[MEGOLDVA]KVM gpu átadással Windows VM, virtualizáció elrejtése

Fórumok

Sziasztok! 

Windows 10 VM alatt szoktam játszani GPU passtrough segítségével. Minden tökéletesen ment kb 2 évig, DE egy hete az EAC (EasyAntiCheat) detektál és nem enged semmilyen EAC-t használó szerverre csatlakozni. A host gép Debian 11.3 stable-t használ. CPU:Skylake-Client-IBRS

Hibaüzenet:[EAC] Game Client Violation: Cannot run under Virtual Machine.

Az én steam accountom más gépén tökéletes és a játék is elindul.

Amiket próbáltam, de nem segített : 

     -5 hónapos rendszer backup, hátha valami frissítés kavart be

     -másik steam accounttal ugyanazon a VM-en

     -tök másik win11 VM, ugyanazzal a GPUval

     -HW id csere a VM configjába

     -kiegészítésként a virtuális gép xml-be:

cpu részhez:
<feature policy='disable' name='hypervisor'/>

Csak a hypervisor kikapcsolása után láttam ezt a systeminfo powershell parancs kimenetén :

Hyper-V Requirements:      VM Monitor Mode Extensions: Yes
                           Virtualization Enabled In Firmware: Yes
                           Second Level Address Translation: Yes
                           Data Execution Prevention Available: Yes 

 

<kvm>
    <hidden state='on'/>
  </kvm>

     - Próbáltam a háttértáraknál a VirtIO helyett SATA controllert használni

Milyen módon tudnám elrejteni a virtualizáció tényét a VM számára?

Válaszotokat köszönöm előre is.

Hozzászólások

Yes, KVM/QEMU has a number of options to hide the virtualization from the guest.

Start by masking out the hypervisor flag from the CPU options. -cpu host,-hypervisor

Looks like on libvirt you'll need to add "-hypervisor" it in the XML definition:

<qemu:commandline>
<qemu:arg value='-cpu'/>
<qemu:arg value='host,hv_time,kvm=off,hv_vendor_id=null,-hypervisor'/>
</qemu:commandline>

Get a program to read the CPU options in Windows that corresponds to reading /proc/cpuinfo to see which hypervisor options control which elements visible to the guest. Then you can try to eliminate whichever one the game is picking up on. You might have to go so far as to use development tools to find out which methods the game is using the detect the hypervisor status.

 

https://www.reddit.com/r/linux_gaming/comments/6qn7sk/is_it_possible_to…