World of Warcraft fps gondok

 ( sl4sh | 2008. február 19., kedd - 13:37 )

10-20 fps WoW-ba, opengl-be is illetve d3d-be is!Config:3ghz pentiumD,2gb ram,nvidia 7950gt 512ram-al.Probaltam registry tweaket,winecfg-t, wow-os configot,nagyjabol semmi valtozast nem okozott.probaltam wine-bol, cedega-bol, mindenhogy sz*r.Mondjuk az még hozzátartozik,hogy telepitett wow-al probalkozok.Valami ötlet esetleg?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

SZVSZ nézd meg az nvidia drivert, hogy rendesen müködik-e.

Jól működik.Meg annyit kifelejtettem, hogy ha mondjuk zárt helyen vagyok, akkor van rendesen fps 60-70, de ha mondjuk fövárosba vagyok, ahol sok a karakter, akkor ott feleannyi az fps mint win-be,ja es mellesleg elégé swappel.

szerk.:Valtoztatna az valamit,ha ujratelepiteném? csak mert már a regi gepemen is ez volt telepitve(windows-on), es azota nem nyultam hozzá :P Baromi sokáig tart feltelepiteni wow+bc+patch-ek, es a patch-ek installjat le is töröltem szoval azt plusszba le kellene tölteni, és hat bevallom a lustaság nagyur :)

Amikor még játszottam gef6600 athlon xp 1,7-el 30+ fps volt Elive alatt (WinXp alatt 40+), csak a Config.wtf-et kellett módosítani, de ezeket a sorokat próbáld ki más értékekkel is:
SET SoundOutputSystem "1"
SET SoundBufferSize "100"
többi beállítás itt:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=120615

Próbáltad külön X-en indítani?

 #!/bin/sh
 export WOW_PATH=~/".wine/drive_c/Program Files/World of Warcraft" # Installation path
 X :3 -ac -terminate &   # Launch on a new X session on display 3
 cd "${WOW_PATH}"        # Goto WoW dir 
 sleep 2
 DISPLAY=:3 `which wine` WoW.exe -opengl # Launches WoW

Most kiprobaltam külön X-en, az plusz 2-3fps-t adott! Köszi a tippeket!!!

szerk.: sajnos mennem kell, legközelebb holnap este tudom kiprobalni a többi dolgot!

Windóz vagy linux?

mivel wine-t, meg winecfg-t, meg cedegat emleget, ketlem hogy W1nd0w$ lenne.

Elég egyértelmű, hogy Linux + Wine alól próbálkozik.

Sl4sh: Wine-on és Cedega-n kívül megpróbálkozhatnál még CrossOver-el is, a támogatott Windows-os alkalmazások között van a World of Warcraft és a kiegészítője is (a hivatkozott oldalakon ajánlom még a WOW-hoz kapcsolódó fórumot, és tippeket).
_______________________________________________
Keep It Arch Linux | Simple Xfce | Stupid! Fluxbox

RE! Mégis csak hazakerültem.Köszönöm szépen az idáigi hozzászólásokat, tippeket! Crossover-el mar probáltam régebben Debianx64+fluxbox-bol, de rosszabb volt mint a wine vagy a cedega.Most telepítem éppen ujra a wow-ot próba szerencse alapon! Továbbra is szivesen várom az ötleteiteket, tippjeiteket!

terminálba: glxinfo
direct rendering: no vagy jó sok error esetén: google://NVIDIA driver HOWTO %rendszered_neve% (rtfm)

Van direct rendering, es a többi ezt mutatja(hátha neked többet mond):
Egyébként Envy-vel lett felrakva a driver.
---------------------------------------------
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer,
GLX_ARB_fbconfig_float
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float,
GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
GLX_EXT_framebuffer_sRGB
GLX version: 1.3
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer,
GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce 7950 GT/PCI/SSE2
OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 169.09
OpenGL extensions:
GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers,
GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,
GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging,
GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query,
GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite,
GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix,
GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float,
GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_draw_range_elements,
GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample,
GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_gpu_program_parameters,
GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil,
GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters,
GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_timer_query,
GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip,
GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence,
GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program,
GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2,
GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_half_float,
GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_filter_hint,
GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range,
GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners,
GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection,
GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4,
GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle,
GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3,
GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2,
GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3,
GL_NVX_conditional_render, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod,
GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum

visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x30 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x31 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x32 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x34 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x36 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x37 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x38 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x39 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3c 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3d 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3e 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x3f 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x40 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x41 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x42 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x43 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x44 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x45 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x46 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x47 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x48 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x49 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x4a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x4b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4d 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x4e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x4f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x50 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x51 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x52 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x53 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x54 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x55 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x56 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x57 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x58 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x59 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x5a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x5b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x5c 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x5d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x5e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x5f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x60 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x61 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x62 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x63 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x64 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x65 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x66 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x67 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x68 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x69 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6c 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x6f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x70 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x71 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x23 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x72 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x73 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x74 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x75 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x76 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x77 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x78 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 None
0x79 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7a 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7b 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7c 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7d 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7e 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x7f 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x80 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x81 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x82 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x83 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x84 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x85 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x86 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x87 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x88 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x89 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8a 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8b 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8c 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8d 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8e 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x8f 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x90 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x91 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x92 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x93 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x94 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x95 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x96 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x97 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon
0x98 32 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 Ncon

cat /proc/driver/nvidia/agp/status
Status: Enabled
Driver: AGPGART
AGP Rate: 8x
Fast Writes: Enabled
SBA: Enabled

Neked mit mutat ez ?

xorg.conf -ban a
Option "RenderAccel" "1" vagy true , vagy egyeb igenlo ertek ?

Érdekes, nekem erre ezt adja ki:

Status: Enabled
Driver: AGPGART
AGP Rate: 0x
Fast Writes: Disabled
SBA: Disabled

Nem mintha zavarna, csak az AGP Rate-nek 4x-esnek kellene lennie, elvileg. Windows alatt csak 2x AGP-t sikerül beállítani, pedig mind a kártya mind az alaplap támogatja a 4x AGP-t. Bár gyakorlatilag semmi jelentősége nincs, hogy 2x-es vagy 4x-es, de a 0x-os azért érdekes.
_______________________________________________
Keep It Arch Linux | Simple Xfce | Stupid! Fluxbox

Lehet a RAM is problema, WoW-nak legalabb 1GB kell, de ha tobb az sem baj:)
En mar kezdetektol fogva Linux alol WoW-ozok es neha voltak ilyen problemaim nekem is. Amito uj gepet vettem megtaltosodott a jatek is, egesszen a 2.3-as patchig. Azota neem is lecsokkent legalabb 20 FPS-el es most az atlag olyan 25, pont az elvezheto szinben van meg. De a kenyes hely mindig Shattrath, ott 15 korul mozog. 2.3 elott ott volt 60 FPS is!
En meg kiprobaltam 2.4-es teszt servert, ott ugyanolyan rossz az FPS es meg a texturak is szetesnek, szoval nehez ido var rank *sohaly* Bar forumban olvastam, hogy nehany winesnek is van grafika gondja :P

na igen én pl. Shattrath miatt vettem új gépet :D
mondjuk azóta nem is megy 80fps alá sehol

Milyen konfiguraciod van pontossan? Joidelye szeretnem, mar valakivel osszehasonlitani a WoW-omat, mert az en gepemhez kepest lassunak erzem a teljesitmenyt:(

Az enyem:
cpu: Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.20GHz
memory: 2026 Mb
videocard_type: GeForce 8600 GT/PCI/SSE2
videocard_ram: 256
videocard_driver_version: 2.1.1 NVIDIA 100.14.19

Intel C2D E6600 cpu 2.4GHz
2gb 800MHz ram
Asus Nvidia 8800GTS 320MB pci-express

elotte egy athlon xp 2600+ volt geforce 6800-al, ami mar nagyon gyengusz volt shattrathoz :) win alatt is probaltad, ott is gaz az fps?

ez ennyit megy, es a videokartya hibaja.

8600gt -m van, pci-e -s, es nekem se megy 14-15fps fole shattrathban.

bar en 1920x1200ban jatszom :)

Tipp.

Vertical Sync off WoW optionsban? :)

vhol a video resznel keresd.

Udv
-krix-

Nemhinnem, hogy a ram kevés lenne, 2gb azert nemolyan keves (1-1gb dualba), meg alapvetöen azert egy wow-nak magasan jo ez a vas szerintem, szoval crysis full maxon vegigment, nem mondom volt h akadt, de azert elvezhetö volt, persze win-en. Vsync nincs bekapcsolva :)

Sziasztok, légyszi valaki árulja el, hogy a bánatba lehet wine alatt 3D-s játékot elindítani, már széttúrtam a netet, de sajnos csak angol nyelvű oldalakat találtam a témával kapcsolatban. Kell még külön valamit telepíteni wine mellé? vagy valami különleges beállítás, vagy pluszba le kell még tölteni valamit? 3D-ben mennek linuxos progik, (fent van nVidia driver) a Google Earth, az OpenArena, a World of Padman stb... de például a Zumát wine alatt futtatva kiírja az opciókban, hogy az én hardverem nem tudja a 3d-t... Nics itt valami hu-hu-hu-huuuncutság? :))

Videokari: nVidia GeForce 7600GT 512MB
Kubuntu Linux 7.04

Szia!
Hát igazából nemtudom milyen huncutságra gondolsz:) én nem csinaltam semmit.
apt-get install wine
meg felraktam envy-vel az nvidia drivert es kesz, utanna csak wine /eleresiut/Wow.exe -opengl
(elötte felraktam a cedegat, nemtom az szamit e valamit)

-----------------------------------------------------------
"... Nem az számít, hogy mennyire vagy jó gitáros hanem, hogy mennyire vagy király." - Slash

Nem tudom, hogy a wine használja-e a cedega vmely összetevőjét... lehet, hogy a megoldás itt van az orrom előtt, csak nem látom :) vagy az a baj, hogy még nem ismerem eléggé a linux sajátosságait meg a wine-t sem... de csak nem találtam meg a megoldást...

Elvileg a Google Earth is "3D alkalmazas" (openGL talan?).

Próbálj régebbi nVidia drivert használni, Win alatt jártam már úgy, hogy a régebbivel stabilabban/gyorsabban/textúraszemetelés nélkül mentek pl. a játékok.

Sziasztok!
Nem fps gond, de talán elfér ide: nálam a nagyon távoli hegyek fehérek, vagy ha repülök, akkor az alattam lévő terület fehér. Már megbékéltem vele, csak gondoltam megkérdezem találkozott-e valaki ilyennel. Átböngésztem a webet, de csak egy esetben találtam ilyen gondot és megoldás nem volt rá.
a videó az sajnos ati. radeon drivert használok, direct rendering megy. az eset opengl-ben fordul elő, d3d-ben nem.
gentoo-t használok, kernel 2.6.27-r4, wine 1.1.11
köszönöm a segítségeteket!