megszivatott az Invitel... avagy ha utálom, ha nem,nincs más

Fórumok

megszivatott az Invitel... avagy ha utálom, ha nem,nincs más

Hozzászólások

Sajnos minden cégnél előfordulnak ilyenek, mert az ott dolgozók rohadtul nem értenek semmihez. Nekem chellom van, anno volt modemcsere a fejlesztések idején, aztán kijött egy csávó, hogy bekösse az új modemet, de nem sikerült neki beregizni a rendszerben, ezért nem működött, mondta, hogy itt hagyja a régit, aztán majd kijönnek később és megcsinálják, amikor már központilag minden rendben lesz és akkor majd be lehet regizni a modemet. Vígan használtam a régi modemet, ők nem hívtak, gondoltam jól van, nekem mindegy, Ő modemük, majd elviszik ha kell nekik. Aztán egyszercsak a régi modem nem működött többé, na mondom, valamit csinűlni kell. Átdugtam az újat, és ment is, de max. 10K sebességgel. Ez volt már vagy két hónappal azután, hogy a csávó itt volt. Írtam nekik egy e-mailt, elküldtem az összes címre, ami a honlapon fennvolt. Erre méltóztattak felhívni, és egyik du. telefonon elmondták melyik weboldalon lehet leregizni az új modemet, és még ki sem jöttek, elnézést sem kértek, pedig ez lett volna a minimum szerintem.

[quote:b29a864cc8="tripy"]Lasd meg a UPC-nel is kell legalabb egy minimum csomagos tv elofizetest venni ( ha jol emlekszem )

Nem kell hozza, nem is kellett soha.

Nálunk a cégnél is voltak-vannak ilyen problémák, az első az volt, hogy regisztráláskor az e-mail címeinkhez nem tudtuk általunk választott felhasználóneveket rendelni, mert közölték, hogy van már ilyen felhasználónév, erre kértem, hogy egészítsük ki mindet egységesen 3 karakterrel. Erre ők azokat amiknél volt egyezés ott hozzárakták ezt a három karaktert, ahol nem volt egyezés, ott nem. Egy darabig eljátszadoztam vele, mire kiderült, hogy melyiknél mi lehet a felhasználónév.

A második eset, hogy mikor isdn-netről adsl-re váltottunk, a net-hozzáférési jelszavunkat átváltoztatták, hozzátettek 1 karaktert, ez eddig rendben van, de az e-mailek postafiókjaink (10 db) egy részénél a régi jelszóval lehetett belépni, a többinél pedig a hasonlóan 1 karakterrel hosszabb jelszóval :)

Akkor aztán jött a kavarás, hogy mivel fix-ip-sek vagyunk tegyünk a nethozzáférési jelszó után egy @fixinvitel.hu részt.

Aztán 1-szer valaki fésülte náluk a rendszert és úgyvolt vele, hogy azt a bizonyos 3 karakteres bővítést odarakja még néhány címünkhöz. :) Örültem neki.

Végül idén lejárt a hűségszerződés, megkerestek minket, hogy újrakéne kötni a szerződést mert ilyen csomag amiben mi vagyunk az már nincs, tehát az újak közül kell választanunk. Természetesen a régihez nagyban hasonlító nem volt. A korábbi 10 e-mailcímünkből már csak 6 db tartozott alapnak, a többi kiegészítőnek, és nincs fix-ip sem. Ez annyit jelentett, hogy a törzs e-mail címünkhöz tartozó felhasználónevet totál maguktól megváltoztatták, a net-bejelentkezési felhasználónévről szó nélkül lekerült a @fixinvitel.hu rész, valamint a csomagból kiesett 4 e-mailcímnél is megváltozott a felhasználónév.

Tehát a véleményem nekem is az, hogy szakmailag és szervezés szempontjából az Invitel nem áll a helyzet magaslatán.

kicsit eltekintve attol hogy az invitel egy igenytelen ceg - elgondolkodnek azon is hogy biztos jol csinaltam-e meg a sajat rendszeremet ha 1 nap alatt kapok "magamtol" 4000 levelet - ugyan nem-e kene bele egy limit-et ami egy ismetlodo hibanal pl az elso 10 utan csak orankent kuldene levelet amibe leirja hogy meg 300hasonlo eset volt... vagy hogy arrol hogy kifele nem tudok levelet kuldeni ne egy kulso cimre kuldjon ertesitest. fogd fel pozitivan meg hangolni kell a rendszereden mert egy eletszeru helyzetben(invitelnel szar backupot toltenek vissza - aminek kvazi akkora a valoszinusege mint hogy jot) nem mukodik...

[quote:cc60c6c3ee="at1"]Kaptam róla papírt is tőlük, viszont 3 hónapon keresztül a régi tarifát számlázták ki, emiatt ismét beszélnem kellett velük, majd a 4. hónapban megkaptam a kompenzáló számlát.

A kompenzacio az a kamatot is tartalmazza arra az idoszakra amig a Te penzedet forgatja ugymond "veletlenul"?

Nekűnk is át kellet jelentkezni. Aztán amikor a többi szolgáltató emelte a sávszéleséget ök is autómatikusan emelték. Nekem mázlim volt a help desk kolégával mert ö tudot a linuxforumrol. Akor még nem ment az internet és azt mondta megnézi egy forumon és adjam meg a számot majd visszahív. Fél ora mulva hivot és elmondta. Rögtön trapoltam a linuxforumra és az én dolgomal kapcsolatban volt nyítva egy topic. Ez mondjuk a help desk es kolégát minösiti olyan szinten hogy rugalmasan kezeli a dolgokat. Nekem mázlim volt.

Én in inviteles vagyok, én azt csináltam, mikor lejárt az 1 éves hűségszerződésem, hogy felhívtam őket és megkérdeztem, mi módon kerülhetek az új akciós csomagokba. Az ügyfélszogálatos csaj teljesen segítőkész volt, elmondott mindent, és át is tudtam lépni az újabb csomagokba.

Persze addig kedves amég nem szerződsz velük de asztán le se szar.

Én in inviteles vagyok, én azt csináltam, mikor lejárt az 1 éves hűségszerződésem, hogy felhívtam őket és megkérdeztem, mi módon kerülhetek az új akciós csomagokba. Az ügyfélszogálatos csaj teljesen segítőkész volt, elmondott mindent, és át is tudtam lépni az újabb csomagokba. Kaptam róla papírt is tőlük, viszont 3 hónapon keresztül a régi tarifát számlázták ki, emiatt ismét beszélnem kellett velük, majd a 4. hónapban megkaptam a kompenzáló számlát.

Komolyabb problémám nem volt velük :P

[quote:a912b26b06="tso"]legutóbb 2004 dec. környékén az Axelero Ügyfélszolgálaton nekem azt mondták h a folyamat kb úgy néz ki h bejelentem a lemondást, kijönnek elviszik az adsl modemet, aztán ha a 'leszerelés' megtörtént akkor beköttethetem újra, azaz megrendelhetem, majd 1 hónap múlva kijönnek felszerelik és ezután az alacsonyabb díjat kell fizetni.

nálad ezek szerint a leszerelés-felszerelés procedúrára már nem kellett várni?

Ha felhivod oket es megmondod h ugyis naluk kotod ujra akkor ismet atraknak uj elofizetok koze, mindenfajta le-felszerelest kiiktatva. Enternetnel legalabbis, csak normalisan kell beszelni az UF-essel.

Nekem is ezt mondtak, azonban elgondolkodtam azon, hogy mi lehet akkor, ha sajátom a modem.

[quote:4502ea94e3="ksgy"]én már túl voltam 1 éves hűségidőn, lemondtam, és másnap ismét megrendeltem, ennyi :) így most 3800 Ft-al olcsobb havonta a 2Gb-es net. ha nálad még nem járt le az x éves hűségnyilatkozt, akkor ez sajnos a bebuktad kategoria :(
(ez spec axelero)

hm legutóbb 2004 dec. környékén az Axelero Ügyfélszolgálaton nekem azt mondták h a folyamat kb úgy néz ki h bejelentem a lemondást, kijönnek elviszik az adsl modemet, aztán ha a 'leszerelés' megtörtént akkor beköttethetem újra, azaz megrendelhetem, majd 1 hónap múlva kijönnek felszerelik és ezután az alacsonyabb díjat kell fizetni.

nálad ezek szerint a leszerelés-felszerelés procedúrára már nem kellett várni?

[quote:7270d7f758="tripy"] Lasd meg a UPC-nel is kell legalabb egy minimum csomagos tv elofizetest venni ( ha jol emlekszem )

nekem chellom van otthon, de upc tv elofizetes nelkul.

[quote:fe160eb073="szaty"]

Az uj evolutionnel menni fog...

Hányas verziót jelent? Megjelent már?

meg. pontos szamot ne kerdezz, de szvsz barmelyik az utobbi 1/2-1 evbol

én már túl voltam 1 éves hűségidőn, lemondtam, és másnap ismét megrendeltem, ennyi :) így most 3800 Ft-al olcsobb havonta a 2Gb-es net. ha nálad még nem járt le az x éves hűségnyilatkozt, akkor ez sajnos a bebuktad kategoria :(
(ez spec axelero)

A mi körzetünkben csak április végén emeltek netet, addig a 384-es net fix 60 feletti pinggel volt belföldre. Az ügyfélszolgálatot nálunk sem érdemes felhívni, mellesleg az igért egy hónap kiszerelésből eddig sosem volt egy hónapon belül. Röviden ennyi :)

[quote:8361c5dd59="szaty"]Én is utálom az invitelt mert 1, szakmailag nem értenek hozzá 2, mert gerinctelenek.

1, amikor megvettem az internet szolgáltatást rá kb 2 hétre kijött egy úr a szolgáltatótol hogy beűzemelje a netet. Megkértem hogy a routerembe kösse be és hogy a falból kilógó UTP konektorokat kösse már be mert nekem nem volt UTP fogóm otthon. Persze hogy csak negyedszerre sikerült neki mert a fali csatalkozóba a színek másképp vannak. Mondtam neki hogy számok alapján kösse be, de nem volt hajlandó erősködött a szinek mellett, negyedszerre csak elhitte hogy számok alapján kellene csinálni .....

mondtam is neki hogy Internetet ne próbálja meg beállítani linux alatt, nekem 2 perc alatt ment.
A levelezéssel kb egy hétig nem is foglalkoztam, csak egy hét után akartam valakinek irni persze hogy az invitel smtp szervere az istenért se akart együtt működni. Fölhítvam a help desket ( nem ingyenes!! ) hogy mit kell csinálni. Persze az úr aki fölvette a telefont az linuxról csak anyitt tudott hogy nem neki való ..... és közölte hogy kapcsolja a budaörsi kollégákat (szintén nem ingyenes, aszem budaörs volt de lehet hogy rosszúl emlékszem) azok majd segítenek. Itt is adogatták egymásnak a kagylót mire végre sikerült a telefon mellé kerülni egy olyan embernek akinek volt fogalma a Linuxról, az Evolutiont viszont sajna az sem ismerte.... Mai napik nem tudom az evolutiont használni, helyette thunderbird van azzal működik.

2, amikor megrendeltem a szoláltatást még 12 ezer forint volt a díjja viszont utánna 4 honappal leengették 9 ezer forintra az új belépőknek. Fölhívtam őket hogy nekem mért nem engedik le én már "régi" ügyfél vagyok, erre azt mondták hogy ha veszek egy kabátot és másnap leértékelik akkor nem reklamálhatok.

De szerintem a példa nem jó mert a kabátvásárlás nem folyamatos szolgáltatás.

Irtam nekik panaszlevelt de választ nem kaptam.

A miért mé gerinctelenek mert úgy reklámozták hogy havidíj+belépési díj a szolgáltatás ára az hogy telefonálásra aklamas telefonvonal is kell hozzá szó sem volt. Olyan telefonvonalat amin csak internetezni lehet és telefonálni nem természetesen nem lehet kérni ezért havonat +3000 ft a telefon díj, egyépként nem használjuk mert a mobil olcsóbb.

udv szati

nehany dolog:
- kiprobaltam es nekem megy evolution-nel (freebsd, evolution 2.2.2), nem tudom, hogy ez ujnak szamit-e en nem hasznalom
- a kabatvasarlas tenyleg nem jo pelda. de ha felveszel hitelt a bankban es elkezded torleszteni, es ket honappal kesobb meg jobb hitel jelenik meg, akkor nem reklamalhatsz mar, hogy neked inkabb olyan kellene ;)
- amig az NHH (Nemzeti Hirkozlesi Hatosag) nem kenyszeriti a szolgaltatokat ra, addig meg kell venned a telefonvonalat. Bar hozzateszem, hogy az ADSL araba is be lehetne epiteni a vonal fenntartasat, kozponton a port foglalast, de akkor mar majdnem ugyanott vagy ;) Lasd meg a UPC-nel is kell legalabb egy minimum csomagos tv elofizetest venni ( ha jol emlekszem )

Az uj evolutionnel menni fog...

Hányas verziót jelent? Megjelent már?

[quote:4ae37dee0c="szaty"]Én is utálom az invitelt mert 1, szakmailag nem értenek hozzá 2, mert gerinctelenek.

1, amikor megvettem az internet szolgáltatást rá kb 2 hétre kijött egy úr a szolgáltatótol hogy beűzemelje a netet. Megkértem hogy a routerembe kösse be és hogy a falból kilógó UTP konektorokat kösse már be mert nekem nem volt UTP fogóm otthon. Persze hogy csak negyedszerre sikerült neki mert a fali csatalkozóba a színek másképp vannak. Mondtam neki hogy számok alapján kösse be, de nem volt hajlandó erősködött a szinek mellett, negyedszerre csak elhitte hogy számok alapján kellene csinálni .....

mondtam is neki hogy Internetet ne próbálja meg beállítani linux alatt, nekem 2 perc alatt ment.
A levelezéssel kb egy hétig nem is foglalkoztam, csak egy hét után akartam valakinek irni persze hogy az invitel smtp szervere az istenért se akart együtt működni. Fölhítvam a help desket ( nem ingyenes!! ) hogy mit kell csinálni. Persze az úr aki fölvette a telefont az linuxról csak anyitt tudott hogy nem neki való ..... és közölte hogy kapcsolja a budaörsi kollégákat (szintén nem ingyenes, aszem budaörs volt de lehet hogy rosszúl emlékszem) azok majd segítenek. Itt is adogatták egymásnak a kagylót mire végre sikerült a telefon mellé kerülni egy olyan embernek akinek volt fogalma a Linuxról, az Evolutiont viszont sajna az sem ismerte.... Mai napik nem tudom az evolutiont használni, helyette thunderbird van azzal működik.

2, amikor megrendeltem a szoláltatást még 12 ezer forint volt a díjja viszont utánna 4 honappal leengették 9 ezer forintra az új belépőknek. Fölhívtam őket hogy nekem mért nem engedik le én már "régi" ügyfél vagyok, erre azt mondták hogy ha veszek egy kabátot és másnap leértékelik akkor nem reklamálhatok.

De szerintem a példa nem jó mert a kabátvásárlás nem folyamatos szolgáltatás.

Irtam nekik panaszlevelt de választ nem kaptam.

A miért mé gerinctelenek mert úgy reklámozták hogy havidíj+belépési díj a szolgáltatás ára az hogy telefonálásra aklamas telefonvonal is kell hozzá szó sem volt. Olyan telefonvonalat amin csak internetezni lehet és telefonálni nem természetesen nem lehet kérni ezért havonat +3000 ft a telefon díj, egyépként nem használjuk mert a mobil olcsóbb.

udv szati

Az uj evolutionnel menni fog...

Én is utálom az invitelt mert 1, szakmailag nem értenek hozzá 2, mert gerinctelenek.

1, amikor megvettem az internet szolgáltatást rá kb 2 hétre kijött egy úr a szolgáltatótol hogy beűzemelje a netet. Megkértem hogy a routerembe kösse be és hogy a falból kilógó UTP konektorokat kösse már be mert nekem nem volt UTP fogóm otthon. Persze hogy csak negyedszerre sikerült neki mert a fali csatalkozóba a színek másképp vannak. Mondtam neki hogy számok alapján kösse be, de nem volt hajlandó erősködött a szinek mellett, negyedszerre csak elhitte hogy számok alapján kellene csinálni .....

mondtam is neki hogy Internetet ne próbálja meg beállítani linux alatt, nekem 2 perc alatt ment.
A levelezéssel kb egy hétig nem is foglalkoztam, csak egy hét után akartam valakinek irni persze hogy az invitel smtp szervere az istenért se akart együtt működni. Fölhítvam a help desket ( nem ingyenes!! ) hogy mit kell csinálni. Persze az úr aki fölvette a telefont az linuxról csak anyitt tudott hogy nem neki való ..... és közölte hogy kapcsolja a budaörsi kollégákat (szintén nem ingyenes, aszem budaörs volt de lehet hogy rosszúl emlékszem) azok majd segítenek. Itt is adogatták egymásnak a kagylót mire végre sikerült a telefon mellé kerülni egy olyan embernek akinek volt fogalma a Linuxról, az Evolutiont viszont sajna az sem ismerte.... Mai napik nem tudom az evolutiont használni, helyette thunderbird van azzal működik.

2, amikor megrendeltem a szoláltatást még 12 ezer forint volt a díjja viszont utánna 4 honappal leengették 9 ezer forintra az új belépőknek. Fölhívtam őket hogy nekem mért nem engedik le én már "régi" ügyfél vagyok, erre azt mondták hogy ha veszek egy kabátot és másnap leértékelik akkor nem reklamálhatok.

De szerintem a példa nem jó mert a kabátvásárlás nem folyamatos szolgáltatás.

Irtam nekik panaszlevelt de választ nem kaptam.

A miért mé gerinctelenek mert úgy reklámozták hogy havidíj+belépési díj a szolgáltatás ára az hogy telefonálásra aklamas telefonvonal is kell hozzá szó sem volt. Olyan telefonvonalat amin csak internetezni lehet és telefonálni nem természetesen nem lehet kérni ezért havonat +3000 ft a telefon díj, egyépként nem használjuk mert a mobil olcsóbb.

udv szati

Így járásom tipikus esete:

Elöljáróban annyit, hogy életem első 26 évét Matáv területen éltem le, eddig azt hittem, hogy attól szarabb cég nincs is... tévedtem, az Invitel sokkal szarabb, ráadásul drágább is. :-(

Szóval a sztorim:

Az úgy kezdődött, hogy a múlt héten aláírva visszaküldtem az Invitelnek a cégünk Internetkapcsolatának meghosszabbításáról szóló szerződést.
Melyben semmi változtatást nem kértünk, csak aláírtunk plusz 1 évet. Azt kell tudni a cégünkről, hogy a dunaharaszti ipartelepen található, ahol csak az Invitel szolgáltat, a város másik (kábeltv-s) szolgáltatója idáig nem terjeszkedett...

Hétfőn 10'40 környékén frissítették az adatbázisukat, mert akkor dölt össze nálunk a világ.
Hívott a főnököm, hogy az hogy lehet, hogy egy pillanttal ezelött nem volt 1 db új levele se, most meg 380 is van!
Utánnanéztem, kiderült, hogy a szerződésünk frissítésekor - számomra érthetetlen ok miatt - a tavalyi állapotot töltötték vissza a rendszerbe, ami a régi e-mail jelszavakat takarja.
Tehát a változás után a főnököm épp küldött egy levelet, de mivel authentikációs hiba miatt a saját levélszerverünk nem tudta elküldeni, ezért visszadobta neki is és nekem is, mert ugye a hibákról én is kapok jelentést...
Ez még csak egy levél lenne... de ugye, hogy bárhonnan kapjak értesítést a gubancokról, egy külső címre is továbbítja nekem a leveleket a rendszer, ezért történhetett meg az, hogy mkivel nem tudott kifelé küldeni, elkezdett körforgásszerűen becsavarodni.
Egészen addig, amíg észre nem vettem, és le nem állítottam. Akkor tartott kb 2400 db levélnél. Mivel letölteni se tudta a 14 fiókunkat, azoknak az üzeneteit is körbe körbe keringette...

Ekkor kezdtem el telefonálni, ekkor derült ki a turpisság, hogy nem igazán állnak a helyzet magaslatán az ügyfélszolgálatosok.
Miután megtudtam az igazságot, minden e-mailünk jelszavát megváltoztattamm, és elindítottam a rendszert.
Müködött is, kivéve 1 fiókot, a főnökömét. Ismét telefon, majd miután hosszú-hosszú percekig csak a várakoztató zenéjüket hallgattam (szerencsére ingyen), gondoltam, holnap is nap van. Kedd délelött sikerült beszélnem az ügyfélszolgálatosunkkal, aki továbbküldött a technikai help-deskre, mondván: ő csak a szerződésünket tudja módosítani.
A help-deskes kollégája elküldött a 1233-ra, mondván ő nem látja csaj a régi jelszavakat, meg ez különben se az ő asztala.
A 1233 hívásakor, miután nagy nehezen sikerült magam azonosítani, kiderült, hogy a kérdéses e-mail jelszavának ő is a régi jelszót látja. Nem akarok sokat rizsázni, megeggyeztünk abban, hogy csak annak, csakis annak az e-mail címnek megváltoztatja a jelszavát, arra, amire én szerettem volna. Azzal búcsúzott, hogy még aznap este meglesz.

Alig értem haza, hív a főnököm, hogy már több, mint 1500 levele van megint, mit csináljon?

Magyarul a kedves szolgáltatóm kérésem ellenére - bár megcsinálta azt, amire kértem - ismét elállította az összes e-mailünk jelszavát a tavalyi állapotra!

Erre most mit mondjak?

Reggel bemegyek, a 4 GB-os partíció megtelt a sok hibaüzenetes levéllel...
A leveleket kitöröltem, a jelszavakat most már le se sz*rom, legalább jövőre nem érhet meglepetés.

A rendszer működik ismét... :-)

Ezek után már inkább fel se hívom őket, semmi értelme, hiszen ebben az esetben kit hibáztassak?
A kiesett munkaidőmet - amit a helyreállítással töltöttem valódi munka helyett - úgyse fogja senki megtéríteni.

Már csak abban reménykedem, hogy a főnököm nem fog alkalmatlannak tartani egy ilyen kis malőr miatt...

Mindenkitől bocs a hosszú szöveg miatt, de ez nagyon kikívánkozott belőlem.
Ha akartok reagáljatok, ha nem nem, én ettől még nyugodtan fogok aludni.

Hali

Az én szememben ismét a legaljára került az Invitel. Szüleimnél kizárólag őket lehet választani, kis település. IP+telefon+internet csomag, a szerelő olyan módon kötötte be az új eszközt, hogy teljesen szétszedte a belső hálózatot. VPN megszűnt, a wifis nyomtatót nem állította be, mert feltételezhetően nem ismerte fel, pedig mellette szerelt. A wifit nem állította be a laptopon, mert fogalma sincs hozzá. Egy dolgot tudott csak, hogy vezetékkel összekötötte a PC-t, így lényegében kizárólag csak egy eszközön van most internet. Az ügyfélszolgálatot többször hívtam. A ZTE ZXHN H108L menüje rendesen kiherélve és még telefonon keresztül sem tudtuk beállítani az alap dolgokat, hogy távolról beléphessek a hálózatba. Utolsó beszélgetésünkre azt mondta az Invitel, hogy pénz ellenében kimennek szüleimhez rendbe tenni azt, amit az alkalmazottjuk elrontott. Szerintem sokan vagyunk a térségből, akik nagyon örülnének az Invitel pusztulásának... Gerinctelen és alkalmatlan banda.