- Replaced blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3003 megtekintés
Hozzászólások
Ejha, ez nem semmi. En is szivessen kiprobalnam, csak valamiert nem fordul le.
Ezekkel a sorokkal adja fel a forditast:
gcc -Dstricmp=strcasecmp -g -fPIC -o debugi386-glibc/game/g_items.o -c ../game/g_items.c
../game/g_items.c:43: error: static declaration of ‘jacket_armor_index’ follows non-static declaration
../game/g_local.h:461: error: previous declaration of ‘jacket_armor_index’ was here
../game/g_items.c:44: error: static declaration of ‘combat_armor_index’ follows non-static declaration
../game/g_local.h:462: error: previous declaration of ‘combat_armor_index’ was here
make[1]: *** [debugi386-glibc/game/g_items.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/cerebelum/Downloads/Q2-3D/quake2-3.21/linux'
make: *** [build_debug] Error 2
Te hogy forditottad? Ment siman?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
GCC-4.0 nekem sem vitte, GCC-3.4-vel lefordult.
A játékban a mélységet a cl_stereo_separation állítja.
Nekem fél óra után már könnyezett a szemem. :D
--
TheReplaced, Argh! ><
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es hogy forditottad azzal le? Mert hiaba adtam meg az export CC=gcc-3.4 parancssal a 3.4-es verziot. Ugyan ezzel a hibaval elszall..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a Makefile-t írtam át.
--
TheReplaced, Argh! ><
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyszeru, igy mar nalam is lefordult! Marcsak a Quake II CD-met kell elokotorni valamelyik sarokbol. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem talalom a Quake 2-met, lehet mar nincs is meg, a fene se tudja, olyan regen hasznaltam.
Ez a barmilyen jatekbol piros-kek viszont erdekel. Emulatorral hajtott opengl -es jatekbol is tud? Teszem azt, World of Warcraft-bol?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Használd a Demo pakjait. Az a két pálya bőven elég lesz kipróbálásra. (tovább úgy sem bírod, mert ettöl szem nem marad szárazon :D )
--
TheReplaced, Argh! ><
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nvidia driver nalam, tetszoleges opengl alkalmazasbol gyart nekem szemuveges kepet. Akar pl a glxgearst is nezhetem szemuveggel. Readme azt irja hogy csak quadro kartyanal megy. Nekem egy asus 8440 deluxe kartya van (geforce4 ti4400), amihez jar elektromos szemuveg is, ezzel nalam megy. wine/cedega alkalmazasokat nem probaltam mert ha jatszok az is autos jatek, linuxon meg nincs forcefeedback :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ezt hogy kell csinálni? Spéci szemüveggel, vagy elég a kék-piros celofán?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nvidia-glx readmeje tartalmazza a dolgokat. Humm, viszont most megneztem mintha nem lenne benne piros-kek szemuveghez mar a cucc. anno mikor eloszor bekerult nvidia driverbe benne volt. No akkor tevedtem. De akinek integralt szemuvege van, annak tenyleg barmi 3D-s lehet. a tobbieknek marad a windows es a windowsos driver
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ASUS kartyakhoz regen jart 3d szemuveg, en ugy jatszottam/jatszok sokat jatekokkal. Valamint windowson nvidia kartya eleve kepes barmien 3d-s jatekbol piros/kek szemuveghez kepet kepetgyartani.
Valamint linuxon nvidia driver sznten kepes 3D szemuveget meghajtani, vagy akarbarmien jatekbol piros-kek grafikat gyartani. Utana lehet nezni nvidia-glx readmeben. Erdemes kirpobalni az eredeti quake2-ot 3D gyorsitassal piros-kek-ben
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na, én ott akadtam el, hogy nincs ilyen szemüvegem. már a foobillard-ot is ki akartam így próbálni, az is tudja, a menüjében kell bekapcsolni...
a legjobb, hogy évekig hányódott körülöttem egy ilyen szemüveg, de sehol nem találom... :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyíregyen én sem kaptam, most hozattam Pestről egy ismerőssel.
Nálam a foobillard nem nézhető így, mert "messze van a két szín", ha értitek. De lehet, hogy csak nálam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni