Telekom: Rendszerünkben nem találjuk az Ön előfizetéséhez tartozó adategyeztetést... WTF????

 ( krisztianmukli | 2017. október 13., péntek - 12:36 )

A címben olvasható kezdettel kaptam ma egy sms-t a feltöltőkártyámra, amiben megkér a kedves szolgáltató, hogy végezzem el az adategyeztetést, különben november 1-ével megszűnik a mobilszámom. Annak idején a májusi hiszti idején én rendben letudtam a webes felületen az adategyeztetést, ha belépek a Telekom-fiókomba és a telekom.hu/adategyeztetes oldalra navigálok a telefonszámaim mellett szépen ki is írja, hogy melyik számon meddig érvényes az adategyeztetés (a kérdéses számon jövő áprilisig állítólag rendben van). De az én értelmezésemben, ha ezt akkor nem teszem meg, akkor már rég meg kellett volna szüntetni a kérdéses telefonszámot. Most akkor mi ez az ügyfélvegzálás már megint???

Valaki kapott még hasonló üzenetet? Esetleg kell tudnom valamit még amiről lemaradtam? Most kinek higgyek a Telekomnak sms-ben vagy a Telekomnak a neten??? Tudom hívjam fel a telefonos adategyeztetőt, de akkor most kéthavonta vegzálnak majd emiatt, mert egy query timeoutra futott és pont nem kerültem bele a merítésbe???

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Van rendszerük? Mert az NAGYON nem az, amit ők annak hívnak... :)

Számítástechnikai tippek, trükkök, leírások - Linux ● macOS ● Windows

+1
Na ez is pluszegy.

Valamilyen indíttatásból megnéztem, hogy a címemen mit tudnak szolgáltatni, egészen gigabitig ment a móka. Mondom nice, bár az nem tetszett hogy egyszer ilyen árat írt, egyszer olyat.

Felhívtam őket, ügyfélszolga csak rezet lát. De más irányítószámmal (kerület ugyanaz) ugyanilyen címmel lát optikát is, csak nem tudja hogy erre vehet-e fel rendelést. Mondta h utánanéz, pár nap türelmet kért, a pár nap már eltelt.

Lehet húzok egy merészet és megkötöm web-en :D

Kössed meg weben és csá. Mindaddig, amíg nem írtad alá a szerelő munkalapját, nincs elő szerződésed (csak egy igénybejelentésed) ergo ha egy feltekert rézérpárral kopog be a szerelő, akkor udvariasan elküldhető.

Mas infó: valóban hanyadek a rendszert, amit használnak, ráadásul ha rosszul használja az adott dolgozó a rendszert (nem csinál forced-előminősítést mielőtt leolvassa a címen elérhető technológiákat) akkor az képes elvinni sok mindenkit az erdőbe. Többször volt olyan hogy ismerten optikas címre rezet hozott a rendszer, majd kis masszirozas után bevallotta hogy tényleg mehet az gpon.

Hát lehet az lesz, bár most low prio a történet.
Mondjuk ez a soktízmilliárdos pillangó azért bassza a csőröm...

Biztos, hogy a Telekom a felado es nem csak valaki szorakozik esetleg adathalaszat all a hatterben?

---
Apple iMac 27"
áéíóöőúüű

+1, az egyik havert hívták ilyesmivel, a céges flottás mobilján, ráadásul az egyik mobilszolgáltatónál dolgozik. xD

A megoldás amúgy az, hogy bármilyen küldj SMS-t, hívd ezt a számot, stb. helyett felhívod az ügyfélszolgálatot, mondod hogy ilyet kaptál, és hogy mivanmá.

1777-ről jött az üzenet, mint minden más "Az ÁSZF megváltozott" tartalmú sms is korábban. Adathalászati kísérletre én is gyanakodtam, de az sms is a webes adategyeztetést preferálná, na meg a már ismert 80-as körzetszámú telefonost... Utóbbit még nem hívtam fel... Igazából csak az időzítést furcsállom, habár amekkora trágyadomb lehet náluk az alapján ami májusban is volt, lehet semmin se kellene...
--
Debian 8.8 Jessie, Android 6.0.1 Marshmallow+MIUI 8.2.9.0 Global, OpenWrt 15.05.1 Chaos Calmer, Armbian 5.24, Free MC Boot 1.953+OPL 0.10.15 Daily Build, Boyue C60 20140410 (Gentoo)