer ment...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nem tudom...2004. februárja óta van T-Online ADSL-em. Február 3-án anno interneten keresztül megrendeltem, 15 nappal később kijöttek, bekötötték, működött - nem 2 hónap volt tehát. Azóta semmi bajom vele. Simán ment a csomagmódosítás is, persze nekem könnyű mert haverom a T-Pont-ban dolgozik, csak bementem, soron kívül lazán megcsináltuk. :-)
Amit fel tudok róni a T-Online-nak az az, hogy 8Mbit/512kbit le/feltöltési sebesség nem ennyi. 6Mbit/420kbit, de ez függ a vonal jellemzőitől is. Sose volt velük semmiféle problémám, alig-alig volt olyan hogy nem ment volna a net.
Olvastam/hallottam itt is meg máshonnan is rémtörténeteket a T-Online-ról (meg általában a T-Birodalomról), én szerencsére kimaradtam belőle. Ha lett volna bármi gondom, hamarabb otthagyom őket, de nem volt eddig semmi, ezért is vállaltam még plusz hűségidőt, mert elégedett vagyok a szolgáltatási színvonalukkal.
T-Kábel már más tészta, velük volt egy fél éves huzakodásom, de az egész T-ből is ők a leggecibbek és legidiótábbak. Ott is fogom hagyni őket (amint a Rubicom behúzza nálunk a gerinckábeleit), sőt talán még az ADSL-t is lemondom, mert 8Mbps le-feltöltési szimmetrikus sebesség havi 7100-ért nagyon vonzó. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak mosolyogtam a Rubicom szórólapján a Digi-s UTP-vel behálózott épületben...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Először én is...aztán haverom nemrég beköttette a netet és kábeltv-t és teljesen jól működik. Jövőre várhatóan elérnek a 3. ker. azon részére ahol mi lakunk. De ha jó minőségű lesz (márpedig az, különben nem terjeszkednének mindenfelé), simán megérné mind az internet és a kábeltévé, és lényegesen jobb minőségért fizetnék a kettőért kevesebbet mint most...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3990+2500 a ktv+net... (hatvansok csatorna, 20/10 net). Szerinted...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem 7146+4900 lenne. 8/8-as netet néztem ki és a legbővebb kábeltévés csomagot, de még ígyis kevesebbet fizetnék mint most a T-Kábelnek meg a T-Online-nak és messze nem azt kapom, mint ami itt lenne. Majd meglátjuk, úgyis tájékozódni fogok róluk még, de amit eddig hallottam az meggyőző.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Digi forgalmát nézted? 20Gbit-en lógnak, és csúcsban 17Gbit/s fölötti értékek vannak, úgyhogy lassan bővíteni kell... Iszonyatosan nagy emelkedést produkáltak ők is idén július óta (10Gbit/s-os csúcsokról 17Gbit/s fölé, és folyamatosan állnak át a pár Mbit-es DOCSIS rendszeről a LAN-os szolgáltatásra, aminél a 20/10Mbit/s max. sebesség az alap (1/1Mbit/s fel/le a garantált))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Házakig optikával jönnek, azon belül meg CAT6-os UTP (gondolom hogy STP, de máshogy nehezen is menne). Én bízom benne hogy felmérték, mit bír a hálózatuk és képesek-e azt kiszolgálni. Nyilván igen, vagy megvannak az anyagi forrásaik a gerinc bővítésére, különben nem érné meg nekik ilyen árakat kínálni ekkora sebességért. (T-Bizbasz-al ellentétben vagy JúPíSzível, hiszen a monopóliumok területén nemnagyon van más alternatíva, ők megtehetik.) Jó kezdeményezés, bízom bennük, és a T-Birodalomnak se fog ártani ha van egy komoly konkurens úgy, hogy annak a hálózatát is saját magának kell kiépíteni (nem beleseggelt a készbe). Nem hiszem hogy ők fognak csodát tenni, de ha kínálnak egy minőségi és árban is korrekt alternatívát, az a versenynek mindenképpen jót fog tenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt, hogy épületen belül a szinti rendezőkig, illetve az ott lévő eszközökig mivel mennek, nem tudom. A lakásokba sima UTP patchkábelt húznak, a szinti rendező "betűzős" megoldású, a lakásban lógó végére meg tesznek egy dugót, arra egy toldót, abba mneg a szükséges hosszra helyben krimpelt UTP-madzag megy.
Egyébként meglepő, de ahol korábban laktam, ott az EMKTV után kábelezett be az UPC, (KTV-re), most láttam, hogy a Digi-s UTP-spagóca is ott lóg már az ajtók fölött; ahol meg most lakunk, ott van T-s ktv, van Digi-s ktv meg LAN-os net, a Rubicom meg szórólapozott, hogy kábelezni fog...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekik a gerincet is ki kell építeni. Bátyám mondta (szintén 3. ker, lakótelep), hogy hozzájuk már eljutott a hirdetés, hogy jönnének arra, házba bejöhetnek-e? Ház közgyűlés nagynehezen engedélyezte, aztán kiderült, hogy valami önkormányzati építési engedély hiánya miatt nem tudtak arra kábelt fektetni, azért késett/késig még a dolog.
Azt tudom, hogy a lakásokba sima UTP kábelt húznak. De a bekötésért a lakásba egyszer kell fizetni 15 rugót, gondolom ebben az is benne van hogy akár kábeltévé, akár internet jöhet a dróton. Hogy ezt hogyan oldják meg, nem tudom, de ez a része nem is rám tartozik. :-) Működjön és jól, és azért az árért amit kínálnak (már ha marad jövőre) megéri.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha csak UTP van, akkor IPTV-t nyomnak. Most néztem az új (2009. januártól érvényes) Digi-s ÁSZF-et: 3900 helyett 2700 lesz a kábeltévé... Ezt nagyon nem fogja szeretni a többi szolgáltató...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ezt nagyon nem fogja szeretni a többi szolgáltató..."
Megszakad értük a szívem. Talán tessék több nézhető csatornát és kevesebbért adni, mert amit a T-Kábel most legbővebb csomagként ad, abból a csatornák 3/4-e nézhetetlen. Nem fog ártani a verseny se nekik, se az UPC-nek. Mert az hogy bizonyos területen csak egy kábeltévés szolgáltató legyen, az épp olyan hozzáálláshoz vezet mint amit a T-Kábel csinál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen a :-)) odaértendő a hsz. végére -- engem, mint ügyfelet csöppet sem zavar, hogy a többi szolgáltatóhoz kamionszám viszik majd emiatt a sar1d0nt. :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A DOCSIS azért annyira nem gyenge: http://en.wikipedia.org/wiki/DOCSIS#Speed_Table
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eszközök tudnának többet, amivel gond van, az legtöbb esetben a kábelhálózat, amin megfelelő számú szabad csatornát kéne biztosítani, az meg nem nagyon van (vagy azért, mert zavart az adott frekvencia, vagy pedig azért, mert TV-műsor megy rajta.).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól elkalandozunk, de semmi baj, ez itt most a dühöngő! :-)
Nekem a technikai szolgáltatással (net elérés kábelen) nem volt gondom; minimális, amennyi nyugodtan belefér. Ámde, ha bármi ügyet kellett elintéznem, akárha információt kellett kérnem, kritikán aluli volt legalább 80%-ban. Tehát telefonon nem megy, levélben iszonyú nyögvenyelős és lassú. És uez volt a témadzaggal is.
Hogy továbblódítsam a szálat, elmondom a kedvencemet: miután bedühödtem és lemondtam a TV előfizetést úgy kellett nyomoznom, h kiderüljön egy rendelkezésre állási szerződés kell a témadzaggal ahhoz, h az uabba a csoportba (vagy mifenébe) tartozó tonlány szolgáltathasson nekem netet. Gyakorlatilag burkolt árukapcsolás, uis én a listaáron sosem kapom meg a net szolgáltatást (így plusz 600Ft)!!! Ja és nekem kellett "szaladgálnom" a témadzaghoz, h a tonlány szolgáltathasson nekem. Intézzék el egymást között az üzleti ügyeiket!
Szerintetek ez nem érne meg ez egy NHH-t vagy mit?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogynem ! Ird meg a pontos esetet, kivizsgálják és ha már volt ilyen témában szankició a T-akármi felé akkor sulyosabb birságot szabnak ki.
- Egy autó elütötte a cicámat, állatorvosi mütéthez gyüjtök... -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(nem ide)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is az e-mailt javaslom, ugyfelszolgalat@t-home.hu címre, de írd oda címzettnek még a fvf@fvf.hu - info@nhh.hu nekem sikeres volt mikor szórakoztak velem. Szerintem pár nap alatt rendezik a problémádat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi mindenkinek! Írtam nekik. Másnap minden megoldódott, de visszajelzés nem jött...
Még egy adalék. Tegnap ügyködés közben egyszer csak elment a net kapcsolat. Na, mondom, most mi lesz? Kezdtem a telefonálást. Elsőre a hpsszú menü-út végén rosszul adtam meg a kódomat, RÖGTÖN visszavágott valami általános ügykezelő kapcsoláshoz. Persze senki nem vette fel (ca. 10 perc. Újrakezdtem, és mostmár jól megadva a kódot a hibabejelentőkhöz csengett a vonal, akikkel így már 5 perc körül sikerült beszélnem... Egyébként - dícséretükre legyen mondva, viszonylag hamar megoldották, rendben értesítettek. Mondjuk evvel sosem volt bajom, mint mondtam, csak az üfszolgálattal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni