UPC Mobil: megmondjuk, ha nem blokkolod a reklámot

Hallottam a UPC mobil korlátlan csomagjáról, gondoltam, megnézem...

Így már nem is érdekel.

Hozzászólások

+1

A szüleim se lettek az előfizetőik.

Őszintén szólva a UPC részéről én már annyi arroganciát, pökhendiséget, átverést tapasztaltam, h azon lepődök meg, h egyáltalán van még előfizetőjük - felteszem egyes helyeken még meglévő monopol pozíciójuknak köszönhetik. Még ha az övék is lenne a legkedvezőbb ajánlat, többet akkor sem kötnék velük semmilyen szerződést. Meggyőződésem h alapvetően értik félre a viszonyukat az ügyfeleikkel, és h ez az elmúlt kb 10 év során - amióta kirúgtam őket - sem változott, arra példa a mostani AdBlockos patkánykodásuk. Szerencsére telefonon nem zaklatnak, ha ezt tennék, igyekeznék a lehető leghosszabb ideig húzni a beszélgetést, és elérni, h minél több erőforrásukat fecséreljék el a meggyőzésemre - ami persze eleve kizárt, de ezt nem kell tudniuk ;)

Én is egyre több oldalon találkozok ilyennel, ahol a tartalom megnézését az adblock kikapcsolásához kötik. Kedvencem egy fizetős szolgáltatás, ahol konkrétan előfizetek a tartalomra, de ezzel a szöveggel jönnek, hogy vegyem le az adblockot. Az én reakcióm is erre annyi, hogy "akkor pá".
--
Csaba

Az UPC oldala egy TRUE hulladék!
Bejelentkezve a MyUPC-vel, percekig jön a sebes slideshow. Bármit megnéznék, akkor "1. címmegadás...", stb.
Nemrég kaptam meg a szuper Connect Box-ot. Egyedi dizájn!
Pár kattintás után sok-sok konzolt találtam, 3D nyomtatóval készítve, amivel ezt a szart fel lehet szerelni a falra. Ők meg azt hitték, hogy ez egy bútor, mint anyósom a régi tévé alá helyezett csipketerítővel. :-D
Bezzeg a régi modemet elvették, pedig még a következő sebességre is elegendő lett volna. Az új meg 66%-kal többet fogyaszt. A beállításához csak a wifi tudnivalók vannak leírva, hiszen drót már nem is létezik. Persze bridge oszt csá! Ahhoz, hogy működjön a zinternet is, persze telefonálni és meket diktálni kellett, mert nem volt regisztrálva az egy hét késéssel kiküldött modem. Vajon Mari néni ezt hogyan oldotta volna meg? ;)

UPC: van egy ügyfelünk, aki kábelnetről bérelt vonalra akarna váltani. A nevükben kb. egy hónapja kerestem fel a UPC üzleti üzletágát, hogy adjanak egy ajánlatot a váltásra. Ígérték, hogy hamarosan küldik levélben. Ez volt kb. 1 hónapja. Azóta 3-4 alkalommal hívtam őket, mindig megígérték, hogy most már istenuccse' jön az ajánlat. Nem jött.

Majdnem két órával ezelőtt beszéltem velük, hogy most akkor mi lesz? 2 órán belüli visszahívást ígértek. Még van 14 percük, hogy az ígéretüket betartsák.

Kérem, voksoljanak, hogy

( ) hívni fognak 2 órán belül
( ) hívni fognak, de 2 órán túl
( ) nem fognak hívni

:/

--
trey @ gépház

Évek óta náluk vagyok, kb. ugyanazt a csomagot fizetem elő, csak a nevét változtatják folyton. És mindig emelnek az áron, szembe menve a világtendenciával.
Sajnos ha valami hiba merül fel, akkor teljesen magamra vagyok hagyva, az ügyfélszolgálat tudása kb. kapcsold ki - kapcsold vissza, illetve leküldünk egy szoftverfrissítést tanácsokban merül ki.
Most már jutalmazhatnák a több éves hűségemet.

Bizony, ez egy olyan világ, hogy a sültgalambot senki nem tolja a segged alá. ;)

Folyamatosan tájékozódni kell az akciókról, hűségidőről stb.!
Éppen most kaptam 4400 helyett 4600-as számlát. Rögtön emeltem a sebességen (kivezetett csomagról), online, hűségnyilatkozat (eddig is volt), e-pack kedvezmény (eddig is volt), így 4000 lett az ár.

Ha hiba merül fel, akkor http://192.168.100.1. Megvizsgálod a vonal minőségét. Utána kell precízen hibát jelenteni!
Az ügyfélszolgálat eléri a folyamatosan végzett minőségellenőrzés eredményeit is. Ha pontos a megfigyelés, esetleg monitorozol is valamit, akkor utánanéznek. Igaz, otthon dolgozom, de hat esetből ötben én jelentem először a hibát.
Ha úgy véled, hogy mindent a szolgáltatónak kell végeznie, akkor igazad van. Meg több panaszod is.

(x) nem fognak hívni

Győztem?

Pár éve dolgoztam egy cégnek, akik szeretettek volna néhány online kamerát a telephelyükre. Nekik T-comos DSL előfizetésük volt, így javasoltam, váltsanak a környéken elérhető kábeles szolgáltatóra, a UPC-re. A legutolsó végponttól a telephely sarka 1,5 méterre volt. Szerintetek megérte a UPC-nek azzal a másfél méterrel megtoldani a kábelüket?

() Igen, mert minden ügyfél fontos a UPC-nek.
() Nem, küldtek egy sajnálkozó levelet.

Mi kb fél évet nem engedtük be anno az irodába, mert le akarták cserélni a régi cisco modemet. Egy kikötésünk volt, tudjon az új bridge módot. Nem értették, h nekünk miért nem kell a csak router. A végén persze hoztak egy hitron vackot, kellett rátennem egy ventit, így legalább nem fagy.

A UPC weboldala tényleg egy suttyó fos.

--
arch,ubuntu,windows,android
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene