- uid_18128 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
aztan milyen jatekot fogsz majd fejleszteni? vagy miert "thx" (ami egy amerikai ceg, aki hanggal foglalkozik...)? mert ha nem fogsz soha, akkor gondolom, mennyire erdekes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert érdekel a téma és ez egy jó librarynak tűnik, lehet belőle tanulni, hogy mit hogy old meg, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te sem barátkozni jársz ide az látszik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kötelező azért idejárni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, de azért kár idejárni, hogy mindenkivel kötekedjen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" highly inspired by Borland BGI graphics lib"
Most így visszaemlékeztem, mi is volt az, ami annyira tetszett a BGI-kben, de nagyon semmi nem jutott eszembe... nyomorultul lassú volt, meg fura a használata...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt más is, akit inspirált: http://openbgi.sourceforge.net/
It was extremely slow and it's API wasn't perfect (from modern point of view) but it was very simple to use, so it very well suits for teaching programming basis, where graphics output is needed. Although all it's lacks, it is used even now, because of it's simplicity for teaching purpose.
Itt is inkább valami ilyesmiről lesz szó szerintem, az oktatási szempont fontosabb volt, mint a sebesség optimalizálása, bár attól, hogy ihletet adott a BGI még nem biztos, hogy átvették a hibákat is szőröstül bőröstül...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, inkább csak ilyen nosztalgia volt a hozzászólásom :)
Az tény, hogy egyszerű volt, főleg ott, ahol a másik alternatíva a grafkártya direkt piszkálása volt csak.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen használható komplett 2D-s ablakozó rendszert fejlesztettem benne, kereskedelmi programban is eladtuk.
Használható sebességű volt, annyit tudtak akkoriban a videokártyák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni