Mi a lófasz is történt ott? :)
--
A NAV informatikai rendszerei átmeneti áramellátási zavarok miatt jelenleg nem elérhetők. A fennakadás huzamosabb üzemzavart okozott, ezért 2019. június 27-én 12 óra 15 perctől teljeskörű üzemszüneti eljárást kellett bevezetni az alábbi, külső elérésű rendszerekben:
- online pénztárgép rendszer,
- Online Számla rendszer,
- Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer, váminformatikai rendszerek (Külső Kommunikációs Központ),
- uniós kommunikációs rendszerek.
A helyreállítás megkezdődött.
Köszönjük ügyfeleink türelmét!
- 585 megtekintés
Hozzászólások
Biztos Gyuri bácsi akciózik.
Szorítok az elhárítóknak!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi az a "teljeskörű üzemszüneti eljárás"?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudják mi szart be és mi fog még. Ezért lekapcsolták az egészet. Vagy vírus... csak áramnak hívják. Csernobilban sem sugárzásnak hívták, hanem grafitnak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érintett a dolog, de neked honnan az info?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
balga módon itt kerestem:
https://onlineszamla.nav.gov.hu/home
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Online Számla rendszer és az Online Számlázó zavartalanul üzemel. Az áramellátási zavarból adódó üzemszünet 2019. június 27-én 12 óra 15 perctől 14 óra 30 percig tartott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
onlineszamla hp most sem jön be nekem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem ez azért vicces:
"Az ezen időszak alatt beküldött adatszolgáltatásokra kérjük, hogy fordítson kiemelt figyelmet. Amennyiben szükséges, kérjük, hogy ismételjék meg az adatküldést vagy a feltöltést."
most ezzel azt mondják, hogy ellenőrizzük le az x ezer számlát,ami tegnap bement abban az időszakban, mert lehet közte olyan, amire nem jelzett hibát a rendszerük? mert, ami hibás, arról amúgy is tud a beküldő, jó eséllyel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A beküldést én úgy oldottam meg, hogy van egy számlalekérdezés később, ami alapján összehasonlítom a NAV-os és az én verziómat, hogy biztosan az ment be amit akartam, vagyis nem csak a státuszt vizsgálom, hanem a nyilvántartott tartalmat is. Ezzel a módszerrel kikerültem "minden" SW hibaesetet, mert a vizsgálat lefedi azt, hogy garantáltan jó tartalom van beküldve és nyilvántartva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, én ezt feleslegesnek érzem. Biztos vagyok benne, hogy ami a számlán van, az került az XML-be is. És abban is biztos vagyok, hogy azt küldtem be,amit kellett. Miért kellene azzal foglalkoznom, hogy mi került a NAV-hoz (úgy is az eredeti számla és a könyvelt adatok lesznek a mérvadóak)? Azt nem is említve, hogy azért elég kicsi az esélye, hogy "út közben" történt valami az adatokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az lenne, de sajnos ért meglepetés ami miatt ezt megcsináltam.
(Saját bug vagyis olyan dolog amire nem gondoltam, hogy lehet így is használni a rendszert, ami hibát eredményez. Menet közben megoldottam, de a megnyugvásomhoz kellett ez. Az én rendszeremet csak a saját vállalkozásaim használják, így kevés a teszt és a visszajelzés is.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni