Ha egyszer nem küldenek számlát...

Fórumok

Sziasztok,

meglehetősen mókás dologról tennék fel egy kérdést:
Mi van akkor, ha egy szolgáltató (adsl) elfelejt számlát küldeni? Nekem kell könyörögnöm, hogy küldjön?
Egy kicsit belefáradtam már az ilyesmibe. Már nem az első eset, hogy nem jön számla, eddig mindig telefonáltam, de most már kezdek belefáradni.
Nem smucigságból, hanem dühből megfordult a fejemben, hogy akkor nem könyörgöm többé számláért. :)
Szerintetek?

Hozzászólások

Írj levelet vagy e-mailt a szolgáltató (vezér) igazgatójának!
Ha e-mailben küldöd, akkor CC-zd a cég pénzügyi osztályára, marketing osztályára, info szolgálatára és minden megszerezhető e-mail címére is.

+1

Ettől ők is idegesek lesznek, de te is ignoráld, ahogy ők is ignorálnának máskülönben. Viszont így valszeg nem fognak ignorálni, és megoldódik. Egyszerű és fájdalommentes. Bunkó sem vagy, mert máskülönben meg magadat szívatod, mert lehet, hogy nem fognak n-edszerre sem reagálni, és ez egy jogszerű, célravezető eszköz.

hat ahogy erzed, nekem a net es a villany szamlakkal volt hasonlo.
igazabol nem fizettem be a januar havit mindkettobol, valahogy elmaradt.
es a szamlan fel sem tuntettek mint hatralek, de december elejen megjelentek, hogy "levagjak" a vezeteket, mert nem fizetek. mivel a ketto egyben 10 eFt kb. igy kifizettem, de egy pofatlansagnak tartom a dolgot.
szerintem a szolgaltatok egyre hulyebbek lesznek ezzel a sok alvallalkozoval.
a szolgaltatas minosege meg egy rakas ****.

bocs nem jotanacs volt csak leirtam ami velem tortent.

Igazából nem kell hozzá csekk, utalhatod közvetlenül a bankszámlájukra is ha van pl. internetes bankod (csak arra kell vigyázni, hogy az ügyfélazonosítót megadd a közlemény mezőben). :-) Persze amennyiben nem forgalom alapú a számlázás, hanem fix árú.

a szerződésben lehet ilyen kitétel, hogy neked jelezni kell, ha nem jött számla

Ocsem igy jart valami t kezdobetus szolgaltatoval. Nem figyelte, ezert nem telefonalt. A kovetkezo honapban feladta az aktualisat, ami megerkezett. Mondanom sem kell, szo nelkul korlatoztak a hozzafereset a "szuneteltetes" weblapjukra. Persze jott a csekk az erdeklodes utan, majd faxolas, stb. De NEM volt net. Az mas teszta, hogy technikailag megoldottam neki a sajat szerveremen keresztul. (szerencsere nehany portot kiengedtek):)
tehat nem intezik el annyival, hogy a kovetkezo honapban 2 szla. t kuldenek. :(

írok akkor mindenképpen nekik. Nincs kedvem többhavit fizetni. :)
köszi a válaszokat.
A.

Lehet, hogy a posta keverte el... a szolgaltatok nem szoktak elfelejteni :(

anno nekem egy pannon tel. szamla ugy 3 honap kesessel erkezett meg, es a feladas datuma jo volt tehat a postan kovalygott 3 honapig! (persze par het keses utan kertem uj szamlat es befizettem)

ja meg tavalyelott nyaron reggeltem egy domaint az invitelnel, na arrol azota se jott szamla (se felszolitas se semmi), igy nem is fizettem vegul erte, de a domain meg mindig mukodik.

A'rpi

Levél ajánlottan felad szolgáltatónak. Vár. Vár. Vár. Vár. Ha nincs válasz, akkor levél APEH-nek és fogyasztóvédelemnek.
A számlaadás kötelező vagy a kifizetés előtt, vagy a kifizetéskor, de nem utána. Sok cég szeret játszani az ilyennel.

--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "