-

Fórumok

-

Hozzászólások

Szerkesztve: 2023. 11. 06., h – 23:15

Mindenki lenyugodhat, az átlagos IT ipari munkásnak, (CEO-nak, CTO-nak etc.) is lesz elérhető árú Tesla model. Senki nem marad EV nélkül. :)

IRC szerveken volt K-line. A kill-line rövidítése, adott hostról (IPv4 cím) nem engedte a szerver a csatlakozást.
Enyhébb verziója a ban, ami egy adott csatornáról való eltávolítást jelentette. A ban után még magánbeszélgetést indíthatott a banolt user, ha tudta a nicnevet.

Az IRC szerverek szervercsoportokba voltak rendezve, voltak vadnyugati (IRCnet) és szabályozott környezetek. A szervercsoport általi névregisztráció volt a nagy különbség. IRCneten, aki hamarabb belépett, vagy hozzájutott, amíg csatlakozott, addig használhatta az adott nicnevet. Ebből kifolyólag sosem lehetettél biztos benne, hogy adott nickkel kivel beszélgetsz épp.

A szerverek között elég sűrűn megszakadt a kapcsolat, így a szervercsoportok között szinkronizálatlan szigetek alakultak ki, ezek voltak az ún. netsplitek. Ha két szervercsoportban is ugyanazt a nicket felvette valaki, majd a szerverek újra tudtak csatlakozni, akkor az ugyanolyan nevű usert kidobták (mindkettőt) 20 perc után tudtak csatlakozni, ez volt az ún. Nick collusion. Ezzel el lehetett venni valakinek a nevét ésvagy botokat lehet levágni szerverekről, ami előnyös volt, ha tékelni akartad a csatit.

Jó szórakozást 2000-ből :)

A kulcsmondat:

Ez a technológia felgyorsíthatja az autógyártást, és csökkentheti a költségeket.

 Egy plugin kia ceed kombi 13-nál indul éppen.

De egy plugin kia ceed mennyivel bonyolultabb és drágábban gyártható mint egy aszinkronmotor!? Mennyi alkatrész kell egy ICE motorba és mennyire kevés egy EV motorjába?

Itthon még amúgy ez a 9,5 mila is álom sokaknak, mert 1m körül néz valamit.

9 millió "befektető" országa vagyunk, olyan hozamokat ad a MÁP, és olyan olcsó a csirkefarrhát, hogy szinte ingyen van 9,5 milláért. :)

De egy plugin kia ceed mennyivel bonyolultabb és drágábban gyártható mint egy aszinkronmotor!? Mennyi alkatrész kell egy ICE motorba és mennyire kevés egy EV motorjába?

Szűk körtől kezdve a szélesebb felé haladnak egy új technológia bevezetésekor.

Lehet, hogy nagyon liberálisan intézi az autóvásárlást. Odatipeg női ruhában, aztán a dolgok már maguktól mennek, hiszen egyes férfiaknak a lyuk csak lyuk. Ha jól értem, számára is, mert állítása szerint élete egy kiemelkedő élménye két leszbikushoz kötődik. Az egyik legszebb dolog, amikor a liberálisok ismeretlenül is egymásra találnak egymásban.

:)

És így lesz egy 30 Km/h-ás koccanástól GTK-s elektromos autód.

A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. / Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!! / Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. /  "Az udvariasság olyan, mint a nulla a számtanban. Egymagában mit sem jelent, de sokat változtat azon, amihez hozzátesszük." - Freya Stark 1893 - 1993

Szerkesztve: 2023. 11. 07., k – 09:59

Ezek a Tesla-sok mind egyéniségek.

- Ti mind egyéniségek vagytok!

Múltkor láttam egy videót, ahogy egy szerencsétlen Amerikéban 1000 darab egyforma, fehér (legolcsóbb) Tesla között kereste a szarát egy parkolóban :D

Olcsó Tesla az új magyar Suzuki GLX 1.3 :D

trey @ gépház

Ez az a banda, ahol a szerelő bennehagyta a szerszámot a motortérben, amitől a kerék bármikor kieshetett volna menetközben. A kuncsaftot csak napok múlvára hívták vissza egy kamuindokkal. A szerelő állásra nem engedték be megintcsak kamu indokkal, így a szerelő ki tudta volna kapni a szerszámot a kocsiból, aztán soha nem derül ki a dolog. Még poénkodott is a kollégájának meg a munkafelvevőnek, akik szintén összebeszéltek a színjátékhoz a kuncsaft ellenében.

Csak sajna a kuncsaft napokkal előtte megtalálta a szerszámot a motortérben, rejtett kamerával ment vissza a szervízbe, és az egészet feltolta jutubra.

Szerkesztve: 2023. 11. 07., k – 10:00

Egyelőre ezek lózungok, jó pár éve hallani, hogy akkor most eljön a kánaán, mert

- kevesebb alkatrész -> olcsóbb lesz

- jobb gyártástástechnológia -> olcsóbb lesz

- egyre olcsóbb akkuk -> olcsóbb lesz 

stbstb

Stb. ehhez képest még mondig jóval drágább néhol 2x annyi mint hasonló kategóriás benzines.

Szóval mikor lesz az mikor bemegyek a szalonba és látom,hogy  olcsóbban megkapom az elektromost mint a benzinest (persze ugyanabban a kategóriában) ? A többi csak bullshit ...

Fedora 42, Thinkpad x280

Ez nem lózung, ez mind igaz.

Kevesebb alkatrész -> olcsóbb lett GYÁRTANI
jobb technológia -> olcsóbb lett GYÁRTANI
olcsóbb akksik -> olcsóbb lett GYÁRTANI

Az, hogy mennyiért árulják, az egy más dolog. De amíg ekkora a hype, amíg tízezerszámra veszik így is, nem fogja olcsóbban adni. Ha megnézed, a Tesla nem képes eleget gyártani. Amíg hiány van, addig hiányárak lesznek. Mihelyst az lesz, hogy szabad kapacitása lenne a cégnek, hirtelen lesz árcsökkentés. Ahogy most is volt, politikai okból. Jön majd a gazdasági ok.

ROTFL :D

Államilag dotálva is drágább. A gyárak masszív bukóval gyártanak elektromos szarokat.

De amíg ekkora a hype, amíg tízezerszámra veszik így is, nem fogja olcsóbban adni. Ha megnézed, a Tesla nem képes eleget gyártani. Amíg hiány van, addig hiányárak lesznek.

Mik ezek a 3-4 éves kommentek? :D Nem győz árat csökkenteni, mert nem veszik ... hellóóóó ... :D

trey @ gépház

Amugy ugyanaz, mint a hoszivattyu. Az se kerul milliokba, bonyolultsaga egy gazkazannal vetekszik, az meg megvan 400K-bol.

Nem.

Egyreszt, megveszik ennyiert is, a konkurencia se olcsobb, tehat minek pattogjon.

Masreszt, mivel uj tech, franko allami dotaciokert lehet kuncsorogni, mert ugye draga, es az emberek nem tudjak megvenni a green tech -et... :/

Harmadreszt, es legfontosabb: az uj tech kifejlesztese draga, es egy uj gyar kifejlesztese majd megepitese is, munkasok betanitasarol nem is beszelve. Ha ez 5-10 millio autora oszlik el, akkor az mondjuk (hasrautes) 1000 euro autonkent. Ha ennek tizedere, akkor 10KEUR autonkent. Ha szazadara, akkor meg nyavajog a gyarto, hogy ez milyen rossz uzlet neki, abcug zold atallas.

Hat ezt latod most.

Amint felmennek a darabszamok es megjonnek a kinai parducok, kihullik a fergese es lesz olcso. Ez par evre teheto innentol; egy relative lassu, de folyamatos atalakulas lesz, nyilvan nagyon fajdalmas, de szukseges.

Ennek folyomanya lesz persze, hogy mind a jelenlegi tularazott EV-k, mind az ICE-k hasznalt ara a beke segge ala fog esni, szoval most mar nem eri meg ujat venni, mert igen jelentosen aron alul fogod tudni tovabbadni.

Trey most érte el az inflexiós pontot nálam. Eddig, ha ilyet olvastam tőle, akkor volt egy érzés bennem, hogy meg kellene védeni az álláspontom, de legtöbbször ugye nem a tényekbe, hanem a stílusba száll bele, valamint, ha a tényekbe, akkor egyszerűen nem igaz dolgokat ír. (Hagyjuk, hogy szándékosan, vagy véletlenül)

Most viszont már tudom, hogy nyugodtan hagyhatom, ez pont jó így. Megerősít a hitemben, hogy ellentmond. Statisztikailag mindig az ellenkezője igaz, amit állít, tehát ha mindig abban hiszek többször lesz igazam, mint tévedek.

Buddhizmus a hup.hu-n :)

Államilag dotálva is drágább.

Ezt azért gondold át! Van, ahol dotálva nevetségesen olcsó is lehet akár. ;-)

Itt a mellbevágóan olcsó Tesla Model 3

Egészen pontosan 19 820 dollárért, vagyis 344 forint/dollár árfolyammal számolva nettó 6,8 millió forintért tehetnek egyes szerencsés amerikaiak a garázsukba egy új, hátsókerekes, alapfelszereltségű Tesla Model 3-at.

A már említett alapáras Model 3 az USA-ban 40 240 dollártól indul

Íme a nevetségesen olcsó Tesla Model 3

Fenti példánkhoz hasonlóan most egy újabb hasonló esetről fogok írni, de itt még lejjebb sikerült vinni a nettó árat. Egészen pontosan 13 620 dollárra, ami átszámolva 4,7 millió Forint (344 USD/Huf árfolyammal számolva). Valljuk be, ez már nevetségesen olcsó. Főleg ha azt nézzük, hogy például egy Volkswagen Polo benzines alapmotorral bruttó 7 820 000 Forint.

Szerkesztve: 2023. 11. 09., cs – 06:29

Kicsit olcsóbb, kicsit gyengébb, de handrás örül neki így is. Van egy érzésem, hogy a giccses német prémiumokhoz szokott rövidpéniszű boomerek hányni fognak megbarátkozni a letisztult, puritán belsőtől.

Ne csodálkozz egy troll hozzászólás végett. Mára bizonyított tény, h az érintőképernyő autóban balesetveszélyes. Nem baj, ha nem ismered el, ezt nálunk okosabbak már eldöntötték, ez tény. Nyilván spórolásből tették bele a bazi kijelzőt.

És nem, nem az érintőképernyővel magával van gondom, mert a telefonnal semmi bajom nincs. Szimplán az alap dolgoknak kell a gomb az autóban. Ventilátor, klíma, ilyenek. Nem kell feltétlen feltalálni a csőben a lukat.

Azt ugye tudod, hogy nem kell az érintőképernyőt nézned és tapogatnod vezetés közben?

Ventilátort, klímát, ilyeneket hang utasítással lehet változtatni.

Pl. "Hé, kompjúter! Fázom." - erre az autó megemeli a klímán beállított hőmérsékletet néhány fokkal.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

tehát a billentyűzet, egér mint beviteli eszköz rendben van, de az már ciki hogy hangutasítást adsz? pont egy ncc1701-es nickel? gratulálok. :)

én egyébként nem tudom ti hogy vezettek autót, de kurvára remélem, hogy soha  nem fogunk össze találkozni az úton, mert nem akarok olyanokkal részt venni a forgalomban akik folyamatosan nyomkodják a kocsijuk minden gombját. én elindulás előtt mindent beállítok kellemesre, aztán már csak a kormányt tekergetem meg a pedálokat nyomkodom a lábammal.

Az a baj, hogy a vezetés közben előforduló bármit amit kapcsolni KELL (tehát nem a Lo...fm feltétlenül), ami kell a vezetéshez, vagy befolyásolja a pilotát (megfagy, megfő), az már kész volt egyszer azzal, hogy vannak hozzá jól (tényleg jól) kezelhető, kézreálló gombok, érezhető visszajelzéssel. A koncepció az, hogy a gombot tekert/kapcsold vakon, és gyorsan, mert hiszen vezetsz. Tudom önvezet, meg leviszi a szemetet, persze..., de mégis ha vezetsz, akkor vezess, ne bohóckodj mindenfélével.

A német prémiummárkakba kirakott millió mechanikus gomb között sem egyszerű eligazodni. Kb csak egy rádió kezelése sem megy rutinból, mindig oda kell nézni, megkeresni ami kell aztán ha nem tudod leolvasni az aprócska betüket vagy ikonokat, akkor nyomkodsz mindent is.

A tempomat morze kódolására vagy rá jön az ember, hogy miként kell funkciókat előhívni belőle, vagy soha sem jön rá.

A Teslanál ami sokaknál kiveri a biztosítékot az a index bajusz kapcsoló eltüntetése. Ez sem került fel a Tuch-ra, gombokat kapott a kormányon. Azt adom, hogy ez nem éppen optimális, de azért megszokható. A szarvkormány is megszokható, de azért szerintem megmarad kuriózumnak. 

De azt ne akarja már senki bemagyarázni, hogy a képernyőn hosszasan kell matatni elindulás előtt. Az autó mindent is ment a memóriába, soförre szabottan. Nem kell lekapcsolni a lámpát, mert ha ott hagyod akkor lekapcsolja magának. Amikor meg beülsz kormány, ülés, lámpa, audio beáll vezetési pozicióba. Sőt még a navira is rá lehet küldeni Appból az úticélt. Meg is jegyzi ha akarod, és minden nap magától indítja a megszakott időszakban. Szóval az nem igaz, hogy a kijelzőn kell matatni, mert nem kell!

Jött itt valaki azzal, hogy bepárásodik az ablak, és vakon vezetve keresgéli a gombokat... :D Nem párásodik, mert minden ablak fűtött. A fűtés/hűtés ütemezetten indul, vagy Appból indítható...

Egy nagy halom hiedelem van sokaknak az agyában, mert az Instán vagy a Twitteren valaki megmondta a tutit...

Ezt az ablak dolgot hogy erted?

Az atlag szituacio:

 

1. Megy a mokuska az uton, az eso esni kezd, ablak beparasodik, mokuska bekapcsolja a szelvedofutest menet kozben, majd allitgatja fel/le, ahogy epp jol esik.

2. A mokuska indul, realizalja, h kint hideg van, a lehellete meg meleg es bekapcsolja a (szelvedo)futest menet kozben, majd allitgatja fel/le, ahogy epp jol esik. Azaz a mokuska nem gondolkodik elore, h epp neki kelleni fog-e a futes es hogy milyen fog kelleni.

 

A teslas mokuska hogyan oldja meg ezeket a problemakat anelkul, hogy meg kelljen allnia, mert amugy 90-nel szaguldozik a reggeli csucsban, h beerjen a mitingre es meg elotte a gyereket is bedobja az ovodaba?

Bővebb infó: https://autoszerviz-24.hu/szelvedo-parasodas/

Okos klímák télen páramentesítik a belső levegőt. (nálam is az AC be van kapcsolva egész télen) EVk általában elő tudják fűteni magukat programozottan vagy távirányítással. Kinti parkolással sem kell a párával küzdeni mert a kocsi előre meg tudja csinálni.

Forrással igazolt "tényadat" hiányában az állítás lehet igaz, hamis vagy féligazság is.

Forrás: Ablaktörlők és szélvédőmosók (tesla.com)

A kormánykeréken található ablaktörlő gomb megnyomásakor az érintőképernyőn megjelenik az ablaktörlő menü, amelynek segítségével módosíthatók az ablaktörlő beállításai. A kívánt beállítások kiválasztásához nyomja balra vagy jobbra a kormánykerék bal oldali görgetőgombját.

  1. Kapcsolja ki az ablaktörlőket.
  2. Válassza ki, hogy miként szeretné használni az ablaktörlőket:
  • Auto – Model 3 járműve képes észlelni, hogy esik-e az eső. Ha a rendszer folyadékot érzékel a szélvédőn, a Model 3 meghatározza az ablaktörlés megfelelő gyorsaságát. Ha a Model 3 nem érzékel folyadékot a szélvédőn, az ablaktörlők nem lépnek működésbe.
  • I – Szakaszos, lassú.
  • II – Szakaszos, gyors.
  • III – Folyamatos, lassú.
  • IIII – Folyamatos, gyors.

Forrás: Ablaktörlők és szélvédőmosók (tesla.com)

A szélvédő letörléséhez fordítsa az irányjelző kar végét magától elfelé. Öt fokozatba lehet forgatni:

  • Első: Kikapcsolva.
  • Második: Auto alacsony esőérzékenységgel.*
  • Harmadik: Auto magas esőérzékenységgel.*
  • Negyedik: Folyamatos, lassú.
  • Ötödik: Folyamatos, gyors.

Tényleg Szájer Józsi elvtársai annyira együgyűek, hogy képesek gondolkodás nélkül az interneten terjedő marhaságokon csámcsogni hónapokig!?

Gondolom, "önvezető" módban nem lehet kikapcsolni az automatikus ablaktörlőt a szélvédő mögött lévő szenzorok miatt. Feltételezem, trey arra utalt, hogy bizonyos esetekben a szoftver száraz időben is törölteti az ablakot, és a vezetőfelhasználó nem tudja felülbírálni.

:)

Mára még nem volt elég a szívásból?

Rányomsz a ki gombra, és kikapcsol az ablaktörlő! De ezt nem tudhatod, mert nem jártál még a közelében sem bárminemű Teslának! Sőt a spanod a házmester sem, azért posztolgat marhaságokat. Pedig egyszerű a recept, amihez nem értesz, arról nem kell véleményt formálni…

A teslas mokuska hogyan oldja meg ezeket a problemakat anelkul, hogy meg kelljen allnia

Megnyomja a hang utasítás gombot, és azt mondja: defrost my windscreen

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Egyrészt van akinek nem fekszik a pofázás. Munkatárs sok évvel ezelőtt készített nekem egy egész oldalas jegyzetet hazafele az autóban dumálva és szinte hibátlan volt. Nekem viszont alig akarta felismerni egy szavamat.

Másrészt hogy működik, authorizalni kell előtte a hangomat az autóval? Vagy barki kapcsolgathatja? Az unatkozó gyerek is szórakozásból?

Valamint akkor is megy a duma, ha az utas elaludt és nem akarom zavarni?

A szélvédőfűtés csak egy pelda amúgy, az tenyleg on/off. A sima fűtést állítani szükséges. Olyankor mondogatja az ember, h most egy picit meg fel/le és erősebben/gyengébben fújja?

BTW nem vagyok tesla ellenes, engem csak simán érdekel. Ezek a vallásosan imádom/utálom dolgok tőlem távol állnak. Csak érdekel.

Sokan úgy tesznek mintha a gombnélküliség Tesla specifikus lenne. A Citroen C4 Grand picassomban egy igazi gomb sem volt középen csak két kijelző. (A start/stop és a rádió bekapcsoló/hangerő igazi volt). A kormányon voltak gombok egyedül. 2013as modell. A vezess azt írta róla. (még egyszer fűtés állítás csak a rezisztív képernyőn bár szélvédőre és hátsó ablak fűtésnek volt kapacitív érintőgombja): pár ergonómiai marhaság. Az elektromos Berlingomban a fűtésre tettek igazi gombokat. (és jobb is így). Igen ritkán kell használni, mert automatán a kívánt hőmérsékletet tartja mind a két zónában. (Igen hamar felfűt lehűt) Most realizáltam ahogy írjátok, hogy az ablaka soha nem volt párás. 50000km alatt soha sem kapcsoltam benne szélvédőfűtést. (garázsban tartott - de volt már m az kint is). Tuti van benne érzékelő és automatán kapcsolja ha szükséges...

Másrészt hogy működik, authorizalni kell előtte a hangomat az autóval? Vagy barki kapcsolgathatja?

A kormányon megnyomod a gombot, hogy most figyeljen a hang utasításra

A sima fűtést állítani szükséges. Olyankor mondogatja az ember, h most egy picit meg fel/le és erősebben/gyengébben fújja?

De tényleg szükséges? Én a Fordban beállítottam, hogy 21 fok bal oldalon is és jobb oldalon is, automata, és azóta így van. Ha kint hideg van, és párás, havas vagy jeges az ablak, amikor beülök az autóba, akkor bekapcsolom a párátlanítást gombbal, aztán pár perc múlva kikapcsolom. A Miniben kb. ugyanez, csak 20 fokra van beállítva, és az első ablakot nem tudja elektromosan fűteni, szóval valamivel tovább tart, amíg a párát a levegővel lefújja, illetve ha hó vagy jég van, akkor azt kézzel, kintről takarítom le. Az induláskori párátlanítás, jégtelenítés és hasonlók után, menet közben nem szokam állítgatni. Nem állítom, hogy picit fel/le, és azt se, hogy erősebben/gyengébben fújja.

De menetközbeni állítgatásra mindhárom autó kb. ugyanazt kínálja: lehet hanggal (ami a Teslában jó, a Fordban ügyetlen, a Miniben meg még nem próbáltam), vagy lehet kézzel. Nekem mindegyik autóban oda kell pillantanom egy töredék másodpercre, hogy hol is az a gomb vagy tekerő. Odanyúlok, érintek, nyomok, vagy tekerek. Aztán újra odapillantok, hogy na vajon sikerült-e, és mit állítottam be :-)

Mivel Teslában ez az érintőképernyő alján lévő ikonok érintésével történik, ezt néhányan nem szeretik.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Igaz, úgy OK. h csak akkor, ha épp engedelyezem neki. Most, h mondod, elvileg elvileg az enyémben is ez van, de sosem használtam. Véletlenül szoktam megnyomni a gombot, akkor idegesít.

Na, ezért nekem a.hangos vezérlés nrm oké. Szerintem gagyi. Igen, én rendszeresen átállítom, épp amihez kedvem van.

Ezzel együtt nekem ole. ha másnak bejön, hajrá.

A klima tenyleg nem problema. Az automata. Nem nyomkodom.

Viszont pl a hatso kodlampa fizikai gombja hianyzott. Azt kiraktam fixen gyorsgombra, hogy ne menuzni kelljen.

Ha valakinek nagyon hianyzik, akkor jo dragan van retrofit fizikai gombok: https://enhauto.com/product/four-s3xy-buttons vagy https://enhauto.com/knob .

Kiscsillag, guglizz egy kicsit. Ez csak egy példa volt. Bizonyított tény, h az érintőképernyő az autóban elvonja a figyelmed, és az alapvető dolgokat gombokra kell rakni. Asszem treynek igaza van, tényleg szemellenzős tesla fan vagy. Nem hittem volna. Vannak emberek, akik nem látják be, h tévednek, úgy gondoltam nem ilyen vagy. Tévedtem.

Mert divatos. Az egeszen biztos, hogy egy touch panel tobb figyelmet kivan, mint a fixen telepitett gombok, amiket oda se nezve is ki lehet tapogatni, es ugye nem mozognak, fix helyen vannak, mindig ugyanazt csinaljak, nincs kontextus.

Abbol, hogy sok divatemberke megveszi az uj csilivilit, semmi se kovetkezik. Autogyartok meg kifogytak az eyecandy -kbol, szoval elohuztak ezt. Lasd meg: semmivel se jobb az apple, mint gyakorlatilag barmelyik mas gyarto felsokategorias termekei, megis a csapbol is az folyik, es az az etalon. Mondom ezt 3-4 macbook -kal a hatam mogott az elmult 15 evben.

Azért ha ez:

http://galeria.totalcar.hu/velemeny/2021/11/24/mennyi_kepernyo_kell/3

Vagy ez:

https://galeria.totalcar.hu/hirek/2022/08/23/az_erintokepernyo_veszelye…

között kéne választani, sokat nem gondolkodnék, hogy az utóbbit válasszam (jó, legfeljebb a fejegységet valami modernebbre cserélném).

Kíváncsi lennék egy szavazásra, korcsoportok szerint.

Ez tényleg rossz teszt ;-) Ez nem azt mérte amit kellene. Ez gombnyomást akart mérni és kihozta, hogy az a leggyorsabb. (Még azt hogy a VW szoftvere ergonómiailag sem telitalálat) Nekem a Citroen én ezekhez a műveletekhez konkrétan 0 gomb kell középen mert mind ott van a kormányon. A C4-ben még a kijelző kikapcs/fényerő is a kormányon volt. A berlingóban meg automata a kijelző fényerő. Sose kellett állítani.

Elérhető árú autókat hoz Európába a Tesla

Közölte Musk ... Közvetlenül azután, hogy leszálltak emberei a Marson ...

:D :D :D

trey @ gépház

Ez a fazon sokat mond, csak többnyire nem igazat. Klasszik pupulista lófaszjoska.

Fasza.

Én annak örülnék, ha újra árusítanának Model X-et.

Vagy ha elkezdenének nagy egyterűt is árusítani.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Szerintem az elérhető árú ev autózás nem az új Teslákkal fog elkezdődni. Emlékeztek még a 2-4 ütemű átmenetre?  (Warcsia, vagy a Trabik átalakítása...)

De szép volt... Ja, nem :D