Budapesti hardware kiskert keresek ahol a garanciális ügyintézés normálisan megy.

 ( jsaak | 2017. október 26., csütörtök - 11:21 )

Olyan Budapesti hardware kiskert keresek ahol a garanciális ügyintézés normálisan megy.
Normális webes felület az áruknak.
Nem túl drága.
Esetleges házhozszállítás.
Megbízható rendelés.
Nem küldenek el melegebb égtájakra ha garanciális próblémáim vannak.
Esetleg adnak csereeszközt a garanciális ügyintézés idejére. (lehet ilyen nem létezik)

Tudtok ilyet?

Idáig iPon tól vásároltam, de az első garanciális eset után, soha többet!
Gyomorforgató amit művelnek.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Az iPon-nal nem hallottam még negatívat de nem ismerem őket. Az AQUA-val sok pozitív tapasztalatom volt.

Emlékeztek még a Mistral-ra? :D Na ott mindig ordibált valaki, hogy megver valakit. Engem is átvágtak nem is kevéssel, szerencsére megszűnt, de sajnos nem időben.

+1 iPon és AQUA, normális a garanciális ügyintézés.

Valamint Conrad, de CSAK a csomagküldéses! A bolt (Teréz krt.) nem ugyanaz a Conrad és kibújnak a garancia alól, ahol csak tudnak.

Pcland-nél is próbálkoztak kibújni a szervizelés alól, de ha írásban kérsz róla papírt, hogy nem akarták szervizelni azért mert hozzájuk vitted vissza (vásárlás helye) és nem a vidéki szakszervizbe, akkor azért beveszik. Persze kb. 1 hónap múlva küldik a szerviznek, hogy szívjál, nekem viszont volt időm..

Továbbá Lidl, Aldi nagyon rugalmas a visszavitt termékekkel kapcsolatban. Egyszer még pixel hibás monitort is visszavittem és cserélték.

A pcland nekem meg szamlat sem kuldott.
Zaklatas utan se.

-1 Ipon
Döglött pendrive (tudom nem nagy összeg, de akkor is) leszedhető kupakjának a 4 sarkában lévő kis pöcök (amivel rajta marad magán a pendrive-on) el volt kopva (szerintük törött) ez miatt nem akarták bevenni garanciába, de addig erősködtem míg sikerült és kaptam is helyette másikat (a gyártónak küldték vissza, szerintük már nem volt gond érdekes módon a kupakkal..)

Én hardverker-t ajánlom, többször vittem vissza hibás terméket, mindig készségesen visszavették (egyszer gariba leadott alaplap miatt mentem, hogy mégse várnám meg mert sürgős, visszakaphatom-e a pénzt, simán visszaadták minden kérdés nélkül)

Nekem az aqua-val volt pendrive-os tapasztalatom így, igaz pont 10 éve.

Vettem egy forrasztott műanyag csomagban lévő bazimárkás AData pendrive-ot.

Otthon ollóval felvágtam a csomagot, berak, röviden: valami bad block szerű baja volt neki, merthogy felmásoltál rá egy fáljt, majd vissza a vinyóra, más volt az md5 az esetek > 10%-ában (nem mindig). Sajnos más gépeken is csinálta, igaz ott csak randomizálódott egy jpeg fele meg hasonlók, 3 géppel próbáltam, mindhárom nem lehet bajos.

Visszavittem három nap múlva, hogy hát ezt így most nem, mire közölték, nem vehetik vissza, mert nem sértetlen a csomagolása (WTF?)

Anélkül nem tudom, tán az ősbolygómról örökölt röntgenszemekkel kellett volna látnom a bad blockokat?

Na mind1, 10 éve volt, sok víz lefolyhatott azóta arra is.

Iponrol szerintem csak az nem hall rosszat aki nem akar... Hanyat mondjak? :)
Ha van +1 -ezes, akkor biza most -1 nekik. (megjegyzem ugy altalaban webshopkent meg lehet ajanlanam is oket, de garancialis ugyintezesben es szemelyes atvetel kapcsan vannak rossz emlekeim)

+1 iPon. Volt garis ügyintézésem náluk futárral, minden rendben és gyorsan zajlott.

A Mistral és a Bluefish... régi "szép" idők. Bár nekem a Bluefishben cseréltek gariban Codogány tápot FSP-re. Akkoriban ez jó üzlet és ritkaság volt.

...na és a Ready? Azt már elfelejtettétek vagy csak ilyen fiatalok vagytok? :D
...én voltam ott szervizes egy évet, huhúúúúú amiket láttam. Én nem voltam paréj és igyekeztem mindent megoldani így vagy úgy, de okoska a szervízfőnök, ajajjj....

--
Tanya Csenöl az új csatorna

FeFo is volt ha jól emlékszem...

Na egy másik öreg motoros :)

--
Tanya Csenöl az új csatorna

Az Ostrom úti Ready, az az a Ready, vagy csak névbitorló volt? Monitorom még onnan van.

Az vagy 15 évvel később volt. Az egyik egykori tulaj vitte tovább, nem volt bitorlás, de töredéke volt az eredeti cégnek.

--
Tanya Csenöl az új csatorna

Aqua igazi geci ceg. Felmillas laptopot a dobozbol nem vesznek ki, higy lasd eloben.

pcx.hu
Ami volt garanciális ügyintézésem, az simán zajlott.
Elvileg van olyan szolgáltatásuk, hogy Háztól-házig garancia, ilyenkor el is viszik ingyen a garanciaidőn belül meghibásodott terméket és a javítottat/cserét vissza is viszik (ezt még nem vettem igénybe).
Nézz körül az oldalukon.

+1

Érdekelne, hogy mi volt az ipon-os garos probléma. (Eddig én csak jókat hallottam róluk.)
Hardverkerrel kapcsolatban pozitív tapasztalatom van egyébként.

Elég "gyakran" járok hozzájuk. Alapvetően egy lepattintós, szabályokat centire betartó banda, a legkissebb engedményt nem hajlandók tenni. Most is van náluk vmi garis ssd-m, már vagy 2 hónapja...
Legszebb sztorim: saját részemre vettem náluk tavaly egy msi rx470-es karit. Azért ezt választottam, mert bár a 470-esek közül a legdrágább volt anno, de a leghalkabb, leghűvösebb. Erre otthon az fogadott, h 80-90 fokon ment teljes ventilátor fordulatszám mellett. Zárójelben megjegyzem, h netes tesztek alapján 60-70 fokon megy fél fordulaton, tök halkan, Visszavittem. Tesztelték, majd közölték, hogy ez teljesen normális, és ha nem tetszik, írjak az MSI-nek a továbbiakban. Hazavittem, széteszedtem, a pasztában volt vmi morzsa szerű valami, ami miatt nem adta át a hőt a proci a bordának. Újra pasztázás után tökéletes lett. És természetesen garis matricát tesznek az egyik csavarra, h ezt ne lehessen gari vesztés nélkül megtenni, de a csavart fogóval oldalról megfogva nyom nélkül tekertem ki-be. Ezt megírtam nekik, de továbbra is nekik állt feljebb, leoltottak. Csupán lusták voltat gúglin utána nézni, h az adott vga-nál mi a normális hőfok, onnan már megugorhatták volna a javítást is.
De túl ezen rengeteg céges ügyintézéssel szoptam már velük. Ami mellettük szól, h a garis ügyintézés mindenhol szenvedős, mindenkinek púp a hátára, addig vagy jó ügyfél, míg fizetsz, utána már csak rontod a levegőt.

Vettem tőlük egy laptopot tavaly (bőven 3 kiló fölött volt) aminek rossz lett az egyik gombja pár napon belül (lenyomtad és nem érzékelte). Mivel 14 napon belül volt, írtam, hogy ne szarakodjunk a gariztatással, pénz vissza (paypal-val volt fizetve)

Szerencsére futárral lett visszaküldve nekik. Küldtek papírost, hogy megérkezett és megállapítják, hogy tényleg ez a baja. Csakhogy a pénz meg nem akart visszajönni, mert ők elküldték garanciába, mikor írtam nekik, hogy nem azt akarom.

Paypal-on disputetot kellett nyitnom, hogy visszakapjam a pénzem (persze akkor rögtön küldték vissza már).

Köszi, és ncc1701-nek is az infókat. Eddig nem sokszor vásároltam tőlük (más bolt közelebb van), garis ügyem még nem volt velük.

Viszont a kisker része baromi jó, mert mindenük van egy helyen. Ezért nem rohangálok 5-6 nagykerbe, inkább tőlük hozom el a cuccot, közel is vannak a céghez.

-1 Ipon
Bár nem mostanában történt, nálam elvágták magukat:
https://hup.hu/node/91143

Általában az Aqua-ban vásárolok, de soha nem volt garis ügyem velük. Egy RBX.hu-nál vásárolt winyóm halt meg mostanában, szó nélkül intézték a cserét.


<3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3

Nekem volt garis ügyem kb 2 hete velük, abszolút korrekt volt az intézés.
8 TB Seagate winyót vettem, linux alatt rsync-el húztam rá dolgokat és először 10 másodszor 6 óra után dobott hibaüzeneteket. (a kettő próba között sata kábelt cseréltem)
Visszavittem és nyomtattam 1-2 oldal log-ot is hozzá. Ott megnézték, látták nincs szétverve a rövid teszten nekik nem dobott hibát, de mondtam hogy nem is fog. Kértem inkább cserét (elveszett a bizalom) 24 guriga ráfizetéssel egy WD-re (3 év garos)és megtörtént gond nélkül. A logot elkérték, otthagytam. Az új winyó azóta is muzsikál.

--
Tanya Csenöl az új csatorna

aquat megerositem, volt olyan VGA hibam, ami tobb napig tarto folyamatos tesztelessel jott elo. - teljesen korrektek voltak

Most röhögni fogtok de az a kevés garanciális ügyintézés, ami kellett nekem, mindig a media marktra esett és tök korrektül jártak el.
Volt egy 2.1-es hangszóróm, meghalt-recsegős lett a potméter rajta, keritettek egy technikust, megnézte, elismerte, adott egy papirt az eredeti vételárról hogy vásároljam le nyugodtan.
Volt egy philips media lejátszóm. Ennek tönkrement az ethernet aljzata. Itt 1-2 hétig várni kellett, nem a mmarkt hibájából, hanem a gyártó ült rajta egy kicsit (valszeg külföldre kellett szállitani), majd visszajelzett hogy a terméket visszavonták, bezúzzák. Itt konkrétan készpénzben visszakaptam az eredeti vételárat, arra sem voltam kötelezve hogy náluk vásároljam le.

--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead

Nem is lehetsz kötelezve. Csak ragaszkodni kell a pénzedhez.

Én vagy nagyon szerencsés vagyok, vagy lehet elég "kemény" amikor gari dolgokat kell intézni, igaz néha nekem sem megy. Nagyrészt nagykerekben szoktam vásárolni, és ha lehet gyári garit intézek, és csak utána megyek oda ahol vettem. Volt ilyen a Netgear HRP vonalon, Netgear-rel lebeszéltem a cserét HRP-nek meg bevittem a cuccot, először hápogtak, aztán csak átvettek mindent és kicserélték.

Annó a Számalkban van a Disztributor, ahol nagyon régen talán az első ergonomikus Logitech egeret vettem 13e forintért. Összehasonlításul akkor egy sima egér volt kb 2e forint. Nem sokkal 1 év után elromlott, felhívtam őket és elhajtottak hogy a papíron is 1 év van. Fogtam beültem a kocsiba, bementem hozzájuk, válasz ugyanez, ekkor jeleztem feléjük hogy a Logitech oldalán 3 év gari van, és a magyar törvények értelmében nem adhatnak kevesebbet a gyári garinál. 5 perc mulva volt egy hibátlan egeren :) (annyi gond volt csak hogy amit vettem az dobozos volt ezért volt rajta egy zöld csík, ami meg kaptam az OEM volt és szürke volt, de ugyanaz a modell)

--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó