- uid_1062 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1029 megtekintés
Hozzászólások
Határozottan van benne valami, nem is mondok ellent, de azt azért szeretném kiemelni, mit is értenek ők az alatt, hogy SUV:
Chevrolet Suburban
Jeep Grand Cherokee
Ford Expedition
GMC Jimmy
Toyota 4Runner
Chevrolet Tahoe
Ford Explorer
Hát ezek nem valami biztonságos autók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adsz tippeket amik viszont biztonságosak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, mert nem értek hozzá. Annyi biztos, hogy a cikkben említett jelenség igaz lehet (egy darabig beton stabilnak érzed, aztán ha baj van, akkor viszont nagy), egy barátomnak ezek az autók a mániái és abszolút így viselkednek ezek az amerikai **** -k. Sajnos balesete is volt már ebből. Csak annyit mondok, hogy egy Európában SUV-nak mondott SUV, mondjuk egy BMW X5, vagy bármi, jóval biztonságosabb, mint egy merev tengelyes Ford Explorer, és nem az ütközési biztonságra gondolok mert elhiszem hogy a vas az vas, hanem arra, hogy nem 60 mérföldes sebességre tervezték őket és nehezebb velük elsokallni a kanyart. YMMV.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem nagyon fontos tenyezo a jarmu tomege.
2-2,5T SUV az nem ritkasag. Az 0,5-1,5T plusz az atlag autohoz kepest.
Es meg mindig 4 kerek/4 fek probalja megallitani.
Hozza jon, hogy nemelyik SUV (nem feltetlenul az europaiak), nem birnak tul jo uttartassal.
Raadasul egy csomoan ugy vezetik, hogy befernek alam, hadd szoljon.
Eljen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni