- szenteip blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4407 megtekintés
Hozzászólások
meg mielott erre pazarolnank el Paks draga aramat, par aprosag*: https://kiszamolo.hu/a_bitcoinrol_meg_egyszer/
*A cikk ugyan btc-re van kihegyezve, de a sosem hallott zencash es a tobbi futottak meg crypto penzre is ervenyesek az ott megallapitottak.
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örülök a hozzászólásnak, mert azt jelenti valakit érdekel már a téma, és elolvasta a bejegyzést köszönöm. Én nem azt mondtam, mindenki bányásszon, mert az a jövő én csak egy lehetőséget adok arra ahol ezt megtehetik. Egyébként temérdek cikk jelenik meg, köztük van sok negatív és sok pozitív, ezt mindenki maga dönti el, ki a cikkek alapján, ki saját tapasztalatai alapján, ki mások tapasztalatai alapján, stb. További jó olvasgatást a témában, ez volt a cél semmi, más csak egy lehetőséget adni.
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, eltéveszteted a kontextust, ő félti a rezsócsökkentéssel adótámogatással "olcsósított" elektromos áram _teljesen felesleges, és pazarló_ felhasználását amely hozzájárul a környezet szennyezéséhez. Nyugodtam érezd magad szarul ebben a szerepben. (félre ne értsd nem személyes, teljesen mindegy ki van a nick mögött, a véleményt értékeltem)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon a karácsonyi díszkivilágítás áramfelhasználása mennyire felesleges és pazarló...
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és akkor még nem is beszéltünk a közlekedési lámpák standby üzemmódjáról. A sárga izzók villogtatása koptatja az elektronikát és rövidebb az élettartama mint a másik két izzónak.
Btw, akkor is világit ha senki sem látja?
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
te lattal a hup-on reklamot, hogy keszitsunk karacsonyi diszvilagitasokat? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor ott kellene a fogyasztasa ellen tiltakoznod, nem a felpenzes topikban :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a véleményt értékeltem
az ertekelesed netto korlatolt ostobasag
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm az érveid.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ha csak a Visa forgalmának tizedét szeretnénk kiváltani Bitcoinnal, akkor egy-egy Bitcoinhoz hamarosan néhány terrabájtnyi adatot kellene majd tárolni. Ehhez talán a Föld teljes áramtermelése nem lenne elég." - nem érti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
latom, sikerult a lenyegbe kapaszkodnod: kiszamolo nyilvanvaloan nem it-s, igy ebben valoban nincs otthon. De nekem is van par aggalyom. Remelem, hogy te, aki ertesz hozza, el tudod ezeket oszlatni:
- a btc mogott nincs ertek / fedezet, igy nem sokban kulonbozik a Gazdalkodj okosan! c. tarsasjatek jatekpenzetol - ha csak nem abban, hogy tobbe kerul az eloallitasa
- az meg a kisebbik gond, hogy a btc zome egy bantoan kis csoport kezeben van, a nagyobb az, hogy kb. zero teljesitmenyert cserebe, azaz rendkivul igazsagtalan az eloszlasa, ill. a hozzajutas lehetosege (vo. a Gazdalkodj okosan! jatekpenzet legalabb egyenlo eselyekkel lehet megszerezni)
- a btc arfolyama elegge unortodox: 2017.01.01-jen $998 volt, tegnap $19499. Ami meg ijesztobb, hogy csak decemberben, az eddigi jo 2 het alatt megduplazodott az USD-re vetitett arfolyama. A kerdes csak annyi: mi indolkolja ezt a lufira hajazo mozgast?
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A decentralizáltság és a széles körű konszenzus adja az értékét.
- Fogd fel úgy, hogy a blockchain-nel olyan technológiát tették közzé, amivel rengeteg pénz megspórolható az iparban. Megérdemli a jussát aki rész vett abban, hogy feltalálta, implementálta és bizonyította a működőképességét. Sokan közülük bizonyára gombokért adtak túl rajta, ha ez vigasztal.
- Az árfolyam mozgása világi dolog. 1 BTC az 1 BTC marad örökre. Nem a kanál hajlik. :) Az árfolyam mindig volatilis lesz a pénzhez képest mert a bitcoin nem pénz és ezt nem is állítja senki. A növekedését az hajtja, hogy egyre többen ismerik fel a jelentőségét, de valójában még mindig csak kevesen értik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A decentralizáltság adja az értékét.
attol tartok, nem erted az 'ertek' fogalmat
- Fogd fel úgy, hogy a blockchain-nel olyan technológiát tették közzé, amivel rengeteg pénz megspórolható az iparban. Megérdemli a jussát aki rész vett abban, hogy feltalálta, implementálta és bizonyította a működőképességét.
ez egyreszt egy rendkivul elnagyolt es idealisztikus BS, masreszt koze nincs a gazdasag torvenyszerusegeihez. Pl. ha nalad fizetek 1000 Ft-ot, akkor tudhatod, hogy 1000 Ft-nyi munkammal (ill. a munkam 1000 Ft-nyi ellenertekevel) fizettem neked. Nade ha csinaltam egy jatekpenzt (legyen most az egyszeruseg kedveert btc a neve), amogott nincs az elobb emlitett teljesitmeny, vagy ha jobban tetszik fedezet, igy. max arra jo, hogy a gepeden helyet foglaljon az osszeget reprezentalo adat.
- Az árfolyam mozgása világi dolog. 1 BTC az 1 BTC marad örökre.
az arfolyamok valoban mozognak, de kozel sem ennyire. Ha pl. a HUF erteke 2 het alatt megduplazodik (mondjuk az EUR-ral szemben), akkor az annak a kovetkezmenye, hogy a pannon puma ezalatt a 2 het alatt megduplazta az orszag teljesitmenyet [kb. az EUR atlaghoz kepest]. Namost, ha eddig meg velem vagy, akkor a btc eseten meg tudod mutatni ezt a novekedest?
update:
széles körű konszenzus
na pont ez nem letezik, es eppen ez az en problemam
Sokan közülük bizonyára gombokért adtak túl rajta, ha ez vigasztal.
ez irrelevans, nem oszt, nem szoroz
A növekedését az hajtja, hogy egyre többen ismerik fel a jelentőségét, de valójában még mindig csak kevesen értik.
en inkabb egy novekvo lufit latok. Bizonyara azert, mert csak kevesen ertik. Marpedig minel magasabbra tor valami, annal nagyobbat tud esni.
Az árfolyam mindig volatilis lesz a pénzhez képest mert a bitcoin nem pénz és ezt nem is állítja senki
erdekes: en azt hittem, amivel fizetni lehet, az penz...
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt nem értem, hogy ha szerinted a bitcoinnak nincs értéke, akkor miért fáj az ha van akinek sok van belőle? Épp annyi munka van a bitcoin mögött mint bármilyen más vagyon mögött. Ha azt gondolod, hogy a kapitalizmusban a vagyon mögött azzal arányos munka van, akkor álomvilágban élsz. Számold ki, hogy mennyit kéne ahhoz élni egy Bill Gatesnek vagy akár Mészáros Lőrincnek. :)
Egy dolog értékét az adja, hogy mekkora konszenzus van mögötte. A bitcoinnak van tere felfelé is, lefelé is mint ahogy minden másnak is. Evidenciákon nem vitatkozok.
> en azt hittem, amivel fizetni lehet, az penz
Attól még csak fizetőeszköz. Az árfolyamos rugózásra ezzel már reagáltam: a bitcoin nem pénz, ezért volatilis ahhoz viszonyítva, ahogy pl az arany vagy az ingatlanok értéke is. Pl az én lakásom 2008-hoz képest megduplázta az árát, és milyen munkám van abban..? Csak a fotelt lapította a picsám a TV előtt. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Én azt nem értem, hogy ha szerinted a bitcoinnak nincs értéke, akkor miért fáj az ha van akinek sok van belőle?
én azt hittem, hogy a questoros kötvények is kemény bóvli, oszt' valahogy mégis az én pénzemből sikerült kártalanítani azokat, akiknek sok volt belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked ez a fétised, hogy a te pénzedből kártalanítanak olyanokat akik bedőltek valaminek?! Korábban a hitelesek volt a célpontod most a questor kötvényesek. Nálad valami tényleg nem oké.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pedig nagyon igaza van abban, hogy a felelotlen befektetok ne a kozos kalapbol usszak meg a donteseik kovetkezmenyeit...
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
részben igen.
addig nem zavar, amíg az eredeti ajánlatban benne volt a biztosítás. pl.: ha egy OBA védett betét bedől, és onnan az OBA az előre lefektetett szabályok szerint az én pénzemből kártalanít embereket, akkor boldogság van. én is fizetem az OBA díjait (közvetve), ők is fizették, ez a játékszabály.
akkor már kifejezetten zavar, ha a sok tudatlan barom ember olyan helyre viszi a pénzét, ahol irreális hozamot ígérnek, biztosítás természetesen nuku, de már csak a tömeg mérete miatt a poilitika nem engedheti meg magának, hogy nem kártalanít. mert ez nem más, mint állami szerencsejáték, az én pénzemből - amiből nem tudok kiszállni, hiába akarok. (de, ki tudok: elköltözöm máshova)
kifejezetten zavar, ha utólagosan húzzuk meg a játékszabályokat, politikai érdek mentén
(de fogalmazd meg ennél kevésbé bántoan, ha tudod, hogy akár a devizahiteles, akár a questor/brókermarcsi/etc. kártalanítások mik voltak)
most megint egy lufit fúj a sok barom, amire az arrogáns válasz az, hogy „amíg a saját pénzemből fújom, neked nem mindegy!?. aztán, amikor kipukkadt, a többsége kint lesz az utcán, hogy „mentsen meg a Viktor, mert engem meg kell menteni, és miért nem fogták a kezemet, etcetc”.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt mondom, hogy nincs igazad az utólagos játékszabályt illetően... De ezt hangoztatni szarnak egy pofon. Úgysem fog változni érdemben a játékszabály... Főleg ha ilyen gesztus eredménye jól jön választások előtt. Még csak december van de már most csúcsra jár gépezet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bízom benne, hogy elég hangoztatással egy idő után eljutunk a pénzügyi kultúra olyan szintjére, ahol ez nem lesz már probléma.
ha van (szerintem) egy probléma, akkor a legrosszabb amit tehetek, hogy csöndbenmaradok. ez sem sokkal jobb, azt elismerem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kevered a dolgokat.
A Questor reszvenyei semmit nem ernek, mert csodbe ment. Aki abba fektetett, az bukta a penzet.
A Q-al mas problema is volt: csaltak, torvenyt szegtek az ugyfeleik karara. A csalast a felugyeleti szervek nem kaptak el (PSZAF/MNB hulye volt vagy lefizettek oket). Ezt a reszet kartalanitjak.
--
Worrying about killer AI and the superintelligent robots is like worrying about overcrowding on Mars. - Garry Kasparov
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem külön törvényt hoztak ott a Questor kötvényesek kártalanítására? utólag? Majd azt mintha elkaszálta volna az AB, de aztán nekifutottak újra, nem?
A végét nem követtem, de az utólag törvényt hozunk, hogy kártalanítva legyenek momentum még megvan onnan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha szerinted a bitcoinnak nincs értéke, akkor miért fáj az ha van akinek sok van belőle?
jelenleg - a hype-nak koszonhetoen - a btc-t aranyaron valtjak. Nekem az faj, hogy ha valaki (aki mondjuk annyira nem ert hozza, mint te) sok *valodi* penzert vesz btc-t, aminek a *valodi* penzen mert erteke hamarosan (nagyon sanszos, hogy csak) a toredeke lesz.
Épp annyi munka van a bitcoin mögött mint bármilyen más vagyon mögött.
ez erosen vitathato
Ha azt gondolod, hogy a kapitalizmusban a vagyon mögött azzal arányos munka van, akkor álomvilágban élsz. Számold ki, hogy mennyit kéne ahhoz élni egy Bill Gatesnek vagy akár Mészáros Lőrincnek. :)
terelsz
Egy dolog értékét az adja, hogy mekkora konszenzus van mögötte. A bitcoinnak van tere felfelé is, lefelé is mint ahogy minden másnak is. Evidenciákon nem vitatkozok.
ez nem evidencia, hanem onaltatas (vagy kozonseges atveres). Na de figyeljuk egyutt a hireket, aztan majd tisztulni fog a kep...
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az hadd fájjon annak aki megveszi. Az MNB kiadott pár közleményt, hogy mennyire kockázatos befektetés, semmiféle állami kártalanításra nem számíthat aki ezen bukik. Nem a technológia felelős a hülyeségért, a játékszabályok teljesen nyíltak és ezzel együtt a kockázatok is.
Garancia az valóban nincs az árára, ebben egyet is értünk. Hogy egyhamar nullára esik vissza, azt nem hiszem. A függetlensége, a decentralizáltsága, az egyszerűsége, a biztonsága és a potenciál, hogy fizetőeszközként használható lesz (Lightning Network) szerintem érték még ha dollárban nem is kifejezhető.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, hadd fajjon, de en pont azert irtam, hogy a) elgondolkodjon az egyszeri jomunkas ember, mielott hulyeseget csinal, b) megsporoljam az aramot a topiknyitonak.
Az MNB kiadott pár közleményt, hogy mennyire kockázatos befektetés
nem vagyok meggyozodve, hogy ezt a btc-t vasarlok is ertik. Na ezert irtam en...
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" akkor miért fáj az ha van akinek sok van belőle? "
Alapból pont leszarnám az egész shitcoin szarságot, ha nem pazarolna irdatlan sok villamosenergiát.
Bónusz kérdés: az egész szarság mögött jelenleg leginkább random, tök ismeretlen kínai, koreai, stb. spekuláns arcok állnak, akik rángatják össze-vissza az árfolyamot, hogy próbáljanak minél több valós pénzt kiszedni a hülyéktől. Érdekes kérdés, hogy mivel jobb ez, mint azok a spekulánsok, akiknek legalább nevük is van.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt az irdatlan sok villamosenergiát mások kifizetik, nem neked kell gondolom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól még a pazarlás pazarlás marad. Paks kettőt (vagy bármilyen másik kapacitásnövelő beruházást) meg nem csak azok fizetik ki a végén, akik pazarolnak, hanem mindenki.
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Paks II ugyan valóban hoz egy 20%-os kapacitásbővülést, de alapvetően mégiscsak egy csereerőmű.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telibefosom, hogy ki fizeti ki az áramszámlát, a CO2-t, amelyet a kínai erőművek a levegőbe nyomtak nem szeded ki a BTC-ddel a levegőből.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Széles körű, konszenzus, az. Még véletlenül sem az, hogy mindenki meg akar gazdagodni mostazonnal, szóval minden bolond BTC-t vesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ebben amúgy csak az a probléma, hogy az adattárolás mennyisége nem feltétlenül arányos az áramfogyasztással? mert maga az érv, hogy nem skálázódik valami jól az valós dolog és nagyon is szemet hunynak azok felette akik abban reménykednek, hogy a bitcoin mainstream valutává válik. maga a cikk nagyon is jó, és a lényegre világít rá.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont közben a célegyenesre fordult az Lightning Network és az Atomic Swaps, rövidlátó aki ezt nem veszi figyelembe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én soha nem is tagadtam, hogy maga a technológia nagy jövő elé néz. amikor az eredeti papír kijött, már akkor látható volt hogy egy decentralizált valuta ha működik akkor nagyon is fontos és érdekes (a decentralizált social network fogalma sem mai dolog mégis csak a mastodon tudta mostanában populárissá is tenni), viszont ettől még maga a btc mai helyzete nem lesz kevésbé lufi. ez még azt sem jelenti, hogy ne lehetne meggazdagodni belőle, stb. de az értékét akkor is csak az hajtja amíg hajtja, hogy a "greater fool" elv alapján kereskednek vele.
engem mindig jobban érdekelt az egész történet teoretikai oldala, pl. mennyire lesz viabilis a blockchain technológia egy kvantum alapú környezetben majd? https://en.bitcoin.it/wiki/Quantum_computing_and_Bitcoin
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, az arany árát is a "greater fool" elv hajtja, ennek ellenére eléggé kiállta az idő próbáját.
Szerintem nem túl izgalmas a quantum para, mert már most vannak algoritmusok a post-quantum időszakra - ha valós lesz a fenyegetés, akkor egyszerűen le fogják cserélni azokat.
Számomra a PoS egy izgalmas terület: mennyire fog működni az Ouroboros a gyakorlatban (ld. Cardano). Ha működik, akkor a Bitcoin szorult helyzetbe kerül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez csak egy példa, de a kvantum dolog is azt bizonyítja imho hogy van még hova fejlődni az egésszel hiszen nem több egy prototípusnál és hosszútávon valószínűleg nem a btc fog megmaradni. természetesen ez csak vélemény, és nem is akarom bizonyítani hiszen kb. lehetetlen.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aki meg idoben beszallt, az most kivehet nehany misit belole, 15% szja (meg kell 14% eho, de ha van _rendes_ fizetese is, akkor a 450k limit miatt ezt mar valszeg nemkell), es jot nevet :)
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi koze a felvetesnek az emlitett pszichologiai jelenseghez?
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azzal talan lehet magyarazni miert nyomatja mindenki folyamatosan dehatnincsmogottesemmi, lufi, mingya-kidurran, stb. ez ment 2007-ben
1$-nal, aztan 10$-nal is, 100$-nal is, 2013-ban 1000$-nal is, most 19000$-nal, de remelem meg nyomni fogjak 50k$-nal is ;]
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megnéztem (bár nem érdekel, évekkel ezelőtt leálltam a btc bányászattal.). Pont a lényeget hiányolom. Hogyan? Semmi leirás, semmi letöltés. Ráadásul a belső linkek sem mind működnek (Pl Choose Plan).
Ezt azért gondold át.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha egy tanácsot elfogadsz, keress valakit aki tud angolul :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen tudom, de ennyire telt :D
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szanika sajnos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én a https://minergate.com-on bányászok mindenfélét IS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem egy (x) kategóriás posztban kéne megjeleníteni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy törölni a picsába. Kb. mint az ezoTV.
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nekem van egy olyan gyanúm, hogy ezeket a virtuális pénzeket a drogdílerek és fegyverkereskedők mosásra használják?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fogalmatlan vagy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyanud rossz :)
Egy lista a drogdilerekrol :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem baj, kell a konkurencia az államhatalomnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha mar a tld .hu, es van angol nyelvi oldal is, akkor miert nincs magyar nyelvu valasztas az aldomainek eseteben? Leirasok is hianyoznak mit,mivel,hogyan?
Annyira nem letkerdes reszemrol, mivel perfekt angol vagyok minden nagykepuseg nelkul :D
Gondolom azert eset a valasztas a .hu ra mert hogy a celkozonseg magyar, ha tevedek akkor rossz volt a tld valasztas. Ez esetben gondoljatok ujra, egyebkent tenyleg elkelne egy jo bitcoin oldal magyarul. Bar ahogy latom az evek alatt a hozzaszolasokban, nagytobbseg ugy van vele hogy tanuljon meg mindenki angolul. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végülis ez a jó. Csinálj saját poolt, igy ingyen lesz a pénz, mivel majd a jutalékból bejön. Klasszikus piramis. A v2-ben már lesz Affiliate link is.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
továbbá a pool az nem piramis
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a "0% FEE until end of 2017
We would like to keep the mining costs at the lowest level up to a maximum of 0.5%"-ből a FEE mi a tököm?
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a jutalékom a kibányászott blokkok után.
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megköszönök minden fordítási segítséget én nem tudok jól angolul, de ezt látjátok :D
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hétvégén csináltam egy Ethereum full node-ot, jó cuccok ezek.
Miért ezeket választottad? Olvasok jelenleg a témakörben hogy lehetne Ethereum pool-t csinálni, foglalkoztál valamit ezzel már?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg azért mert Nvidia rigjeim vannak, de hamarosan lesz ETH Classic bánya is, már többen leadták az igényt.
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(Troll)Egy másik lehetőség az lenne, ha fognék egy darab papírt, és ráírnám, hogy €10000.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mit vartunk egy AIX-os arctol :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://index.hu/gazdasag/2017/12/18/bitcoin_kriptopenz_kriptovaluta_bl…
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Örömmel látom hogy nem érted az egész témakört és aktívan teszel érte hogy ne is értsd :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igy van! El is olvasok gyorsan meg egy cikket, hogy meg jobban ne ertsek hozza...
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert ezt ajanlom figyelmetekbe:
https://prohardver.hu/tema/crypto_trade/friss.html
Ugy latszik par embert megszivattak az account zarolasokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvasd tovább figyelmesen és lendüljünk át a problémán. Jelen esetben a Bittrexen 2 szint van, régebben 3 volt.
https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115001352132-Why-is-my-ac…-
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjad ezt azoknak akiknek 2 honapja beragadt a penze es a "support" irdatlan gyorsasaggal (par honapos ide oda ping pongozassal szivat) oldja meg a problemat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem is szivattak, mivel a nevem nem felelt meg. PETER volt beírva és a papírjaimon PÉTER volt. (a webes formon utólag amit regisztrációkor megadtál nem tudsz változtatni, ami azért jogos lássuk be) Ez 2 hétig tartott a verifikációhoz, 2 ticketváltással el is fogadták, hogy a Peter az Péter. Azt meg sajnálom aki beragadt es a supportal pingpongozik, de ez egy lassu folyamat, de lehet valami kamu néven reggelt, nem tudom és azt már nehezebb beadni, hogy Arany Jánosként reggeltél, de te igazából Jókai Mór vagy és itt van minden papírod. Miért hinné el a support?
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
apa, kezdodik mar? A btc arfolyama az emult 4 napban 40% zuhant: http://www.portfolio.hu/vallalatok/verengzes-a-kriptopiacon.3.271861.ht…
--
t-systems-es it architect allast keres. Jelige: csak webshopot ne kelljen...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja meg zuhanjon is! annal tobbet lehet majd visszavenni ;)
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 olcsón kell venni, drágán eladni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most kellett volna shortolni :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aztan mar megint 15k, odanezz ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez azért egy eléggé demagóg ábra, nem? még csak egy skála sincs mellette...
de ugyanezzel példálóztak már nyáron is: https://www.dailyforex.com/forex-articles/2017/06/is-bitcoin-in-a-bubbl…
vagy ha már a kiszámolóval dobálózunk feljebb, akkor itt egy (nagyon) be nem jött jóslat: https://kiszamolo.hu/mi-a-velemenyem-a-bitcoinrol/
(ugyanezzel az ábrával)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kar nekik magyarazni barmit is, ugysem fogjak felfogni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja..ezeknek mondhatsz barmint..ezek vettek a baumag kotvenyt, a questort es meg broker marcsikanal is milliardokert fektettek be "ezek".. :DDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs skala mellette? Fixed:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen most hangosan felnevettem... :-)
Tegnap éreztem, hogy nem a legprecízebb az a fogalmazás. De néhány sör után hagytam a dolgot...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
probald meg irasban kifejezni amit gondolsz kepek helyett mint az emberek - hatha sikerul! ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy kep tobbet mond ezer szonal" ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
remelem a sok "mindjart bedol" ember most shortolja rendesen! :) bizonyitek kell, nem igeret! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak kepzeld bele magad az en helyzetembe... erteni nem ertek hozza, viszont mindket oldal egeszen meggyozo... :)
Na most akkor mi legyen?
Lehet veszek inkabb lottot :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bele kell tenni olyan penzt, ami mar erdekes, de nem baj, ha elveszited. mondjuk heti 250 GBP/EUR/USD/CHF.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is tipikus pilotajatek-felszopo mondas. Ugyanezeket szajkozzak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugyanezt mondanam az S&P500-ra, vagy barmilyen reszvenyre is. nem kell 100% portfoliot eltolni crpytora, de aki nem akar 65 evesen nyomorogni, annak illik valami spekulativ/magas kockazatu befektetesbe tolni penzt, mert amugy lehet recskazni a 3-4%-ra evente, hogy milyen jo, csak mindenki korbe fog rohogni.
ugyanez igaz az opciokra is, warrantokra, futureokre, turbokra, ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Veletlenul lehagytad a tizedespontot :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az a baj, hogy beraksz 25 penzt, tegyuk fel felmegy 300%-ot, lesz belole 100 penz, es? orulsz? mit kezdesz vele? :)
ahogy kollegam megfogalmazta: "kicsiben nem erdemes jatszani, mert berak az ember mondjuk 2k CHF-et, lesz belole 4k, aztan akkor mi van?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem tudsz értelmezni egy tredeket mutató ábrát az nem az én problémám.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy párszor már sikerült a "szakértő elemzőknek" "értelmezni" a "trendeket" mutató ábrát.
Kb annyira tudományos, mint a sajtfogyasztás és az lepedők okozta halálesetek összevetése (több)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egész éves több mint 1000%-os emelkedésbe beleférhet ez a korrekció :D
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnálom, de a ZClassic coin dec 17 óta a mai napon néztem rá hozott 3668.95%-ot.
létrejött közbe egy HUSH pool is, csak hogy lehessen tovább vitázni :D
Windows - reboot
Linux - beroot
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az EzoTV folytatódik.
--
♙♘♗♖♕♔
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni