Készlet információ: raktáron

 ( KoGa | 2019. január 17., csütörtök - 13:38 )

Személyes átvétellel megrendelés után pedig:
"A termék, holnapi nap folyamán 13h után üzletünkben átvehető."

Köszi, a nagykerből én is el tudtam volna hozni holnapra.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

lemondás

Ez volt az első reakcióm, de mivel holnap szabin vagyok, személyes átvétel helyett módosítottam az ingyenes kiszállításra. :)

hétfőn meghozzák :)

Hát, morcos leszek. De holnapra ígérték...

raktáron = nagyker
külső raktáron = kína

tényleg helyben ott van, akkor azonnal átvehetőként hirdetik.

Én már jártam úgy, hogy külső raktáron levő dolgot rendeltem meg. 1 hét alatt érkezett meg. A külső csomagolás után előtűnt a belső csomagolás. Egy vidéki cég Postán, csomagként feladta annak a cégnek a címére, akitől én megrendeltem. A belső csomagoláson rajta maradt a postai szállításra utaló papír. Egyszerűen újra becsomagolták és futárcég cetlijeit ragasztották kívülre. :-)

Kíváncsiságból rákerestem a vidéki cégre, gondolván jobban jártam volna, ha tőlük rendelem meg. A vidéki cég 20%-kal drágábban árusította a saját webshopjában ugyanazt a terméket.

Cége vállogatja.

De hát ezek a fránya vevők nem akarják megfizetni a raktározás költségét.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Mert ez is olyan mint a kilóméteróra tekergetés. Ha mindenki az igazat írná, akkor a user látná, hogy hát ez azért olcsóbb mert kínából jön és az 2 hét. De ma már mindenki ír mindent, nem lehet megbízni benne.

Én most egy hangszer webshopból rendeltem pár kábelt, minden volt raktáron, feladtam a rendelést, kártyával kifizetten. Kaptam visszaigazolást hogy beérkezett a pénz, össze készitik a csomagot és kapok még egy mailt a tracking linkkel. Eltelt 2 nap és a státusz még mindig "feldolgozás alatt" volt. Megnéztem és az egyik kábelből nem volt már készleten (mikor rendeltem még volt) és az volt irva a helyére, hogy "ügyfél kérésére megrendelve". Ekkor irtam nekik mailt hogy cseréljék ki olyanra, ami van raktáron. 20 perc múlva jött a mail hogy cserélték és küldik. Másnap jött a futár.
Lehetne ezt jól is kezelni... Hova tűnt a rendelésemkor a termék amit "raktáron" jelöléssel hirdettek?
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

"Hova tűnt a rendelésemkor a termék amit "raktáron" jelöléssel hirdettek?"

Ez komoly? Más vevő nem lehet? Ha épp irl nézegeti boltban egy vevő szaladjanak oda és tépjék ki a kezéből, ha beesik a rendelésed?

Leltárhiány?

Én két fajta shop-ot szoktam készíteni.
Egyikbe berakod a kosárba a terméket és lefoglalja azonnal a készletet.
Másikba csak a rendelés gomb foglalja a készletet.
Egyre több ügyfél tér át a második megoldásra.
TI.: van olyan, hogy több user parkoltatja majd egyszercsak elküldi a rendelést.
Na ilyenkor van az, hogy amelyik elsőnek beér és még van készlet az megkapja a többi meg IJ.
A gond akkor van ha átárazza és a kosárba még a régi ár van, rendeléskor meg szól, hogy változott az ára.
Ilyenkor meg az ügyfél panaszkodik, hogy hisz nem annyiért volt. (pl.: heti akcióba berakja majd akció után rendelne)
Szóval jó megoldás nem nagyon van sajna.
Lehet Te is így jártál, hogy mire a rendeléshez értél már elvitte valaki más.

pch
--
SB-soft online ügyviteli rendszer
--

Sokan úgy oldják meg ezt a problémát, hogy a kosár csak cookie szinten létezik (termékID, db) és csak a megrendelés elküldésekor lesz lefoglalva.
(Nekem sem barátom ez a megoldás, de nagyon nagy boltoknál nincs ennél jobb).

Igen, ez a második eset.

pch
--
SB-soft online ügyviteli rendszer
--

Mondjuk aki cookieban tárolja a rendelést, az megérdemli...

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Meg ha nem csak webshop van, akkor ha a boltban kihozzák egy vevőnek, nézegeti, szagolgatja, megveszi, elkezdik kiszámlázni a rendszerben, melyik az a pont, amikor még azt mondanád, hogy bocs, megrendelték online?

Erre van kereskedelmi jog. Azt hiszem, aki hamarabb bejelentette a vételi szándékát azé (hivatalosan).

(ps.: Nemrég így vásároltam fel európai készleteket olyan alapanyagokból, amelyekből minimum 3-4 hónapnyi hiány várható. /Az összes mennyiség nekem is csak a féléves felhasználásom. Szegény versenytársaim, most kicsit anyáznak./)

"Készlet információ: raktáron"

Ismerős. 4 téli gumit rendeltem november elején - "Elérhetőség: raktáron, azonnal szállítható".
Csak az nem volt odaírva, hogy Németországban van a raktár. Meg az sem volt betervezve, hogy a DPD elkeveri a csomagot és 2 hónapig se gumi, se pénz (a cég részről időhúzás, nem tudják mi történt, stb). Karácsonyra kaptak egy Paypal claim-et, ez lett a megoldás. Körültekintő szoktam lenni, de most becumiztam.

Ipon :(

Telefonbolthálózat webshopjában a rendelésem jelenleg így néz ki:

Rendelési szám: 11005
dátum / idő: 2018-09-11 14:21
állapot: elküldve

Volt valami piszmogás, mert nem volt raktáron, a helyi bolt (ahol át akartam venni a telefont) meg aztán nem is látta a rendelésem, és már csak a kínlódás ment. Úgyhogy naponta 1x ránéztem, hogy a helyi boltban átvehető-e olyan készülék amit szerettem volna, és mikor lett akkor bementem és megvettem teljesen függetlenül a netes rendeléstől. Akkor kíváncsiságból megnézettem a sráccal a rendszerében látja-e a rendelésem név/rendelési szám/akármi alapján, de semmi. Így aztán van egy leadott rendelésem a bolt irányába, de ahogy látom ez őket marhára nem érdekli.

webshop + 3 offline bolt, webshopban nem látszik a boltok készlete, csak az, hogy oda is kérhetem az átvételt. rendeltem, bementem a boltba, ahol pár napja még láttam is polcon, gondoltam, megoldják. hát, nem, így nem lehet, majd délután (4 óra múlva) jönnek a webes rendelések a központi raktárból. közben a két termék ott a polcon, mondom nekik, hogy akkor webes rendelés lemond, kérem most polcról a terméket. azt nem lehet, mert ami kint van a polcon az egyik már le van foglalva. kiváncsi lennék, ha csak beléptem volna, leveszem a polcról, akkor is foglalt lett volna-e. visszamentem pár óra múlva, megvolt a rendelésem, átvettem.

másik alkalom, webshopban írja termékre, hogy elfogyott, előrendelhető. pár napja láttam boltjukban, gondoltam betelefonálok, van-e még. egyik boltban levő eladó közli, hogy nincs, kérdezem, meg tudja-e nézni a másik boltok készletét, hát miért is tudná, de ott van mellette egy kolléga, majd az megmondja, közli nincs. ellenben a harmadik boltban van (lehet innen való volt a kolléga), kérem rakjon már a 4 db-ból egyet félre pár óra, közli, ilyet nem lehet, erre van a webshop, közlöm, a webshopon épp nincs készleten, nem is tudom leadni a rendelést, hát jó, félrerakják.

mintha én tennék szívességet, hogy az amúgy angol nyelvű, lefordítatlan terméket tőlük veszem. vettem, mert többet nem. webshop fejlesztőként külön poén, hogy nincs központi készletkezelés, nincs egyáltalán semmi protokol kidolgozva ilyen esetekre, semmi. mondanom se kell gondolom, hogy a bolti kiszolgálás inkább jófejkedésből állt, mint tényleges segítségből.

Bizony, így van ez.
Sőt, mind az emberek, mind a szoftverek folyamatosan fejlődnek.
Csak rossz irányba.

Olyat már régen is láttam, hogy boltos csak mérnök lehetett és érdekelt volt a forgalomban. (szerszámbolt) Csak most kevés a mérnök. ;)