- saxus blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 903 megtekintés
Hozzászólások
csak nem rokon van a dologban?
én tőlük kapok frászt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó neked engem még a barátaim is nyaggatnak pedig én se vagyok guru. De tényleg a legrosszabb az apukám grrrr Borzalom :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Barátok már bekockultak. Ha kérdeznek valamit, csak annyit mondok 'Ubuntu, folytassam?', és már fel is adják.
Mondjuk egyszer volt az, hogy éjfélkol felhívott az egyik, beköszöntem a 'Have u tried turn it off and on again?' szöveggel, nem működik az egér. Egy óra után kiderült, hogy kicsúszott a kábel. Na az kicsit megérintett belül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Muhaha... Előre meg kell érezni ezeknél a dolgot, hogy miben mesterkednek, aztán jól vissza kell vágni valami nem-geek dologgal. Szeretem én is szadizni és kínozni őket, ha ők nem hagynak engem békén. Így már szerintem fair a játék, amit csinálunk. :-D
Lehet, hogy nekünk az, hogy a világ legkönnyebb dolga kezelni egy számítógépet nekik pedig teljes kínszenvedés - és ezt nem tudják feldolgozni, - kicsit felbillenti a mérleg nyelvét és direkt el kezdenek szívatni mindenkit, aki 'ért' a gépekhez, hogy valami csekély elégtételt kaphassanak?
Nem értem őket...
---
Powered by Áram
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az a bajom, hogy nem értenek hozzá. Hanem az, hogy ha kérdeznek valamit és megpróbálok rá válaszolni, le se szarnak és oda se figyelnek, hogy mit mondok.
Egyébként fateron akadtam ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt már valamelyikőtök internet helpdesk-es esetleg? :) Nos, ott egész nap ez megy... vastürelem kell. =]
Amíg ott dolgoztam, sokszor azt gondoltam, mint ami a $2)-ben áll. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem egyik távoli rokonom dolgozik az egyik mobilcég (lehet találgatni, melyiken :)) ügyfélszolgálatán. Kb. hasonló a történet, csak számítógép helyett mobiltelefonnal. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én most egy nem-informatikával foglalkozó cégnél vagyok "informatikus", de néha már itt is fáj a butaság. :)
Lány kolléga:
- "nem nyomtat a nyomtatóóó"
Nem volt bekapcsolva.. Na, azért ettől kikészül az ember, de a helpdesk után ez mennyország. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy időután én is nagyon utálom az ilyeneket. Hála istennek most külföldön vagyok és nem zaklat az egész ház, hogy "már megint hiányzik egy ikon az asztalról".
Bár sok problémára igaz az m$ esetében az indítsd újra a gépet és menni fog.
Ezt már megtanítottam, mostmár csak akkor hívnak, ha az nem segített, (azaz most akkor sem) :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaj hagyjátok már ezt a nyomorék m$-ezést. Tökmindegy, hogy ablakpista vagy uborka, ha valaki fejébe vette, hogy csak azért se tanulja meg, hogy hogy kell egy nyomorék ablakot kezelni. Erről nem az OS készítők tehetnek, ez tipikus PEBKAC.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni