Címjegyzék probléma (Exchange - Outlook - natív app)

Fórumok

Hello

Adott egy Exchange (nem tudom melyik) + Outlook (2016), a céges belső és partnereket az Outlook címjegyzékében kezelem, (a céges címtárnál ugye jobb kattintás és hozzáadás a címjegyzékhez).

Mobilre felraktam szintén Outlook-ot, igaz hogy be kell kapcsolni appon belül hogy hozzáférjen a címjegyzékhez, de ez nem volt gond, utána szépen a telefon címjegyzékében megjelent minden ami az asztali kliensen is látszódik. Ha az asztalin új nevet adok hozzá az frissítés után megjelenik a mobilon DE ha a mobilon hozzáadok egy új contact-ot és kiválasztom az outlookba mentse, akkor az nem jelenik meg az asztalin, tehát nem tudja az exchangenek továbbadni.

Viszont ha a mobilon nativ emailező appját használom akkor mindkét irányba működik a dolog.

Tud valaki rá megoldást hogy az Outlook-ot erre rábírjam a mobilon?

üdv és köszi

Hozzászólások

Ezt nem tudja egyelőre, a jövőben tervezik hozzáadni az Outlook app -> szerver irányú mentést.
Egyelőre én úgy oldom meg, hogy minden kontaktot az asztali kliensben vagy weben viszek fel a címjegyzékbe.

--