- uid_17626 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1126 megtekintés
Hozzászólások
>sales down 44% y-o-y
dylan mulvaney volt a reklámarc?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
haha :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akhshually, nem a Mustang, de Ford Range Raptor: https://www.youtube.com/watch?v=6bpTflJ6yUw Szóval a márka beszállt az önmagát elásó bizniszbe. Nem néztem, hogy hogy megy ez a típus, de például én inkább nem venném meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20+ millióért 269 km hatótáv? Nem csoda hogy nem kell senkinek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
cserébe nagyon szép (nem), nem a mustang meggyalázása (de)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En se ertettem, hogy egy ilyen lapos multu autobol miert kellett Nissan Puke-hoz kepest csak eggyel kevesbe csunya mini-crossovert csinalni. Itt nagyon sok mindent melleneztek.
Raadasul EV vonalon is van szep ellenpelda: Tesla Roadster. Nem ocsmany, van normalis range-e es nem is olcso, hasznaltan is alig lehet hozzajutni, jol is oregedett.
Magat az embertipust sem tudom elkepzelni, aki ilyen "Mustangert" fizetne. Minden potencialis celcsoportot szembekop.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rEtEgIgEnY
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a hatótáv max 15M-ért értelmezhető.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elgepelted az 5M HUF-ot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én kérek elnézést, hogy a V8-as Mustangból sikerült 100km alatt kirúgnom egy tank benzint. (61 literes tankja van)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lakokocsit huztal vele? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, csak egy kis hegyvidéki csapatás :)
Ugyanezen az útszakaszon és hasonló stílusban a Model 3 Performance beérte 40kWh/100km körüli átlaggal, szóval mintegy kétszerese volt a hatótávja, mint a benzines dögnek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont a múlt héten kérte valaki a családban, hogy mélyedjek bele, mert nagyon tetszik neki, és mondjam meg, hogy vehető e, vagy engedje el. Végül én is azt mondtam neki, hogy engedje el. Nagyon el lett ez az autó cseszve, óriási a fogyasztása, először azt hittem, hogy a hatótáv van elírva a 91kWh-s akkuhoz, de nem, ez tényleg ennyi (130-al pályán enyhe időben 25-27kWh/100km-et kér). Kár érte amúgy, mert formára, belső térre, szoftveresen rendben van. Persze ezek is csak user review-ekből és egyéb tesztekből jöttek át, odáig azért nem mentem el, hogy kipróbáljak egyet. Egyébként már az is gyanúra adott okot, hogy alig látni belőle az utakon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Renault is rajta van a szopó vonatot és a VW is. Érdemes megnézni a hahun mekkora akciókkal akarnák eladni. Utakon meg kb sehol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
130-al pályán enyhe időben 25-27kWh/100km-et kér
Ezek a SUV-szerű képződmények szinte mind ennyit esznek 130-nál, sőt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon rossz. Rengeteg savazast kapott minden autos csatornan amit tecson neztem. Antihype.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam volt belőle tesztautó, igaz, csak három napig.
Random BEV/SUV kategóriában nem rossz, csak ne lenne ráírva, hogy Mustang.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a középen elhelyezett kenyérvágó deszka nagyon ronda. Már a Volvo V90-ben is rondának tartottam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Árazz túl valamit jelentősen, majd csodálkozz rajta, hogy rajtad marad... Ez bármely gyártó bármely termékével pont ugyanígy lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na igen, nem a régi klásszikus benyafalókat kellene herélni, ami csak villogni jó (vagy arra se), hanem városi közlekedőedényekből és kényelmes nagy hatótávolságú autópályázásra is jó családi cirkálókból kellene több elektromos változat hulla és élőgyalázás nélkül.
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt van még két árazás bajnok:
39->28
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/id_buzz/volkswagen_i…
31->18.5
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/id5/volkswagen_id5_7…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a buzz az egy kibaszott jo kisbusz, ha meg nem volt kisbusza valakinek. a T7 utan sajnos hianyoznak a kulonallo ulesek, de majd a GTXben...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ID5 elkelt, de legalábbis levették a hirdetést. A Buzz tetszene, de ha már busz, akkor miért csak 5 ülés van benne?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nincs koze a GTX verzionak a kulonallo ulesekhez. A hosszabb verzionak majd talan, de eddig a prezis kepekbol sajnos nem ez jon le:/
pl.: https://cdn.motor1.com/images/mgl/JO92p6/s1/volkswagen-id.-buzz-lwb-202…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
The seating options run five (two up front, three in the back, big boot), six (two up front, two in the middle, two in the back, smaller boot), or the full seven (two/three/two, tiny boot).
en ebbol gondolom hogy kulonallo lesz, majd meglatjuk, ha konfizhato lesz :)
LWB-n kivul mast nem vennek, a mostani T7-em is 5m, es keveslem, ha lenne egy 5.2-5.3m-es verzio, jobb lenne. (T7bol van LWB, az annyi, ugy ertem, a buzzbol)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ah ertem, az LWB 6 ulessel es mondjuk valami brutto 100kWh aksival jo kombo lehet majd, de elmeletileg 77kWh-t kapja, ami ugye a standard az MEB-nel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
86kWh az LWB elvileg, en kevesnek erzem, de egyelore nem konfizhato se az amcsi, se a svajci, se a nemet oldalon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyalázat, amit ezzel a névvel műveltek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az a Mustang amit vmax tesztelesekor egy munkasauto octavia kombi otthagyott a picsaba? 100-200 meg olyan mint nagyanyam kototuvel...
gotcha:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarom ezt az autót védeni, mert tényleg nagyon el van cseszve, de ez az "otthagyás" teljesen irreleváns, láthatóan 195km/h-s speed limit van a Fordon, az Octavián meg nincs, ennyi történt csak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 100-200 nevetseges kb mint amikor egy clio 1.9 dci vergodik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dacia spring akcióban 9.5-10 milla 0%thm, de használtan, már két éves is van kevés km-rel 4milláért:
https://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/PCOG2VGRR3RDADH4S56ACFAWO3B6H…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézem ezeket a kevés kilométereket és csodálkozok. Aztán a homlokomra csapok, hogy "ja, EV, kínkeserves beletenni azt a keveset is :-)"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
5e km / év városban azért nem kevés. Nem ezzel mennek egyseggel naponta Budapest meg Düsseldord között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy városi autó nagátagban azért fut 8-12 ezer km-t évente.
Ha tartós rendszert építesz és okos csapatot nevelsz, akkor száz kiadásban sem érheti baj; ha csak a gépekre hagyatkozol, akkor egyszer jól jársz, máskor rosszul; de ha sem a rendszer nem bírja a terhet, sem a csapat nem tanul a hibákból, akkor minden egyes kiadás kockázat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ha ránézel a linkre, akkor láthatod, hogy ezekben ennél jóval több van, inkább 15-20 ezer közé jön ki /év, ami hozza a hazai átlagot, még felette is van (az idei néhány hónapos-fél éves példányokat meg a "készletkisöprés" flageseket én nem számoltam bele, azok bemutatóautók meg szalonautók, ne keverjük ide, ezek bármilyen gyártó/típus kiválasztása esetén ugyanígy ott sorakoznak a hahun).
Hogy ez miért kevés, azt nem tudom, őszintén szólva a ***nak se hiányozna ennél több évente, de hát mindenki magából indul ki ugye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kegyelmes isten mi ez, elemes dácsia talicskakerekekkel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hanyan neztek engem hulyenek, amikor mondtam, hogy a BEV-ket azert hype-oljak ennyire, mert tul eros a hasznaltauto piac belso egesueknel, es a BEV-nel a hatotavcsokkenes es a draga aksicsere miatt ez nem lesz hatekony.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hanyan neztek engem hulyenek
Az általad hamisított statisztika nem hazudik. :)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Garancia: 6 év. Ahonnan a deg kezd érdekes lenni.
Lassan kezd kiderülni a gyártóknál, hogy "- Te, Jürgen, mi lesz x év múlva, amikor ezrével hordják vissza a nyakunkra a kifingott akkupakkos kocsijainkat?".
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vállvonogatás.
Ha tartós rendszert építesz és okos csapatot nevelsz, akkor száz kiadásban sem érheti baj; ha csak a gépekre hagyatkozol, akkor egyszer jól jársz, máskor rosszul; de ha sem a rendszer nem bírja a terhet, sem a csapat nem tanul a hibákból, akkor minden egyes kiadás kockázat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni