Helpdesk bérezés

 ( vtechun | 2019. február 28., csütörtök - 11:54 )

Sziasztok!

Mi ma a reális bérezése egy vidéki irodai helpdeskes dolgozónak (kliensek támogatása, helyszínen és telefonon és teamviewerrel)? Van mögöttem 10+ év telekomos telefonos helpdeskes múlt (level1, majd level2, szuperszerviz, stb.). Nyelvtudás alap angol, kb. Egyébként érettségi, meg pár OKJ papír(rendszerinformatikus, multimédia-fejlesztő).

Köszi!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

hat a videk miatt nagyon max 120-150K nettot fognak odaadni.... Mekkora iroda, hany munkavallalo?

lol ez komoly?

az, bár ha senior, akkor elmehet 200ig talán, de az már csakis okosban :>

Fedora 28, Thinkpad x220

Na ez a kemény, nem a kád széle.

bakker, ilyen áron kettőt kérek, de azonnal!

Megyeszékhely, Kelet-Magyarország, 400+ dolgozó, helyben 100

100 mi? az naggyon durvan alacsony.

Helyben van 100 user, a cégnek pedig 400+ összesen.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Hány ember van erre, mennyire hozzáértők a kiszolgált kollégák, milyen folyamatok vannak a cégnél.
Ez így önmagában semmit nem mond.

Ha értesz hozzá és szivesen csinálod akkor mondj 300 nettó, ha mellé tudod rakni a szakértelmedet és megértik hogy ez ennyi akkor meg fogják adni, magát a munkát nem éri meg elvállalni kevesebbért mert csak ki fogsz égni, és fordítva, ha sikerül valakit ennél kevesebbért felvenni akkor az úgy is fog dolgozni (azt nem számítom hogy a 150e-ért dolgozó kollégát veszik fel 300e-ért mert annak sincs sok értelme
--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó