UPC Mobil: megmondjuk, ha nem blokkolod a reklámot

 ( pepo | 2019. április 11., csütörtök - 18:40 )

Hallottam a UPC mobil korlátlan csomagjáról, gondoltam, megnézem...

Így már nem is érdekel.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

+1

A szüleim se lettek az előfizetőik.

Itt van digi, évente egyszer felhív az upc, hogy látják, hogy régen előfizető voltam, mi a helyzet?
Mindig rákérdezek, hogy tud-e jobb internetet ajánlani, mint a digi.

Dehogy tud :)

Őszintén szólva a UPC részéről én már annyi arroganciát, pökhendiséget, átverést tapasztaltam, h azon lepődök meg, h egyáltalán van még előfizetőjük - felteszem egyes helyeken még meglévő monopol pozíciójuknak köszönhetik. Még ha az övék is lenne a legkedvezőbb ajánlat, többet akkor sem kötnék velük semmilyen szerződést. Meggyőződésem h alapvetően értik félre a viszonyukat az ügyfeleikkel, és h ez az elmúlt kb 10 év során - amióta kirúgtam őket - sem változott, arra példa a mostani AdBlockos patkánykodásuk. Szerencsére telefonon nem zaklatnak, ha ezt tennék, igyekeznék a lehető leghosszabb ideig húzni a beszélgetést, és elérni, h minél több erőforrásukat fecséreljék el a meggyőzésemre - ami persze eleve kizárt, de ezt nem kell tudniuk ;)

Abszolút +1, otthon is ez a helyzet.

Milyen alapon kezelik ők még mindig az adataidat marketing célokra?

Gondolom mivel nem írt az adatkezelésre fenntartott emailcímükre egy lemondó nyilatkozatot, így kb. a világvége+2napig mehet a dolog. /s
--

Majd a Voda megmutatja \o/

Marmint az a Voda, amelyik egyszer kuldott egy utolso felszolitast 1500 forint tartozasrol, mikozben _soha_ nem voltam meg az ugyfeluk?

Jaja, az majd biztos jobb lesz!

Voda a legnagyobb retek.

Én is egyre több oldalon találkozok ilyennel, ahol a tartalom megnézését az adblock kikapcsolásához kötik. Kedvencem egy fizetős szolgáltatás, ahol konkrétan előfizetek a tartalomra, de ezzel a szöveggel jönnek, hogy vegyem le az adblockot. Az én reakcióm is erre annyi, hogy "akkor pá".
--
Csaba

Az UPC oldala egy TRUE hulladék!
Bejelentkezve a MyUPC-vel, percekig jön a sebes slideshow. Bármit megnéznék, akkor "1. címmegadás...", stb.
Nemrég kaptam meg a szuper Connect Box-ot. Egyedi dizájn!
Pár kattintás után sok-sok konzolt találtam, 3D nyomtatóval készítve, amivel ezt a szart fel lehet szerelni a falra. Ők meg azt hitték, hogy ez egy bútor, mint anyósom a régi tévé alá helyezett csipketerítővel. :-D
Bezzeg a régi modemet elvették, pedig még a következő sebességre is elegendő lett volna. Az új meg 66%-kal többet fogyaszt. A beállításához csak a wifi tudnivalók vannak leírva, hiszen drót már nem is létezik. Persze bridge oszt csá! Ahhoz, hogy működjön a zinternet is, persze telefonálni és meket diktálni kellett, mert nem volt regisztrálva az egy hét késéssel kiküldött modem. Vajon Mari néni ezt hogyan oldotta volna meg? ;)

> Vajon Mari néni ezt hogyan oldotta volna meg? ;)

off: azt figyeltem meg, valahogy a Mari neniknek joval kevesebb IT-s problemaja van, mint a szakmabelieknek :D

Enne két végkifejlete van. Nem veszi észre a hibát, vagy beletörődik. A másik esetben reklamál (és beletörődik), vagy szakembert hív (akár fizetőset).

