- pepo blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1801 megtekintés
Hozzászólások
+1
A szüleim se lettek az előfizetőik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt van digi, évente egyszer felhív az upc, hogy látják, hogy régen előfizető voltam, mi a helyzet?
Mindig rákérdezek, hogy tud-e jobb internetet ajánlani, mint a digi.
Dehogy tud :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őszintén szólva a UPC részéről én már annyi arroganciát, pökhendiséget, átverést tapasztaltam, h azon lepődök meg, h egyáltalán van még előfizetőjük - felteszem egyes helyeken még meglévő monopol pozíciójuknak köszönhetik. Még ha az övék is lenne a legkedvezőbb ajánlat, többet akkor sem kötnék velük semmilyen szerződést. Meggyőződésem h alapvetően értik félre a viszonyukat az ügyfeleikkel, és h ez az elmúlt kb 10 év során - amióta kirúgtam őket - sem változott, arra példa a mostani AdBlockos patkánykodásuk. Szerencsére telefonon nem zaklatnak, ha ezt tennék, igyekeznék a lehető leghosszabb ideig húzni a beszélgetést, és elérni, h minél több erőforrásukat fecséreljék el a meggyőzésemre - ami persze eleve kizárt, de ezt nem kell tudniuk ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abszolút +1, otthon is ez a helyzet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen alapon kezelik ők még mindig az adataidat marketing célokra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom mivel nem írt az adatkezelésre fenntartott emailcímükre egy lemondó nyilatkozatot, így kb. a világvége+2napig mehet a dolog. /s
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd a Voda megmutatja \o/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marmint az a Voda, amelyik egyszer kuldott egy utolso felszolitast 1500 forint tartozasrol, mikozben _soha_ nem voltam meg az ugyfeluk?
Jaja, az majd biztos jobb lesz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voda a legnagyobb retek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is egyre több oldalon találkozok ilyennel, ahol a tartalom megnézését az adblock kikapcsolásához kötik. Kedvencem egy fizetős szolgáltatás, ahol konkrétan előfizetek a tartalomra, de ezzel a szöveggel jönnek, hogy vegyem le az adblockot. Az én reakcióm is erre annyi, hogy "akkor pá".
--
Csaba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az UPC oldala egy TRUE hulladék!
Bejelentkezve a MyUPC-vel, percekig jön a sebes slideshow. Bármit megnéznék, akkor "1. címmegadás...", stb.
Nemrég kaptam meg a szuper Connect Box-ot. Egyedi dizájn!
Pár kattintás után sok-sok konzolt találtam, 3D nyomtatóval készítve, amivel ezt a szart fel lehet szerelni a falra. Ők meg azt hitték, hogy ez egy bútor, mint anyósom a régi tévé alá helyezett csipketerítővel. :-D
Bezzeg a régi modemet elvették, pedig még a következő sebességre is elegendő lett volna. Az új meg 66%-kal többet fogyaszt. A beállításához csak a wifi tudnivalók vannak leírva, hiszen drót már nem is létezik. Persze bridge oszt csá! Ahhoz, hogy működjön a zinternet is, persze telefonálni és meket diktálni kellett, mert nem volt regisztrálva az egy hét késéssel kiküldött modem. Vajon Mari néni ezt hogyan oldotta volna meg? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Vajon Mari néni ezt hogyan oldotta volna meg? ;)
off: azt figyeltem meg, valahogy a Mari neniknek joval kevesebb IT-s problemaja van, mint a szakmabelieknek :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Enne két végkifejlete van. Nem veszi észre a hibát, vagy beletörődik. A másik esetben reklamál (és beletörődik), vagy szakembert hív (akár fizetőset).
Ehhez képest a szakember megoldja a problémát, vagy szakszerű belelentést tesz, vagy Mari néni. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
UPC: van egy ügyfelünk, aki kábelnetről bérelt vonalra akarna váltani. A nevükben kb. egy hónapja kerestem fel a UPC üzleti üzletágát, hogy adjanak egy ajánlatot a váltásra. Ígérték, hogy hamarosan küldik levélben. Ez volt kb. 1 hónapja. Azóta 3-4 alkalommal hívtam őket, mindig megígérték, hogy most már istenuccse' jön az ajánlat. Nem jött.
Majdnem két órával ezelőtt beszéltem velük, hogy most akkor mi lesz? 2 órán belüli visszahívást ígértek. Még van 14 percük, hogy az ígéretüket betartsák.
Kérem, voksoljanak, hogy
( ) hívni fognak 2 órán belül
( ) hívni fognak, de 2 órán túl
( ) nem fognak hívni
:/
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ÁSZF azt is leírja, hogy mennyi időn belül kell ajánlatot adniuk - akár elutasítást is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2
amugy velem mersekelten korrektek voltak :)
es adtak volna kedvezo ajanlatot, miutan leszerzodtem 1/3 arert dgi -val :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Évek óta náluk vagyok, kb. ugyanazt a csomagot fizetem elő, csak a nevét változtatják folyton. És mindig emelnek az áron, szembe menve a világtendenciával.
Sajnos ha valami hiba merül fel, akkor teljesen magamra vagyok hagyva, az ügyfélszolgálat tudása kb. kapcsold ki - kapcsold vissza, illetve leküldünk egy szoftverfrissítést tanácsokban merül ki.
Most már jutalmazhatnák a több éves hűségemet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bizony, ez egy olyan világ, hogy a sültgalambot senki nem tolja a segged alá. ;)
Folyamatosan tájékozódni kell az akciókról, hűségidőről stb.!
Éppen most kaptam 4400 helyett 4600-as számlát. Rögtön emeltem a sebességen (kivezetett csomagról), online, hűségnyilatkozat (eddig is volt), e-pack kedvezmény (eddig is volt), így 4000 lett az ár.
Ha hiba merül fel, akkor http://192.168.100.1. Megvizsgálod a vonal minőségét. Utána kell precízen hibát jelenteni!
Az ügyfélszolgálat eléri a folyamatosan végzett minőségellenőrzés eredményeit is. Ha pontos a megfigyelés, esetleg monitorozol is valamit, akkor utánanéznek. Igaz, otthon dolgozom, de hat esetből ötben én jelentem először a hibát.
Ha úgy véled, hogy mindent a szolgáltatónak kell végeznie, akkor igazad van. Meg több panaszod is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondd nekik, hogy digi 1/3 -at ajanlott, hidd el, lesz nekik is lesz ugyanolyan 1/3 ajanlatuk. Instant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szamomra volt nekik, de mar lecsusztak rola.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem tudtak jobbat ajánlani, de még csak hasonlót se.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(x) nem fognak hívni
Győztem?
Pár éve dolgoztam egy cégnek, akik szeretettek volna néhány online kamerát a telephelyükre. Nekik T-comos DSL előfizetésük volt, így javasoltam, váltsanak a környéken elérhető kábeles szolgáltatóra, a UPC-re. A legutolsó végponttól a telephely sarka 1,5 méterre volt. Szerintetek megérte a UPC-nek azzal a másfél méterrel megtoldani a kábelüket?
() Igen, mert minden ügyfél fontos a UPC-nek.
() Nem, küldtek egy sajnálkozó levelet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi kb fél évet nem engedtük be anno az irodába, mert le akarták cserélni a régi cisco modemet. Egy kikötésünk volt, tudjon az új bridge módot. Nem értették, h nekünk miért nem kell a csak router. A végén persze hoztak egy hitron vackot, kellett rátennem egy ventit, így legalább nem fagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A UPC weboldala tényleg egy suttyó fos.
--
arch,ubuntu,windows,android
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni