Toyota Proace Verso - átvettük

2 km volt az órában, pár deciliter üzemanyag a tankban, birtokba vehettük. A gyereküléseket átpakoltuk a régiből, a telefon gond nélkül összekapcsolódott az autóval, nyugtáztam, hogy normális gumit adnak gyárilag (Michelin), az átvétel kimondottan gyors volt, ~ fél óra. Közszolgálati tanács hasonló cipőben járóknak: vegyetek rá autópálya-matricát rögtön, azokra a szakaszokra, amit sűrűn használtok, nekem sikerült elfelejteni, s hazajönni vele az M1-M7 közös szakaszán.

Hozzászólások

átvétel kimondottan gyors volt, ~ fél óra

Kb. annyi volt, hogy odamentem, itt a kulcs, arra nyílik az ajtó, viszontlátásra. 

trey @ gépház

Itt csináltak egy kis színházat, beálltak vele a szalonba, ahol amúgy sosincs kisbusz, ott mutogatott meg fontosabb trükköket a tolóajtóról, a hátsó ajtóról, aztán persze ki kellett parkolni oda, ahol már én vezethettem, de nem bántam, hogy komolyabbra vették a figurát. Papírmunka nem volt, mindent le-emaileztünk előtte.

Csak szolok, hogy a buntetes kivalthato eves matricaval. Nem megyeivel, megyeivel csak 60 percen belul lehet megvenni.

Ez eleg jo konnyites. NUSZ egesz segitokesz, ami nagyon meglepo. Nekem legalabbis.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

gratula es sok balesetmentes km-t vele.

melyik motorral vettetek? ha jol lattam csak dizel van hozza kulonbozo meretekben.

Rákerestem már mi ez, mert mifelénk nincs ilyen modellje a Toyotának. Miután ez egy átemblémázott Citroen/Peugeot, PSA dízelmotorral, miért jobb Toyota emblémával megvenni?

Olcsóbb, vagy jobb a finanszírozása?

"Everything fails, all the time."

(Messze) jobbak a garanciális feltételek és ennek a konkrét márkakereskedésnek sokkal jobb a szájhagyományozott híre és a google maps-es értékelése is, mint a többieknek.

Elég nagy kedvezményt adtak a listaárból, ami a pl. Fordnál nem volt, ott közölték, hogy más idők járnak. A finanszírozás nem volt téma.

Hát pedig ez nem egy új dolog, lásd pl. Eurovan. A Fiat/Peugeot/Citroennél ennek nagy hagyománya van (Jumper, Ducato, Boxer). A Suzuki is árul Toyota modelleket saját néven. A következő VW Transporter pedig Ford Transit alapú lesz.

És akkor bele sem megyek, mit művelt a GM annak idején a Saab/Chevrolet/Opel/Cadillac márkákkal :)

miota kisbuszom van, nem akarok sima autoban ulni. felrakja az ember a ket oldali konyoklot, bekapcsolod az onvezetot, aztan elmegy ezer kilometert. :D

A PSA dízel a sok rövid utat nem szereti. Állásban meg az AdBlue-val lehetnek gondok. Nekem Citroen C4 Grand Picassom volt. 5 és fél év alatt nem sok gondom volt vele. A COVID alatt a sok állás és a rövid 10km-es utak miatt előjött a mumus (a kocsi 4 éves volt ekkor) : https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=66320. De mire eljutottam a szervízbe meggyógyult. Arra gondoltam, hogy levegőt kapott az AdBlue és kikristályosodott ezért mentem vele egy hoszabb autópálya szakaszt erős tempóban. Másnap a szervíz előtt 100m-rel lekapcsolt a hibajelző lámpa és utána 1,5 évig míg nálam volt elő sem jött. Az 5 és fél év és a közel 150 ezer km alatt még cseréltek benne egy LCD panelt (a Picassoban ez a műszerfal) és ennyi volt az össz hiba. A rekord hatótávom 1320km volt. Az átlag fogyasztás műszer szerint 5.6l/100km volt a 150e km-re. 110 fölött kezdett torkosabb lenni. Most egy elektromos Berlingo-t hajtok. Annak a rekordja 325km :)

Új autónál a matricát mindenki beszívja szerintem.