Ehhez képest a szakember megoldja a problémát, vagy szakszerű belelentést tesz, vagy Mari néni. ;)

UPC: van egy ügyfelünk, aki kábelnetről bérelt vonalra akarna váltani. A nevükben kb. egy hónapja kerestem fel a UPC üzleti üzletágát, hogy adjanak egy ajánlatot a váltásra. Ígérték, hogy hamarosan küldik levélben. Ez volt kb. 1 hónapja. Azóta 3-4 alkalommal hívtam őket, mindig megígérték, hogy most már istenuccse' jön az ajánlat. Nem jött.

Majdnem két órával ezelőtt beszéltem velük, hogy most akkor mi lesz? 2 órán belüli visszahívást ígértek. Még van 14 percük, hogy az ígéretüket betartsák.

Kérem, voksoljanak, hogy

( ) hívni fognak 2 órán belül
( ) hívni fognak, de 2 órán túl
( ) nem fognak hívni

:/

--
trey @ gépház

Az ÁSZF azt is leírja, hogy mennyi időn belül kell ajánlatot adniuk - akár elutasítást is.

2

amugy velem mersekelten korrektek voltak :)

es adtak volna kedvezo ajanlatot, miutan leszerzodtem 1/3 arert dgi -val :D

Évek óta náluk vagyok, kb. ugyanazt a csomagot fizetem elő, csak a nevét változtatják folyton. És mindig emelnek az áron, szembe menve a világtendenciával.
Sajnos ha valami hiba merül fel, akkor teljesen magamra vagyok hagyva, az ügyfélszolgálat tudása kb. kapcsold ki - kapcsold vissza, illetve leküldünk egy szoftverfrissítést tanácsokban merül ki.
Most már jutalmazhatnák a több éves hűségemet.

Bizony, ez egy olyan világ, hogy a sültgalambot senki nem tolja a segged alá. ;)

Folyamatosan tájékozódni kell az akciókról, hűségidőről stb.!
Éppen most kaptam 4400 helyett 4600-as számlát. Rögtön emeltem a sebességen (kivezetett csomagról), online, hűségnyilatkozat (eddig is volt), e-pack kedvezmény (eddig is volt), így 4000 lett az ár.

Ha hiba merül fel, akkor http://192.168.100.1. Megvizsgálod a vonal minőségét. Utána kell precízen hibát jelenteni!
Az ügyfélszolgálat eléri a folyamatosan végzett minőségellenőrzés eredményeit is. Ha pontos a megfigyelés, esetleg monitorozol is valamit, akkor utánanéznek. Igaz, otthon dolgozom, de hat esetből ötben én jelentem először a hibát.
Ha úgy véled, hogy mindent a szolgáltatónak kell végeznie, akkor igazad van. Meg több panaszod is.

Mondd nekik, hogy digi 1/3 -at ajanlott, hidd el, lesz nekik is lesz ugyanolyan 1/3 ajanlatuk. Instant.

Nem lesz.

Szamomra volt nekik, de mar lecsusztak rola.

Nekem nem tudtak jobbat ajánlani, de még csak hasonlót se.

(x) nem fognak hívni

Győztem?

Pár éve dolgoztam egy cégnek, akik szeretettek volna néhány online kamerát a telephelyükre. Nekik T-comos DSL előfizetésük volt, így javasoltam, váltsanak a környéken elérhető kábeles szolgáltatóra, a UPC-re. A legutolsó végponttól a telephely sarka 1,5 méterre volt. Szerintetek megérte a UPC-nek azzal a másfél méterrel megtoldani a kábelüket?

() Igen, mert minden ügyfél fontos a UPC-nek.
() Nem, küldtek egy sajnálkozó levelet.

Mi kb fél évet nem engedtük be anno az irodába, mert le akarták cserélni a régi cisco modemet. Egy kikötésünk volt, tudjon az új bridge módot. Nem értették, h nekünk miért nem kell a csak router. A végén persze hoztak egy hitron vackot, kellett rátennem egy ventit, így legalább nem fagy.

A UPC weboldala tényleg egy suttyó fos.

--
arch,ubuntu,windows,android
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene