Két megállapítás

1) ha valakinek magyarázok és leszar, engem se érdekelnek a problémái.

2) számítógépet birtokolni is csak szigorú elméleti és gyakorlati vizsga után szabadna engedni.

Hozzászólások

csak nem rokon van a dologban?

én tőlük kapok frászt.

Barátok már bekockultak. Ha kérdeznek valamit, csak annyit mondok 'Ubuntu, folytassam?', és már fel is adják.

Mondjuk egyszer volt az, hogy éjfélkol felhívott az egyik, beköszöntem a 'Have u tried turn it off and on again?' szöveggel, nem működik az egér. Egy óra után kiderült, hogy kicsúszott a kábel. Na az kicsit megérintett belül.

Muhaha... Előre meg kell érezni ezeknél a dolgot, hogy miben mesterkednek, aztán jól vissza kell vágni valami nem-geek dologgal. Szeretem én is szadizni és kínozni őket, ha ők nem hagynak engem békén. Így már szerintem fair a játék, amit csinálunk. :-D

Lehet, hogy nekünk az, hogy a világ legkönnyebb dolga kezelni egy számítógépet nekik pedig teljes kínszenvedés - és ezt nem tudják feldolgozni, - kicsit felbillenti a mérleg nyelvét és direkt el kezdenek szívatni mindenkit, aki 'ért' a gépekhez, hogy valami csekély elégtételt kaphassanak?

Nem értem őket...
---
Powered by Áram

Volt már valamelyikőtök internet helpdesk-es esetleg? :) Nos, ott egész nap ez megy... vastürelem kell. =]
Amíg ott dolgoztam, sokszor azt gondoltam, mint ami a $2)-ben áll. :D

Egy időután én is nagyon utálom az ilyeneket. Hála istennek most külföldön vagyok és nem zaklat az egész ház, hogy "már megint hiányzik egy ikon az asztalról".
Bár sok problémára igaz az m$ esetében az indítsd újra a gépet és menni fog.
Ezt már megtanítottam, mostmár csak akkor hívnak, ha az nem segített, (azaz most akkor sem) :D