Telenor és az elektronikus számla esete

 ( an-dee | 2019. február 18., hétfő - 13:44 )

Hello

Sok évig voltam céges előfizetője a Telenornak, elektronikus számlával (miután évekig 20 nappal kiállítás után kaptam a postai számlát, és a Telenor válasza az volt hogy beszéljek a Postával, amire mondam nekik hogy én hiába beszélek, Ők vannak szerződésben a Postával nem én).

Szóval történt hogy decemberben az 5 kártyámat átirattam a saját nevember, kivéve a cégből őket. Mondták hogy az utolsó számált most nem tudják kiállítani, majd kapom. Nem kaptam, ellenben kaptam egy felszólítást hogy fizessem be azt a számlát amit nem kaptam meg.

A Telenor rendszere úgy megy, hogy adott egy cég + tel szám, és minden cég csak a saját számaival kapcsolatos dolgokat látja, ergo ha már nem cég nevén van a szám, akkor sem fogja a saját nevére kiállított elektronikus számlát látni. Én pedig a privát profilomban szintén nem látom, hiába enyém a szám, de nem nekem szól a számla.

Telenor boltban (szerződéses partner) 0 segítségre képesek. Ügyfélszolgálat azt mondta hogy regisztráljak újra, majd hívja őket vissza ....

Nem az összeg a probléma, hanem az hogy szeretném látni a számlát mielött kifizetem.

NAV részéről szerintetek érdekes lehet a dolog?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

„NAV részéről szerintetek érdekes lehet a dolog?”

Ha adótartozás is van, akkor igen. Különben nem az ő dolguk.

Konkrétan arra gondoltam hogy nem tud számlát adni.

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

Azt a számlát kiállitották, egyébként nem szólitanának fel a befizetésére.
Azt pedig a postai átadással / elektronikus küldéssel igazolják, hogy megprobálták eljuttatni neked.

Inkább abban látom a problémát, hogy hogyan rakod be a könyvelésbe a számlát, ha nem kapod meg.

btw én fordítva jártam "így", magán -> flotta -> utána online nem láttam a régi magán számláimat. Hogy ez miért van az egy jó kérdés :/

Abban mi akadályozott meg, hogy az ügyfélszolgálaton kérj számlamásolatot?

Ha jól értem, te voltál a céges oldalon és magánelőfizetőként is a meghatalmazott.

Kértem de nem tudnak küldeni.
Jelenleg mind a céges mind a privát fiókom megvan, de egyikhez sem tudják a számlát hozzárendelni, ezért nekem egy 3. fiókot is létre kéne hoznom.

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

De attól, hogy a számlát nem tudják a fiókhoz hozzárendelni, neked még kinyomtatják és a kezedbe adják / elküldik emailben / elküldik postán.

Pont az a probléma hogy ez nem tudják megtenni.

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

De kifizetni meg engedik...

Érthetetlen *magic* amúgy a Telenor rendszere. Én hellodatásként már több, mint fél éve háromezer néhányszáz forintos számlákat kapok csak tőlük (ötezer valamennyi helyett). Eleinte gondoltam azért, mert kártyásként a megmaradt plusz pénzt lassan levonogatják, de azon már rég túl vagyunk.

Nekem bezzeg csak 2-3 honapig tartott a hawaii.

Kártyável nem tudom kifizetni, egyrészt mert a felületen nem jelenik meg a számla (szó szerint újra kell majd regisztrálnom hogy megnézzem a számlát), illetve a shop-okoban SEM, csak kp vagy utalás
nem a kifizetéssel van a gond, mert 8e forint, hanem az elvvel hogy nem tudom megnézné, már csak azért sem (annó T is játszott egy hasonló játékot amikor bénáztak, annak az lett a vége hogy kaptam 10e forint jóváírást, aztán felmondtam a szolgáltatást :) )

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

És a legszebb rész a levélből amit kaptam:

Az új regisztrációt követően kérjük, küldje vissza részünkre a regisztrációs adatokat (e-mail cím, felhasználó név, MyTelenor jelszó), hogy a regisztrációhoz hozzá tudjuk rendelni a megszüntetett előfizetés adatait, melyet követően a végső számla elérhető lesz a MyTelenor felületén.

Tehát a jelszót is el kell küldeni :)

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó

baszki :D az nem csak valami typo lesz ? Oo :)