[EV] Akció! :) /BRÉKING!!!!/ :P

-

Hozzászólások

>sales down 44% y-o-y

dylan mulvaney volt a reklámarc?

20+ millióért 269 km hatótáv? Nem csoda hogy nem kell senkinek 

En se ertettem, hogy egy ilyen lapos multu autobol miert kellett Nissan Puke-hoz kepest csak eggyel kevesbe csunya mini-crossovert csinalni. Itt nagyon sok mindent melleneztek.

Raadasul EV vonalon is van szep ellenpelda: Tesla Roadster. Nem ocsmany, van normalis range-e es nem is olcso, hasznaltan is alig lehet hozzajutni, jol is oregedett.

Magat az embertipust sem tudom elkepzelni, aki ilyen "Mustangert" fizetne. Minden potencialis celcsoportot szembekop.

Szerkesztve: 2023. 09. 14., cs – 21:46

Pont a múlt héten kérte valaki a családban, hogy mélyedjek bele, mert nagyon tetszik neki, és mondjam meg, hogy vehető e, vagy engedje el. Végül én is azt mondtam neki, hogy engedje el. Nagyon el lett ez az autó cseszve, óriási a fogyasztása, először azt hittem, hogy a hatótáv van elírva a 91kWh-s akkuhoz, de nem, ez tényleg ennyi (130-al pályán enyhe időben 25-27kWh/100km-et kér). Kár érte amúgy, mert formára, belső térre, szoftveresen rendben van. Persze ezek is csak user review-ekből és egyéb tesztekből jöttek át, odáig azért nem mentem el, hogy kipróbáljak egyet. Egyébként már az is gyanúra adott okot, hogy alig látni belőle az utakon.

Az a középen elhelyezett kenyérvágó deszka nagyon ronda. Már a Volvo V90-ben is rondának tartottam.

Árazz túl valamit jelentősen, majd csodálkozz rajta, hogy rajtad marad... Ez bármely gyártó bármely termékével pont ugyanígy lenne.

Szerkesztve: 2023. 09. 15., p – 08:04

Na igen, nem a régi klásszikus benyafalókat kellene herélni, ami csak villogni jó (vagy arra se), hanem városi közlekedőedényekből és kényelmes nagy hatótávolságú autópályázásra is jó családi cirkálókból kellene több elektromos változat hulla és élőgyalázás nélkül.

Színes vászon, színes vászon, fúj!

Kérem a Fiátot..

The seating options run five (two up front, three in the back, big boot), six (two up front, two in the middle, two in the back, smaller boot), or the full seven (two/three/two, tiny boot).

en ebbol gondolom hogy kulonallo lesz, majd meglatjuk, ha konfizhato lesz :)

LWB-n kivul mast nem vennek, a mostani T7-em is 5m, es keveslem, ha lenne egy 5.2-5.3m-es verzio, jobb lenne. (T7bol van LWB, az annyi, ugy ertem, a buzzbol)

Gyalázat, amit ezzel a névvel műveltek.

Egy városi autó nagátagban azért fut 8-12 ezer km-t évente. 

Ha tartós rendszert építesz és okos csapatot nevelsz, akkor száz kiadásban sem érheti baj; ha csak a gépekre hagyatkozol, akkor egyszer jól jársz, máskor rosszul; de ha sem a rendszer nem bírja a terhet, sem a csapat nem tanul a hibákból, akkor minden egyes kiadás kockázat.

És ha ránézel a linkre, akkor láthatod, hogy ezekben ennél jóval több van, inkább 15-20 ezer közé jön ki /év, ami hozza a hazai átlagot, még felette is van (az idei néhány hónapos-fél éves példányokat meg a "készletkisöprés" flageseket én nem számoltam bele, azok bemutatóautók meg szalonautók, ne keverjük ide, ezek bármilyen gyártó/típus kiválasztása esetén ugyanígy ott sorakoznak a hahun).

Hogy ez miért kevés, azt nem tudom, őszintén szólva a ***nak se hiányozna ennél több évente, de hát mindenki magából indul ki ugye.

Vállvonogatás. 

Ha tartós rendszert építesz és okos csapatot nevelsz, akkor száz kiadásban sem érheti baj; ha csak a gépekre hagyatkozol, akkor egyszer jól jársz, máskor rosszul; de ha sem a rendszer nem bírja a terhet, sem a csapat nem tanul a hibákból, akkor minden egyes kiadás kockázat.