Szégyelld magad, MBH

Csoportos beszedés rögzítése megugorhatatlan feladat.

Egy régebbi számláról (Erste) egy újra akartam áttenni egy csop.besz-t (Telekom mobil előfizetés).

Erstében törlés: elvileg sikerült, habár jelenleg a megbízás még létezik, van egy másik sor a táblázatban, hogy folyamatban van a törlés. Oké, hétvége van, hétfőre biztos jó lesz.

MBH-ban létrehozás: Szépen kitöltöttem a formot, klikk, SMS megad, hibát ír ki. Azt nem írja, mi baja, csak hogy nem teljesül, és nézzem meg a nem teljesült megbízások között. Ott nincs semmi. A csop.besz-ek listájában se látszik. Jó, akkor hozzuk létre még egyszer. Kitöltöm, klikk, SMS, hiba: ilyen megbízás már létezik a rendszerben, és nézzem meg a nem teljesült megbízások között. Ott továbbra sincs semmi. Lehet, hogy hétfőre működni fog. Vagy nem. Rohadjanak meg.

Hozzászólások

Szerkesztve: 2024. 02. 10., szo – 18:32

Az egyik bagázs hibájára: hétfőre jó lesz

a másik bagázs hibájára: hétfőre rohadjanak meg

Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....

Erstében törlés: elvileg sikerült, habár jelenleg a megbízás még létezik, van egy másik sor a táblázatban, hogy folyamatban van a törlés.

 

Hogy is szoktak mondani? Erto olvasas?

Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....

A hétfőre jó lesz (várhatóan), valamint az, hogy folyamatban van a törlés, az a magyarázat, hogy a csoportos beszedéssel kapcsolatos tranzakciók, így a regisztrálás és törlés egyaránt nem része az azonnali fizetési rendszernek, tehát csak hétköznap megy, nyilván visszaigazolás sincs hétvégén. Persze lehet, hogy ugyanez van az MBH esetében is, csak az üzenetük hülye.

Kártyás fizetés nem opció? Nálam pl - 1 kivételével - minden dijnet/icsekk komboba megy. 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Ersténél bizonyára ránéz valaki munkaidőben, mielőtt tényleg megszűnik. MBH-nál meg ki tudja.

Én nagyon rég adtam inkasszó megbízást, de akkoriban azt még igen körülményesen jóvá is kellett hagynom, mint számlatulajdonos. Nem tudom, hohgy az MBH most hol tart a digitális világ útvesztőjében, de szerintem jövő héten kezdd el sűrűbben nézegetni a postaládádat :-) (Nem az e-mail-t, hanem ami ott figyel a bejáratnál.)

Szerkesztve: 2024. 02. 11., v – 18:47

Csoportos beszedés felhatalmazásokkal kapcsolatos üzenetek IG1-en mennek, az meg csak banknapon forgalmaz, felhatalmazásnál meg ugye válasz is kell, hogy elfogadták, az plusz egy nap, ha jól emlékszem.

U.i.: bár nem vagyok és nem is voltam az MBH és beolvadóinak ügyfele, de amikor hallani lehetett, hogy mekkora összeolvadás készülődik, na onnantól kezdve kellett volna onnan menekülnie mindenkinek, aki teheti, véleményem szerint. Egy ilyen szinte sosem sül el jól... Utána - ha még versenyképes egyáltalán szolgáltatásuk -, meg lehet fontolni a visszatérést.

> az meg csak banknapon forgalmaz, felhatalmazásnál meg ugye válasz is kell, hogy elfogadták, az plusz egy nap, ha jól emlékszem.

Ez nem is lenne gond, ettől még lehetne jól kezelni.

> Egy ilyen szinte sosem sül el jól

Erről van szó szerintem is. Mondjuk én MKB-s voltam mindig is, és innen nézve a színeken és logón kívül semmi nem változott, mintha a többiek olvadtak volna be és azt MKB felületét hagyták volna meg. De mégis csak sikerült elbaszni egy ilyen alapfunkciót.

Gondoltam, belépek ma reggel az MBH netbanka, mi történt.

1. Belépek az azonosító és jelszó kitöltésével. Jön SMS a kóddal, de a belépő felületen csak pörög, hogy kommunikáció a szerverrel. Végül visszatérünk a belépési formra. Első próbálkozás így sikertelen.

2. Megint belépek, megint jön SMS a kóddal. Beírom a kódot, kommunikáció a szerverrel, és megint kér kódot, de az már nem jön meg. Második próbálkozás így sikertelen.

3. Harmadszor is belépek, most már azt írja ki: "Ez az azonosító jelenleg használatban van, vagy nem szabályosan lépett ki a Netbankból! Kérjük, próbálkozzon 10 perc múlva újra!" Harmadik próbálkozás így sikertelen.

Újabb szégyen az MBH részéről. (Kicsit ijesztő is, mert egy adathalászat is valahogy így nézhet ki, de mindig csak könyvjelzőből nyitom meg.)